ПЕЧАТНІ РОБОТИ а. КНИГИ, ПІДРУЧНИКИ, РОЗДІЛИ В КНИГАХ


Скачати 345.25 Kb.
Назва ПЕЧАТНІ РОБОТИ а. КНИГИ, ПІДРУЧНИКИ, РОЗДІЛИ В КНИГАХ
Сторінка 1/2
Дата 05.07.2013
Розмір 345.25 Kb.
Тип Книга
bibl.com.ua > Психологія > Книга
  1   2
ПЕЧАТНІ РОБОТИ

а. КНИГИ, ПІДРУЧНИКИ, РОЗДІЛИ В КНИГАХ


  1. Teaching English Writing in Ukraine: Principles and Practices//Tony Cimasko and Melinda Reichelt (Eds.). Foreign Language Writing Instruction. L2 Writing. – Anderson, South Carolina: Parlor Press, 2011. – P. 183-200.

  2. Методика навчання англійської мови студентів-психологів: монографія / за заг. та наук. ред. О.Б. Тарнопольського. – Дніпропетровськ: Дніпропетр. університет імені Альфреда Нобеля, 2011. – 264 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко, Ю.В. Дегтярьовою, М.Р. Кабановою, Н.В. Беспаловою).

  3. Объектно-ориентированное программирование. Учебное пособие. – Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП, 2011. – 180 с. (у співавторстві з Ю.К. Тараненко, Н.О. Різун).

  4. Психологічні справи. Підручник з англійської мови для студентів напряму підготовки «Психологія». Книга для студента та Робочий зошит. – Київ: Фірма “ІНКОС”, 2011. – 302 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко, Ю.В. Дегтярьовою, Н.В. Беспаловою).

  5. Психологічні справи. Підручник з англійської мови для студентів напряму підготовки «Психологія». Книга для викладача. – Київ: Фірма “ІНКОС”, 2011. – 176 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко, Ю.В. Дегтярьовою, Н.В. Беспаловою).

  6. Рольові ігри – Role plays: навчальний посібник. – Дніпропетровськ: Вид-во ДУЕП, 2010. – 124 с. (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою, В.С. Однороговою).

  7. Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою. – Вінниця: Нова Книга, 2008. – 288 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  8. Методика англоязычного погружения в обучении английскому языку и специальным дисциплинам в экономических вузах. Монография. Под общей и научной редакцией О.Б. Тарнопольского, В.Е. Момота и С.П. Кожушко. – Дніпропетровськ: ДУЕП, 2008. – 236 с. (в соавторстве с В.Е. Момотом, С.П. Кожушко, З.М. Корневой, А.Д. Выселко, В.А. Жевагой).

  9. Successful Presentations (Успішні презентації). Посібник для навчання ділових презентацій англійською мовою студентів економічних спеціальностей. – Київ: Ленвіт, 2007. – 135 с. (у співавторстві з Ю.С. Авсюкевич).

  10. Business Projects (Ділові проекти). Підручник з ділової англійської мови для студентів вищих закладів освіти та факультетів економічного профілю. Книга для студента та Робочий зошит. Друге видання, виправлене та доповнене. – Вінниця: Нова Книга, 2007. – 325 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  11. Business Projects (Ділові проекти). Підручник з ділової англійської мови для студентів вищих закладів освіти та факультетів економічного профілю. Книга для викладача. Друге видання, виправлене та доповнене. – Вінниця: Нова Книга, 2007. – 88 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  12. Nonnative Speaking Teachers of English as a Foreign Language//Chapter 23 in Nelleke van Deusen-Scholl and Nancy H. Hornberger (Eds.) Encyclopedia of Language and Education. Vol. 4. Second and Foreign Language Education. – New York, NY: Springer, 2007. – Р. 309-321.

  13. Writing Academically (Писати академічно). Посібник для навчання академічного письма англійською мовою студентів вищих мовних навчальних закладів. – Київ: Фірма “ІНКОС”, 2006. – 228 с (у співавторстві з С.П. Кожушко, М.В. Рудаковою).

  14. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти. Повторне видання. – Київ: Фірма “ІНКОС”, 2006. – 248 с.

  15. International English Myth and National Englishes Reality in EFL: A Learner Needs Perspective//Chapter 7 in Anne Burns (Ed.) Teaching English from a Global Perspective. Case Studies in TESOL Practice Series. – Alexandria, VA: TESOL, 2005. – Р. 91-98.

  16. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти. – Дніпропетровськ: ДУЕП, 2005. – 246 с.

  17. Методика обучения английскому языку для делового общения. – Киев: Ленвит, 2004. – 192 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  18. Lifestyle Communicative Behavioral Patterns in the USA. Друге видання, виправлене і доповнене.- Київ: ІНКОС, 2003. - 208 с. (у співавторстві з Н.К. Скляренко).

  19. Business Projects (Ділові проекти). Підручник з ділової англійської мови для студентів вищих закладів освіти та факультетів економічного профілю. Книга для студента та Робочий зошит. - Київ: ІНКОС, 2002. - 280 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко та інш.).

  20. Business Projects (Ділові проекти). Підручник з ділової англійської мови для студентів вищих закладів освіти та факультетів економічного профілю. Книга для викладача. - Київ: ІНКОС, 2002. - 80 с. (у співавторстві з С.П. Кожушко та інш.).

  21. Lifestyle Communicative Behavioral Patterns in the USA. - Київ: Видавничий центр КДЛУ, 2000. - 175 с. (у співавторстві з Н.К. Скляренко).

  22. Teaching English Intensively in a Non-English Speaking Country: Theory, Practice, and Results. - 1999 (ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579). - 123 р.

  23. Методика навчання англійської мови на ІІ курсі технічного вузу. - Київ: Вища школа, 1993. - 161 с.

  24. Методика обучения английскому языку на курсе технического вуза. - Киев: Выща школа, 1980. - 160 с.


б. СТАТТІ У ЗБІРНИКАХ ТА КНИГАХ, ДЕПОНОВАНІ РУКОПИСИ


  1. Рольові ігри як засіб моделювання майбутньої професійної діяльності у мовній та позамовній підготовці студентів вишів// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 101. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. нац. пед. ун-т, 2012. – С. 311-314.

  2. Constructivism in Language Education at Tertiary Schools//III Open International Scientific Forum “Modern Tendencies in Pedagogical Education and Science of Ukraine and Israel: The Way to Integration”. – Ariel University Center of Samaria, Israel, 2012. P. 101-104.

  3. Blended Learning in ESP Teaching at Tertiary Schools: Internet-Based Implementation of the Constructivist Approach: A Short Paper//GloCALL 2012 Conference, 2012 International Symposium on CALL. Abstracts and Short Papers. – Beijing, China: Beiwaionline (Beijing) Edu-tech co.Ltd, 2012.

  4. Автентичність навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах//Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Частина ІІ. Збірник наукових праць. – Львів, 2011. – № 5. – С. 242-245 (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою).

  5. Definition and Essence of the Constructivist Approach to Teaching Foreign Languages for Professional Communication//Problems of Modern Philology, Pedagogics and Psychology. Materials digest of the XXV International Scientific and Practical Conference and the II stage of Research Analytics Championship in pedagogical sciences, psychological sciences and the I stage of the Research Analytics Championship in the philological sciences. (London, May 16-May 21, 2012). – London: IASHE, 2012. – P. 56-58.

  6. Новітні підходи до викладання англійської мови//Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Комунікативно-когнітивний підхід до викладання філологічних та психолого-педагогічних дисциплін. Євпаторія, 2012. – С. 3-7.

  7. Психологічний супровід педагогічних інновацій у вищому навчальному закладі//«Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». VІ (31) том. «Психолого-педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої в Україні». Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. Додаток 2 до №3, том VІ (31). – Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2011. – С. 467-473 (у співавторстві з Г.А. Пальм).

  8. Модель конструктивістського навчального процесу з англійської мови для спеціальних цілей у немовному ВНЗ (на прикладі підручника Psychological Matters)//Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». – 2011. – 2 (2). – С. 97-104.

  9. Практичне забезпечення навчання через зміст фахових дисциплін на заняттях з іноземної мови у немовних вишах//Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 92. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. нац. пед. ун-т, 2011. – С. 290-294.

  10. Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах//Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 29: збірник наукових праць / за ред.. В.І. Гончарова. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – С. 202-206 (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою).

  11. Конструктивістська методика змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей у нефілологічних вищих навчальних закладах//Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Частина ІІ. – Львів, 2010. – № 4. – С. 225-229.

  12. Навчання через зміст спеціальності в курсах іноземної мови для спеціальних цілей у немовних вишах//Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченко. Педагогічні науки. Частина ІІ. – Луганськ, 2011. – № 12 (223). – С. 147-156.

  13. Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ// Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць. Вип. 18. – Харків: Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, 2011. – С. 231-239 (у співавторстві з З.М. Корнєвою).

  14. Сочетание коммуникативного и межкультурного подходов в преподавании иностранных языков в неязыковых вузах//Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Научный журнал. Серия «Филология. Социальные коммуникации». Том. 24 (63), №2. Часть 1. – Симферополь: Таврический нац. ун-т им. В.И. Вернадского, 2011. – С. 214-218 (у співавторстві з С.П. Кожушко, Ю.В. Дегтярьовою).

  15. Інтернет у навчанні іноземних мов для спеціальних цілей у немовному ВНЗ//Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». – 2011. – 1 (1). – С. 94-99.

  16. Експерієнційно-інтерактивне навчання іноземної мови у немовному ВНЗ: сутність підходу//Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць. Вип. 17. – Харків: Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, 2010. – С. 125-133.

  17. Ділові ігри у навчанні іноземних мов для спеціальних цілей у вищій школі//Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 85. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. нац. пед. ун-т, 2011. – С. 231-234.

  18. О некоторых современных тенденциях в методике преподавания английского языка для специальных целей//Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції «Комунікативно-когнітивний підхід до викладання філологічних та психолого-педагогічних дисциплін. Євпаторія, 2011. – С. 3-6.

  19. Євроінтеграція вищої освіти України: проблеми та можливості їх вирішення//Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, І (19) том. Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі. – Київ, 2010. – С. 531-538 (у співавторстві з Б.І Холодом).

  20. Чи витісняє міжкультурна орієнтація комунікативний підхід у навчанні іноземних мов?//Матеріали Третьої Всеукраїнської наукової конференції романістів «Культурно-семантичні і когнитивно-дискурсивні парадигми сучасного романського мовознавства». – Одеса: Вид-во КП ОМД, 2010. – C. 23-25.

  21. Мозковий штурм, кейс-метод та дискусії як споріднені види навчальної діяльності при експерієнційному навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ//Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Том 23 (62). №2. Часть 1. Филология. Социальные коммуникации. – Симферополь: Тавр. нац. ун-т им. В.И. Вернадского, 2010. – С. 466-471 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  22. Експерієнційне навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовному ВНЗ та основні види навчальної діяльності у такому навчанні//Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної. Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня 2010 року. – Полтава, 2010. – С. 481-483.

  23. Концепція та структура підручника з англійської мови професійного спрямування для студентів факультетів психології//Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць. Вип. 14. – Харків: Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, 2009. – С. 216-224.

  24. Обучение через содержание специальных дисциплин и Интернет-поиск при преподавании английского языка для профессионального общения студентам психологических факультетов//Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 70. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. нац. пед. ун-т, 2009. – С. 197-202.

  25. Виды интегрированного обучения при преподавании английского языка для специальных целей в неязыковом вузе//Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 62. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. держ. пед. ун-т, 2009. – С. 186-189.

  26. Основні підходи до навчання іншомовної мовленнєвої діяльності//VІ Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам’яті професора В.Л. Скалкіна. Збірник наукових праць. – Одеса: Астропринт, 2009. – С. 332-340.

  27. Основи консультативно-пошукової системи організації навчального процесу з фахових дисциплін у вищій школі//Вища освіта України. Тематичний випуск „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. Додаток 3, том ІУ (11). – Київ, 2008. – С. 603-611 (у співавторстві з Б.І Холодом та С.П. Кожушко).

  28. Попереднє занурення при навчанні англійської мови на старших курсах економічного ВНЗу//Україна в умовах європейської інтеграції і глобалізації. Проблеми державного будівництва в Україні. Випуск №15. Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Україна в євроінтеграційних процесах”. – Київ, 2008. – С. 284-290 (у співавторстві з С.П. Кожушко та А.Д. Виселко).

  29. Підготовка викладачів до проведення програм англомовного занурення при навчанні спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах та на факультетах економічного профілю//Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: Зб. наукових праць. – Випуск 10. – Донецьк: ДонНУ, 2008. – С. 249-254 (у співавторстві з З.М. Корнєвою).

  30. Принципи навчання письма англійською мовою у вищому навчальному закладі//Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 48. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. держ. пед. ун-т, 2007. – С. 300-304.

  31. Написання текстів інструкцій в процесі навчання письма англійською мовою у немовному вищому навчальному закладі//Мова в контексті культури і міжкультурної комунікації: Матеріали науково-практичної конференції 7-8 червня 2007 р. – Луганськ: Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля, 2007. – С. 102-106.

  32. Студент у функції викладача англійської мови як іноземної: вплив на ставлення до навчання та навчальну мотивацію//Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі: Зб. наукових праць/за ред. В.Т. Сулима, С.Н. Денисенко. Ч. 2. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – С. 37-40 (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою).

  33. Teaching Academic Writing in English to Tertiary Students in Ukraine//Proceedings of the Third International Online Conference on Second and Foreign Language Teaching and Research. – Publisher: The Reading Matrix Inc., United States, 2007 (http://www.readingmatrix.com/conference/pp/proceedings2007/tarnopolsky_kozhushko.pdf). – С. 45-50 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  34. Обучение студентов языковых специальностей академическому письму на английском языке//Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 43. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: Чернігів. держ. пед. ун-т, 2007. – С. 118-123 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  35. Основні напрямки реформування навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах України//V Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземних мов пам’яті професора В.Л. Скалкіна. Збірник наукових праць. – Одеса: Астропринт, 2007. – С. 68-74.

  36. “Змішане навчання” як інноваційний підхід до викладання англійської мови у вищому економічному навчальному закладі//Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць. Випуск 3. – Київ: Видавництво П/П “ЕКМО”, 2006. – 347-357 (у співавторстві з С.П. Кожушко та К.В. Сидоровою).

  37. Teaching Writing in English as a Foreign Language: Academic Writing, Writing for Fun, Creative Writing//Scientific Research and Teaching Foreign Languages: Conference Proceedings. – Hradec Kralove: Univerzita Hradec Kralove, 2006. – Р. 42-50.

  38. Английский язык для специальных целей в экономическом вузе: эмоциональные и самооценочные аспекты преподавания и учения//Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ, 2005. – С. 127-130 (у співавторстві з С.П. Кожушко та В.А. Жевагою).

  39. Сочетание непрерывной деловой игры и проектной методики как технология обучения деловому английскому языку в вузах и на факультетах экономического профиля//Лингвометодические аспекты преподавания иностранного языка в неязыковом вузе: Межвузовский сборник научных трудов. Выпуск 2. – Пенза: ИИЦ ПГУ, 2005. – С. 228-233 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  40. Принципы построения учебника делового английского языка нового поколения//Лингвофевраль 2003. – Сочи, 2003. – С. 91-100 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  41. Навчання англомовної ділової комунікації: особливості Business English, послідовність та базові принципи викладання//Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: Зб. наукових праць. – Випуск 5. – Донецьк: ДонНУ, 2003. – С. 124-129.

  42. Принципи навчання ділової англійської мови студентів вищих навчальних закладів економічного профілю//”Лінгвометодичні концепції викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України”. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції 23-24 грудня 2003 року. – Київ, 2003. – С. 173-180 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  43. Playing Business in the Classroom: Designing a New Type of Business English Coursebook. – ERIC Document Reproduction Service. – 2002. – No. ED 475 520, FL 027 638. – 23 p. (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  44. Шляхи розвитку автономії студентів у курсі англійської мови для ділового спілкування// Збірник наукових праць "Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі”. Вип. 4. - Донецьк: Донецьк. нац. ун-т, 2002. - С. 130-135.

  45. Комплексність, безперервна ділова гра та проектна методика як основи підручника ділової англійської мови для вищої школи//Зб. мат-лів наук.-метод. конф. "Проблеми підручника для вищої школи", Вінниця, 29-30 травня 2001 р. Том 1. - Вінниця: УНІВЕРСУМ, 2001. - С. 131-134 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  46. Питання концепції та структури підручника з ділової англійської мови для вищого навчального закладу економічного профілю//Збірник наукових праць "Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: нові технології". Вип. 3. - Донецьк: Донецьк. нац. ун-т, 2001. - С. 105-109 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  47. Навчання іншомовної комунікативної компетенції в галузі міжнародного ділового спілкування: складові компетенції та підходи до викладання//Збірник наукових праць "Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі". Вип. 2. - Донецьк: Донецьк. нац. ун-т, 2001. - С. 100-105.

  48. Міжнародне ділове спілкування: аспекти навчання//Збірник наукових праць Рівенського економіко-гуманітарного інституту "Психолого-педагогічні основи гуманізації виховання і навчання в школах і вищих навчальних закладах". - Рівне: Тетіс, 2000. - С. 455-458.

  49. Этикетное коммуникативное поведение и обучение ему в курсах иностранных языков//Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського державного лінгвістичного університету (ЛІНГВАПАКС-УІІІ). Філологія, педагогіка і психологія в антропоцентричних параметрах. Вип. 3/В. - Київ: Вид. центр КДЛУ, 2000. - С. 755-759.

  50. EFL Teachers' Professional Development: A Concept, a Model, and Tools. - ERIC Document Reproduction Service No. ED 439 604. - 1999. - P. 1-25 (у співавторстві з П.І. Сердюковим).

  51. Intensive Immersion ESP Teaching in the Ukraine: Theoretical Foundations and Practical Results//Joaquim Arnau, Josep M. Artigal (Eds.). Immersion Programmes: A European Perspective. - Barcelona: Publicacions de la Universitat de Barcelona, 1998. - P. 675-684.

  52. Основы построения и структура программы обучения взрослых Business English//Збірник науково-методичних статей "Проблеми вдосконалення викладання гуманітарних дисциплін у вищому навчальному закладі". - Херсон: Херсон. держ. техн. ун-т, 1998. - С. 204-206.

  53. Business English Teaching: Imaginative Continuous Simulations and Critical Analysis Tasks. - ERIC Document Reproduction Service No. ED 422748. - 1998. - P. 1-7.

  54. Ділове читання// Нові підходи до вивчення й викладання філології у вищій школі. Том 3. - Запоріжжя: Запоріж. держ. ун-т, 1998. - С. 132-136 (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою).

  55. Project English для повышения эффективности обучения английскому языку во взрослой аудитории//Друга міжнародна конференція "Інноваційні підходи до викладання англійської мови": Зб. статей. - Дніпропетровськ: Національна гірнича академія України, 1998. - С. 193-196

  56. Проектная методика при обучении английскому языку (неязыковой вуз, интенсивные курсы)//Друга міжнародна конференція "Інноваційні підходи до викладання англійської мови": Зб. статей. - Дніпропетровськ: Національна гірнича академія України, 1998. - С. 196-202 (у співавторстві з О.О. Житниковою, Ю.В. Дегтярьовою).

  57. Цели и задачи обучения устной иноязычной речи на І курсе технического вуза//Міжнародна науково-практична конференція присвячена пам'яті докт. пед. наук проф. В.Л. Скалкіна (18-19 грудня 1998 р.): Зб. наукових праць. - Одеса: Астропринт, 1998. - С. 22-24.

  58. Мотивационные характеристики обучения иностранным языкам взрослых и проектная методика// Вестник Днепропетровского университета. Педагогика и психология. Вып. 2. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1997. - С. 45-51 (у співавторстві з О.О. Житниковою).

  59. Communicative-Analytic Approach to Intensive Teaching/Learning of English in the Ukraine//Proceedings of the 16th International Congress of Linguists. - Oxford: Pergamon, 1997. - Paper 0150.

  60. Intensive Immersion ESP Teaching in the Ukraine: Theoretical Foundations and Practical Results//Paper presented at the European Conference on Immersion Programmes. - ERIC Document Reproduction Service No. ED 409 707. - 1996. - P. 1-11.

  61. Принципы и критерии оптимизации обучения иностранному языку в неязыковом вузе как основа для упорядочения и формализации оптимизационной деятельности при преподавании данной дисциплины//Вестник Днепропетровского университета. Педагогика и психология. Вып. 1. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1995. - С. 86-93.

  62. Іноземна мова в немовному вузі//Нові підходи до вивчення й викладання філології у вищій школі. - Київ: Ін-т системних досліджень освіти, Мелітопольський держ. пед. ін-т, 1994. - С. 211-216.

  63. Методика работы над текстом делового письма с использованием ЭВМ//Текст и методика его анализа. - Харьков: Ин-т языковедения, 1994. - С. 33-35 (у співавторстві з О.Я. Гуревич).

  64. Лингвометодический аспект анализа текста для учебных целей. Проблема отбора и организации материала для обучения французской грамматике в техническом вузе//Текст и методика его анализа. - Харьков: Ин-т языковедения, 1994. - С. 133-136 (у співавторстві з Ю.Э. Давиденко).

  65. Организация системы упражнений в цикле занятий как основа управления обучением иностранному языку в неязыковом вузе//Управление профессионально-ориентированным обучением иностранным языкам в вузе. - Пермь: Перм. политехн. ин-т, 1992. - С. 14-19.

  66. Личностная направленность обучения как основа гуманизации преподавания иностранных языков в техническом вузе//Гуманитаризация инженерного образования. - Санкт-Петербург: Петербургский ин-т инженеров жел. дор. тр-та, 1992. - С.132-136.

  67. Поэтапная специализация самостоятельной работы студентов как основа интенсификации обучения иностранным языкам в техническом вузе//Психолого-педагогические основы активизации самостоятельной работы студентов по овладению будущей профессией. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1990. - С. 41-45.

  68. Интенсификация проведения упражнений для обучения профессионально-ориентированной устной речи на английском языке в условиях технического вуза//Система упражнений в профессионально-ориентированном обучении иностранным языкам в вузе. - Пермь: Перм. политехн. ин-т, 1990. - С. 74-78.

  69. Автоматизация проведения упражнений для развития иноязычных грамматических речевых навыков в условиях технического вуза//Применение математических методов и вычислительной техники в управлении. - Тбилиси: Сабчото Сакартвело, 1989. - С. 98-103 115 (у співавторстві з З.О. Шапіро).

  70. Сочетание обучающих и контролирующих функций при использовании ТСО для развития грамматических и лексических навыков у студентов технического вуза//Проблемы автоматизации при обучении иностранным языкам в вузе. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1988. - С. 76-82.

  71. Методика составления словаря-минимума для обучения чтению общественно-политических текстов на английском языке в неязыковом вузе//Рукопись депонирована в НИИ ПВШ 08.07.88 г. № 1041-88, деп. - С. 1-9 (у співавторстві з Т.М. Пономаренко).

  72. Интенсификация обучения английской общественно-политической лексике на І курсе неязыкового вуза//Рукопись депонирована в НИИ ПВШ 08.07.88 г. № 1042-88, деп. - С. 1-11 (у співавторстві з Т.М. Пономаренко).

  73. Системно-коммуникативный подход при обучении английской грамматике в техническом вузе//Структурно-системный подход в обучении и воспитании. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1984. - С. 112-115 (у співавторстві з Н.С. Марочкіною).

  74. Политические информации на иностранном языке как средство воспитания и обучения студентов неязыковых факультетов вуза//Воспитание коммунистического мировоззрения студентов в процессе обучения иностранному языку. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1983. - С. 29-23 (у співавторстві з М.Л. Семенцем).

  75. Психологические особенности усвоения грамматики английского языка студентами технического вуза//Психолого-педагогические основы совершенствования учебно-воспитательного процесса в вузе. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1983. - С. 159-163 (у співавторстві з Н.С. Марочкіною).

  76. Интенсификация процесса обучения английскому языку на І курсе вечернего отделения неязыкового вуза//Рукопись депонирована в ОНИ НИИВШ 06.05.82 г. № 78-82, деп. - С. 1-10 (у співавторстві з Т.С. Усик, Т.К. Носенко).

  77. Совершенствование организации учебного процесса при преподавании иностранных языков студентам неязыковых специальностей//Психолого-педагогические основы совершенствования подготовки специалистов в университете. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1980. - С. 112-117.

  78. Особенности построения цикла занятий при обучении английскому языку на І курсе неязыкового вуза//Рукопись депонирована в НИИВШ 12.06.80 г. № 50-80, деп. - С. 1-15 (у співавторстві з Л.М. Кисс, Р.Г. Старобинською).

  79. К вопросу о построении методики работы с увеличенными одноразовыми дозами английской лексики в неязыковом вузе//Рукопись депонирована в ОНИ НИИВШ 23.01.79 г. № 22.79, деп. - С. 1-8.

  80. Вводно-грамматические курсы по иностранным языкам, построенные на основе коммуникативных упражнений//Иностранные языки во втузе. Вестник Харьковского политехнического института. - Харьков: Выща школа, 1979. - №153. - С.54-57 (у співавторстві з М.Л. Семенцем).

  81. О возможности интенсификации обучения лексике иностранного языка в неязыковом вузе путем увеличения поурочных лексических нагрузок//Психология и методика интенсивного обучения иностранным языкам. - Москва: НИИ общей педагогики АПН СССР, 1978. - С. 67-78.

  82. К вопросу об оптимизации обучения иностранному языку студентов вечернего отделения неязыкового вуза//Вопросы совершенствования вечернего и заочного обучения. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1977. - С. 34-35 (у співавторстві з І.О. Рейнгардом).

  83. Метод интенсификации лексике иностранного языка в неязыковом вузе (на материале английского языка)//Дидактика и теория воспитания. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1977. - С. 34-37.

  84. О возможности запоминания увеличенных иноязычных лексических доз в условиях блокировки словосочетаний (на материале английского языка)//Дидактика и теория воспитания. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1975. - Вып. 4. - С. 124-132 (у співавторстві з І.О. Рейнгардом).

  85. Эффективность запоминания увеличенной иноязычной лексической дозы в условиях первичного восприятия в зависимости от тренировки в запоминании//Дидактика и теория воспитания. - Днепропетровск: Днепр. гос. ун-т, 1975. - Вып. 4. - С. 119-123 (у співавторстві з Г.О. Харловим).


в. СТАТТІ У ЖУРНАЛАХ ТА ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ


  1. Принцип інтегрованості навчання різних видів мовленнєвої діяльності у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей у немовних ВНЗ//Горизонти освіти. Психологія Педагогіка. Науково-педагогічний журнал. – Севастополь: Рібест, 2012. – № 2 (35). – С. 120-123.

  2. Обучение иноязычно-речевой коммуникативной компетенции в сфере делового общения: базовые положения//Функциональная лингвистика. Научный журнал. – 2012. – №4. – 234-236 (у співавторстві з С.П. Кожушко).

  3. Принцип розвитку англомовної інформаційної компетенції студентів у навчанні англійської мови для спеціальних цілей із використанням Інтернету в немовних вищих навчальних закладах//Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. – 2012 – 24 (249). – С. 244-247.

  4. Internet-Assisted Teaching of Reading//IATEFL Voices. – 2012. – Issue 228 – P. 4 (у співавторстві з Ю.В. Дегтярьовою).

  5. Experiential Learning of EFL for Professional Communication at Tertiary Educational Institutions//Journal of Research in Innovative Teaching.
  1   2

Схожі:

Концепція та загальні положення
На основі результатів проведених досліджень готувалися та публікувалися підручники, посібники, монографії, розділи, статті, тези...
Історії в дев'яти книгах
Джерело: Геродот. Історії в дев'яти книгах. К.: Наукова думка, 1993. 576 с. С.: 180-228
У книгах тих записано усе
Мета: ознайомити учнів з різноманітністю книг: словниками, енциклопедіями, художньою літературою; розширити поняття учнів про книги...
Тема. На землях стародавньої Еллади
Обладнання. Мольберт, ілюстрації, підручники, книги «Міфи древньої Греції», малюнки, ілюстрації, мультимедійний проект
Урок-КВК Тема
Мета. Пробудити в учнів інтерес до читання книжок, підтримувати бажання бути активними і свідомими читачами. Розвивати творче мислення...
ДОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА БІБЛІОТЕКА МЕТОДИЧНО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ...
Дім, де живуть не тільки книги : (з досвіду роботи Раківської сільської бібліотеки-філії Долинської ЦБС) / Долинська ЦРБ; [уклад....
ВИХОВНЕ ЗАНЯТТЯ «СЛОВО ПРО КНИГУ» (УСНИЙ ЖУРНАЛ. ПРОЕКТ. 3 КЛАС)...
Мета: познайомити учнів з історією створення книги, професіями працівників видавництва, розширити уявлення про значення книги для...
Церкви ми зустрічаємо назву книги «Апостол», як сукупність всіх апостольських писань?
Хто із святих отців та учителів древньої Церкви конкретно свідчить про достовірність книги Діянь святих апостолів?
«Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для...
В. К. Поповим)), розділ VI (§ 8), розділ XI канд юрид наук, доцент — розділ II (§ 1, 2) канд юрид наук, доцент — розділ XVI канд...
Тема: «Бережіть книгу, вона відкриває світ»
Мета: збагачувати знання учнів засобами залучення до книги; формувати щоденну потребу у читанні; сприяти розширенню активного читацького...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка