Библиографический список литературы
по вопросам высшей школы
(за I полугодие 2011 г.)
Артюх С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів – запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 85–90.
Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 62–68.
Березина Т. Н. Стили с сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 5. – С. 53–58.
Бобіль Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти / Д. Бобіль, С. Ляліков // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 105–117.
Бочкарьова Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 98–104.
Булкін І. О. До питання визначення кількісного орієнтиру обсягу бюджетного фінансування науково. –технічної діяльності в Україні / І. О. Булкін // Проблеми науки. – 2011. – N 6. – C. 2–10.
Бушуева Е. В. Выбор систем электронного документооборота для высших учебных заведений / Е. В. Бушуева // Инновации в образовании.. – 2011.. – N 6. – C. 48–55.
Величко О. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково–педагогічних працівників / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясев, О. Рожков // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 78–84.
Волинський В. П. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В.П. Волинський, О.С. Красовський, О.В. Чорноус, Т.В. Якушина // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 90–97.
Гарафутдинова Г. Р. Модель оценивания профессиональных компетенций / Г. Р. Гарафутдинова, А. Е. Упшинская // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 15–25.
Грехнев В. С. Образование как социальный феномен и объект исследования / В. С. Грехнев // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия. – 2010. – N 6. – С. 66–78.
Гриневич Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л.М. Гриневич // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 80–89.
Гуров В. Н. Конструирование образовательного пространства в контексте модульно–компетентностной технологии / В. Н. Гуров, Н. А. Чикильдина // Инновации в образовании. – 2011. – N 5. – C. 4–18.
Гуров Д. В. Формирование готовности сотрудников правоохранительных структур к осуществлению педагогического взаимодействия с гражданским обществом / Д. В. Гуров // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 72–81.
Гуменюк Г. Функціональна модель післядипломної освіти / Г. Гуменюк, Н. Проценко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. – 2011. – N 2. – С. 65–69.
Дебич М. Гуманізація навчально–виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 47–56.
Двуличанская Н. Н. Инновационные компетентностно–ориентированные педагогические технологии в естественно–научном образовании / Н. Н. Двуличанская // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 26–40.Жорнова О. Модернізація освіти як MAINSTREAM у Вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 114–122.
Жуков І. Концепція інтернет–порталу інформаціних ресурсів освіти і науки МОНС України / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький // Вища школа. – 2011. – N 3. – С. 52–61.
Зайцева Л. І. Цілісна пояснювально–перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л.І. Зайцева // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 45–54.
Зварич І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково–педагогічній літературі США / І.М. Зварич // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 98–104.
Звєряков М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес–середовища: Одеському державному економічному університету 90 років / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова // Вища освіта. – 2011. – N 4. – С. 23–33.
Зіньковський Ю. Камені спотикання вітчизняної освіти / Ю. Зіньковський // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 7–19.
Ибрагимов Г. И. Инновационные технологии обучения в условиях реализации компетентностного подхода / Г. И. Ибрагимов // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 4–14.
Ібадов Н. Освітня реформа: Болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід / Н. Ібадов // Маркетинг в Україні. – 2011. – N 1. – С. 54–56.
Іваницька Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології – нові можливості : Одеському державному економічному університету 90 років / Т. Іваницька, Н. Фадєєва // Вища школа. – 2011. – N 4. – С. 113–122.
Карпенко О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О.В. Карпенко, Т.О. Петі // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 126–134.
Карпов А. О. Образовательная эпистемология и трансформация знаний / А. О. Карпов // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия. – 2010. – N 6. – С. 79–92.
Кліменко В. Університет – факультет – кафедра – студент / В. Кліменко // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 91–99.
Кожедуб Л. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 105–113.
Козлова Г. Компетентісний підхід до навчання студентів і викладачів: Одеському державному економічному університету 90 років / Г. Козлова, Т. Кублікова // Вища школа. – 2011. – N 4. – С. 83–93.
Корсак К. Перспективи інноваційно–інтелектуального розвитку України / О. Кириченко, Ю. Неговська // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 36–46.
Кращенко Ю. Протиріччя розвитку студентського самоврядування / Ю. Кращенко // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 117–124.
Кремень В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В.Г. Кремень // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 5–13.
Крутий И. А. Студенческие интернет–миры / И. А. Крутий // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 82–93.
Кузь В. Г. Нова освітня парадигма. – нові освітні технології / В.Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 28–35.
Лігум Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю.С. Лігум // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 22. –28
Лукашова Н. І. Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії – важлива умова формування професійно–педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 1. – С. 60–73.
Луценко О. Л. Психологічні особливості студентської молоді, що має тютюнову залежність / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова, О. І. Петрік // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 7. – C. 49–54.
Мікульонок І. Забезпечення якості професорсько–викладацького складу ВНЗ. – основа ефективної підготовки фахівців / І. Мікульонок // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 12–21.
Мкртчян М. А. Становление общего образования / М. А. Мкртчян // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 115–123.
Мокеева С. Г. Проблемы внедрения компетентностного подхода / С. Г. Мокеева, И. Г. Решетова, А. Е. Упшинская // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 41–49.
Непомняща Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т.В. Непомняща // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 70–79.
Никифоренко В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України : Одеському державному економічному університету 90 років / В Никифоренко // Вища школа. – 2011. – N 4. – С. 70–77.
Нодія Г. Реформа вищої освіти в Грузії / Г. Нодія // Маркетинг в Україні. – 2011. – N 1. – С. 50–53.
Павлюк С. Розвиток освітньо–наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / С. Павлюк // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 61–71.
Пенякова Г. Л. Міжнародний досвід податкового стимулювання науково. –технічної та інноваційної діяльності / Г. Л. Пенякова // Проблеми науки. – 2011. – N 6. – C. 41–44.
Пономаренко О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 69–77.
Приходченко К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К.І. Приходченко // Педагогіка і психологія. – 2011. – N 2. – C. 63–70.
Про Державну цільову програму розвитку професійно–технічної освіти на 2011–2015 роки : наказ N 541 від 07.06.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2011. – N 16. – C. 5–13.
Про затвердження Державної цільової програми розвитку професійно–технічної освіти на 2011–2015 роки : постанова N 495 від 13.04.2011 / // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2011. – N 16. – C. 14–32.
Про порядок закінчення 2010/11 навчального року і проведення держаних кваліфікаційної та підсумкової атестацій у професійно–технічних навчальних закладах : N 1/9–252 від 08.04.11 : законы и законодательные акты // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2011. – N 13. – С. 3–7.
Пурванекіене Г. Реформи системи вищої освіти в Литві / Г. Пурванекіене // Маркетинг в Україні. – 2011. – N 1. – С. 57–61.
Разина Т. В. Самозознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В. Разина // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 5. – С. 63–67.
Стецюк К. Художньо–естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетенції / К. Стецюк // Вища освіта. – 2011. – N 3. – С. 91–98.
Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу / І. Галиця [та ін.] // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 21–27.
Суворовський О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах: Одеському державному економічному університету 90 років / О. Суворовський // Вища освіта. – 2011. – N 4. – С. 42–47
Тебенькова Е. А. Проектирование кластерных структур в учреждениях начального и среднего профессионального образования / Е. А. Тебенькова, Л. В. Лобарева // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 50–62.
Тринчук О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті: Одеському державному економічному університету 90 років / О. Тринчук // Вища освіта. – 2011. – N 4. – С. 48–53.
Федорова М. А. О формировании учебной самостоятельной деятельности студентов / М. А. Федорова // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 94–100.
Фальова О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ : динаміка від курсу до курсу та зв'язок зі спеціальністю / О. Є. Фальова // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 6. – С. 69–76
Хомічак Л. Особливості застосування процесного підходу під час розроблення системи управління якістю вищого навчального закладу / Л. Хомічак, І. Тавлуй // Стандартизація. Сертифікація. Якість. – 2011. – N 3. – C. 60–63.
Хорєвін В. І. Порівняльний аналіз продуктивності вчених України в базі даних SCOPUS / В. І. Хорєвін // Проблеми науки. – 2011. – N 7. – C. 22–25.
Ципко В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно–технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 39–47.
Чайкіна Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – N 5. – С. 46–52.
Чуб Е. В. Моделирование самостоятельной работы студентов в образовательном учреждении / Е. В. Чуб // Инновации в образовании. – 2011. – N 5. – C. 58–65.
Чурсина П. В. Кадрово–методическое обеспечение открытого непрерывного образования в вузе / П. В. Чурсина // Инновации в образовании. – 2011. – N 4. – С. 63–71. – Библиогр.: с. 70–71.
Шевелева А. И. Конкурентоспособность инновационного университета и региона: ставка на абитуриентов и их представления о городе, университете и будущей карьере / А. И. Шевелева, В. В. Пономаренко // Инновации. – 2011. – N 4. – С. 97–100.
Шубартовський Г. Інтернаціоналізація університетської освіти: Одеському державному економічному університету 90 років / Г. Шубартовський // Вища освіта. – 2011. – N 4. – С. 59–63.
Ярошенко Т. Відкритий доступ – шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко // Вища школа. – 2011. – N 3. – С. 47–51.
Ясинська С. Досвід використання інформаційно–комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська, М. Саєнсус // Вища школа. – 2011. – N 5/6. – C. 27–33.
|