ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3


Скачати 42.4 Kb.
Назва ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Дата 29.05.2013
Розмір 42.4 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Спорт > Конспект
ЗАТВЕРДЖУЮ”

Начальник СДПЧ-3

Заводського району

капітан внутрішньої служби

О.П. Македонський


20квітня 2006 року

ПЛАН КОНСПЕКТ

на проведення занять зі спеціальної підготовки

з водійським складом СДПЧ-3.

Тема : Технічне обслуговування рульового керування
Навчальна мета: Вивчити з особовим складом водіїв рульові механізми, будову рульового механізму з підсилювачем автомобіля ЗІЛ-130, технічне обслуговування рульового управління.
Час: 45 хвилин.
Місце проведення: навчальний клас.
Матеріальне забезпечення: план-конспект
Література: Практикум по устройству, техническому обслуживанию и ремонту автотранспорта ”.
Порядок проведення зайняття:
1. Організаційний момент 5 хв.

- перевірка присутніх:

- оголошення теми і мети занять, питань, які мають вивчатися.ї
2. Контроль знань 5 хв.

- перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.
3. Викладання матеріалу теми 25 хв.
Питання які вивчаються:

3.1. Рульові механізми:

3.2. Будова рульового механізму з підсилювачем автомобіля ЗІЛ-130.

3.3. Технічне обслуговування рульового управління


СДПЧ-3

2006 рік.


Питання та їх короткий зміст


Методичні вказівки

Рульові механізми:

Рульовий механізм представляє собою редуктор, який зменьшує зусилля, яке придає водій до рульового колеса для повороту автомобіля. Легкий поворот рульвого колеса забезпечується при достатньо великому передаточному числі рульоого механізму.

В залежності від типу основних деталей рульові механізми поділяють на червячні, гвинтові та шестиренчаті. В рульовому механізмі з червячною парою момент передається від червяка, закріпленого на валу рульового колеса, до червячного сектору або до роліка, встановленого на валу сошки. Переважно у всіз рульових механізмах чрвяк глобоїдний. Його створююча являє собою дугу окружності, а сектор замінено роліком, який обертається на підшипнику. В такому рульовому механізмі зберігається зчеплення на веикому куті повооту червяка, зменьшуються витрати на тертя та зношення.

В гвинтовому рульовому механізмі обертання гвинта перетворюється у прямолінійний рух гайки, на який нарізана рейка, яка знаходиться в зчеплені з зубчатим сектором. Сектор встановлен на загальному валу з сошкою.

До шестеренчатого механізму відноситься редуктори з циліндричними або конічними шестернями, а також рейкові механізми, де робоча пара виконана у виді шестерної та зубчатої рейки.

Будова рульового механізму з підсилювачем

автомобіля ЗІЛ-130.

рульовий механізм з підсилювачем складається з:

  • нижня та верхня кришка;

  • цилінд;

  • поршень;

  • гайка;

  • канавка гвинта;

  • гвинт;

  • промежуточна кришка;

  • упорні шарикопідшипники;

  • корпус клапану;

  • зворотній клапан;

  • золотник;

  • гайка кріплення підшипників;

  • гольчатий підшипник;

  • сальник;

  • бокова кришка;

  • регулювальний гвинт;

  • сошка;

  • сальник валу сошки;

  • вал сошки;

  • сектор;

  • два плунжери;

  • пружина;

  • корпус розпреділювача.

Технічне обслуговування рульового управління.

Для підвишення надійності рульового керування та безпеки руху автомобіля систематично перевіряють стан та кріплення деталей рульового керування та при необхідності виконують регулювання. При ТО перевіряють вільний хід рульового колеса, кріплення картера та колонки рульового механізму, люфт у шарнірних зєднаннях, рівень мастила в картерь рульового механізма, роботу гідропідсилювача.

Вільний хід рульового колеса перевіряють люфтомером-динамометром, встановленом на рульовій колонці. В автомобілі ЗІЛ-130 люфт рульового колеса перевіряють тільки при працюючому на малих обертах вільного руху двигуна, так як автомобіль обладнаний гідропідсилювачем рульового керування. Люфт рульового колеса автомобіля ЗІЛ-130 не повинен перевищувати 25. На новому автомобілі вільний хід рульового колеса становить 15.

При наявності вільного руху рульового колеса вижче допустимого визначають, за рахунок якої запчастини виникло це збільшення. Для цього перевіряють стан тяг управління, регулювання механізму рульового керування, зазори у карданих зєднанях рульвого керування та затяжку кріплення карданого валу.

У випадку порушення регулювання механізму рульвого керування або тяг виконують регулювання. Осьве переміщення рульового колеса не припустимо.

Перевіряють люфт рульового колеса при нормальному тиску в шинах, відрегульованих підшипниках передніх коліс, задовільному стані зєднання рульових тяг та шарнірів карданого валу приводу рульового механізму.

Для підвищення надійності рульового керування у процесі експлуатації регулярно перевіряють рівень мастила у системі гідропідсилювача, промивають фільтри насосу, дотримуючи при цьому строки вказані у карті змащення.

Щорічно перевіряють герметичність зєднань та шлангів системи гідропідсилювачя рульового керування.

Прочитати, частково дати під запис

Дати під запис

4. Закріплення вивченого матеріалу – 5 хв.:

4.1. види рульових механізмів

4.2. ТО рульового керування
5. Підведення підсумків – 5 хв.:

  • вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

  • оголосити оцінки;

  • відповісти на запитання.

конспект склав:

Ст. водій СДПЧ-3


прапорщик вн. сл. Г.А. Левченко

« 20 » квітня 2006 року

Схожі:

ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом устрій та порядок проведення технічного обслуговування пневматичного приводу гальм
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
НАВЧАЛЬНА МЕТА: вивчити з особовим складом водіїв систему електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
НАВЧАЛЬНА МЕТА: вивчити з особовим складом водіїв систему електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
Навчальна мета: вивчити з особовим складом водіїв основні вимоги при проведені ТО електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Навчальна мета: вивчити будову та порядок проведення технічного обслуговування системи охолодження двигуна
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення зайняти зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна позначка: Вивчити з водійським складом можливі несправності та порядок проведення технічного обслуговування карданних передач,...
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
Навчальна мета: вивчити будову та практично відпрацювати проведення технічного обслуговування системи охолодження двигуна
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять з технічної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом порядок проведення технічного обслуговування стояночного гальма
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Тема: Вивчення правил надання правил першої медичної допомоги потерпілим у ДТП
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Перевірити зарядження аккумуляторної батареї. Перевірити всі зєднання дротів системи запалювання, зачистити та підтягнути їх
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка