|
Скачати 63.74 Kb.
|
Україна – наш спільний дім. Мета : - розширити знання учнів про Україну, як наш спільний дім; - формувати громадянські якості: людяність,повагу до людей ,працьовитість; - заохочувати творити добро , здобувати знання, рости гідними громадянами своєї держави. Обладнання: фізична карта України; зображення державних символів; ілюстрації ХІД УРОКУ І.Організаційний момент 1.Ємоційна настанова. Знову день почався, діти ! Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішати- Кличе в подорож дзвінок. Сьогодні урок у нас незвичайний, Він навчить багато нас чому. Хай буде він для нас повчальний, За це подякуєм йому. ІІ. Актуалізація опорних знань І. Слухання вірша.( П.Воронько « Облітав журавель») Облітав журавель сто морів, сто земель, Облітав, обходив, марно крила натрудив. Ми спитали журавля: « Де найкращая земля?» Журавель відповідає : « Краще рідної немає!» - А давате розкажемо журавлику,що таке рідна земля?! - Кожна наша маленька батьківщина є частинкою великої Батьківщини,нашої держави, ім’я якій …(читає вірш вчитель) У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай. Рідніше їм своя пустиня, А ніж земний в чужині рай, Їм красить все їх рідний край Нема без кореня рослини, А нас , людей, без Батьківщини. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Україна – наш спільний дім. ІУ. Ознайомлення з новим матеріалом. І. Розповідь учителя. Україна – це наша держава. Ви – українці, її маленькі сини і дочки, наша мова – українська. Щасливі ми , що народилися і живемо на такій чудовій землі,багатій і мальовничій. Де б не були ми, скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємось аж до сліз , зачувши рідну мову, пісню. ІІ .Колективна робота .Стратегія «Кущ».Стратегія «Джигсоу» Створення павутиння (робота в групах). Кожному учневі з групи дається листочок з колом і промінцямиями . У колі написане слово Україна. - Запишіть слова , які спадають вам на думку , коли ви чуєте , бачите слово «Україна» * Робота у змінних групах. - Обміняйтесь листочками з іншими групами,порівняйте записи, зробіть спільний висновок. * Заслуховування учнів, створення куща на дошці. ІІІ. Розповідь учителя(продовження) . - 24 серпня 2011 року український народ відзначив 20-річчя Дня Незалежності України – головне державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України , підтверджену всенародним референдумом 1 грудня 1991 року,що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді Проголошення Акту незалежності України відкрило нову сторінку в історії нашої Батьківщини. На всіх етапах становлення український народ демонстрував високий національний дух і прагнення жити вільно і незалежно, у мирі та злагоді з іншими народами. Виборовши волю , Україна визначила свою символіку, яка уособлює її історію, її сутність. - Назвіть державні символи України. 1-й учень Наш герб – тризуб, Це воля , слава й сила; Наш герб- тризуб. Недоля нас косила , Та ми зросли , ми є , Ми завжди будем, Добро і пісню Несемо людям. (Демонструє зображення герба України) 2-й учень Прапор – це державний символ, Він є в кожної держави, Це для всіх – ознака сили, Це для всіх – ознака слави. Синьо-жовтий прапор маєм: Синє небо , жовте жито, Прапор свій оберігаєм,- Він – святиня , знають діти. (Демонструє зображення прапора України) 3 –й учень Слова палкі, мелодія врочиста, Державний гімн ми знаємо усі. Для кожного села, містечка, міста- Це клич один з мільйонів голосів. Це наша клятва, заповідь священна, Хай чують всі – і друзі, й вороги, Що Україна вічна, незнищенна, Від неї лине світло навкурги IV. Робота з картою України - Україна – славна земля з широкими і чистими ріками, мережаними нивами, мальовничими горами, голубими морями.Які гори знаєте? - Покажіть на карті. - Назвіть і покажіть моря , які омивають нашу Батьківщину. - Хто був у горах, на морі? Що сподобалось вам там ? - Покажіть на карті свою маленьку батьківщину. V. Фізкультхвилинка Руки вгору, руки вниз , потягнися , нахилися Будем разом присідати і вставати вс Будем весело ходити по рідній землі V.Закріплення вивченого матеріалу. I.Робота з прислів’ями.(робота в парах –отримують листочки с написами) - Cкладіть прислів’я , співвідносячи їх частини. Та земля мила, Всяка пташка Погана та пташка, За рідний край Добре тому, Людина без вітчизни- В нашій рідній стороні Кожному мила життя віддай. де мати народила. хто у своєму домі. воля нам світліша сонця. своє гніздо має. своя сторона. якій своє гніздо не миле. як соловей без пісні - Прочитайте прислів’я, поясніть їх зміст. ІІ .Стратегія «Мікрофон» - Що ж таке Україна? - Яку назву має народ України? - Хто ж ми ? - Чому Україна – наш спільний дім? - Коли відзначається День незалежності України? - Скільки років минуло від проголошення Дня незалежності ? - Якби вам запропонували намалювати Батьківщину, то що б ви намалювали? ІІІ. Творча робота. - Діти, намалюйте свою Батьківщину такою, якою ви її бачите. - Захист малюнків. VI. Підсумок уроку. Любіть Україну В. Сосюра Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води… В годину щасливу і в радості мить, любіть у годину негоди. Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її, вічно живу і нову, і мову її солов'їну. Без неї - ніщо ми, як порох і дим, Розвіяний в полі вітрами... Любіть Україну всім серцем своїм і всіми своїми ділами. Для нас вона в світі єдина, одна в просторів солодкому чарі… Вона у зірках, і у вербах вона, і в кожному серця ударі, У квітці, в пташині, в кривеньких тинах, у пісні у кожній, у думі, в дитячий усмішці, в дівочих очах і в стягів багряному шумі… - Ось ми і закінчили нашу уявну подорож Україною. Діти, ви маєте у своєму маленькому серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того , щоб наша Україна,наш спільний дім, і надалі розквітав і багатів. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти.То ж старайтеся вчитися так, щоб вами гордилася Батьківщина. В добрий час, любі діти ! |
Урок у : „ Україна – наш спільний дім ” Головн України, вивчення основних засад демократичного та суспільного ладу України, її досягнень за останні роки |
Україна наш спільний дім Розвивати увагу, творчу уяву учнів, навички зв’язного висловлювання своїх думок. Виховувати в учнів почуття поваги до минулого українців,... |
Конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля наш спільний дім» ХІІ обласний етап Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти проводиться з метою активізації участі учнівської молоді... |
Усний журнал Школа наш рідний дім Пропонуємо вашій увазі усний журнал «Школа наш рідний дім, нам добре й весело у нім» |
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, НАУКИ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ Львівського ОДЕНЦ та у зв'язку з проведенням у вересні 2013 року Всеукраїнського конкурсу учнівських колективів екологічної просвіти... |
6-й клас. МАТЕМАТИКА Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
Надзвичайні ситуації Ми часто чуємо слова : “Земля – наш дім”. На ній є блакитні озера та річки, моря та безмежні океани. Зелені ліси, безкраї пустелі,... |
Формування цілісного ставлення до природи в системі виховного середовища класу Природа – це наш дім. З 1992року територія України оголошена зоною екологічної кризи. Щодня ми дихаємо смогом, двоокисом сірки, випарами... |
Урок з курсу «Я і Україна. Громадянська освіта» Тема. Твоя країна Україна, і ти її громадянин Україні; повторити матеріал про корисні копалини; дізнатися, які види промисловості розвинуті в Україні; з’ясувати, якою господарською... |
Спільний кордон – спільні кордони об’єднують” в рамках Дня Європейської... Пов’язані події будуть тривати протягом тижня 17-23 вересня і навіть за декілька днів до та після. Мета кампанії, яка проводиться... |