Роз’яснення з окремих питань організації навчальної діяльності в міжшкільних навчально-виробничих комбінатах


Скачати 35.69 Kb.
Назва Роз’яснення з окремих питань організації навчальної діяльності в міжшкільних навчально-виробничих комбінатах
Дата 04.04.2013
Розмір 35.69 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Додаток 1

до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від « 15 » січня 2013р. № _1/9-18____
Роз’яснення з окремих питань організації навчальної діяльності

в міжшкільних навчально-виробничих комбінатах


  1. Щодо підвезення учнів до міжшкільних навчально-виробничих комбінатів.

Питання організації підвезення учнів здійснюється відповідно до Державної цільової соціальної програми «Шкільний автобус», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 року № 31. Пунктом 3 зазначеної постанови визначено, що перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості, шахтарських та інших малих монофункціональних містах, селищах здійснюється до місць навчання, роботи і додому». Місцями навчання, окрім дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, можуть бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати, позашкільні заклади тощо. Підвезення учнів до місць навчання має здійснюватись на безоплатній основі.
2. Щодо навчальних програм, за якими здійснюється навчання в класах технологічного профілю.

Учні 10-11х класів технологічного профілю можуть навчатися за такими спеціалізаціями (наказ Міністерства освіти і науки від 01.10.2008 № 893):

Технологія деревообробки.

Технологія металообробки.

Основи дизайну.

Технологія кулінарії.

Технологія швейної справи.

Технологія художньої обробки матеріалів.

Технологія будівництва та опоряджувальних робіт.

Технологія агровиробництва.

Основи бджільництва.

Технічне конструювання та моделювання.

Технологія української народної вишивки.

Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів.

Енергетика.

Комп’ютерна інженерія.

Легка промисловість.

Основи телекомунікацій.

Агротехніка.

Технологія конструювання та моделювання одягу.

У межах технологічного профілю також можлива професійна підготовка старшокласників. Наказом Міністерства освіти і науки № 904 від 23.09.2010 р. затверджено Типові навчальні плани та Типові програми професійно-технічного навчання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Професії, за якими здійснюється професійно-технічне навчання відповідно до Типових навчальних планів та Типових програм:

«Продавець (з лотка, на ринку)».

«Водій мототранспортних засобів категорії «А».

«Водій автотранспортних засобів категорії «В».

«Водій автотранспортних засобів категорії «С1».

«Водій автотранспортних засобів категорії «С».

«Манікюрниця».

«Штукатур».

«Вишивальниця».

«Агент з організації туризму».

«Оператор комп'ютерного набору».

«Різьбяр по дереву та бересту».

Інтегрована професія – «Швачка, Кравець».

«Секретар керівника (організації, підприємства, установи)».

«Касир (на підприємстві, в установі, організації)».

«Перукар (перукар-модельєр)».

«Молодша медична сестра з догляду за хворими».

«Офіціант».

«Секретар-друкарка».

«Слюсар з ремонту автомобілів».

«Столяр будівельний».

Здійснення професійно-технічного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах та міжшкільних навчально-виробничих комбінатах можливе і за іншими професіями, за умови дотримання вимог Державних стандартів професійно-технічної освіти.

Однак, здійснення навчання за програмами професійно-технічного навчання мають право лише ті заклади, які ліцензовані на право надання освітніх послуг, пов’язаних з одержанням професійної освіти (та пройшли акредитацію в Департаменті ДАІ МВС України для підготовки водіїв автотранспортних засобів).

Використовувати програми професійно-технічного навчання не можуть заклади, що не мають відповідної ліцензії.

Неприпустимими також є випадки перешкоджання регіональними експертними Радами на місцях процесу ліцензування професійної підготовки міжшкільними навчально-виробничими комбінатами в рамках профільного навчання.


  1. Щодо проведення державної підсумкової атестації в класах технологічного профілю.

Відповідно до положення про державну підсумкову атестацію затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 18.02.2008 № 94 (зі змінами) учні 11 класу, які навчаються за технологічним профілем, складають державну підсумкову атестацію з технологій (профільний рівень).

Учні складають державну підсумкову атестацію з технологій в навчальних закладах, на базі яких вони вивчали профільні предмети. Це можуть бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні навчальні заклади, опорні загальноосвітні школи та ін. Склад комісій та порядок оформлення документації заздалегідь визначаються спільно місцевими органами управління освітою, адміністраціями закладів освіти на базі яких здійснювалося навчання та адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем навчання учнів.

Державна підсумкова атестація проводиться окремо від кваліфікаційних іспитів з присвоєння робітничої професії та здійснюватиметься у відповідності до «Збірників завдань для державної підсумкової атестації з технологій» за 2013 рік.


Директор департаменту

загальної середньої та дошкільної освіти О. В. Єресько

Схожі:

В. О. Піщейко Роз'яснення щодо заповнення
...
Щодо надання роз’яснення з питань видачі сертифіката на право на земельну частку (пай)
Державна реєстраційна служба у зв’язку з численними зверненнями стосовно питань, пов’язаних з видачею сертифіката на право на земельну...
І. Конституційні засади закріплення, організації, здійснення державної влади в Україні
Конституції України “Загальні засади”. Щодо визначення у Конституції конкретних питань закріплення, організації та здійснення державної...
Ціль написання та майбутнього друку роз’яснення порядку роботи державних...
Ціль написання та майбутнього друку – роз’яснення порядку роботи державних органів влади… та місцевого самоврядування – та допомога...
Методи організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності
Методи організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності для сліпих і слабозорих дітей на уроках історії
ЗАТВЕРДЖУЮ
Мета діяльності: допомога керівнику з окремих питань діяльності підприємства і створення умов, що забезпечують максимальну ефективність...
Ущільнення навчального матеріалу зі світової літератури в 5-11-х...
Керуючись наказом Департаменту освіти і науки від 27. 08. 14р. №31 «Про зміни в структурі 2014/2015 навчального року у навчальних...
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:...
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах
РОЗ'ЯСНЕННЯ від 29. 04. 94 р. N 02-5/293
Про деякі питання практики застосування майнової відповідальності за невиконання чи неналежне виконання грошових зобов'язань
Програму рекомендовано Узгоджено з кафедрами
Завданнями навчальної дисципліни є – з метою забезпечення умов виконання випускниками всіх виробничих функцій та типових задач діяльності...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка