Реферат від групи


Скачати 149.41 Kb.
Назва Реферат від групи
Дата 03.11.2013
Розмір 149.41 Kb.
Тип Реферат
bibl.com.ua > Право > Реферат
УВАГА! УВАГА!
З 05.11 по 09.11 в приміщенні ліцею проходитиме тиждень з
охорони праці та техніки безпеки « За здоровий спосіб життя»

План проведення тижня


Дата

Назва заходу

Місце проведення

05.11

Лінійка. Пізнавальна гра «Шлях до здоров’я»

Коридор

06.11

Усний журнал з питань безпеки життєдіяльності та професійного травматизму (реферат від групи)

Кабінет охорони праці

07.11

Виховна година «За здоровий спосіб життя»

Кабінет охорони праці

08.11

Випуск інформаційних бюлетнів «Екологічні проблеми довкілля» (вирізки з газет, статті, вірші)

Коридор

09.11

Підсумкова лінійка. Екологічна оцінка наших аудиторій

Коридор


Відповідальна за проведення тижня: викладач М.І.Майстренко

Лінійка

Здоров’я - одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З давніх - давен у нашій країні цінували здоров’я. Здоров’я - це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороби, фізичних дефектів, психологічне, соціальне і духовне благополуччя.
Конституція України гарантує:

Ст.49.Кожен має право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування.

Охорона здоров’я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо -профілактичних програм.

Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх

громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно, існуюча мережа

таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.

Держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту, забезпечує

санітарно-епідемічне благополуччя.

Багато приказок, прислів’їв склав народ, які ви бачите на цих плакатах.( на стінах розвішено плакати )

Діти – майбутнє нашої нації. Саме дітям належатиме важлива роль у розбудові нашої держави і для цього вам необхідно саме головне-здоров’я.

Доведено, що стан здоров’я на 50% залежить від умов та способу життя, на20% - від спадковості і лише на 10% - від рівня розвитку медицини.

А зараз я пропоную вам зіграти у гру «Пізнавальна гра»

(після гри зробити підсумок).

Пізнавальна гра «Шлях до здоров’я»
Сектор 1. Хімічна безпека

  1. Назвіть екологічно чисте паливо для двигунів. (Водень, азот у рідкому стані. Двигун, що працює на водні, не виділяє ніяких запахів та токсичних речовин. Вихлопні гази містять чистий азот)

  2. Кисень украй необхідний для життя, тому він не може бути отруйним. Це твердження правильне чи ні? (Кисень високої концентрації та під тиском спричиняє важке отруєння)

  3. Чому для приготування їжі не можна використовувати оцинкований посуд? (Оцинковані покриття дуже легко руйнуються, а оксиди цинку отруйні)

  4. Звичні для нас речовини, такі як кухонна сіль, вода, безпечні. Правильно це чи ні? ( Ні. Тому що відомі навіть смертельні випадки, коли під час першої допомоги давали у разі отруєння дуже багато солі (хлористий натрій), і людина за короткий проміжок часу випивала до12л води)

  5. У разі правильного використання синтетичні миючі засоби безпечні, але порушення інструкції може спричинити небажані для організму наслідки. Назвіть попереджувальні засоби. ( перевищення доз миючих засобів під час прання іноді спричинює алергічні реакції. Насипаючи порошок. Не треба схилятися низько над тазом, рекомендується затуляти ніс та рот хусткою, щоб пил не потрапив у дихальні шляхи)

  6. Назвіть 5 прикладів правильного використання хімічних речовин удома. ( Насамперед хімічні речовини потрібно правильно зберігати: тримати у промисловій упаковці; у зачинених контейнерах; далеко від меж досягання дітей; окремо від харчових продуктів; не використовувати упаковку з іншою метою)

  7. Визначте шляхи отруєння свинцем навколишнього середовища. ( Автомобільні вихлопи. Промислова плавка та очищення свинцю, якщо не дотримується техніка безпеки, шкідливі для легень та нервової системи)


Сектор 2. Помешкання та його умови

  1. Чи існують небезпечні для організму будівельні матеріали? ( Так, наприклад, азбест, цинкові фарби)

  2. Назвіть небезпечні для здоров’я проблеми, які спричинені антисанітарним станом каналізації. ( Найбільш небезпечні шлунково-кишкові інфекції)

  3. Назвіть засоби безпечного зберігання сміттєвідходів. (Спалення, контроль звалищ, компостування, переробка та відновлення, харчування тварин відходами)

  4. Яка небезпека криється під час неправильного зберігання хатніх відходів? ( Зростання кількості мух, які переносять збудників кишкових інфекцій. Збільшення кількості пацюків, які переносять чуму)

  5. Яка оптимальна вологість має бути у приміщенні? ( 30-60%; за вологості нижче 30% пересихають слизові оболонки дихальних шляхів, виникає сухість шкіри)


Сектор 3. Населення

  1. Яким чином економічні ресурси шкодять навколишньому середовищу? ( Винищення лісів, загазованість повітря, виснаження водних ресурсів, нагромадження енпернробних відходів)

  2. Що таке демографія: а) догляд за шкірою; б) духовне пізнання; в) галузь знань, яка вивчає населення? (відповідь в)

  3. Назвіть дві проблеми, пов’язані з погіршенням стану навколишнього середовища в умовах міста? (перенаселення, недостатність доброякісної води)

  4. Назіть хвороби цивілізації. (Серцево-судинні захворювання, злоякісні новоутворення, травматизм)


Сектор 4. Повітря

  1. Назвіть шкідливі речовини, які виробляє автомобіль, що працює на

бензині. ( Окис вуглецю, окис азоту, вуглець, свинець)

  1. Назвіть найбільш відомий забруднювач, що виділяється у процесі плавлення сталі? ( двоокис сірки)

  2. Що трапиться, якщо зникне озоновий шар Землі? ( Збільшиться захворювання на рак шкіри внаслідок того, що більша кількість ультрафіолетових променів досягне Землі)



Сектор 5. Радіація

  1. Вкажіть, які з перелічених хвороб можна лікувати за допомогою радіоактивного випромінювання: а) рак; б) малярія; в) гіпертиреоз – захворювання щитовидної залози; г) пневмонія. ( рак та гіпертиреоз)

  2. Чи справді, на відміну від теплових електростанцій, атомні не посилюють парникового ефекту шляхом виділення окису вуглецю?

( Так)

  1. Однією з небезпек руйнування озонового шару атмосфери є підвищення ультрафіолетової радіації, що може призвести до захворювання на рак шкіри. Так чи ні? ( так)

  2. Які органи в першу чергу нагромаджують радіоактивні елементи?
    ( Ендокринні та статеві залози, кровотворні органи)

  3. Чи містить тютюновий дим радіоактивні елементи? ( так. Полоній, радіоактивні ізотопи свинцю, вісмуту, калію)


Сектор 6. Вода

  1. Яка добова норма споживання води? (1,5-2 л на добу)

  2. Яка вода краща: м’яка чи жорстка? (Шкідлива є і м’яка, і жорстка вода. У дуже м’якій воді недостатньо солей магнію та кальцію, що послаблює роботу серця та інших органів. А надлишок солі спричинює підвищення навантаження на нирки)

  3. Справедливе, чи ні твердження, що «чиста» на вигляд вода, яку ми споживаємо, не містить ніяких хімічних речовин? (Ні. Як відомо. Вода дуже добрий розчинник і в ній якщо смачна і на вигляд чиста, можуть бути розчинені хімічні речовини)

  4. Яка кількість води міститься в організмі дорослої людини: 25%, 65%, 85%? (65%)


Сектор 7. Відходи та їх переробка

  1. Які гази, шкідливі для навколишнього середовища, виділяються під час розпаду твердого сміття у спеціальних ямах? ( Двоокис вуглецю та метан)

  2. Скільки часу розкладаються пластикові пакети? ( 100-150 років)



Сектор 8. Безпека їжі

  1. За якої температури бактерії розмножуються найшвидше? (Від +10 до + 60 С)

  2. Чому для зберігання продуктів потрібен холодильник? (Морозильник забезпечує зберігання продуктів за температури, нижчої від «небезпечної зони»)

  3. Назвіть три види сирих продуктів, які під час неправильного зберігання швидко псуються.( Продукти з великим вмістом білка, тканини – м’ясо, риба, молочний сир)

  4. Мити руки – основна умова особистої гігієни. Назвіть п’ять випадків, коли це вкрай необхідно робити. ( Перед приготуванням їжі; після того, як змінили простирадла дитині; після обробки сирого м’яса, птиці, яєць; якщо торкалися відра для сміття або домашніх тварин)

  5. Їжа може стати основним джерелом захворювання. Якщо під час її приготування не додержуватись основних вимог перестороги. Яких саме? ( Якщо їжу приготували задовго до того, як її споживатимуть; якщо готова для споживання їжа тривалий час зберігається за температури, сприятливої для розмноження бактерій; у разі недостатньої теплової обробки, або якщо їжу готувала хвора людина)

  6. Чому перевагу слід надавати свіжому приготуванню їжі? ( Якщо продукти зберігаються не в холодильнику, то в них швидко розмножуватимуться мікроби)


Афоризми


«Здоров’я – дорожче золота»

(В.Шекспір)
« Здорова людина є самий дорогоцінний витвір природи»

(Томас Карлейль)
«Здоров’я – мудрих гонорар»

(П.Ж.Беранже)

«Природа хоче, щоб діти були дітьми , перш ніж бути дорослими»

(Ж.Ж.Русо)
«Хто не цінує життя, той його не заслужив»

(Леонардо да Вінчі)

«Людина їсть, щоб жити, а не живе, щоб їсти»

(Сократ)
«Тютюн завдає шкоди тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації»

(Оноре де Бальзак)

Прислів’я

і

приказки про здоров’я

Здоровому все здорово.

У здоровому тілі – здоровий дух.

Бережи одяг, доки новий, а здоров’я – доки молодий.

Як на душі, так і на тілі.

Весела думка – половина здоров’я.

Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров’я усміхається.

Голод - найтяжчий ворог.

Аби душа сита, а тіло не наго.

Хліб і на ноги поставить, і з ніг звалить.

Великий кусок горло дере.

За такої страви ляжеш вздовж лави.

З’їла борщ до кришечки, щоб не боліли кишечки.

Без їди і віл не потягне.

Їж, поки свої коліна видиш.

Тілько бери до рота, кілько можеш проковтнути.

Недосіл на столі, пересіл на хребті.

Найбільше багатство-здоров’я.

У здоровому тілі - здоровий дух.

Здоровий, як вода.

Світ великий – було б здоров’я.

Здоров’я виходить пудами, а входить золотниками.

Коли немає сили, то й світ немилий.

Здоров’я маємо – не дбаємо, а погубивши - плачемо.

У ворожки лікуватись - без здоров’я остатись.

Виховна година «За здоровий спосіб життя»
Тема: Взаємозв’язок фізичного і психічного здоров’я.

Мета: Переконливо довести, що держава визнає здоров’я людини

найвищою соціальною цінністю; відновити в пам’яті учнів поняття

здорового способу життя; показати взаємозв’язок фізичного і

психічного здоров’я людини; виховувати свідоме та дбайливе

ставлення до власного здоров’я як головної умови реалізації

фізичного і творчого потенціалу особистості.
Завдання уроку.

  1. Викликати занепокоєння катастрофічною ситуацією зі станом здоров’я населення в Україні на початку ХХІ століття.

  2. Пробудити бажання учнів формувати, зберігати і зміцнювати власне здоров’я і здоров’я громадян України як передумову розвитку держави.

КМЗ: Конституція України; «Конвенція про права дитини»; «Моральний кодекс учня».

Хід уроку
«За гроші можна купити все, але не здоров’я, не розум, не красу, не щастя»

(Поль Брегт)

« Здоровя – це не все, але без здоровя ви - ніщо»

(Сократ)

Кл. керівник.

Здоров’я не купується і не продається. Здоров’я дається природою, а ми, люди, повинні його зберегти, зміцнити, самі сформувати своє фізичне і духовне тіло, оберігаючись від негативних емоцій, шкідливих звичок. Нашими друзями є повітря, сонце і вода, рух раціональне харчування, добрі думки і вчинки.

Здоров’я не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Воно потребує турботи протягом усього життя людини. Тому треба з раннього дитинства загартовувати свій організм спортом, заняттями фізкультурою, обтиратися мокрим рушником, обливатися водою, щоб організм звикав до посильних навантажень і ставав дедалі міцнішим і здоровішим.

Великий відсоток виникнення хвороб залежить від шкідливих звичок самої людини, порушення санітарно-гігієнічних норм, неправильного харчування, відсутності режиму праці й відпочинку.

Звичайно, якщо людина фізично здорова, гарна, приваблива, у неї гарний настрій, вона радіє життю. А чи завжди ми зустрічали таку гармонію? Певно, що ні.

Чи може людина, яка постійно займається своїм тілом: активно відпочиває, не палить, не вживає алкоголю, раціонально харчується, але ця людина зла, жадібна, самолюбива, бути здоровою. Чому?..

На людський організм особливий вплив мають емоційні стани, характер. Вчені, досліджуючи осіб, що втратили своїх близьких, відмічали, що організм таких людей ослаблюється, понижується його здатність. Це стосується також самотніх людей. Дослідження показали, що смертність серед них була втричі вищою.

Незаперечний і протилежний вплив: радощі, бадьорість, активність позитивно впливають на здоров’я і тривалість життя.

Люди звертаються до лікаря, скаржаться на різні недуги, не відаючи про те, що причиною їх часто буває брак любові до ближнього – до товариша, матері, батька, сестри, до самого себе.

А чи любимо ми природу – яблуню в саду, що весною вбирається в блідо - рожеве вбрання; собаку, який кожного дня вірно чекає тебе з уроків; село своє, в якому ти зростаєш?

Отже, один із шляхів до здоров’я тіла – це любов.

Любіть друга і ворога, робіть добро тим, котрі вас ненавидять.

«Ліпше їсти трохи овочів з любов’ю, ніж жирного вола з ненавистю», - говорив свого часу цар Соломон.

Тому я пропоную вам заради вашого здоров’я бути добрими, чуйними, люблячими, терпеливими людьми.

1 учень. Мені здається, може я не знаю, -

Було і буде так у всі часи:

Любов, як сонце світу відкриває

Безмежну велич людської краси.

І тому світ завжди благословляє

І сонце, що встає, і серце, що кохає!

2 учень. Народ скаже, як зав’яже.

Та ще влучно так прикаже:

Про життя, здоров’я й гроші,

І Щоб ми були хороші;

Про хворобу і про ліки.

Про щасливий довгий вік,

Що створити кожен має

Сам собі й своїм нащадкам;

І про смерть, що всіх чекає…

Щоб завжди були у згоді

З Богом, Людом і в Природі.

3 учень. І все на світі треба пережити,

І кожен фініш – це по суті старт!

А треба жити. Якось треба жити:

Це зветься досвід, витримка і гарт!

Кл. керівник.

У світі є багато унікальних речей, які викликають у нас захоплення і здивування, проте часто буває так, що, дивлячись навсібіч, ми не помічаємо своєї особистої унікальності.

Кожен з нас має своє унікальне тіло. І різні категорії людей вбачають у людському тілі якусь свою особливість. Хіміки стверджують, що людське тіло – це таблиця Менделєєва, тобто воно містить більшість хімічних елементів, які нині відомі науці. Психологів дивують хімічні реакції, котрі відбуваються у нашому тілі, за допомогою яких вони визначають темперамент кожної людини. Скульптори захоплюються красою будови тіла і часто у своїх роботах намагаються підкреслити його найкращі риси або навіть прикрасити їх – згадаймо скульптора Давньої Греції. На відміну від скульпторів, хірурги більше захоплюються внутрішньою будовою людського організму, роками вони намагаються проникнути в таємницю взаємодії органів тіла, щоб у разі яких-небудь порушень у функціонуванні знати, як це можна виправити.

Про людське тіло написано багато наукових праць, поетичних творів, оповідань, повістей.

У Святому письмі також є багато згадок про тіло людини. У книзі Буття йдеться про те, що Бог як майстерний Скульптор виліпив наше тіло з глини, а потім вдихнув у нього життя. Для чого Бог створив тіло людині? Апостол Павло, міркуючи про тіло людське та його призначення, каже так: «Хіба ви не знаєте, що ваші тіла – то храм Святого Духа, Який є у вас і Якого ви маєте від Бога, і що ви не належите самим собі?» (1 Кор.6:19)

У світі зараз модним є ідеї про те, що кожен з нас має жити незалежно від інших, часто зринає питання про те, що людина повинна мати повну свободу й робити все так, як вона бажає. Можна безсоромно пити, палити, жити аморально, аби це не заважало іншим. Прагнучи такої свободи, люди вже не поспішають законно одружуватися, а живуть у так званому цивільному шлюбі, який є звичайною розпустою. Це - гріх проти свого тіла і проти Бога, Який дав нам його. І згодом кожен, хто розпоряджається своїм тілом не як храмом, де живе Святий Дух, рано чи пізно починає робити справи плоті: «Учинки тіла очевидні, а саме: перелюб, розпуста, аморальність, безсоромність, ідолослужіння, чародійство, ворожнеча, сварки, заздрощі, гнів, суперечки, розділення, єресі, злоба, п’янство, гульня і тому подібне. Попереджаю вас, як і раніше попереджав: хто таке робить, Божого Царства не успадкує!»(Гал. 5619-21)

Натомість люди, які усвідомлюють те, що їхні тіла не просто їхня власність і призначені не для задоволення своїх гріховних бажань, а для Святого Духа, отримають такі благословення у своєму житті: «Плід же Духа – любов, радість, мир, довготерпіння, ласковість, доброта, віра, лагідність, стриманість. На таких нема Закону! А ті, що є Ісуса Христа, вони

розіп’яли своє тіло з його пристрастями та пожадливостями» (Гал. 5:22-24).

Людина так влаштована, що по-справжньому щаслива тільки тоді, коли живе не лише для себе, алей для інших, коло існує в гармонії з навколишнім світом. Бог Дух Святий бажає перебувати в наших серцях не для того щоб догодити собі, але щоб наповнити нас любов’ю, радістю, миром. У цьому Його суть, і саме цим Він бажає поділитися з нами і збагатити наше життя. Уявіть лише, якою сильною буде наша нація, та й людство в цілому, якщо буде більше людей, котрі усвідомлюють, що їхні тіла не лише належать їм, але вони ще й «є храмом Святого Духа», що перебуває в них. І немає межі досконалості для тих, хто дійсно усвідомлює цю унікальність свого тіла. Нехай добрий Бог благословить нас на істинне розуміння цього питання, щоб ми могли отримати від Нього ті благословення, які Він приготував для нас.

4 учень. Якщо ти віриш у майбутнє,

В його прийдешність, у життя,

Дзвони у дзвони, кричи людям,

Бо більш не буде вороття.

Віддай забуту свіжість травам,

Відмий від бруду всі хмарки,

Від реставруй нам синє небо

І дощ крізь сито проціди.

5 учень. Боже – Отче всемогутній,

Захисти коханий край!

Дай нам вийти у майбутнє,

Мужність і сміливість дай!

Захисти нас від свавільних

Хижаків, жорстоких, злих.

Захисти від божевільних,

Від Чорнобилів нових!

Хай собори на руїні стануть там,

Де Ти прорік:

«Суверенній Україні – слава нині і вовік!»

Кл. керівник.

На закінчення хочу побажати:

Нехай серця не знають супокою,

Хай обганяють мрії часу біг,

І ваша юність буде хай такою,

Щоб, їй ніхто не заздрити не міг!

Спасибі всім, хто брав участь у підготовці виховної години.

Звіт про проведення тижня охорони праці та техніки безпеки

«За здоровий спосіб життя»
З 5 листопада по 9 листопада в кабінеті з ОП проходив тиждень з охорони праці та техніки безпеки. Тиждень проходив згідно розробленого плану.
5 листопада – проведена лінійка «Шлях до здоров’я»

(пізнавальна гра)

6 листопада – проведено усний журнал (написання рефератів).

Всі групи прийняли участь. Кращими були:

Боюк Ю., Дробот А., Волотівська Ж., Дармограй А.,

Левицька О., Смаглюк Н.

7 листопада – Виховна година « За здоровий спосіб життя». В

проведенні виховної години брали участь учні 26 гр.

8 листопада – Випуск інформаційних бюлетенів «Екологічні

проблеми довкілля».

9 листопада – Підбиття підсумків роботи та визначення кращих

кабінетів, закріплених за групами.

Склад журі: М.О.Лизогуб – заст. дир.

Л.С.Шевченко – методист

Т.А.Поляковська – соц.педагог

Відповідальна за проведення тижня – викладач предмету ОП

Майстренко М.І.


При розробці тижня була використана література:


  1. Винокурова Л.Е., Васильчук М.В., Гаман М.В. Основи охорони праці: Підручник для проф..-техн.закладів.-2-ге– К.:Вікторія, 2001.-192с.

  2. Газета «Вічний скарб», 2013.

  3. Кл.керівнику 9-11 класів. Години спілкування.

Схожі:

Реферат студентки групи ІС-11
Спливали століття, падали імперії, на зміну одним народам приходили інші, виникали нові держави і суспільні устрої, але завжди жарким...
Лекція №7 Тема: Соціальні групи
Мета вивчення: розкрити сутність соціальної групи, яка має психологічну основу; відзначити, що вона ґрунтується на активізації психічних...
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група...
«Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене...
Технологія колективно-групового навчання
До цієї групи відносять інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всієї академічної групи. Залежно...
Реферат На тему: «Загальні характеристики автомобільних генераторів»
Кожна фаза утворюється з шести котушок. Котушки однієї фази з'єднані між собою послідовно, а групи котушок — зіркою, тобто одні...
Рефератiв з дисципліни з (найменування навчальної дисципліни ) дисципліни
Реферат може бути написаний по будь-якій темі з приведеного списку. За бажання написати реферат на тему, яка не увійшла до переліку,...
ПРОТОКОЛ
Р. Короленко – запропонував Д. Слюсара обрати старостою групи. Обґрунтував його гарні організаторські здібності, добросовісне відношення...
Політичні еліти
У всіх країнах є групи населення, які беруть найактивнішу участь у політичному житті, відіграють ключову роль у здійсненні влади....
Конкурсу: 30 команд
Учасники: групи учнів 8 11 класів (класи, групи учнів класу, шкільного гуртка, клубу, позашкільних навчальних закладів, молодіжних...
ЛЕКЦІЯ ТЕМА : елементИ V А групи
Загальна характеристика атомів елементів V А групи. Нітроген, Фосфор та Арсен, поширення їх у природі. Загальна характеристика простих...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка