Гіперактивні діти (групова психокорекція)


Скачати 44.11 Kb.
Назва Гіперактивні діти (групова психокорекція)
Дата 08.02.2014
Розмір 44.11 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Гіперактивні діти (групова психокорекція)

«Йогівська гімнастика» (музичний супровід)

Діти ходять по колу одне за одним і гудуть, як паровозики, «заводять годинник »- стискають долоню в кулачок, виконують кругові рухи в області сонячного сплетіння.

«Годинник задзвонив»: «З-з-з» . «Ми його зупинимо»,- діти стукають легко руками по голові. «Ліплять личко» - проводять руками по обличчю». «Ліплять волоссячко,- натискають подушечками пальців на коріння волосся. «Ліплять бровки» - проводять кінчиками пальців по бровах. «Ліплять оченята» - торкаються кінчиками пальців повік, проводять вказівним пальцем навколо очей, моргають. «Ліплять носика» - проводять вказівним пальцем від перенісся по крилах носа. «Ліплять вушка» - пощипують кінчики вух, погладжують вуха. «Ліплять підборіддя» - погладжують підборіддя. «Малюють носиком сонечко» - крутять головою, малюють носиком промінці - виконують відповідні рухи. Вимовляють хором: «Я гарний , добрий, хороший», - гладять себе по голові.

Рухлива гра «Світлофор»

Мета : розвивати увагу і довільну регуляцію власної діяльності, усувати агресивність та імпульсивність, розвивати емоційну сферу, комунікативні навички, дрібну моторику.

Діти кладуть руки на плечі одне одному, ходять по залі й гудуть, зображують автобус. Психолог – світлофор, показує «автобусу» кола різного кольору. На червоне діти мають зупинитися, на жовте – «гудіти» і марширувати на місці; на зелене – рухатися далі.

Психолог : А тепер кожен з вас буде водієм власного автомобіля. Уважно стежте за сигналами світлофора й виконуйте правила дорожнього руху.

«Розмова з руками» (індивідуальна форма)

Мета: навчити дитину контролювати свої дії

Обвести на папері силует долонь. Потім запропонувати дитині « оживити долоньки» - намалювати їм очі, ротик, розмалювати олівцями пальці. Після цього можна розпочати бесіду з руками : «Спитайте, як вас звуть?» «Що ви любите робити?» «Що не любити робити?» «Які ви?» Якщо дитина не підключиться до розмови, промовляє діалог психолог. При цьому важливо підкреслити, що руки добрі, вони багато вміють робити (перелічіть, що саме), але іноді не слухають свого господаря.

Закінчити гру треба «заключивши договір» між руками та їх господарем. Нехай руки пообіцяють, що впродовж декількох днів вони будуть робити тільки добрі справи : здоровкатися, малювати, ліпити і нікого не будуть ображати. Якщо дитина погодиться на такі умови, то через деякий домовлений час необхідно знову програти цю гру і заключити договір на більш тривалий час і похвалити руки та їх господаря.
Агресивні діти (групова психокорекція)

Гра «Маленькі привиди»

Мета: навчити дітей у доступній формі виплеснути накопичений у агресивної дитини гнів.

«Діти! Зараз ми з вами будемо грати роль маленьких привидів. Нам захотілося трішечки побешкетувати і налякати один одного. За моїм оплеском ви будете робити руками ось такий рух (психолог піднімає зігнуті в суглобах руки, пальці розплющені) і вимовляє страшним голосом звук «У». Якщо я буду тихенько плескати, ви будете

2

тихенько вимовляти «У», якщо я буду голосно плескати, ви будете лякати голосно. Але пам’ятайте, що ми добрі привиди і бажаємо тільки трішечки пошуткувати». Потім психолог плескає в долоні. «Молодці! Пошуткували і достатньо. Давайте знову станемо дітьми».

Етюд «Сонячний зайчик»

Сонячний зайчик зазирнув вам у вічі. Заплющте їх. Зайчик побіг повільно по твоєму обличчю, ніжно, ласкаво погладив своїми теплими долоньками, побував спочатку на твоєму лобику, потім змістився на носик, а тепер до ротика. Вам стало тепло, приємно. Посміхніться сонячному зайчику, а він вам у відповідь. Сонячний зайчик притулився то до правої, то до лівої щічки, потім до підборіддя, пробіг по животику, ручках, ніжках. Він дуже любить вас, ніжно ласкаво погладжує своїми теплими долоньками. Спробуйте подружитися із сонячним зайчиком.

Гімнастика для зайчика

Ручки-лапки розвели

Догори їх підняли.

Кулачками покрутили

Разом ручки опустили
Опустились на коліна,

Хай рівненькі будуть спини.

Головою покрутили

На всі боки подивились
Щоб іще набратись сили

Ми навколішки присіли
Лапки-ніжки підтягнули

І руками обняли.
Піднялися, рівно стали,

Нахилилися помалу,
Нижче,нижче, як один,

Щоб дістатись до морквин.

«Кольорова квітка»(індивідуальна форма)

Мета: гра допомагає дитині оцінити свій стан, проаналізувати дії.

Дорослий заздалегідь виготовляє вирізані з картону квіти. На кожному з 7 пелюсток намальовані обличчя, які висловлюють різні емоції.

Дитина дивиться на пелюстки, називає емоцію і говорить, коли він знаходився в тому чи іншому стані.
Тривожні діти

Вправа «За що мене любить мама»

Мета: Підвищення значущості кожної дитини в очах оточуючих її дітей.

Всі діти сидять у колі за столом. Кожна дитина по черзі говорить всім, за що її любить мама.

3

Потім можна запросити якусь дитину (за бажанням), щоб вона повторила за що любить мама кожного з присутніх у групі дітей. При ускладненні інші діти можуть їй допомогти.

Після цього доцільно обговорити з дітьми, чи приємно було б їм узнати, що все, що вони сказали інші запам’ятали. Діти зазвичай самі роблять висновок, що треба уважно відноситися до оточуючих та слухати їх.

Примітка: тільки після багаторазового повторення цієї вправи діти доходять висновку, що їх люблять за те, що вони є!

Малювання «Квітка для мами»
«Ласкава крейда» (індивідуальна форма)

Мета: гра сприяє зняттю м’язових напружень, розвитку тактильних відчуттів.

Дорослий говорить дитині наступне: «Ми з тобою будемо малювати один одному на спині. Що ти бажаєш, щоб я зараз намалювала? Сонечко? Добре». Та м’яким дотиком пальців зображує контур сонця. «Схоже?» А як би ти намалював би на моїй спині або руці? А хочеш я намалюю тобі…» І дорослий малює, ледве доторкаючись до тіла. «Тобі приємно, коли я малюю?

Після закінчення гри дорослий ніжними рухами руки «витирає» все, що він намалював, при цьому злегка масируючи спину.

Схожі:

Групова та колективна форма організації діяльності студентів

Мета: виховувати почуття любові до рідної мови
Доброго дня всім, хто присутній в цьому залі: діти-гравці, діти-вболівіальники, вчителі!
Мета: виховувати почуття любові до рідної мови
Доброго дня всім, хто присутній в цьому залі: діти-гравці, діти-вболівіальники, вчителі!
Виховний захід на тему: „Життя без насильства” Учасники
Форма роботи: групова, бесіда з елементами тренінгу з використанням інноваційних технологій
Під пісню С. Михайлова «Мама» діти заходять до святково
Ведуча. – Шановні гості, дорогі діти, наші рідні матусі та бабусі! Ми дуже раді зустрічі з Вами
І. Орг момент. Підготовка класу до уроку
Технології: індивідуальна, парна, групова робота, рольова гра «Meeting with the film directors», використання ІКТ
У дружному колі. Дитячі народні ігри «Журавель», «Перстенець»
Методи, прийоми та форми роботи: групова форма роботи, «Асоціативний кущ», «Запитання – відповідь», «Реакція читача»
Урок засвоєння нових знань. Форми організації пізнавальної діяльності:...
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення
Діти збираються до зали під мелодію пісень про Миколая
Ведуча. Діти, а яке свято ми сьогодні святкуємо? Так, день Святого Миколая. Всі люди від малого до великого люблять це свято. А що...
Діти. Прийди, прийди, весно! Прийди, прийди, красно! Принеси нам...
Вчитель. Діти! Сьогодні в нас велике свято! Це свято наших мам і бабусь. Вони прийшли до нас у гості. Давайте їх привітаємо!
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка