|
Скачати 326.33 Kb.
|
ЛУГИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЛУГИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (п’ятнадцята сесія селищної ради VІ скликання) Р І Ш Е Н Н Я №327. 20.03.2012р.
З метою поліпшення стану благоустрою та утримання території об’єктів благоустрою територіальної громади Лугинської селищної ради в належному санітарному стані. Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст. 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Правила благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради (додаються). 2. Рішення набирає чинності з 1 квітня 2012 року. 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань соціально-економічного розвитку, інвестиційної політики, земельних відносин, екології та використання природних ресурсів. Селищний голова А.В.Шахматов. Правила благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради 1. Загальні положення. Правила благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради містять загальнообов’язкові норми, що регулюють належне утримання та раціональне використання території населених пунктів, організацію упорядкування, охорону об’єктів благоустрою населених пунктів, за порушення яких настає відповідальність, передбачена законодавством України. Правила розроблені на підставі вимог чинного законодавства України, регулюють права та обов’язки учасників правовідносин у сфері благоустрою населених пунктів, визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти та порядку в населених пунктах громади. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: благоустрій населених пунктів – комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, та інше, що здійснюються на території населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля; суб’єкти благоустрою – органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, фізичні особи – підприємці, органи самоорганізації населення, громадяни; об’єкти благоустрою – території, які підлягають благоустрою: 1) території загального користування: парки, рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; пам’ятки культурної та історичної спадщини; майдани, площі, вулиці, дороги, провулки, проїзди, пішохідні доріжки; кладовища; інші території загального користування; 2) прибудинкові території; 3) території будівель та споруд інженерного захисту; 4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними на підставі договору території; 5) інші території, які належать до об’єктів благоустрою і знаходяться в межах населених пунктів громади. елементи благоустрою – покриття площ, вулиць, доріг, алей, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів; зелені насадження уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, в садах, інших об’єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях; будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів; засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами; технічні засоби регулювання дорожнього руху; будівлі та споруди системи інженерного захисту території; комплекси та об’єкти монументального мистецтва; обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків; малі архітектурні форми; інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами; балансоутримувач об’єкта благоустрою – визначена власником об’єкта благоустрою, в тому числі на конкурсних засадах, фізична чи юридична особа, яка забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою; балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд – власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом; територія прибирання – територія проведення комплексу заходів щодо збору, вивезення відходів, яка складається з території суб’єкта благоустрою та закріпленої (прилеглої) території; територія суб’єкта благоустрою – територія в межах земельної ділянки, яка знаходиться у власності або надана у користування фізичним чи юридичним особам; закріплена (прилегла) територія – територія, яка закріплена за суб’єктами благоустрою на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради. утримання в належному стані території – використання її за призначенням відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, місцевих правил забудови, правил благоустрою території населених пунктів громади, а також санітарне очищення території, її озеленення, збереження та відновлення об’єктів благоустрою; заходи з благоустрою населених пунктів – роботи по відновленню, належному утриманню та раціональному використанню територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання; вулично-дорожня мережа – призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, проїздів, тротуарів, пішохідних доріжок, а також площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху; зелені насадження – дерева, кущі, клумби, газони, плодово-ягідні та декоративні насадження, парки, сквери та лісосмуги, озеленені упорядковані території, зелені зони та інші об’єкти озеленення. За функціональними ознаками та за характером використання зелені насадження розподіляються на: - зелені насадження загального користування (парки, сквери ін.); - зелені насадження обмеженого користування (насадження на територіях громадських і житлових будівель, шкіл, дитячих закладів, закладів охорони здоров’я, підприємств, складських територій тощо); - зелені насадження спеціального призначення (насадження вздовж вулиць, у санітарно-захисних і охоронних зонах, на територіях кладовищ, ліній електропередач високої напруги, лісомеліоративні насадження, пришляхові насадження в межах населених пунктів, захисні, протипожежні та інші насадження). відходи – будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворюються у процесі людської діяльності і не мають подальшого використання за місцем утворення; відходи побутові (тверді, рідкі) – усі рештки сфери споживання, які утворюються в житлових приміщеннях, організаціях, установах (пакувальні засоби, поламані меблі, харчові рештки, тощо), а також сміття з вулиць, новобудов та інше; відходи промислові – рештки сировини, матеріалів або напівфабрикатів, що утворюються під час виготовлення продукції і які втратили свої корисні властивості в процесі фізико-хімічної переробки. 2.Управління у сфері благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради 2.1. Управління у сфері благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради здійснюють органи місцевого самоврядування та органи самоорганізації населення: 2.2. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері благоустрою: - затвердження місцевих програм та заходів благоустрою населених пунктів громади, забезпечення їх виконання; - створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб’єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб) ; - організація забезпечення на території населених пунктів чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях; - організація місць відпочинку населення; - розроблення схем санітарного очищення населених пунктів - затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; - визначення на конкурсних засадах підприємств, установ, організацій (балансоутримувачів) , відповідальних за утримання об’єктів благоустрою; - залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; - здійснення контролю за станом благоустрою та утримання територій, інженерних споруд та об’єктів, підприємств , установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених насаджень, тощо; - надання дозволу на розміщення на території об’єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення, визначення обсягів пайової участі їх власників в утриманні об’єктів благоустрою; - визначення місць стоянок транспортних засобів на територіях об’єктів благоустрою населених пунктів, зовнішнього освітлення та санітарного очищення територій, термінів проведення робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів благоустрою; - інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів. 2.3. Повноваження органів самоорганізації населення у сфері благоустрою: - внесення в установленому порядку на розгляд органів місцевого самоврядування пропозицій з питань благоустрою населених пунктів; - організація участі підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності та населення у виконанні робіт з благоустрою населених пунктів; - здійснення громадського контролю за дотриманням правил благоустрою населених пунктів та прийняття відповідних заходів; - інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів. 3. Організація та правила благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради . 3.1. Організацію благоустрою населених пунктів забезпечує Лугинська селищна рада рада та її виконавчий комітет відповідно до повноважень, установлених законодавством. 3.2. Рішення ради та виконавчого комітету щодо благоустрою територій населених пунктів є обов’язковим для виконання підприємствами, установами, організаціями, приватними підприємствами та підприємцями, громадянами територіальної громади. 3.3. Селищна рада може передавати об’єкти благоустрою на баланс підприємствам, установам та організаціям відповідно до статті 15 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”; 3.4. Балансоутримувач об’єкта благоустрою з метою належного його утримання та здійснення своєчасного ремонту може залучати для цього на умовах договору інші підприємства, установи, організації; 3.5.Підприємства, установи, організації, які розміщуються на території об’єкта благоустрою, мають утримувати закріплену за ними територію та брати пайову участь в утриманні цього об’єкта відповідно до статті 15 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”; 3.6.Межі та режим використання закріпленої території за підприємствами, установами, організаціями території визначає рада або виконавчий комітет; 3.7.Наслідки надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, пошкодження інженерних мереж або наслідки аварій, що сталися з вини підприємства, установи та організації на закріплених за ними об’єктами благоустрою усуваються ними за власний рахунок; 3.8.Посадові особи підприємств, установ, організацій несуть відповідальність за невиконання заходів з благоустрою, а також за дії чи бездіяльність, що призвели до завдання шкоди майну та/ або здоров’ю громадян, на власних та закріплених за підприємствами, установами, організаціями територіях відповідно до закону. 4. Організація прибирання територій загального користування. 4.1. Система санітарної очистки та прибирання території населених пунктів передбачає раціональне збирання, швидке видалення, утилізацію, знешкодження та захоронення побутових відходів (господарсько-побутових, у т.ч. харчових відходів із житлових будинків, громадських будинків і споруд, підприємств торгівлі, громадського харчування та культурно-побутового обслуговування; рідких із не каналізованих споруд; вуличного сміття та інших відходів, які накопичуються на території населених пунктів) і включає в себе організацію утримання та прибирання у літній та зимовий періоди територій місць загального користування. 4.2. Прибирання територій здійснюються відповідно до вимог цих правил, інструкцій та норм. 4.3. Для забезпечення належного санітарного рівня території населених пунктів шляхом повного збирання, своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними, організація прибирання, санітарної очистки та благоустрою території покладається як на комунальні підприємства, так і на інші підприємства, установи, організації незалежно від форм власності та господарювання, а також фізичних осіб. 4.4. Межі благоустрою та озеленення прилеглих територій встановлюються в граничних межах підприємств, магазинів, кіосків, павільйонів, торгових точок та підприємств побуту до середини проїжджої частини доріг. При відсутності з будь-якого боку підприємства, організації, установи, споруд, інших об'єктів господарювання межі прилеглої території встановлюються на відстані 50 м. від огорожі підприємства, організації або установи. Межі прилеглих територій до кіосків, павільйонів, лотків встановлюються на відстані 10 м. по периметру споруди. Закріплення додаткових територій здійснюється виконавчим комітетом селищної ради. 4.5. Юридичні особи та фізичні особи-підприємці прибирають свою територію, а також закріплену рішенням виконавчого комітету Лугинської селищної ради територію. 4.6. Балансоутримувачі багатоквартирного житлового фонду забезпечують прибирання прибудинкових територій за виключеннями, передбаченими цими Правилами. 4.7. Прибирання виділених під забудову територій, а також територій навколо будівельних майданчиків по периметру на відстані 15м виконується будівельними організаціями до здачі об’єкта в експлуатацію, якщо більше не передбачено договором та схемою обслуговування. 4.8. Прибирання місць паркування здійснюється їх власниками (користувачами, балансоутримувачами). 4.9. Прибирання присадибної ділянки проводиться її власником або користувачем цієї ділянки. Власник або користувач присадибної ділянки може на умовах договору, укладеного з виконавцем робіт, забезпечувати належне утримання території загального користування, прилеглої до його присадибної ділянки. 4.10. Власники та користувачі житлових будинків приватного сектора, власники та квартиронаймачі багатоквартирного житлового фонду зобов’язані щорічно, за 2 місяці до кінця календарного року, укладати договори на вивезення, приймання та знешкодження побутових відходів на наступний рік.. 4.11. Прибирання території населених пунктів здійснюється один раз на день: до 8.00 влітку та до 9.00 взимку. Прибирання прибудинкових територій, місць масового перебування людей (території ринків, торгівельних зон, вокзалу і т.д.) проводяться протягом усього робочого дня. Загальний санітарний день прибирання – четверг. 4.12. У випадках екстримальних погодних явищ (зливи, снігопад, ожеледиця та ін.) режим прибирання встановлюється відповідно до спеціально затверджених графіків. 4.13. Комунальні підприємства встановлюють урни на тротуарах, зупинках громадського транспорту, у парках, та на інших територіях загального користування. 4.14. Юридичні особи та фізичні особи-підприємці зобов’язані встановлювати урни біля входу і виходу з адміністративних, побутових, навчальних, торговельних та інших будівель і споруд, біля торговельних палаток, павільйонів та інших малих архітектурних форм. 4.15. Урни повинні утримуватися в належному естетичному, технічному стані та щоденно звільнятися від сміття до 9.00. 4.16. У випадках сильних снігопадів прибирання територій загального користування здійснюється за спеціальними рішеннями виконавчого комітету селищної ради. При снігопадах і ожеледиці суб’єкти благоустрою зобов’язані на територіях прибирання звільняти тротуари, сходи до будинків, установ, організацій від снігу, льоду та посипати їх піском; своєчасно очищати дахи, водостічні труби, карнизи від льоду із забезпеченням заходів безпеки. Заготівля піску проводиться суб’єктом благоустрою до настання холодів. Вивезення снігу здійснюється у спеціально відведені місця. 4.17. Відповідальні посадові особи суб’єктів господарювання зобов’язані забезпечувати вивіз та знешкодження відходів шляхом укладання договорів (за 2 місяці до кінця календарного року) зі спеціалізованими організаціями чи суб’єктами господарювання. 4.18. Нагляд за дотриманням санітарних правил утримання вулиць, дворів та інших територій населених пунктів здійснюється в межах своєї компетенції органами внутрішніх справ, санітарно-епідеміологічною станцією, посадовими особами виконкому селищної ради та відповідними комунальними службами ради. 4.19. Відходи з домоволодінь вивозяться визначеними селищною радою виконавцями цих робіт на підставі договорів. 4.20. Місця (майданчики) для розміщення на прибудинкових територіях контейнерів для збору твердих побутових відходів (далі – ТПВ) визначаються балансоутримувачами багатоквартирного житлового фонду і узгоджуються з виконкомом селищної ради, управлінням містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, санітарно-епідеміологічною станцією, вони асфальтуються та освітлюються. До цих місць (майданчиків) забезпечується вільний проїзд. 4.21. Графіки руху транспорту для збору побутових відходів розробляються виконавцями послуг по збору та вивезенню ТПВ та погоджуються з виконкомом селищної ради, санітарно-епідеміологічною станцією, балансоутримувачами багатоквартирного житлового фонду, вуличними (будинковими) комітетами. 4.22. Прибирання контейнерних майданчиків для збору ТПВ і прилеглих до них територій здійснюють балансоутримувачі багатоквартирного житлового фонду. У районах приватного сектора місця збору побутового сміття прибирають самі власники будинків. Відповідальність за належний технічний стан контейнерів ТПВ та місць збору сміття несуть їх власники. 4.23. Вивіз рідких нечистот із вигрібних ям домоволодінь здійснюється комунальними підприємствами та особами, що мають відповідний дозвіл, за рахунок балансоутримувача (власника, користувача) будинків (квартир). 4.24. Домовласники забезпечують вільний під’їзд до вигрібних ям і туалетів та освітлення цих територій у темний час доби. 4.25. Вибирання твердих осадів із каналізаційних колодязів, вигрібних туалетів та ям проводиться безпосередньо на транспортний засіб для негайного їх вивезення. 4.26. Дворові та громадські туалети повинні утримуватися їх власниками (балансоутримувачами) у постійній чистоті та справності, щоденно дезінфікуватись. 4.27. При виконанні в будинках (квартирах) ремонтних робіт будівельне сміття щоденно вивозиться балансоутримувачами (власниками) будинків (квартир) та організаціями, які проводять ремонт, на сміттєзвалище. 4.28. Прибирання на ділянках навколо вуличних кіосків, ринків, павільйонів, лотків, трансформаторних підстанцій, пересувних об’єктів торгівлі в радіусі 15м здійснюють власники цих об’єктів, якщо інше не визначено договором. 4.29. Балансоутримувачі (власники, користувачі) земельних ділянок, розміщених на вулицях, що не мають забудови з протилежної сторони, здійснюють прибирання прилеглої території та протилежної території. 4.30. Балансоутримувачі багатоквартирного житлового фонду зобов’язані: - утримувати підвальні приміщення, горища, інші допоміжні приміщення закритими або обладнувати їх сітками для попередження проникнення в них тварин; - забезпечувати прибирання допоміжних приміщень від сміття, сторонніх предметів, а також своєчасну санітарну обробку їх після аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових мережах. 4.31. Постійне утримання громадянами в належному санітарному стані місця поховань рідних та близьких. Забороняється громадянам висаджувати на місцях поховань зелені насадження висотою більше 70 см. |
Проект правил благоустрою населених пунктів територіальної громади Лугинської селищної ради Лугинської селищної ради містять загальнообов’язкові норми, що регулюють належне утримання та раціональне використання території... |
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА З метою поліпшення стану благоустрою селища, керуючись ст ст. 10, 34 Закону України „Про благоустрій населених пунктів” та п. 44... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії Лугинської районної... Ених насаджень за межами населених пунктів на території Лугинськго району» розроблений з метою удосконалення порядку видалення дерев,... |
ПАСПОР Т територіальної громади Капустянської сільської (селищної) ради Новоушицького району |
ПАСПОР Т територіальної громади Вільховецької сільської (селищної) ради Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |
ПАСПОР Т територіальної громади Новоушицької селищної ради Новоушицького району Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |
ПАСПОР Т територіальної громади Новоушицької селищної ради Новоушицького району Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |
ПАСПОР Т територіальної громади Отроківської сільської (селищної) ради Новоушицького району Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |
ПАСПОР Т територіальної громади Борсуківської сільської (селищної) ради Новоушицького району Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |
ПАСПОР Т територіальної громади Капустянської сільської (селищної) ради Новоушицького району Родовища корисних копалин, що знаходяться в користуванні суб’єктів підприємницької діяльності |