ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3


Скачати 57.17 Kb.
НазваПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Дата10.07.2013
Розмір57.17 Kb.
ТипКонспект
bibl.com.ua > Інформатика > Конспект
ЗАТВЕРДЖУЮ”

Начальник СДПЧ-3

по охороні Заводського району

майор внутрішньої служби

О.П. македонський


15 травня 2006 року

ПЛАН КОНСПЕКТ

на проведення занять зі спеціальної підготовки

з водійським складом СДПЧ-3.

Тема: Технічне обслуговування пневматичного приводу гальм.
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом устрій та порядок проведення технічного обслуговування пневматичного приводу гальм.
Час: 45 хвилин.
Місце проведення: навчальний клас, гараж.
Матеріальне забезпечення: плакати, АЦ-40(131)137А.
Література: “Автомобіль ЗІЛ-130”, “Автомобіль ЗІЛ-131”.

Порядок проведення зайняття:
1. Організаційний момент 5 хв.

- перевірка присутніх:

- оголошення теми і мети занять, питань, які мають вивчатися.
2. Контроль знань 5 хв.

- перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.
3. Викладання матеріалу теми 30 хв.

Питання які вивчаються:

3.1. Перевірка пневматичного приводу гальм.

3.2. Регулювання пневматичного приводу гальм.


СДПЧ-3

2006 рік

Питання та їх короткий зміст


Методичні вказівки

ПЕРЕВІРКА ПНЕВМАТИЧНОГО ПРИВОДУ

Перед виїздом необхідно переконатися, що тиск у системі не нижче 4,5 кгс\див2. Під час руху тиск у пневматичній системі гальм повинне бути в межах 6,0-7,7 кгс\див2. Можна допускати тільки короткочасне зниження тиску при частих повторних гальмуваннях.

В запобіганні повного израсходования повітря при частих гальмуваннях забороняється зупиняти двигун на довгих спусках.

Підвищення тиску вище 7,7 кгс\див2. указує на несправність регулятора тиску або розвантажувального пристрою; підвищення тиску більш 10,5 кгс\див2. указує, крім того, на несправність запобіжного клапана. У цьому випадку необхідно негайно усунути несправності.

При різкому повному натисканні на педаль гальма (при непрацюючому двигуні) тиск у балонах повинне трохи знизитися (верхня шкала манометра), а тиск у гальмових камерах (нижня шкала манометра) повинне стати рівним тискові в балонах. Після цього не повинно бути помітного коливання стрілок манометра в плині времни, поки педаль натиснута. Подальше зниження тиску в цьому випадку свідчить про порушення герметичності в пневматичній системі.

Після того як педаль гальма різко відпущена, час зниження тиску в гальмових камерах не повинне перевищувати 2с.

При вільному положенні гальмової педалі і непрацюючому двигуні зниження тиску в системі гальм через негерметичність системи не повинне перевищувати 0,5 кгс\див2. у плині 30 хв. Швидке зниження тиску в пневматичній системі при зупинці двигуна вказує на підвищений витік повітря із системи.

Місце сильного витоку повітря може бути визначене на слух. Місце незначного витоку може бути визначене за допомогою мильної емульсії, який варто змочити місця можливого витоку. Витік повітря через соеденения усувають, підтягуючи соеденительную арматуру.

Варто перевірити, немає чи торкання шлангів передніх гальмових камер об колеса, повернені до відмовлення вліво і вправо. У випадку торкання шланга варто послабити його гайку, і , повертаючи наконечник шланга на невеликий кут, усунути торкання, після чого затягти гайку.

Для забезпечення нормальної роботи пневматичного приводу робочого гальма необхідно при технічних оглядах відкривати спускні крани в повітряних балонах і зливати конденсат.

Треба пам'ятати , що злити конденсат з балонів можна тільки при наявності в них стиснутого повітря. Не слід допускати скупчення великої кількості конденсату в балонах, тому що це може привести до влучення конденсату в робочі апарати пневматичного привада робочого гальма.

Кількість конденсату залежить від стану компресора і вологості навколишнього повітря; тому при вологій погоді необхідно зливати конденсат після закінчення роботи. Наявність великої кількості олії в конденсаті вказує на несправність компресора.

Узимку треба особливо ретельно стежити за зливом конденсату з повітряних балонів у запобіганні замерзання його в системі трубопроводів пневматичного приводу рабочеих гальм. У випадку замерзання конденсату не можна підігрівати балони відкритим полум'ям.

РЕГУЛЮВАННЯ ПНЕВМАТИЧНОГО ПРИВОДУ

Необхідно перевіряти регулювання пневматичного приводу гальм і хід штоків гальмових камер.

Тиск повітря в пневматичному приводі робочих гальм треба регулювати в наступному порядку.

При роботі двигуна на неодруженому ходу необхідно підняти тиск повітря в пневматичній системі до 7,3-7,7 кгс\див2. при цьому показання нижньої шкали повинне бути дорівнює нулеві. Потім варто натиснути до відмовлення на педаль гальма. При додатку до кінця педалі зусилля 20-30кгсдавление повітря в гальмових камерах повинне зрівнятися з тиском повітря в балонах і показання манометрів повинні бути однаковими. При цьому кінець педалі повинний не доходити до статі на 10-30 мм.

Якщо педаль упирається в стать або, якщо зазор не відповідає зазначеному, то необхідно виконати наступне: відрегулювати величину ходу педалі гальма, змінюючи довжину тяги, що з'єднує важіль гальмового крана з проміжним важелем приводу, за допомогою регулювальної вилки, наверненої на різьбовий кінець тяги.

Якщо привід гальмового крана відрегульований правильно, то при наявності стиснутого повітря в повітряних балонах вільний вхід кінця гальмової педалі повинний бути в межах 40-60 мм. Крім того, необхідно перевірити і відрегулювати тиск повітря в сполучній магістралі пневматичного висновку для керування гальмами причепа. Для цього треба приєднати манометр до сполучної голівки і відкрити разобщительный кран. У розгальмованому стані цей манометр повинний показувати тиск у бокових вівтарях 4,8-5,3 кгс\див2. Якщо показання манометра не відповідають зазначеному, то необхідно виконати регулювання секції крана, що керує гальмами причепа. Регулювання варто проводити в такому порядку: зняти корпус важелів гальмового крана, послабити контргайку і, обертаючи напрямну штока, установить тиск повітря, подаваного в магістраль причепа, у бокових вівтарях 4,8-5,3 кгс\див2. Потім варто загорнути контргайку і поставити на місце корпус важелів (обов'язково поставити на місце ущільнювальну прокладку корпуса важелів).

При плавному натисканні на педаль гальма тиск по манометрі, підключеному до сполучної голівки повинне плавно зменшуватися і дійти до нуля при повному натисканні на педаль. Проміжним положенням педалі повинні відповідати проміжні показання манометрів. Перевіряти гальмову пневмосистему необхідно при закритому крані керування тиском системи регулювання тиску повітря в шинах.

Прочитати , вибірково дати під запис та пояснити
Прочитати

Прочитати та пояснити

Прочитати та дати під запис


Пояснити

Прочитати пояснити та дати під запис




4. Закріплення вивченого матеріалу – 3 хв.:

4.1. Який тиск в системі вказує на несправність запобіжного клапану гальм?

4.2. Що необхідно зробити якщо педаль гальм впирається у підлогу, або зазор не відповідає зазначеному?

5. Підведення підсумків – 2 хв.:

  • вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

  • оголосити оцінки;

  • відповісти на запитання.



Конспект склав:

Старший водій СДПЧ-3

прапорщик вн. сл. Г.А. Левченко

« 14 » травня 2006 року

Схожі:

ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
НАВЧАЛЬНА МЕТА: вивчити з особовим складом водіїв систему електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
НАВЧАЛЬНА МЕТА: вивчити з особовим складом водіїв систему електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
Навчальна мета: вивчити з особовим складом водіїв основні вимоги при проведені ТО електроживлення пожежних автомобілів
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Навчальна мета: вивчити будову та порядок проведення технічного обслуговування системи охолодження двигуна
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення зайняти зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна позначка: Вивчити з водійським складом можливі несправності та порядок проведення технічного обслуговування карданних передач,...
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-1
Навчальна мета: вивчити будову та практично відпрацювати проведення технічного обслуговування системи охолодження двигуна
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять з технічної підготовки з водійським складом СДПЧ-25
Навчальна мета: Вивчити з водійським складом порядок проведення технічного обслуговування стояночного гальма
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Тема: Вивчення правил надання правил першої медичної допомоги потерпілим у ДТП
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Навчальна мета: Вивчити з особовим складом водіїв рульові механізми, будову рульового механізму з підсилювачем автомобіля ЗІЛ-130,...
ПЛАН КОНСПЕКТ на проведення занять зі спеціальної підготовки з водійським складом СДПЧ-3
Перевірити зарядження аккумуляторної батареї. Перевірити всі зєднання дротів системи запалювання, зачистити та підтягнути їх
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка