1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання


Скачати 54.95 Kb.
Назва 1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання
Дата 21.04.2013
Розмір 54.95 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів"
1. Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Проект наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" (далі – проект наказу) підготовлено на підставі частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459.

Частиною шостою статті 34 Закону України "Про дорожній рух" визначено, що для ведення відомчого обліку зареєстрованих транспортних засобів відповідними органами, якими вони зареєстровані, створюються уніфіковані автоматизовані електронно-облікові системи.

Крім того, відповідно до підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459, Держсільгоспінспекція забезпечує ведення автоматизованого обліку зареєстрованих машин та систематизацію відомостей про їх власників з використанням Єдиного реєстру, держателем якого вона є.

2. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є затвердження положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

3. Оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Існують такі альтернативні способи досягнення встановлених цілей.

1. "Статус-кво", тобто залишення усього без змін. Однак, застосування даного способу призведе до невиконання частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459.

2. Прийняття проекту наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів". Цей спосіб є єдино можливим та максимально ефективним для досягнення цілі державного регулювання, тому що даним проектом наказу передбачається затвердити положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

4. Механізм, який пропонується для розв’язання проблеми

Проектом наказу передбачається впорядкувати процедуру здійснення реєстрації тракторів та інших машин.

Проектом наказу передбачається визначення порядку формування, ведення та надання доступу до Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку тракторів та інших машин.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

У разі прийняття проекту регуляторного акта буде забезпечено виконання вимог чинного законодавства, а саме, частини шостої статті 34 Закону України "Про дорожній рух" та підпункту 17 пункту 4 Положення про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 № 459, де зазначено, що для ведення відомчого обліку зареєстрованих транспортних засобів відповідними органами, якими вони зареєстровані, створюються уніфіковані автоматизовані електронно-облікові системи.

6. Очікувані результати прийнятого регуляторного акта

Прийняття проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" дасть змогу здійснювати реєстрацію тракторів та інших машин, систематизацію відомостей про машини та їх власників з використанням уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи.


Об’єкт регулювання

Вигоди

Витрати

Держава

забезпечення безпечної експлуатації машин можливість проведення моніторингу наявності машин, їх технічного та вікового стану

витрати на закупівлю обладнання (серверів, комутаторів тощо), його установлення та налаштування – близько 200 тис. грн.

Суб’єкт господарювання

створення прозорих умов реєстрації машин можливість отримання інформації щодо наявності машин, їх технічного та вікового стану

не передбачається

Населення

забезпечення безпечної експлуатації машин можливість отримання інформації щодо наявності машин, їх технічного та вікового стану

не передбачається


7. Обґрунтування строку дії акта

Строк дії проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" не обмежений, оскільки не обмежений строк дії Закону України "Про дорожній рух".

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

До показників результативності регуляторного акта належить:

1) розмір надходжень до державного бюджету та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта – додаткових надходжень не передбачається;

2) кількість осіб, на яких поширюється дія акту – фізичні та юридичні особи, які здійснюють реєстрацію тракторів та інших машин;

3) розмір коштів і час, що витрачатимуться особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – не передбачається додаткових витрат коштів та часу фізичними та юридичними особами щодо впровадження запропонованих норм, які регламентовані в проекті наказу;

4) рівень поінформованості фізичних осіб з основних положень акту – середній, так як проект наказу був розміщений на офіційному сайті Міністерства аграрної політики та продовольства України.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів" передбачається методом здійснення таких заходів.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік після набрання чинності цього регуляторного акта з використанням показників результативності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з даними базового відстеження результативності.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта будуть порівнюватися із значеннями аналогічних показників, встановлених під час повторного відстеження.

Відстеження результативності буде здійснюватися Державною інспекцією сільського господарства України.

Заступник Міністра аграрної політики

та продовольства України О.В. Сень
“___” ____________ 2012 р.

Схожі:

Закону України «Про засади держаної мовної політики»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Визначення проблеми, яку передбачаеться розв´язати шляхом державного регулювання
Нікопольський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у новій редакції
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Нікопольської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста Нікополя»
«Про встановлення  тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському...
Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
1 . Визначення   та  аналіз  проблеми,  яку  пропонується розв’язати...
«Про затвердження Правил утримання домашніх та інших тварин і поводження з ними  у м. Нікополі»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Про затвердження Положення про порядок видалення зелених насаджень у м. Кременчуці
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
«Про затвердження «Положення про міський цільовий фонд охорони навколишнього природного середовища»
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка