Невігластво – прокляття Господа, знання – крила, щоб злетіти до небес


Скачати 84.64 Kb.
НазваНевігластво – прокляття Господа, знання – крила, щоб злетіти до небес
Дата01.04.2013
Розмір84.64 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи


Євгенія Володимирівна Небрат

директор Скадовської спеціалізованої

школи І- ІІІ ступенів №1

Скадовської міської ради

Херсонської області,

Магістр державної служби

Дата народження : 11 лютого 1965 року

Стаж педагогічної діяльності : 21 рік

Стаж роботи на посаді директора закладу : 10 років

Педагогічне звання : вчитель-методист

Нагороди, відзнаки : «Відмінник освіти України».

Суспільно-громадська діяльність: депутат Скадовської районної ради V скликання.

Життєве та професійне кредо: Невігластво – прокляття Господа, знання – крила, щоб злетіти до небес

Євгенія Володимирівна Небрат свою педагогічну діяльність розпочала у 1986 році після закінчення історичного факультету Миколаївського державного педагогічного інституту з відзнакою. Працювала вчителем історії, заступником директора з виховної роботи Скадовської школи №1. 1997 – 1998 навчальний рік розпочала як директор школи, котрій за 21 рік ніколи не зрадила.

У 2005 році Євгенія Володимирівна здобула другу вищу освіту, закінчивши з відзнакою Миколаївський державний гуманітарний університет імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія» за спеціальністю «Державна служба», із присвоєнням кваліфікації магістра державної служби.

Основою сучасної педагогічної стратегії Євгенія Володимирівна Небрат вважає формування принципово іншого образу школи, її неповторного обличчя. Для цього уникає одноманітності у шкільному житті. Одночасно зберігає розумного учня та підтримує творчого вчителя. В освітньому закладі створює максимально комфортні умови життєдіяльності, що сприяють формуванню ситуації успіху, що, в свою чергу, пробуджує свідому мотивацію до самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації кожної особистості. Впевнена, що сучасна школа має стати школою успіху, де кожен учасник навчально-виховного процесу бачить підтримку і розуміння, має стимул для творчого зростання, вірить у власні сили. Євгенія Володимирівна переконана у тому, що тільки успішний вчитель може виховати успішного учня, який згодом стане успішним громадянином суспільства, держави. Євгенія Володимирівна Небрат – сучасний керівник, автор школи. Вона визначає стиль навчального закладу, морально-психологічний клімат у ньому, залучає колектив, управлінську команду до творчої діяльності. ЇЇ найвище досягнення як управлінця – робота у злагодженій команді. Вона прислухається до порад, не бояться довіряти людям, грамотно делегує повноваження підлеглим, вчасно помічає і відзначає внесок кожного у загальну справу.

За роки роботи на посаді директора школи очолюваний нею колектив зміг зберегти і примножити кращі традиції закладу, сповідуючи принцип: «Перша школа – завжди перша». Разом з тим, школа вийшла на новий рівень досягнень. Забезпечено розвиток організації та оновлення закладу як у цілому, так і окремих його систем.

За для досягнення поставлених завдань у власній управлінській діяльності як директора школи Євгенія Володимирівна Небрат у своїй роботі керується такими основними засадами:

  • Директор має підпорядковувати своє життя меті школи, лише їй притаманним суті та духові;

  • Альтруїзм – одне з головних якостей керівника;

  • Служіння школі, а через неї Богові і Батьківщині – дороговказ всієї роботи керівника;

  • Треба вірити в кінцеву мету і мати мужність долати перешкоди на шляху до неї;

  • Директор має сам бути вчителем-професіоналом;

  • Директор має викликати довіру і почуття надійності, інакше він будує «замок на піску»;

  • Директор дбає про формування у членів колективу відчуття приналежності до свого закладу, почуття шкільного патріотизму.

За роки директорства Євгенії Володимирівни Небрат у школи є вагомі здобутки.

Досвід роботи школи з ключових питань навчання і виховання включено до обласного каталогу перспективного педагогічного досвіду, зокрема з питань державно-громадського управління, розвитку творчої особистості вчителя і учнів, туристсько-краєзнавчої роботи.

У 2002 році Скадовська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 пройшла атестацію на найвищий творчий рівень і вже через 2 роки (із серпня 2004р) була реорганізована у спеціалізовану школу з поглибленим вивченням іноземних мов та естетичним вихованням.

Завдяки керівній діяльності Євгенії Володимирівни Небрат начальний заклад має свої особливості:

- Впровадження моделі інноваційного навчального закладу: Адаптивна школа розвитку особистості. Саме розробка цієї моделі привела до включення школи до Всеукраїнського банку даних «Інноваційні школи України».

  • Розробка та впровадження власної моделі адаптивного державно- громадського управління.

  • Використання інтерактивних проектних методів в управлінській діяльності, у проведенні педагогічних рад, всіх форм методичної роботи.

  • Існування в інноваційному, експериментальному просторі: з 2001 по 2006 роки школа була учасником комплексного експерименту Академії Педагогічних Наук України «Освітній моніторинг як механізм адаптивного управління загальною середньою освітою». З 2007 року колектив школи увійшов у новий експеримент, який є логічним продовженням попереднього: «Педагогічні технології моніторингу якості освіти в системі управлінської діяльності навчального закладу».

  • Розробка та практичне застосування дієвої системи локального моніторингу навчального закладу.

  • Реалізація науково-методичної проблеми «Адаптація і корекція моделі рефлексивної діяльності вчителя та учня на основі моніторингових відстежень».

- Робота обласної школи-лабораторії з проблеми «Впровадження особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання «Крок за кроком» у практику роботи початкової школи».

  • Поглиблене вивчення англійської (з 1-го класу) та німецької мов (з 5-го класу); математики (з 8-го класу).

  • Профільне навчання у школі ІІІ ступеня: створюються профільні математичні, філологічні (іноземної та української філології), суспільно- гуманітарний класи, а також технологічні, у яких упроваджено професійне навчання за спеціальностями «оператор комп’ютерного набору», «кухар», «водій».

  • Практичне використання інтегрованої моделі впровадження сучасних інноваційних технологій у навчально- виховний процес.

  • Широка мережа факультативів, спецкурсів, курсів за вибором, гуртків.

  • Розробка і впровадження адаптивних авторських програм, робота за альтернативними підручниками.

  • Система психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.

  • Реалізація освітніх програм «Крок за кроком», «Росток», «Рівний – рівному» та інших.

  • Впровадження сучасних інформаційних технології у навчально- виховний процес, у методичну роботу, управлінську діяльність.

  • Розробка і втілення в життя комплексно-цільових програм «Учитель», «Творча обдарованість», Шкільна програма впровадження профільного навчання, Програма інформатизації навчального закладу, Комплексна програма розвитку спеціалізованої школи, Програма матеріально – технічного розвитку.

  • Нові підходи до викладання навчальних предметів, застосування нових форм та прийомів контролю знань, розвиток індивідуальних здібностей і обдаровань дітей, особистісний розвиток вчителя і учня, створення ситуації успіху.

  • Плідна робота комплексу «Школа – ВНЗ».

  • Результативна участь у різноманітних професійних конкурсах. Маємо 8 переможців і призерів обласного конкурсу «Учитель року», 2 лауреатів Всеукраїнського рівня.

  • Публікації творчих доробок вчителів та адміністрації школи у обласних та всеукраїнських педагогічних виданнях, збірниках наукових конференцій та семінарів, у брошурах та буклетах (більше 60 публікацій).

  • Створення творчих портфоліо, методичних доробок, міні-підручників, презентації тощо.

- Проведення відкритих уроків і заходів, майстер-класів, семінарів для колег із району, області, України.

- Зустрічі делегацій з інших районів та областей України (делегація директорів шкіл з Вінниччини (вересень 2007 р.), Всеукраїнський семінар «Системний підхід до моделювання змісту та організації методичної роботи з педагогічними кадрами» (вересень 2006 р.).

  • Співпраця із Корпусом миру США, Британською радою в Україні.

  • Участь у міжнародних проектах і програмах, робота Європейського клубу.

  • Створення педагогічно-методичного супроводу функціонування виховної системи «Школа-Родина», реалізація авторських виховних проектів.

  • Впровадження сучасної моделі учнівського самоврядування –Президентська республіка «Школи-Родини».

  • Робота Музею історії школи, що має звання Зразковий».

  • Випуск газети «Шкільний вісник» – призеру виставки Національні змагання « Студентська компанія 2005».

  • Співробітництво із науковими установами і ВУЗами.

  • Рейтингова система оцінювання знань учнів школи ІІІ ступеня.

  • Впровадження програми застосування комунікативних технологій у НВП «Intel@ Навчання для майбутнього».

  • Співпраця з громадою Скадовського полку Чорноморського козацтва.

- Ліга інтелектуальних ігор.

  • Шкільна команда КВН.

  • Дружина юних пожежних – переможець обласних лауреат Всеукраїнських змагань.

Головне – школа не відстає від суспільного прогресу, рухається і розвивається у руслі нових потреб і вимог реформування освіти. Перша школа була і залишається першою серед шкіл району по рівню викладання і якості учнівських досягнень, по престижності навчання у ній.

Звітуючись перед громадськістю міста, директор школи Євгенія Володимирівна Небрат зазначила, що з давніх-давен Школу поставили українці в один ряд із таким словами, що рівноцінні життю: мама, Україна, рідня, мова, Батьківщина. Як Церква ростить віру в Бога, так Школа плекає розум і душу нації. Сьогодні думати про Україну означає думати про кожну особистість, про її успішність. Саме тому успішність школи, вважає Євгенія Володимирівна – в успіхах її учнів, вчителів, у високій оцінці батьків, громадськості міста і району. Вся Перша школа пронизана духом інтелекту і творчості, духом добра і людяності, що панує над Школою-Родиною.

Євгенія Володимирівна Небрат прокладає свою стежину до Собору Дитячої Душі. За десять років директорства зроблено чимало, і хоча за обрієм фінал ледве видніється, колектив Скадовської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №1 вірить, що прийде туди, де Душі дитячі сіяють промінням розуму, добра і любові. Сьогодні вони діти, а завтра – народ держави Україна!

Більше двадцяти років долі Євгенії Володимирівни та першої школи нероздільні. У своїх роздумах про сенс життя вона зазначає: « Школо! Любов і доле моя! Стоїш ти серед сріблястих тополь, позираєш на всі боки триповерховими вікнами - очима, як пливуть попід твоїми стінами і спливають через відчинені двері нові й нові покоління… Твої стіни багато чого могли б розповісти… Проходять роки, жовтогарячі вересні змінюють буйнозелені травні, - а ти стоїш школо. Стоїш, як вічний острівець мудрості, добра і щастя, світлої дитячої мрії, безконечної надії та віри в Людину.

Будь же благословенна, Школо! Перша у місті, ти впевнено вдивляєшся у майбутнє. Ти вже у цьому майбутньому.

Майбутнього школа. Якою їй бути? –

Ввібравши все цінне, віками набуте,

Вона стане місцем дитячої мрії,

Де зріють таланти, плекають надії.

Де кожен найменший твій успіх помітний.

І вогник бажання в очицях привітних.

Де злагода й дружба в шкільнім колективі.

Де всі : педагоги і діти, - щасливі!

Майбутнього школа. Яка вона буде?

Майбутнє будують теперішні люди.

Школа – життя моє, без неї не мислю свого існування . Я вдячна Богові, долі, що допомогла мені знайти «мою» школу – другу родину; вдячна батькам, які підтримали мою юнацьку мрію про вчительську професію, вдячна своїм старшим товаришам, колегам – наставникам, вдячна своїм подругам – ровесникам, які допомогли і допомагають моєму формуванню і становленню як вчителя і керівника, своїм рідним – чоловікові і сину за терпіння, розуміння і підтримку, вдячна своїм учням за їх розумні, світлі, допитливі очі…

О, доле! Добре розумію:

Без неї я зістарюсь і збіднію»

Схожі:

Слова це крила ластівки, вона їх не почуває, але без них не може злетіти”
Батько глянув у щоденник і питає: „ Грицю, це ж за що тобі учитель вліпив одиницю?”
Розширити знання дітей про Україну, розвивати почуття патріо­тизму;...
У світі немає нічого вищого, дорожчого, як рідна Вітчизна, адже вона дала нам крила для польоту, відкрила цей чарівний дивосвіт,...
ПРОГРАМА Київ, Україна, 12-14 травня 2011 р
ХV Конференції Української протиепілептичної Ліги. Як і завжди ми знов зустрічаємось, щоб обговорити складні та актуальні питання...
ТЕМА. Різноманітність ракоподібних МЕТА
Коли ви закінчите школу, я сподіваюся, що ці знання вам знадобляться в житті. Я бажаю вам, щоб ваш багаж був великим і різноманітним,...
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ, ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО...
Навіщо учень вивчає математику? Для того, щоб розвинути математичне мислення, а не для того, щоб визубрити формули і теореми, від...
Добрий день, юні знавці! Сьогодні ми зібралися, щоб перевірити ваші...
Ведучий: Добрий день, юні знавці! Сьогодні ми зібралися, щоб перевірити ваші знання, кмітливість, логіку та відповісти на питання...
Урок з математики за темою
Учитися можна тільки весело Щоб переварити знання, їх потрібно вживати з апетитом
ІСУС ХРИСТОС ПОДАЄ НАЙСУЧАСНІШЕ ПОЯСНЕННЯ СВОГО СВЯТОГО ЄВАНГЕЛІЯ
Свята правда Господа нашого Ісуса Христа почала збуватися в нашій грішній цивілізації
Чи знаємо ми, яке буде життя через 20 років?
А дитині треба, щоб її бачили і розуміли у цю хвилину, щоб вчитель дихав разом з нею, підтримував, вселяв віру, дарував світло. Щоб...
Урок із світової літератури
Ми повинні навчитися використовувати знання,отримані на уроках літератури,в житті,щоб наші переходили в реальну поведінку
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка