|
Скачати 35.37 Kb.
|
Наказ Про стан викладання, дотримування державних вимог до змісту й обсягу навчальних програм та моніторингу рівня навчальних досягнень з етики Протягом лютого — квітня 2005/06 н. р. та жовтня — листопада 2006/07 н. р. вивчався стан викладання етики, дотримання державних вимог до Змісту, обсягу навчальних програм та проводилися моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів 5—6-х класів з предмета. Висновки зроблені на основі відвіданих уроків, перевіреної шкільної документації, учнівських зошитів, співбесіди з учителем. Шкільним навчальним планом передбачено необхідну кількість годин для виконання державної програми з цього предмета. Навчально-виховний процес здійснює 1учитель: __________, вчитель ІІ категорії. Планування роботи відповідає програмі з етики для 5-го та 6-го класів, 2004 року, яка рекомендована Міністерством освіти і науки України. Основною метою вивчення курсу етики є формування на цих уроках духовних моральних цінностей і орієнтирів особистості внутрішньої моральної культури та культури поведінки учнів. Досягнення навчально-виховної мети курсу можливе тільки за умов активної залученості учня до процесу навчання. Наслідки вивчення свідчать про те, що вчитель__________має добру науково-практичну підготовку, пройшла відповідні курси при ОІППО, володіє методикою викладання предмета, забезпечує засвоєння учнями основних філософських понять, передбачених програмою. Уроки етики не є спеціальним філософським курсом. Це уроки виховання, заняття з практичного застосування норм моралі та етикету у повсякденному житті. Учитель ставить перед собою завдання розвити уміння, навички, моделі поведінки, створювати такі умови на уроках, щоб діти усвідомили цінності і принципи, на яких базується мораль суспільства і взаємин між людьми шляхом систематичного навчання із застосуванням інтерактивних методик (рольові ігри, позиції, відкритий мікрофон). Календарні плани вчителів складені з урахуванням методичних рекомендацій. Поурочні плани відображають роботу вчителя з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями. У 5-му класі вчитель опрацьовує такі фундаментальні категорії, як мораль, добро, зло, совість, гідність, щастя, дружба. У 6-му класі поглиблює вивчення філософсько-етичних категорій. Учитель і учні оперують такими поняттями, як моральні цінності людини, людське життя, духовна краса. Саме тому на уроках етики запроваджуються міжпредметні зв'язки (література, історія, правознавство, музика, образотворче мистецтво). Разом з тим, учителю необхідно чіткіше організовувати види діяльності учнів на уроках, підходити диференційовано до виставлення оцінок, уникати шаблону у проведені уроків у 6-му класі. Стан дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів перевірено під час проведення контрольних замірів з етики в 5-му та 6-му класах:
На підставі вищезазначеного та з метою усунення недоліків НАКАЗУЮ: 1. Учителю етики_____________: 1.1. Продовжувати роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми для розвитку творчих здібностей школярів (проблеми, ситуації, формування в учнів прагнення до самостійного пошуку розв'язання тощо). 1.2. Під час планування уроків, підготовки завдань особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання, уникати шаблонності в організації навчально-виховного процесу. 1.3. Звернути увагу на недоліки в системі перевірки знань учнів. 2. Заступнику директора школи з НВР ___________організувати індивідуальні методичні консультації для вчителя етики щодо планування та організації навчально-виховного процесу на уроках (грудень — січень 2006/07 н. р.). 3. Методичному об'єднанню вчителів суспільно-гуманітарного циклу: 3.1. Розглянути питання про стан формування навчальних умінь та навичок учнів з етики на засіданнях методичного об'єднання (квітень 2007 року). 3.2. Запропонувати вчителю________взяти участь у міській науково-практичній конференції «Талант і елітарність» та представити свої методичні рекомендації з предмета (січень 2007 року). 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з НВР____________. |
ЗАТВЕРДЖЕНО Документацію конкурсних торгів розроблено на виконання вимог Закону «Про здійснення державних закупівель» |
НАКАЗ З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки... |
НАКАЗ З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки... |
НАКАЗ З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки... |
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних... Дана програма розроблена згідно вимог до Державних стандартів освітньої галузі «Технологія» |
Конкурсних торгів протокол №2 Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" |
ЗАТВЕРДЖЕНО Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01. 06. 2010р.... |
НАКАЗ Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 27. 08. 2010 № 778... |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української літератури Пропонована навчальна програма укладена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з урахуванням... |
Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-VI від 01. 06. 2010 «Про здійснення державних закупівель»... |