|
Скачати 50.23 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії Лугинської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району» 1. Аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом врегулювання відносин. Проект рішення Лугинської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинськго району» розроблений з метою удосконалення порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району, у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Відповідно до статті 2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» відносини в галузі охорони навколишнього природного середовища в Україні регулюються цим Законом, а також розробленими згідно з ним законодавством про надра, про охорону атмосферного повітря, про охорону та використання рослинного і тваринного світу, законодавством у сфері лісових, земельних, водних ресурсів та іншим. Так, зокрема, статтею 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» встановлено обмеження самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо. Видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України (стаття 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»). В той же час слід зазначиш, що дія вказаного Закону не поширюється на території поза межами населених пунктів. 2. Визначення цілей регулювання Введення в дію рішення Лугинської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району» надасть можливість тимчасово, до законодавчого врегулювання, встановити на території Лугинського району порядок видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів. 3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу У ході підготовки проекту рішення було проведено моніторинг відповідних нормативних актів на предмет альтернативного врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району. Першим альтернативним способом є залишити врегулювання відносин з видалення зелених насаджень за межами населених пунктів лише діючими нормами законодавства. Проте, норми, які б встановлювали конкретний порядок видалення зелених насаджень за межами населених пунктів, суб’єктів, уповноважених приймати рішення про їх видалення та підстави для прийняття таких рішень, на сьогодні в діючому законодавстві відсутні. Відхиляємо цей спосіб, оскільки не досягається поставлена ціль. Другим альтернативним способом є введення в дію проекту рішення Лугинської районної ради «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району», яке надасть можливість тимчасово встановити порядок видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району до законодавчого врегулювання зазначеного питання. Таким чином, приймається другий альтернативний варіант, оскільки це дозволить досягти поставленої цілі. 4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта. З набранням чинності рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району» створюється правова основа для повноважень міської, селищної та сільських рад району, по здійсненню видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів, відповідно до компетенції, контролю за дотриманням зазначеного порядку. 5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта. У разі прийняття проекту рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району» міська, селищна та сільські ради району отримають правову основу та порядок видалення зелених насаджень, в т.ч. аварійних дерев, за межами населених пунктів. 6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта Прийняття проекту надасть можливість забезпечити безпеку життєдіяльності населення Лугинського району, та відновлення сприятливого режиму обробітку сільськогосподарських земель. Від впровадження регуляторного акта негативних результатів не очікується. 7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта До законодавчого врегулювання зазначеного питання. 8. Визначення показників результативності регуляторного акта Показниками результативності запропонованого регуляторного акта є: - підвищення ефективності діяльності в сфері видалення зелених насаджень; - підвищення безпеки життєдіяльності населення Лугинського району. 9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття Відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись шляхом проведення: - базового відстеження - до набрання чинності рішення «Про затвердження Тимчасового порядку видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинського району”; - повторного відстеження - через рік з дня набрання чинності; - періодичного відстеження - раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження. Вид даних для базового відстеження – зауваження та пропозиції від зацікавлених юридичних та фізичних осіб. Вид даних для повторного та періодичного відстеження – щоквартальні дані надані місцевими радами району. Аналіз регуляторного впливу підготовлено Лугинською районною державною адміністрацією. Зауваження та пропозиції до проекту приймаються державним адміністратором апарату райдержадміністрації за адресою: Житомирська обл., смт. Лугини, вул. К. Маркса, 4, тел.(04161) 9-15-34 , завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації тел.(04161) 9-16-58. Завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації Л.Б. Стельмах |
Проект правил благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради Лугинської селищної ради містять загальнообов’язкові норми, що регулюють належне утримання та раціональне використання території... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії міської ради «Положення про збір за місця для паркування транспортних засобів на території м. Синельникове» |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шполянськоїї міської... Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Шполянськоїї міської ради Про затвердження Порядку передачі у власність земельних ділянок... |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 17. 05. 2013 №262 "Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Cинельниківської міської ради «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Синельникове» |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради Про затвердження... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин |
Правила благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради Про затвердження Правил благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради |