Правила внутрішнього розпорядку КНУ ім Т. Шевченка Загальні положення


Скачати 187.66 Kb.
Назва Правила внутрішнього розпорядку КНУ ім Т. Шевченка Загальні положення
Дата 19.04.2013
Розмір 187.66 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Правила внутрішнього розпорядку КНУ ім Т.Шевченка
1. Загальні положення

1. Трудова та навчальна дисципліна в КУ базується на свідомому і якісному виконанні працівниками, аспірантами,
докторантами, студентами та слухачами своїх трудових і навчальних обов'язків і є невід'ємною умовою високої якості
праці та високої якості навчання.

Дотримання дисципліни праці та навчання - найперше правило кожного члена колективу.

2. Трудова та навчальна дисципліна забезпечується створенням необхідних організаційних та економічних умов
для нормальної високоякісної роботи, свідомим відношенням до праці, а також заохоченням до сумлінної роботи. До
порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного стягнення та громадського впливу.

3. Правила внутрішнього розпорядку КУ мають на меті визначення обов'язків працівників КУ, студентів,
аспірантів, докторантів, слухачів,

II. Порядок прийняття на роботу і звільнення з роботи працівників КУ

1. Громадяни України вільно обирають види діяльності не заборонені законодавством України , а також професію,
місце роботи відповідно до своїх здібностей та кваліфікації.

Працівники КУ приймаються на роботу за трудовим договором, контрактом, у випадках передбачених законами України.

Наукові та науково - педагогічні працівники приймаються на роботу згідно з трудовим договором , контрактом, в тому числі на конкурсній основі.

2. При прийнятті на роботу особа, що поступає на роботу:

* подає трудову книжку, оформлену у встановленому порядку, пред'являє паспорт,

*особи, які поступають на роботу, що вимагає спеціальних знань, зобов'язані подати відповідні документи про освіту чи

професію (диплом, атестат, посвідчення) копії яких завіряються відділом кадрів і залишаються в особовій справі

працівника.

Прийом на роботу в КУ без подання вищевказаних документів не допускається. При укладанні трудового договору забороняється вимагати від особи, яка поступає на роботу відомості про її партійну та національну належність, походження, прописку та документи, подання яких не передбачено законодавством.

3. Прийняття на роботу оформляється наказом ректора, або уповноваженою на те особою, який оголошується
працівнику під розписку.

4. Облік робочого часу здійснюється в журналах виходу на роботу. Журнал ведеться в кожному структурному
підрозділі університету окремо. На підставі журналу щомісяця складається табель обліку робочого часу в кожному
структурному підрозділі. Табель обліку робочого часу є підставою для нарахування заробітної плати.

  1. Працівники КУ можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства України.

  1. При прийомі працівника на роботу, або при переводі його у встановленому порядку на інше місце роботи
    керівник зобов'язаний:

а) роз'яснити працівникові його права і обов'язки та істотні умови праці, наявність на робочому місці, де він буде
працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів,

б) ознайомити працівника з Правилами внутрішнього розпорядку та колективним договором;

в) визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;

г) проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони.

Ознайомлення проводиться в письмовій формі.

7. На осіб, які поступають на роботу вперше, заповнюється трудова книжка не пізніше, ніж через 5 днів після
прийняття на роботу.

На тих, хто працює за сумісництвом трудові книжки ведуться за основним місцем роботи. На осіб, які працюють на умовах погодинної оплати, трудова книжка ведеться за умови, якщо ця робота є основною.

Запис у трудову книжку відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника за місцем основної роботи.

8. Ведення трудових книжок здійснюється згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок
працівників.

Трудові книжки працівників зберігаються як документ суворої звітності.

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на відділ кадрів КНУ.

9. Припинення трудового договору здійснюється лише на підставах передбачених чинним законодавством
України та умовами передбаченими в контракті.

  1. Припинення трудового договору оформляється наказом ректора КУ.

  2. В день звільнення керівництво КУ зобов'язане видати працівнику його трудову книжку з внесеним в неї записом
    про звільнення і провести з ним повний розрахунок.

Записи про причини звільнення повинні вноситися у трудову книжку у повному і точному співвідношенні з формулюванням чинного законодавства і посиланням на певну статтю, пункт закону, наказу. Днем звільнення вважається останній день роботи (дата вказується в наказі). При звільненні працівник повинен належним чином оформити та здати обхідний листок.

III. Основні права та обов’язки співробітників КУ

Працівники КУ мають право:

1. Обирати і бути обраними до Вченої ради університету, вчених рад факультетів (інститутів, інших підрозділів), обирати і бути обраними делегатами на конференцію трудового колективу.

  1. Брати участь в обговоренні та розв'язанні всіх найважливіших питань
    діяльності університету.

  2. Одержувати інформаційні, нормативні та інші матеріали. Що розробляються
    чи застосовуються у діяльності університету.

  3. Безкоштовно користуватися навчальними, науковими та іншими

приміщеннями і обладнанням університету для здійснення навчально-виховної та науково-дослідної роботи.

  1. Мати в університеті професійну спілку та бути її членами.

  2. Організовувати і бути членами будь-яких політичних, громадських

релігійних та інших об'єднань чи угруповань, які діють за межами університету і діяльність яких не суперечить Конституції України й чинному законодавству. Належність до цих організацій та угруповань, а також діяльність у них не може бути підставою для будь-якого обмеження в правах працівників університету.

7. Користуватися всіма видами послуг, що їх може надати

університет, у порядку передбаченому чинним законодавством України, Статутом університету та Колективним договором університету.

8. Виконувати роботу на умовах сумісництва або погодинної оплати,

одержувати заробітну плату за заміну тимчасово відсутніх працівників на підставі подання кафедри.

9. Обирати методи і засоби навчання, що найбільш повно відповідають
індивідуальним можливостям і передбачають розвиток творчої ініціативи і самостійності студентів.

Працівники КУ зобов'язані:

1. Працювати чесно і добросовісно, виконувати обов’язки покладені на них трудовим договором, вимоги Статуту
університету, Колективного договору та Правила внутрішнього розпорядку, дотримуватись дисципліни праці.

  1. Виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки,
    передбачені відповідними правилами та інструкціями.

  2. Дотримуватись встановленого порядку щодо зберігання матеріальних цінностей і документів, ефективно
    використовувати обладнання, апаратуру, інструменти та інше.

  3. Дбайливо ставитись до обладнання, яке надається робітникам в користування, раціонально використовувати
    енергоносії та. інші матеріальні ресурси.

Обов'язки науково-педагогічних працівників:

1. Вести на високому науковому рівні навчальну і методичну роботу за своїм фахом;

2. Вдосконалювати теоретичні знання, практичний досвід, методи ведення наукової роботи, педагогічну
майстерність, здійснювати підготовку науково-педагогічних кадрів;

3. Керувати науково-дослідною роботою студентів;

4. Сприяти науковому зросту молодих викладачів, аспірантів, всебічно допомагати їм у професійному
вдосконаленні.

  1. Коло обов'язків (робіт), які виконує кожний працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією або посадою,
    визначається Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (розділ 1 та розділ 2) , а також технічними
    правилами, посадовими інструкціями та положеннями, затвердженими в установленому порядку.

  2. Науково-педагогічним працівникам забороняється:
    *
    змінювати на свій розсуд розклад занять і графіки роботи;

* продовжувати або скорочувати тривалість занять і перерв між ними;

* передоручати виконання трудових обов'язків. Працівник університету повинен

виконувати доручену йому роботу особисто і не має права передоручати її виконання іншій особі, за винятком випадків,

передбачених законодавством України.

Наукові працівники КУ зобов'язані:

  1. Виконувати науково-дослідну роботу в установлені строки на високому науково-методичному рівні.

  2. Подавати виконані науково-дослідні роботи до реєстрації згідно встановлених вимог.

  1. Нести відповідальність за актуальність та науково-методичний рівень досліджень, виконання їх у встановлені
    строки, правдивість та якість отриманих результатів.

  2. Здійснювати контроль за ходом виконання науково-дослідних робіт, а також за економічним використанням по
    всіх видах видатків і дотриманням штатної дисципліни.

Обов'язки робітників АГЧ, наукових підрозділів та інших структурних підрозділів КУ :

  1. Підвищувати продуктивність праці.

  2. Покращувати якість роботи, додержуватись технологічної дисципліни.

  1. Тримати своє робоче місце, інвентар, обладнання і передавати змінному робітнику в належному стані, а також
    підтримувати чистоту у відділі, лабораторії та на території.

  2. Вживати заходи щодо негайного усунення причин та умов, які перешкоджають нормальній роботі. У випадку
    відсутності можливостей усунути ці причини своїми силами, негайно довести цей факт до відома керівника підрозділу
    (ректора).

Студенти, аспіранти, докторанти КУ мають право :

  1. Навчатися для здобуття певного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівнів.

  2. Обирати освітньо-професійні та індивідуальні програми.

  1. На додаткову відпустку за місцем роботи, скорочений робочий час та інші пільги, передбачені законодавством
    для осіб, які поєднують роботу з навчанням.

  2. Продовжувати освіту за професією, спеціальністю на основі одержаного освітньо-кваліфікаційного рівня,
    здобуття додаткової освіти відповідно до угоди із університетом.

  3. Одержувати направлення на навчання, стажування до інших закладів освіти, у тому числі за кордон.

  4. Користування навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою
    університету .

  5. На доступ до інформації в усіх галузях знань.




  1. Приймати участь у науково-дослідній, дослідно-конструкторській та інших видах наукової діяльності,
    конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах.

  2. Особисто або через своїх представників приймати участь у громадському самоврядуванні, в обговоренні,
    вирішенні питань удосконалення навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи, призначення стипендій,
    організації дозвілля, побуту тощо.

  3. Приймати участь в об'єднаннях громадян.

  4. На безпечні і нешкідливі умови навчання та праці.

12. На забезпечення стипендіями, гуртожитками, в порядку, встановленому чинним законодавством України.

13. Здійснювати трудову діяльність у встановленому порядку в позаурочний час.

  1. На перерву ( з поважних причин, які підтверджені документально) в навчанні в університеті.

  2. Користування послугами закладів охорони здоров'я, засобами лікування, профілактики захворювань та
    зміцнення здоров'я.

  3. Захищатися від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства, від дій педагогічних,
    інших працівників, які порушують права або принижують їх честь і гідність.

Крім прав, передбачених Законом України "Про освіту", студенти й аспіранти університету мають право:

1. Обирати і бути обраними до органів самоврядування студентів і аспірантів університету;

2. Відвідувати за дозволом деканів (директорів) заняття на інших факультетах

університету за умови виконання графіка навчального процесу за основним місцем навчання, що складений відповідно до індивідуального навчального плану.

  1. Отримувати матеріальну допомогу згідно з чинним законодавством, створювати фонди для потреб студентів і
    аспірантів.

  2. Користуватися під час навчання без відриву від виробництва пільгами, встановленими чинним законодавством
    України.

5. На академічну відпустку, поновлення, переведення до іншого вищого
навчального закладу у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Обов'язки студентів КУ:

  1. Систематично і глибоко опановувати теоретичними знаннями та практичними навиками щодо обраної
    спеціальності;

  2. Відвідувати обов'язкові навчальні заняття та виконувати усі види завдань, які передбачаються навчальним
    планом і програмою.

  3. Виконувати Правила внутрішнього розпорядку університету та Правила проживання в студентському
    гуртожитку.

  4. Підтримувати належний санітарно-гігієнічний стан, не смітити, не палити в приміщеннях університету.

  5. При вході викладачів до аудиторії студенти зобов'язані вставати.

  6. Студенти повинні бережно відноситись до майна університету.

Студентам забороняється без дозволу керівництва університету виносити інвентар з лабораторій, навчальних та інших приміщень.

Науково-педагогічні та наукові працівники мають право на:

  1. Вільний вибір форм, методів, наукових досліджень та засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи;

  2. Індивідуальну наукову та педагогічну діяльність;

  3. Участь у громадському самоврядуванні;

  4. Підвищення кваліфікації, перепідготовку в порядку визначеному законодавством України.

ІУ. Основні права та обов’язки ректора університету

1. Керівництво діяльністю університету в межах своєї компетенції,

згідно зі Статутом та цими Правилами здійснює ректор, який діє на засадах єдиноначальності і несе повну відповідальність за результати роботи університету. Висувати кандидатури на посаду ректора на розгляд Вченої ради університету мають право вчені ради університету, факультетів (інститутів) та члени трудового колективу університету. Вибори ректора здійснюються в порядку передбаченому Статутом університету .

2. Ректор університету відповідно до чинного законодавства діє від

імені університету, представляє його без доручення в усіх органах державної влади і управління, підприємствах, організаціях, установах, розпоряджається майном університету, укладає договори, дає доручення, відкриває у банку рахунки університету.

Основні права ректора КУ:

1. У межах своєї компетенції ректор:

  • видає накази і дає розпорядження з усіх напрямків діяльності університету;

  • призначає проректорів, визначає їх службові обов'язки, делегуючи їм частину своїх повноважень;

* укладає угоди, договори, контракти, які стосуються усіх напрямків діяльності університету;

  • затверджує структуру університету та штатний розпис університету;

  • затверджує рішення Вченої ради;

* укладає колективний договір з трудовим колективом, який від імені колективу підписує профспілковий комітет як його повноважний представник.

2. Ректор має право поставити питання на Вченій раді університету про

невідповідність декана, директора Інституту, завідувача кафедри займаній посаді, що її посідає, до закінчення терміну їх повноважень.

3. Із закінченням повноважень ректора закінчуються повноваження і проректорів.

У випадку, коли новообраний ректор призначає на посади проректорів інших кандидатів, він зобов'язаний працевлаштувати колишніх проректорів відповідно до їх спеціальності і кваліфікації.

Ректор університету забезпечує належні матеріально - технічні та соціально-побутові умови для продуктивної праці з метою реалізації працівниками університету інтелектуального та наукового потенціалу та поліпшення становища працівників.

Ректор КУ зобов'язаний:

1. Створювати умови для покращання якості підготовки та виховання

спеціалістів з врахуванням вимог сучасного виробництва, новітніх досягнень науки, техніки та культури, перспектив їх розвитку та наукової організації праці; організувати вивчення та впровадження передових методів навчання.

2. Дотримуватись законодавства України про працю та Правил охорони праці;

покращувати умови праці та навчання співробітників, студентів, аспірантів та слухачів підготовчого відділення, забезпечувати належним технічним обладнанням всі робочі місця та створювати умови праці, відповідні Правилам охорони праці ( правилам по техніці безпеки, санітарним нормам та правилам і т.і.). При відсутності в правилах вимог, виконання яких при виробництві робіт необхідно для забезпечення безпечних умов праці ректор університету за погодженням з профспілковою організацією приймає заходи, що забезпечують безпечні умови праці.

3. Приймати необхідні заходи з метою профілактики виробничого травматизму,

виробничих та інших захворювань членів трудового колективу університету; у випадках, передбачених законодавством, своєчасно надавати пільги та компенсації у зв"язку з шкідливими умовами праці (скорочений робочий день, додаткова відпустка, лікувально-профілактичне харчування і т.і.).

4. Постійно контролювати знання та виконання працівниками, студентами,

аспірантами, слухачами підготовчого відділення всіх вимог інструкцій по техніці безпеки, виробничої санітарії та гігієни праці, протипожежної охорони;

5. Забезпечувати належне утримання приміщення, опалення, освітлення,

вентиляції, оснащення, створювати нормальні умови для зберігання верхнього одягу працівників, аспірантів, студентів університету.

6. Забезпечувати правильне використання діючих умов оплати та нормування
праці; видавати заробітну плату та стипендію у встановлені строки.

7. Забезпечувати своєчасне надання відпусток всім працівникам університету.

Повідомляти викладачам в кінці навчального року ( до надання відпустки) їх річне педагогічне навантаження в новому навчальному році.

У. Робочий час та його використання

  1. В університеті встановлюється 5-ти денний робочий тиждень. У разі виробничої потреби за погодженням з
    профспілковою організацією для окремих підрозділів може установлюватись шестиденний робочий тиждень.

  2. Для професорсько-викладацького складу університету встановлений 36-ти годинний робочий тиждень. Для
    наукових працівників та інших категорій працюючих - 40-ка годинний робочий день.

  3. Контроль за дотриманням розкладу навчальних занять і за виконанням індивідуальних планів навчально-методичної та науково-дослідної роботи здійснюють завідувачі кафедрами та декани факультетів.

  4. Час початку та закінчення роботи в університеті встановлюється
    згідно з розкладом занять кожного факультету.

4.1. Обідня перерва в університеті встановлюється з 13-00 до 14-00 години, а для окремих підрозділів адміністративно-господарської частини з 12-00 до 13-00 години .

  1. До початку роботи кожний співробітник університету, крім професорсько-викладацького складу, зобов'язаний
    відмітити свій прихід на роботу, а по закінченню робочого дня - залишення роботи у відповідному журналі.

  2. Керівник структурного підрозділу зобов'язаний організувати облік робочого часу.

Працівника, який з'явився на роботі в нетверезому стані, керівництво не допускає до роботи в даний робочий день (зміну).

  1. При неявці на роботу викладача або іншого робітника університету керівник структурного підрозділу, завідувач
    кафедри зобов'язаний негайно вжити заходів щодо заміни його іншим викладачем.

  2. Надурочні роботи не допускаються. Застосування надурочних робіт ректором може проводитись у виключних
    випадках, передбачених чинним законодавством, за згодою профорганізації університету.

9. Забороняється в робочий час:

* відволікати науково-педагогічних працівників від їх безпосередніх обов'язків для участі в різних господарських
роботах, заходах, не пов'язаних з навчальним процесом.

* відволікати працівників університету від виконання професійних обов'язків, а також студентів, аспірантів, докторантів за рахунок навчального часу на роботу і здійснення заходів, не пов'язаних з процесом навчання, за винятком, передбачених законодавством України.

  1. Право працівника на щорічні основну та додаткові відпустки повної тривалості у перший рік роботи
    настає після закінчення шести місяців безперервної роботи на даному підприємстві.

  2. Черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються ректором (проректором) за
    погодженням з профспілковим чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, і доводиться
    до відома усіх працівників. При складанні графіків враховуються інтереси виробництва, особисті інтереси працівників та
    можливості їх відпочинку.

  3. Щорічні основна та додаткові відпустки надаються працівникові з таким розрахунком, щоб вони були
    використані, як правило, до закінчення робочого року.

УІ. Заохочення за успіхи у роботі

1. За зразкове виконання своїх обов'язків, тривалу і бездоганну

роботу, новаторство у праці та за інші досягнення в роботі можуть застосовуватися заохочення, передбачені правилами внутрішнього розпорядку університету.

До викладачів та працівників університету застосовуються такі заохочення:

а) подяка;

б) преміювання;

в) нагородження цінним подарунком;

г) нагородження грамотою.

Заохочення оголошуються наказом ректора (проректора), доводяться до відома всього колективу і заносяться в трудову книжку працівника.

2. За успіхи у навчанні, активну участь в науково-дослідній роботі та громадському житті університету для
студентів, аспірантів, слухачів підготовчого факультету встановлюються такі види заохочень:

а) подяка;

б) нагородження грамотами;

в) нагородження цінними подарунками;

г) премії.

Колективним договором можуть бути передбачені також і інші заохочення.

Заохочення оголошуються наказом ректора за узгодженням з профорганізацією та доводяться до відома всіх співробітників університету студентів групи (факультету) на зборах. Виписка з наказу щодо заохочення зберігається в особистій справі працівника, студента, аспіранта, докторанта, слухача.

УII. Відповідальність за порушення трудової та навчальної дисципліни.

1. Порушення трудової дисципліни, тобто невиконання або неналежне виконання з вини працівника покладених
на нього трудових обов'язків несе за собою застосування заходів дисциплінарного або громадського впливу, а також
застосування інших заходів, передбачених діючим законодавством.

2. За порушення трудової дисципліни керівництво університету застосовує такі
дисциплінарні стягнення:

а) догана; б) звільнення.

  1. Дисциплінарні стягнення застосовуються ректором (проректором) університету і оголошуються наказом.

  2. Для застосування стягнення від порушника дисципліни вимагається пояснення в письмовій формі. Відмова
    працівника дати пояснення не може бути перешкодою для застосування стягнення.

  3. Дисциплінарне стягнення застосовується ректором (проректором) безпосередньо після виявлення проступку,
    але не пізніше одного місяця з дня виявлення, не враховуючи часу хвороби або перебування працівника у відпустці.

Дисциплінарне стягнення не може бути застосовано пізніше 6-ти місяців з дня здійснення проступку. У вказані строки, не включається час провадження по кримінальній справі.

  1. За кожне порушення дисципліни може бути застосовано лише одне дисциплінарне стягнення.

  2. Наказ про застосування дисциплінарного стягнення з визначенням мотивів притягнення його до дисциплінарної
    відповідальності оголошується під розписку у 3-денний строк. Наказ, у виключних випадках, доводиться до відома
    працівників університету даного підрозділу.

  3. Якщо протягом року з дня застосування дисциплінарного стягнення працівник не вчинить дисциплінарного
    проступку, то він вважається таким, що не притягувався до дисциплінарної відповідальності.

Ректор за своєю ініціативою, або за клопотанням трудового колективу може видати наказ про зняття стягнення, не очікуючи закінчення року, якщо працівник не допустив нового порушення трудової дисципліни та проявив себе як сумлінний працівник.

УIII. Навчальний розклад

1. Навчальні заняття в університеті проводяться за розкладом у відповідності з навчальними планами і
програмами, затвердженими у встановленому порядку.

Скорочення тривалості канікул, встановлених навчальними планами, не допускається.

  1. Навчальний розклад складається на семестр та вивішується не пізніше ніж за 10 днів до початку кожного
    семестру.

  2. Тривалість академічної години - 1 год.20 хв. Про початок та закінчення навчального заняття викладачі та
    студенти оповіщаються дзвониками. Після академічної години встановлюються перерви: мала - 10 хвилин та велика - 20
    хвилин.

  1. Вхід студентів в аудиторію після дзвоника забороняється. Після початку занять в усіх навчальних та
    допоміжних приміщеннях повинна бути забезпечена тиша та порядок. Переривати навчальні заняття, входити і виходити з
    аудиторії під час їх проведення забороняється.

  2. Перед початком кожного навчального заняття в аудиторіях, навчальних майстернях та кабінетах лаборанти
    готують необхідні навчальні посібники та апаратуру.

  3. Для проведення практичних занять кожний курс поділяється на групи в залежності від характеру практичних
    занять.

  4. В кожній групі деканом факультету призначається староста з числа найбільш встигаючих та дисциплінованих
    студентів.

IX. Порядок в приміщеннях університету

1. Відповідальність за благоустрій в навчальних приміщеннях (наявність меблі в справному стані., навчального
обладнання, підтримку нормальної температури, освітлення та ін.) несуть проректор по господарській роботі
університету та декан відповідного факультету.

За справність обладнання в лабораторіях і кабінетах, і за підготовку до занять відповідають завідувачі кафедрами.

2. В приміщеннях університету забороняється:

  • паління;

  • гучні розмови, шум необґрунтований рух по коридорах під час занять;
    * розпивання спиртних напоїв.

3. Керівництво університету зобов'язане забезпечити охорону навчального закладу, збереження обладнання та
іншого навчального майна, а також підтримку необхідного порядку у навчальних та побутових будівлях.

Охорона будівлі, майна та відповідальність за їх протипожежний та санітарний стан покладається наказом ректора на певних осіб господарського персоналу університету.

  1. Для прийому співробітників, докторантів, аспірантів, студентів, слухачів та відвідувачів за службовими та
    особистими питаннями в університеті встановлюються години прийому ректором, проректорами, деканами, заступниками
    деканів, завідувачами кафедр та службами ректорату.

  2. Ключі від аудиторій, лабораторій, кабінетів та інших приміщень повинні знаходитись у чергового працівника
    охорони університету та видаватись за списком, затвердженим проректором по господарській роботі.

  3. Правила внутрішнього розпорядку вивішуються в підрозділах університету на видному місці .




Схожі:

ПРАВИЛА внутрішнього розпорядку для працівників Лозівського професійного...
Відповідно до ст. 43 Конституції України громадяни України мають право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею,...
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Правила внутрішнього розпорядку в шкільній майстерні, загальні правила безпечної праці, виробничої санітарії та особистої гігієни...
Календарно-тематичне планування
Поняття про технологію. Правила внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні. Правила безпечної праці
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Вступ. Завдання предмета «Трудове навчання». Елементи культури та...
Знайомство з правилами гігієни і санітарії, поведінку у майстерні і безпеки праці необхідно поводити на першому занятті з трудового...
ПРАВИЛ А  ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ   для працівників  середньої...
Правила, розроблені на основі Кодексу Законів про працю України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та основних...
ПРАВИЛА внутрішнього трудового розпорядку для працівників виконавчого...
Правила визначають основні обов'язки та права працівників, режим праці, засади регулювання трудових відносин
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНЯ
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних заходів України
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНЯ
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних заходів України
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ ДРОГОБИЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО...
Заохочення за успіхи в роботі, навчанні та активну участь у громадському житті університету або його підрозділу 11
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка