Библиографический список литературы
по вопросам высшей школы
(за III кв. 2013 г.)
Ан А. Ф. О фундаментальной составляющей содержания курса физики в техническом вузе / А. Ф. Ан, В. М. Соколов // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 20-35.
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 5-7.
Андрущенко В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2013. – N 1. – С. 5-10.
Бекназарова С. С. Проектирование структуры медиакурса / С. С. Бекназарова // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 128-133.
Бородавкин В. А. Интеграция образования, науки и производства как основа системы целевой подготовки кадров / В. А. Бородавкин // Инновации. – 2013. – № 4. – С. 24-26.
Бурлакова И. И. Основные подходы к трактовке качества образования в России и за рубежом / И. И. Бурлакова // Инновации в образовании. – 2013. – № 1. – С. 35-40.
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 20-25.
Визначено тематики з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки за програмою "Наука в університетах" у 2013-2014 роках // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 4-5.
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань / уклад.: Т. Бєлоусова, З. Чернобровкіна // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 111-115.
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 102-108.
Гармонізація системи підготовки ІТ-фахівців з вищою освітою із сучасними вимогами ІТ-індустрії // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 3-4.
Головенкін В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 92-98.
Гребнев Л. С. "Крест Маршалла": альтернативное обоснование и смежные вопросы / Л. С. Гребнев // Вопросы экономики. – 2013. – № 2. – С. 108-120.
Давыдова Г. И. Рефлексивная технология развития творческой направленности личности студента / Г. И. Давыдова, И. А. Петров // Инновации в образовании. – 2013. – № 5. – С. 108-117.
Двуличанская Н. Н. Концептуальные основы формирования профессиональной компетентности студентов в условиях естественно-научного образования / Н. Н. Двуличанская // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 5-19.
Демика К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : (за оцінками студентів та викладачів) / К. Демика // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 7. – С. 43-49.
Дем'яненко Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Дем'яненко // Вища освіта України. – 2013. – N 1. – С. 50-56.
Дмитрієв В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв // Вища освіта України. – 2013. – N 1. – С. 57-62.
Дьякон Д. Економічні аспекти розвитку вищої освіти Латвії в умовах євроінтеграції / Д. Дьякон // Банківська справа. – 2013. – № 5. – С. 94-104.
Егорова Н. И.Об ориентации российских вузов в мировое образовательное сообщество / Н. И. Егорова // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 36-39.
Європейська вища освіта і виклик американської моделі // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 63-77.
Жорнова О. Talent management у вітчизняному ВНЗ : вибір оптимального шляху розвитку / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 50-58.
Закревський В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський // Вища освіта України. – 2013. – N 1. – С. 11-16.
Знання і минуле, теперішнє та майбутнє університетів // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 166-177.
Зотова-Садило О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 70-78.
Інвестиція в польську вищу освіту - єдиний шанс розвитку Польщі // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 80-117.
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти / С. Калашнікова // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 95-101.
Колесов В. П. Назревшие проблемы модернизации высшей школы / В. П. Колесов // Вестник Московского университета. Сер. 6, Экономика. – 2012. – № 6. – С. 3-18.
Комаров В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 23-33.
Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм / Н. Константінова // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 79-91.
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / В. Кравчук // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 114-119.
Кузнецова Е. В. О формировании вероятностного стиля мышления студентов математических специальностей / Е. В. Кузнецова // Инновации в образовании. – 2013. – № 5. – С. 27-34.
Куиш А. Л. Социально-гуманитарное образование в высшей школе: концептуальные основы и пути реализации / А. Л. Куиш // Инновации в образовании. – 2013. – № 1. – С. 48-60.
Левчишена О. Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти / О. Левчишена // Освіта і управління. – 2013. – N 1/2. – С. 80-87.
Лука Е. Н. Стратегии внедрения видеоконференцсвязи в учебно-научную деятельность вуза и его подразделений / Е. Н. Лукаш, В. Н. Сидоренко, А. И. Кривичев // Вестник Московского университета. Сер. 6, Экономика. – 2013. – № 1. – С. 80-91.
Лурье Е. А. Университетские технопарки : время признания / Е. А. Лурье // Инновации. – 2013. – № 5. – С. 3-16.
Лутак Н. Г. Студентській молоді - міцні знання з безпеки життєдіяльності / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності. – 2013. – № 5. – С. 16-18.
Магомедова Р. М. Проблемные области в деятельности преподавателя современного вуза / Р. М. Магомедова // Инновации в образовании. – 2013. – № 5. – С. 48-58.
Маринина Р. А. Реформирование системы подготовки научных кадров высшей квалификации : проблемы и основные направления / Р. А. Маринина, В. В. Иванов // Инновации. – 2013. – № 5. – С. 32-38/
Марченко И. П. Методы оптимизации образовательного процесса в магистратуре / И. П. Марченко // Инновации в образовании. – 2013. – № 1. – С. 24-34.
Маторина О. П. Содержание образования на основе компетентностного подхода / О. П. Маторина, О. А. Соколова // Инновации в образовании. – 2013. – № 1. – С. 61-71.
Міністри європейських країн, відповідальні за освіту, обговорили питання управління та якості освіти // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 3.
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В. Морозов // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 54-58.
Мухамедьярова Н. А. Особенности реализации метапредметного принципа при подготовке педагогических кадров в вузе / Н. А. Мухамедьярова // Инновации в образовании. – 2013. – № 1. – С. 72-79.
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Р. Олексенко // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 59-67.
Онкович Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович // Вища освіта України. – 2013. – N 1. – С. 23-29.
Опыт организации проблемно-ориентированной внеаудиторной деятельности студентов / И. В. Александров [и др.] // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 120-127.
Організація і фінансування наукових досліджень у Польщі // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 118-135.
Очеретяний А. До питання про предмет політології / А. Очеретяний // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 59-69.
Панок В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 8. – С. 1-7.
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 6. – С. 113-126.
Пилипенко В. Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи / В. Пилипенко // Освіта і управління. – 2013. – N 1/2. – С. 46-52.
Півняк Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 43-49.
Підвищення якості проведення енергетичного моніторингу ВНЗ шляхом застосування методів кластерного ієрархічного аналізу та центрографічного методу визначення концентрації згущення об'єктів / В. П. Розен, Ф. В. Ткаченко, В. Ф. Ткаченко // Енергетика та електрифікація. – 2013. – N 3. – С. 32-37.
Поляк О. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / О. Поляк // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 89-94.
Резванова И. Ю. Повышение квалификации преподавателей вуза как преодоление кризиса компетентности / И. Ю. Резванова // Инновации в образовании. – 2013. – № 4. – С. 84-92.
Селиванов В. В. Инновации в высшей школе : проблемы, процессы трансформации, механизмы ускорения развития / В. В. Селиванов, Ю. Д. Ильин // Инновации. – 2013. – № 4. – С. 56-65.
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти / Н. Семенюк // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 26-32.
Степко М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 13-22.
Сулима Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти / Є. Сулима // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 7-12.
Ткалич С. К. Перспективное моделирование образовательных методик в магистратуре на основе профильной технологической матрицы / С. К. Ткалич // Инновации в образовании. – 2013. – № 5. – С. 83-89.
Ткаченко В. Ф. Інструменти управління вибором енергозберігаючих заходів у вищих навчальних закладах / В. Ф. Ткаченко // Енергетика та електрифікація. – 2013. – N 7. – С. 21-26.
Тутов Л. А. Научные исследования на экономическом факультете Московского государственного университета имени М. В. Ломоносова в 2012 году / Л. А. Тутов // Вестник Московского университета. Сер. 6, Экономика. – 2013. – № 1. – С. 92-109.
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у травні 2013 року / О. А. Удод // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 116-125.
Університет і його нове оточення // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 38-47.
Університет як засіб розвитку // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 138-165.
Управління освітою у майбутніх суспільствах знань // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 178-194.
Фінансування вищої освіти // Павловський К. Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд / К. Павловський. – К., 2005. – С. 47-52.
Цвих В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк // Вища школа : наук.-практ. вид. – 2013. – № 7. – С. 106-110.
Шалова С. Ю. Создание ситуации выбора для студентов как условие индивидуализации образовательного процесса в вузе / С. Ю. Шалова // Инновации в образовании. – 2013. – № 5. – С. 97-107.
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / В. Шаповал // Вища освіта України. – 2013. – N 2. – С. 85-88.
Ясінський В. В. Дослідження еволюції залишкових знань у великих навчальних системах / В. В. Ясінський, А. О. Болдак // Системні дослідження та інформаційні технології. – 2012. – N 3. – С. 66-73.
Labus A. Facilitating learning e-business using edutainment / А. Labus, К. Simiс, А. Miliс // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 6. – С. 311-322.
У статті розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу.
Miklosik A. Examination of selected variables relationship to the search results position / А. Miklosik, D. Vokounova // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 6. – С. 354-361.
У статті досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких вузів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряну за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
|