|
Скачати 61.01 Kb.
|
Я і Україна 3 клас Тема: Доброта і милосердя – зміст життя. Мета: З’ясувати зміст понять « доброта» і «милосердя». Збагачувати словниковий запас. Розвивати монологічне і діалогічне мовлення, спостере- жливість, чуйність, прагнення до самовдосконалення. Формувати вміння аналізувати життєві ситуації та ро- бити свій вибір і знаходити вихід. Орієнтувати дітей на те, що знання здобуті в школі під час навчання , мають місце для конкретного вико- ристання в житті. Обладнання: аркуші з текстами, оцінювальні таблиці, портрет В. Сухомлинського, пелюстки до квітки. Структура уроку I Організація класу до уроку 1.Настрій на урок Учитель: -Діти, що ви тільки що чули? ( Дзвоник.) -До чого він вас спонукає? -Чому ви дотримуєтесь цього порядку? ( Це закон шкільного життя.) - А чому ви так гарно влаштувались? 2.Промовляння -Сьогодні дуже гарний день в моєму житті. Я готовий( -а) до праці. Я знаю, що мої знання мені знадобляться в житті. І все,що сьогодні я буду робити, робитиму з любов’ю. 3.Учитель: -Допомагати фіксувати ваші відповіді будуть мої помічники на рядах. Ми вам довіряємо і будемо вдячні за вашу пильність. Крім цього , кожен з вас зможе сам себе оцінити в ході уроку на смужці. II Актуалізація опорних знань
а) Мозкова атака: - Уявіть, що вам сьогодні заборонено навчатися. Як ви будете відстоювати своє бажання вчитися? - Де записані ці права? - Що таке декларація? - У кожній державі є найголовніший Закон. Як він називається? - З чого складається цей Закон? б) Гра «Мікрофон» . Закінчити речення: - Кожна дитина має право на … - Але крім прав у вас є обов’язки. Продовжіть речення: - Мій обов’язок … в) Проблемна ситуація: - Як ви вважаєте, що найголовніше – права чи обов’язки? Підсумок. Я сприймаю всі ваші думки, але хочу сказати, що права і обов’язки – це дві рівні складові. Права – це суспільство до мене. Обов’язки – я до суспільства. III Мотивація навчальної діяльності 1.Бесіда. – Діти, якими ви хочете бути? -А хто з вас мріє бути добрим? Просто доброю людиною? Бути доброю людиною – це найпочесніше звання . 2.Розкриття теми уроку. - Звернемося до «Книги мудрості» і дізнаємось тему уроку. Зберіть склади. До- ми- бро- ло- та і сер- дя
стає бідним, нікому не потрібним.Усе, що є кращого в житті людини, осяяне добром. Давайте ж учитися добру! 3.Міжпредметні зв’язки -В тлумачному словнику слово « доброта» означає- чутливе, дружнє ставлення до людей. Підберемо споріднені слова. ( Добре, добро, добрий, найдобріший.) -А тепер слова, близькі за значенням. (Лагідний, чуйний, щирий, люб’язний .) -Слово милосердя дуже цікаве. Як ви вважаєте, з яких частин воно складається?Що вони означають? «Милосердя» означає-добре, співчутливе ставлення до кого- небудь. IV Вивчення нового матеріалу
« А серце тобі нічого не сказало?» -Ви прослухали текст, а тепер прислухайтесь до свого серця. Що воно вам каже? -Прочитайте текст самостійно. - А що тепер каже ваше серце? - Щоб ви порадили хлопцеві? - Як повинен був зробити Андрійко, щоб не образити вчительку і виявити синівську турботу?
Вона починається з маленького бутону. Під теплим промінням сонечка пелюстки відкриваються і ми віддаємо все чим наповнені: доброту, лагідність, чуйність. Поверніться один до одного, подаруйте частинку свого серця своїм друзям.
потрібна ваша допомога, ми дізнаємось з повідомлень наших «кореспондентів». ( Розповідь спостережень дітей.) Підсумок. Своєчасно прийти на допомогу ми можемо в класі, на перерві. Подати дівчинці пальто, допомогти піднятися, хто впав, допомогти мені роздати зошити. 4.Комунікативна діяльність учнів I гр.- скласти прислів’я. II гр.- знайти слова, які сховалися в рядку. IIIгр.- розглянути ситуацію і зробити висновки.
-Добро чекає не лише людина, тварина. Добро чекає і природа. До вашої уваги інсценізація оповідання В. Сухомлинського « Де ж це воно все поділося?» Криниця.-Як добре мені в лузі під гіллястим дубом. Подорожніх почастую свіжою водичкою, соловейка послухаю. (Підбігає хлопчик.) Хлопчик. - А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину в криницю. Ото, мабуть,булькне! ( Кидає.) Як булькнуло! Аж соловейко затих! Криниця .-Ой, боляче!Що ж ти наробив, пустун малий! Ти забив джерело. Я загину. Луг. – Немає води, підземні струмки потекли кудись в інше місце. Засохла моя трава, і дуб засох. Соловейко полетів на інший луг. Сумно мені, гину… Дідусь. – Я ж тут бігав малим. Який гарний був луг! Дуб. Із кринич- ки я пив таку смачну воду, слухав соловейка. Де ж це все поділося?
- Які почуття у вас виникли, коли ви дивилися інсценізацію? Що вам захотілося зробити? V Домашнє завдання
екологічний стан лугу.» VI Підсумок уроку 1.Ессе.- З якими словами ми змогли би звернутися до всіх людей. 2. Складання квітки по рядах з написаним ессе. 3.Оцінювання: а) помічники виділяють найактивніших учнів . Учитель: - Діти, ви всі одержуєте оцінку високого рівня. Ви людяні діти. Дякую вам за роботу! |
Допомогти учням з ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя»... На дошці записаний епіграф без останнього слова, яке учні повинні назвати в кінці заходу |
Формувати в учнів моральні святині та істини, такі як: доброта, милосердя,... Пробуджувати інтерес до всього корисного, морального. Виховувати любов і повагу до батьків, дбайливе ставлення до природи та оточуючих.... |
«ПОДОРОЖ НА ПЛАНЕТУ ДОБРОТА» МЕТА З ЗАВДАННЯМ,ЧИСТІ АРКУШІ ТА ОЛІВЦІ,КОЛЬОРОВИЙ ПАПІР, ЛИСТ-ЗАВДАННЯ, КАРТА ПОДОРОЖІ, КОНВЕРТИ ІЗ ЗАВДАННЯМ,ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ З ПЛАНЕТИ... |
Урок презентація проекту у 3 класі «Доброта найцінніший скарб людини» Протягом двох тижнів ми працювали над проектом «Доброта – найцінніший скарб людини». А сьогодні на уроці ми підведемо підсумок всієї... |
Тема уроку: Милосердя – дзеркало справжньої людини ( гуманістичний... Обладнання: портрет О. Генрі, ілюстрації та обкладинки до твору, створені учнями, аудіозаписи, газета «Милосердя – дзеркало справжньої... |
Урок милосердя Мета. Виховувати почуття любові до ближнього. Формувати в учнів чуйність, доброту, милосердя. Переконати учнів в тому, що від того,... |
Підготувала вчитель основ християнської етики Мета: дізнатися про норми морального життя людини, розкрити зміст Божих Заповідей і їх дотримання в житті людини; пояснити слова... |
Урок Роальд Дал Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві... Світова літ. Урок Роальд Дал Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій... |
Тема Предмет, зміст і структура курсу Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу |
Г. Тютюнник. «Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках... Тема: Г. Тютюнник. «Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках добра і милосердя. ( Воєнне дитинство в повісті. Характеристика... |