|
Скачати 58.16 Kb.
|
Аналізрегуляторного впливу до проекту регуляторного акту Кременчуцької міської ради Про затвердження Правил розміщення стаціонарних малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука. 1. Опис проблеми. Проблема, на розв’язання якої підготовлене дане рішення міської ради виникла у зв’язку з чисельними скаргами власників капітальних об'єктів обслуговування щодо розміщення стаціонарних малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності поряд із зазначеними об'єктами. Ця проблема, як правило виникає під час розміщення зазначених об'єктів. 2. Ціль. Основною метою розробки проекту рішення про затвердження Правил розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука, є створення простої та прозорої нормативно-правової бази для провадження підприємницької діяльності з урахуванням всіх наявних проблем, а саме:
3. Альтернативи. Перша альтернатива - збереження існуючого стану при розміщенні стаціонарних малих архітектурних форм, що призведе до збільшення скарг та невдоволення населення міською владою. Така альтернатива є неприйнятною. Друга альтернатива – прийняття рішення про затвердження Правил розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука забезпечить досягнення наміченої цілі – встановлення простої та прозорої нормативно-правової бази, додержуючись вимог численних законодавчих і нормативних актів, які регламентують здійснення підприємницької діяльності в сфері торгівлі та обслуговування населення. 4. Механізм, який пропонується застосуватидля розв’язання проблеми і відповідні заходи.Способи досягнення поставлених цілей з прийняттям запропонованого регуляторного акта значно урегулюють порядок розміщення стаціонарних малих архітектурних форм. Після звернення замовника з відповідною заявою на розміщення стаціонарної малої архітектурної форми уповноважений орган перевіряє відповідність запропонованого місця розміщення Правилам розміщення стаціонарних МАФ та оформляє відповідну документацію або готує вмотивовану відмову. Укладений у встановленому порядку Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2009року № 982 “Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності” договір особистого строкового сервітуту та зареєстрована заява-декларація є підставою для отримання дозволу на торговельну діяльність. 5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей. Впровадження регуляторного акту покладено на управління містобудування та архітектури міської ради та управління розвитку підприємництва, торгівлі побуту та регуляторної політики міськвиконкому. Запропоновані правила містять вимоги діючого законодавства, яке регламентує відносини у сфері містобудування та максимально відповідає тим умовам, що склалися в місті при розміщенні стаціонарних малих архітектурних форм. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається. Контроль за додержанням Правил здійснюється посадовими особами органів виконавчої влади разом з державними контролюючими органами у відповідності до чинного законодавства України. 6. Очікувані результати прийняття акта. Запропоновані Правила максимально відповідають тим умовам, що склалися в місті при розміщенні стаціонарних малих архітектурних форм.Сфери та види впливу регулювання.
7. Обґрунтування запропонованого строку чинності нормативно-правового акта Необхідність в розробці запропонованого регуляторного акту обумовлена недосконалістю існуючої процедури розміщення стаціонарних малих архітектурних форм. Таким чином строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючого правового поля та може бути переглянутий при його зміні. 8. Показники результативності регуляторного акта. Цільова група – суб'єкти підприємницької діяльності м. Кременчука, які пройшли процедуру розміщення стаціонарних малих архітектурних форм за рік. 1. Загальна тривалість процедури отримання дозволу на розміщення малих архітектурних форм. 2. Кількість отриманих дозволів на розміщення малих архітектурних форм в м. Кременчуці. 3. Наявність скарг мешканців міста щодо розміщення стаціонарних малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності. 4. Інформованість СПД про процедуру розміщення стаціонарних малих архітектурних форм. 9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта. Базове відстеження – на момент впровадження . Повторне – через рік після впровадження. Періодичне відстеження – через три роки після виконання заходів з повторного відстеження. Заступник міського голови І.І.Крикливець Розробник: заступник начальника УМА - начальник відділу планування і забудови міста О.Г.Волощенко |
Уроки хімії з екологічними аспектами 9-49 Одним із навчальних завдань сучасної програми хімії для загальноосвітніх навчальних закладів є розв’язання глобальних проблем людства... |
ЧИ МОЖЛИВИЙ КОМПАРТМЕНТ СИНДРОМ ПРИ ОПІКАХ КИСТІ? Тому рання алгоритмічна діагностика, що грунтується на верифікації “тріади ознак КС” дозволяє своєчасно виявити цю патологію при... |
Застосування методу проектів на уроках у початкових класах Цінний він тим, що можна застосувати раціональне поєднання теоретичних знань і можливостей його практичного застосування для розв’язання... |
Завдання до виконання модульної контрольної роботи №1 з дисципліни... Створіть програми для розв’язання завдань по варіантах. Критерії оцінювання розв’язання кожного завдання |
Розділ РОЗВ’ЯЗАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ АЛГЕБРАЇЧНИХ РІВНЯНЬ У цьому розділі розглянемо основні чисельні методи розв’язання задач лінійної алгебри. Наведемо математичне описання, блок-схеми... |
ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ М. КОМСОМОЛЬСЬКА Навчальна: систематизувати та узагальнити знання та вміння учнів з теми «Циліндр»; вивчити конус та його елементи; застосувати математичні... |
Аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету... Механізм дії запропонованого регуляторного акту спрямований на усунення перешкод при здійсненні господарської діяльності комунального... |
ПРОГРАМ А Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |
ПРОГРАМ А Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |
ПРОГРАМ А Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |