Тема: Доброта і милосердя зміст


Скачати 61.01 Kb.
Назва Тема: Доброта і милосердя зміст
Дата 24.11.2013
Розмір 61.01 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Я і Українаimg004.jpg

3 клас
Тема: Доброта і милосердя – зміст

життя.


img264.jpg

Мета: З’ясувати зміст понять « доброта» і «милосердя».

Збагачувати словниковий запас.

Розвивати монологічне і діалогічне мовлення, спостере-

жливість, чуйність, прагнення до самовдосконалення.

Формувати вміння аналізувати життєві ситуації та ро-

бити свій вибір і знаходити вихід.

Орієнтувати дітей на те, що знання здобуті в школі

під час навчання , мають місце для конкретного вико-

ристання в житті.

Обладнання: аркуші з текстами, оцінювальні таблиці,

портрет В. Сухомлинського, пелюстки до

квітки.

img017.jpg


img047.jpg

Структура уроку
I Організація класу до уроку

1.Настрій на урок

Учитель: -Діти, що ви тільки що чули? ( Дзвоник.)

-До чого він вас спонукає?

-Чому ви дотримуєтесь цього порядку? c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\0jgxjesy\mc900290509[1].wmf

( Це закон шкільного життя.)

- А чому ви так гарно влаштувались?

2.Промовляння

-Сьогодні дуже гарний день в моєму житті. Я готовий( -а) до праці.

Я знаю, що мої знання мені знадобляться в житті. І все,що сьогодні

я буду робити, робитиму з любов’ю.

3.Учитель: -Допомагати фіксувати ваші відповіді будуть мої

помічники на рядах. Ми вам довіряємо і будемо вдячні за

вашу пильність. Крім цього , кожен з вас зможе сам себе

оцінити в ході уроку на смужці.
II Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання:

а) Мозкова атака:

- Уявіть, що вам сьогодні заборонено навчатися. Як ви будете відстоювати своє бажання вчитися? c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\0jgxjesy\mc900319484[1].wmf

- Де записані ці права?

- Що таке декларація?

- У кожній державі є найголовніший Закон. Як він називається?

- З чого складається цей Закон?

б) Гра «Мікрофон» . Закінчити речення:

- Кожна дитина має право на …

- Але крім прав у вас є обов’язки. Продовжіть речення:

- Мій обов’язок … c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\85ljc5rm\mc900292136[1].wmf

в) Проблемна ситуація:

- Як ви вважаєте, що найголовніше – права чи

обов’язки?
Підсумок. Я сприймаю всі ваші думки, але хочу сказати, що права і обов’язки – це дві рівні складові. Права – це суспільство до мене. Обов’язки – я до суспільства.
III Мотивація навчальної діяльності
1.Бесіда. – Діти, якими ви хочете бути?

-А хто з вас мріє бути добрим? Просто доброю людиною?

Бути доброю людиною – це найпочесніше звання .

2.Розкриття теми уроку.

- Звернемося до «Книги мудрості» і дізнаємось тему уроку.

Зберіть склади.

j0432645.png


До- ми-

бро- ло-

та і сер-

дя

  • зміст життя.

  • Доброта необхідна людині, як повітря. Без добра життя

стає бідним, нікому не потрібним.Усе, що є кращого в житті

людини, осяяне добром. Давайте ж учитися добру!


3.Міжпредметні зв’язки

-В тлумачному словнику слово « доброта» означає- чутливе,

дружнє ставлення до людей. Підберемо споріднені слова.

( Добре, добро, добрий, найдобріший.)

-А тепер слова, близькі за значенням.

(Лагідний, чуйний, щирий, люб’язний .)

-Слово милосердя дуже цікаве. Як ви вважаєте, з яких частин

воно складається?Що вони означають?

«Милосердя» означає-добре, співчутливе ставлення до кого-

небудь.
IV Вивчення нового матеріалу


  1. Слухання і аналіз оповідання В. Сухомлинського

« А серце тобі нічого не сказало?»

-Ви прослухали текст, а тепер прислухайтесь до свого серця.

Що воно вам каже?

-Прочитайте текст самостійно.

- А що тепер каже ваше серце?

- Щоб ви порадили хлопцеві?

- Як повинен був зробити Андрійко, щоб не образити вчительку

і виявити синівську турботу?


  1. Релаксаціяc:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\ygdzajm1\mc900353734[1].wmf

  • Уявіть собі,що ви квіточка.

Вона починається з маленького бутону.

Під теплим промінням сонечка пелюстки відкриваються і ми віддаємо все чим наповнені: доброту, лагідність, чуйність.

Поверніться один до одного, подаруйте частинку свого серця

своїм друзям.


  1. Робота « Юних кореспондентів»

  • Чи вмієте ви бути спостережливими і бачити поруч, кому

потрібна ваша допомога, ми дізнаємось з повідомлень

наших «кореспондентів». ( Розповідь спостережень дітей.)

Підсумок. Своєчасно прийти на допомогу ми можемо в класі,

на перерві. Подати дівчинці пальто, допомогти піднятися,

хто впав, допомогти мені роздати зошити.

4.Комунікативна діяльність учнів

I гр.- скласти прислів’я.

II гр.- знайти слова, які сховалися в рядку.

IIIгр.- розглянути ситуацію і зробити висновки.


  1. Інсценізація

-Добро чекає не лише людина, тварина. Добро чекає і природа.

До вашої уваги інсценізація оповідання В. Сухомлинського

« Де ж це воно все поділося?»c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\k2f6zrqa\mc900335162[1].wmf
Криниця.-Як добре мені в лузі під гіллястим

дубом. Подорожніх почастую свіжою водичкою, соловейка послухаю.

(Підбігає хлопчик.)
Хлопчик. - А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину в криницю.

Ото, мабуть,булькне! ( Кидає.) Як булькнуло! Аж соловейко

затих!c:\documents and settings\admin\local settings\temporary internet files\content.ie5\uftzxqf1\mc900295049[1].wmf
Криниця .-Ой, боляче!Що ж ти наробив, пустун

малий! Ти забив джерело. Я загину.
Луг. – Немає води, підземні струмки потекли

кудись в інше місце. Засохла моя трава, і

дуб засох. Соловейко полетів на інший луг. Сумно мені,

гину…
Дідусь. – Я ж тут бігав малим. Який гарний був луг! Дуб. Із кринич-

ки я пив таку смачну воду, слухав соловейка. Де ж це все

поділося?


  1. Рефлексія

- Які почуття у вас виникли, коли ви дивилися інсценізацію?

Що вам захотілося зробити?

V Домашнє завдання

  • Бажаючі, попрацюйте над проектом « Що треба зробити, щоб змінити

екологічний стан лугу.»


VI Підсумок уроку
1.Ессе.- З якими словами ми змогли би звернутися до всіх людей.

2. Складання квітки по рядах з написаним ессе.

3.Оцінювання: а) помічники виділяють найактивніших учнів .
Учитель: - Діти, ви всі одержуєте оцінку високого рівня. Ви людяні діти.

Дякую вам за роботу!

img019.jpgimg040.jpg

Схожі:

Допомогти учням з ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя»...
На дошці записаний епіграф без останнього слова, яке учні повинні назвати в кінці заходу
Формувати в учнів моральні святині та істини, такі як: доброта, милосердя,...
Пробуджувати інтерес до всього корисного, морального. Виховувати любов і повагу до батьків, дбайливе ставлення до природи та оточуючих....
«ПОДОРОЖ НА ПЛАНЕТУ ДОБРОТА» МЕТА
З ЗАВДАННЯМ,ЧИСТІ АРКУШІ ТА ОЛІВЦІ,КОЛЬОРОВИЙ ПАПІР, ЛИСТ-ЗАВДАННЯ, КАРТА ПОДОРОЖІ, КОНВЕРТИ ІЗ ЗАВДАННЯМ,ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ З ПЛАНЕТИ...
Урок презентація проекту у 3 класі «Доброта найцінніший скарб людини»
Протягом двох тижнів ми працювали над проектом «Доброта – найцінніший скарб людини». А сьогодні на уроці ми підведемо підсумок всієї...
Тема уроку: Милосердя – дзеркало справжньої людини ( гуманістичний...
Обладнання: портрет О. Генрі, ілюстрації та обкладинки до твору, створені учнями, аудіозаписи, газета «Милосердя – дзеркало справжньої...
Урок милосердя
Мета. Виховувати почуття любові до ближнього. Формувати в учнів чуйність, доброту, милосердя. Переконати учнів в тому, що від того,...
Підготувала вчитель основ християнської етики
Мета: дізнатися про норми морального життя людини, розкрити зміст Божих Заповідей і їх дотримання в житті людини; пояснити слова...
Урок Роальд Дал Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві...
Світова літ. Урок Роальд Дал Тема: Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій...
Тема Предмет, зміст і структура курсу
Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу
Г. Тютюнник. «Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках...
Тема: Г. Тютюнник. «Климко». Подорож воєнними стежками Климка у пошуках добра і милосердя. ( Воєнне дитинство в повісті. Характеристика...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка