З метою громадського обговорення та згідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Шполянська міська рада публікує проект рішення сесії « Про затвердження порядку залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола» .
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, щодо рішення сесії міської ради «Про затвердження порядку залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола», приймаються у письмовій формі в місячний строк з моменту опублікування за адресою: 20603, м. Шпола, вул. Пролетарська, 59
У К Р А Ї Н А
ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 12.07.2012 № 18-16/VI
Про затвердження проекту рішення
«Про затвердження порядку залучення
замовників до пайової участі у розвитку
інженерно –транспортної та соціальної
інфраструктури м.Шпола.»
Відповідно до ст.25, 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», на виконання Подання (про усунення порушень законодавства у сфері регулювання містобудівної діяльності) Прокуратури Шполянського району від 10.05.2012р, №125 – 621 вих12. Враховуючи висновок постійної депутатської комісії з питань регулювання комунальною власністю, житлово – комунального господарства, розвитку підприємництва, стабілізації та розвитку промислових підприємств міста від _____________2012 року
міська рада вирішила:
Затвердити проект рішення „Про затвердження порядку залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфрастурктури м.Шпола”, для оприлюднення на офоіційному веб- сайті Шполянської міської ради з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних осіб, та юридичних осіб їх об’єднань (проект додається).
Доручити секретарю міської ради здійснити оприлюднення даного проекту регуляторного акту шляхом розміщення його на офіційному веб-сайті Шполянської міської ради, в строк згідно чинного законодавства.
Даний проект рішення після обговорення, затвердити в остаточній редакції на черговій сесії Шполянської міської ради 2012 року, згідно чинного законодавства.
Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регулювання комунальною власністю, житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва стабілізації та розвитку промислових підприємств міста ( голова - Чапля В.В.)
Міський голова В.М. Заскалета
Виконав: Коваленко В.О.
У К Р А Ї Н А
ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
(проект)
від _________2012 № /V
«Про затвердження порядку залучення
замовників до пайової участі у розвитку
інженерно –транспортної та соціальної
інфраструктури м.Шпола.»
Відповідно до ст.25, 26, пп.2,7 п.а ст.27, пп.4,8 п.а ч.1 ст.31, ст.59 ст.68 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.30 та ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку міста та залучення замовників до пайової участі у створенні і розвитку інженерно –транспортної та соціальної інфраструктури м.Шпола,
міська рада вирішила:
Затвердити „ Порядок залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфрастурктури м.Шпола”, згідно з додатком 1.
Затвердити зразки документів: договір про пайову участь ( внесок) замовників у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола згідно з ( додатком 2), Графік оплати коштів пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола згідно з ( додатком 3 ), розрахунок пайової участі у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури м.Шпола згідно з ( додатком 4), Заява згідно до ( додатку 5).
Затвердити Положення про міський цільовий фонд пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола згідно з додатком 6.
Доручити секретарю міської ради здійснити оприлюднення даного рішення шляхом розміщення його на офіційному веб- сайті Шполянської міської ради в 10 –денний термін з дня його прийняття.
Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комсії комісію з питань регулювання комунальною власністю, житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва стабілізації та розвитку промислових підприємств міста ( голова -Чапля В.В.)
Міський голова В.М. Заскалета
Виконав: Коваленко В.О.
Додаток 1
до рішення Шполянської міської ради
від ___________________ № ___________
ПОРЯДОК
залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Шпола
-
Загальні положення
Порядок залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі – Порядок) розроблений на підставі Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У цьому порядку терміни,вживаються в такому значенні:
замовник – фізична або юридична особа, яка має намір щодо
забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і
подала в установленному законодавством порядку відповідну заяву;
інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс
інженерних, транспортних споруд і комунікацій;
містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки
(далі – містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить
комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і
будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної
ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж
земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до
об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною
документацією;
технічні умови - комплекс умов та вимог до інженерного
забезпечення об'єкта будівництва, які повинні відповідати його
розрахунковим параметрам, зокрема щодо водо-, тепло-, енерго- і
газопостачання, каналізації, радіофікації, зовнішнього освітлення,
відведення зливових вод, телефонізації, телекомунікації,
диспетчеризації, пожежної та техногенної безпеки.
проектна документація – затверджені текстові та графічні
матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні,
архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а
також кошториси об'єктів будівництва;
будівництво об’єктів будівництва - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт;
об’єкт будівництва - окремий будинок або споруда (з усім устаткуванням, яке до них відноситься, інструментом і реманентом, галереями, естакадами, внутрішніми інженерними мережами водопостачання, каналізації, газопроводу, теплопроводу, електропостачання, радіофікації, підсобними і допоміжними надвірними будівлями, благоустроєм та іншими роботами і витратами), на будівництво, реконструкцію яких повинні бути складені окремо проект і кошторис;
нове будівництво – будівництво комплексу об’єктів основного, підсобного та обслуговуючого призначення новостворюваних підприємств, будинків, споруд а також філій і окремих виробництв, що здійснюється на вільних площах із метою створення нової виробничої потужності або надання послуг, які після введення в експлуатацію будуть знаходитись на самостійному балансі;
капітальний ремонт будинку – комплекс ремонтно –будівельних робіт, пов’язаних з відновленням або поліпшенням експлуатаційних показників будинку, із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій, інженерного обладнання протипожежного захисту без зміни будівельних габаритів об’єкта та його техніко – економічних показників;
реконструкція будинку – комплекс будівельних робіт, спрямованих на поліпшення експлуатаційних показників приміщень будинку шляхом їх перепланування та переобладнання, надбудови, вбудови, прибудови з одночасним приведенням їх показників відповідно до нормативно - технічних вимог.
Замовник який має намір здійснити будівництво об’єктів будівництва, капітальний ремонт, реконструкцію, реставрацію існуючих об’єктів , які підлягають прийняттю в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку, ( далі - будівництво) зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та п. 1.6 цього Порядку.
Пайова участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола полягає у перерахуванні замовником до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію до цільового фонду (міського бюджету) коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури міста.
Кошти замовників залучаються на підставі Договору пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола (далі – Договір), укладеного між замовником та Шполянською міською радою.
До проекту рішення виконавчого комітету про містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки в обов’язковому порядку включається пункт щодо зобов’язання замовника до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію укласти Договір та сплатити пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та п. 1.7 цього порядку.
Положення п 1.6 в частині сплати пайової участі до введення об’єкта будівництва в експлуатацію то набирає чинності з 1 січня 2013 року.
До пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола не залучаються замовники у разі будівництва:
1) об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів;
2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
5) об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
8) об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів
енергетики, а’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів
дорожнього сервісу). .
Порядок залучення замовників до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Шпола .
Замовник який має намір здійснити будівництво об’єкта будівництва на земельній ділянці розташованій на території Шполянської міської ради зобов’язується звернутись із заявою про укладення Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола, до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
До заяви замовником додаються:
− копія містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки ;
− копія виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копії установчого документа та свідоцтва про державну реєстрацію (копія паспорту фізичної особи та ідентифікаційного коду − для громадян);
− зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування, визначений згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами;
− висновок проектної або іншої ліцензованої організації щодо кошторисної вартості будівництва інженерних мереж або об’єктів поза межами земельної ділянки замовника;
копія відповідного розділу проектно-кошторисної документації, в якій визначені техніко-економічні показники об’єкта будівництва;
копія технічних умов;
копія документа на право власності чи право коритсування земельною ділянкою;
документи підтверджуючі витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення
будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж,
влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і
споруд та транспортних комунікацій.
Замовник несе повну відповідальність за достовірність наданих документів.
2.2.Пайовий внесок сплачується на підставі договору між міською радою та замовником. Пайовий внесок у грошовій формі сплачується в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається у договорі.
Кінцевий термін сплати пайового внеску може встановлюватися договором, та повинен бути сплачений до введення об’єкта будівництва в експлуатацію.
(Положення п 2.2 в частині сплати пайового внеску до введення об’єкта будівництва в експлуатацію то набирає чинності з 1 січня 2013 року.
За порушення строку сплати, Замовник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від нарахованої суми пайової участі за кожний день простроченої сплати.
2.3. Розмір пайової участі (внеску) замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Шпола визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь, та направляє сам проект Договору замовнику для підписання.
2.4. Договір про пайову участь у розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури м.Шпола укладається після визначення розміру пайової участі не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
Істотними умовами Договору є:
− розмір пайової участі;
− строк (графік) сплати пайової участі;
− відповідальність сторін.
Невід'ємною частиною Договору є розрахунок величини пайової участі замовника у розвитку інфраструктури м. Шпола.
. Протягом 2 робочих днів замовник повертає до міської ради підписаний проект Договору. Від міської ради проект Договору підписує міський голова або його заступник.
2.6. У разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі нормативів для одиниці створеної потужності об’єктів.
|