Закону України «Про звернення громадян»


Скачати 46.25 Kb.
НазваЗакону України «Про звернення громадян»
Дата15.04.2013
Розмір46.25 Kb.
ТипЗакон
bibl.com.ua > Військова справа > Закон
ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Про підсумки роботи із зверненнями

Громадян, що надійшли до виконавчого

комітету Синельниківської міської ради

за перше півріччя 2012 року та виконання

Закону України «Про звернення громадян»


У першому півріччі 2012 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради розглянуто 282 звернення, що на 170 меньше ніж у 2011 році. З них письмових –152, на особистому та виїзних прийомах міського голови побувало 70 громадян. Колективних звернень – 60.

По 97 зверненнях громадян, які надійшли до виконкому міської ради, прийняті позитивні рішення, роз'яснення отримали 157 заявників, 28 звернень знаходяться на розгляді згідно термінів.

Найчастіше звертаються соціально незахищені верстви населення. 164 автори звернень до міськвиконкому - пенсіонери. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги надійшло 74 звернення. Від: дітей війни -26, учасників війни та бойових дій -13, одиноких матерів, матерей-героїнь та багатодітних сімей – 12, від інвалідів загального захворювання - 10, інвалідів Великої Вітчизняної війни -5, ветеранів праці – 3, учасників ліквідації ЧАЄС – 1, інших категорій – 4.

Найбільш актуальними для громадян за звітній період були питання житлово-комунального господарства, які становлять 45, 4% /128 звернень/ від загальної кількості. Питання ремонту житла /ремонт покрівель багатоповерхових будинків/ порушуються в 89 зверненнях, поліпшення житлових умов в – 21, водо-, тепло-, електропостачання в – 15, благоустрою міста в – 14, збільшення тарифів за житлово-комунальні послуги в – 7.

Від депутатів обласної ради виділена матеріальна допомога на лікування 61 заявникам на загальну суму 23.тис. 100 грн. 124 громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЄС отримали матеріальну допомогу на загальну суму 11 тис. 037 грн., 16 заявникам виділена допомога на поховання на загальну суму 16 тис. 179, 67 грн..

Від жителів приватного сектору отримано 29 скарг на сусідів з приводу порушення будівельних та санітарних норм. Питання розглянуті на комісії по врегулюванню земельних спорів та додержання правил добросусідства та винесені відповідні рішення.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян свідчить про необхідність посилення уваги посадових осіб до виконання Закону України « Про звернення громадян ». Адже основним чинником невдоволення громадян розглядом їхніх звернень є відсутність вичерпної, аргументованої відповіді. В такому разі мешканці міста звертаються до вищих органів влади або повторно.

У ІІ півріччі 2012 року у порівнянні з відповідним періодом минулого року звернень через вищі органи влади збільшилось на 31 і становить 60. З яких 29 звернень надійшло з державної установи «Урядовий контактний центр», та 8 звернень з контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула». Мешканці міста звертались з питань отримання матеріальної допомоги - 19, ремонту житла – 18, питання житлово-комунального господарства – 16, поліпшення житлових умов - 4, землекористування – 2, охорона здоров’я – 1.

Кількість повторних звернень - 4. Основна причина, що породжує повторні звернення це відсутність коштів на ремонт покрівель багатоповерхових будинків та вирубку і обрізку дерев.

У другому півріччі поточного року порушення термінів передбачених Законом України «Про звернення громадян» управління та відділи міської ради не допустили. Разом з тим якість розгляду звернень та відповідей на них потребують покращення.

З метою роз’яснення проблемних питань серед населення та можливості їх вирішення заступниками міського голови та начальниками структурних підрозділів міської ради відповідно до розпорядження міського голови проведено 19 гарячих телефонних лінії.

Згідно з затвердженим графіком особистого прийому громадян міським головою проведено 11 особистих та 12 виїзних прийомів в Синельниківських міських комунальних підприємствах «ЖЕК-1» , «ЖЕК-2» та в Будинку науки і техніки Відокремленого структурного підрозділу ДП «Придніпровська залізниця» Локомотивне депо Синельникове, на яких побувало 70 громадян.

За перше півріччя 2012 року в приміщенні міськвиконкому відбулося 3 виїзні прийоми депутата обласної ради Момота О.І., на яких було розглянуто 53 питання.

На особистому контролі міського голови знаходяться звернення, які надійшли на «Урядову гарячу лінію» та «Гарячу лінію Олександра Вілкула».

Щоденно здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно - ресурсного центру облдержадміністрації.

Керуючись Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, виконавчий комітет Синельниківської міської ради ВИРІШИВ:
1.Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за перше півріччя 2012 року та виконання Закону України «Про звернення громадян» прийняти до відома та направити відповідним установам та виконавчим органам міської ради для відповідного реагування.

2.Керівникам структурних підрозділів міської ради, керівникам комунальних підприємств міста:

- забезпечити належний рівень організації оперативного розгляду звернень громадян, вжити заходів щодо недопущення порушень термінів розгляду звернень та посилити контроль за їх виконанням;

- забезпечити своєчасний розгляд і позитивне вирішення звернень громадян, що надходять до контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула»;

- забезпечити надання змістовних відповідей, по суті питання;

- використовувати всі наявні можливості для позитивного вирішення питань, при цьому особливу увагу приділяти зверненням громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.

3.Головному спеціалісту по зверненнях громадян продовжувати щоденний моніторинг звернень громадян, виявляти проблемні питання мешканців міста з метою упередження повторних звернень.

5.Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на головного спеціаліста по зверненнях громадян, контроль – на керуючу справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П.

Міський голова Д.І.ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

Кодекс України про адміністративні правопорушення стаття 172 Порушення...
Вивчення вимог Закону України «Про звернення громадян» №393/96-ВР від 02. 10. 1996 року «Стаття Вимоги до звернення, стаття Заборона...
ІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Спрямована вона на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07. 02. 2008 №109 «Про першочергові...
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Закону України "Про звернення громадян", статті 11 Закону України "Про безоплатну правову допомогу" та з метою забезпечення заходів...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на особистий прийом, згідно з Законом України «Про звернення громадян»...
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на особистий прийом, згідно з Законом України «Про звернення громадян»...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення належної організації особистого прийому громадян...
ДОДАТОК до плану роботи на 2-й квартал Жовтневого районного відділу...
Здійснення постійного контролю за дотриманням вимог Закону Українии “Про звернення громадян”, Закону України “Про доступ до публічної...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами...
Закону України «Про об’єднання громадян»
Закону України «Про об’єднання громадян», Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» «Положення про порядок...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, виконком міської ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управляннях,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка