УКРАЇНА ШЕВЧЕНКІВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Самоаналіз роботи спеціалізованої школи №102 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови


Скачати 206.44 Kb.
Назва УКРАЇНА ШЕВЧЕНКІВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Самоаналіз роботи спеціалізованої школи №102 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови
Дата 19.03.2013
Розмір 206.44 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи

УКРАЇНА
ШЕВЧЕНКІВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ

ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ


Самоаналіз роботи

спеціалізованої школи №102 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови

(2008/2009 – 2011/2012)


Київ – 2012

ГІМН ШКОЛИ

Під небом України блакитним і ясним,

В каштановому зіллі,

В намисті з горобин,

Стоїть красива школа,

Найкраща від усіх.
Затишна й привітна

Добрими людьми,

Школа на Шулявській,

Де вчимося ми.
По шляхам пізнання поведеш ти нас;

І добру, і злагоди ти навчаєш нас.

ти навчиш нас праці, мудрості наук,

Рідну Україну над усе любить.
З щирістю ми вдячні всім учителям

Школи на Шулявській, що навчають нас.

За їх труд великий ласку і добро,

За безмежну щедрість, з людське тепло.
Будем добре вчитися здоровими рости,

І своїх Патонів будем мати ми.

Будемо пишатися, любі вчителі,

Що «сто другу» школу закінчили ми.
Ну, а рідний Київ ми прославим так,

Що Нью-Йорк і Лондон будуть знати нас.

Школа на Шулявській – джерело знання,

Злагоди і праці, миру і добра.

Музиченко Валерія учениця СШ 102

Розділ 1 Загальні відомості про школу

Школа побудована у 1937 році, добудова школи здійснювалась у 1980 році.

Засновником школи є Шевченківська районна у місті Києві державна адміністрація.

Форма власності – комунальна.

Форма фінансування – бюджетна.

Юридична адреса: Україна, 03055, м. Київ, вул.. Шулявська 10/12.

Тел./факс: +30044 2361125

Електронна адреса: school_102@ukr.net

Адреса web сайту школи: 102.org.ua

Ідентифікаційний код: 26125704

Свідоцтво про державну реєстрацію: серія АОО № 019458 від 20.02.2002 р.

Спеціалізована школа № 102 діє у відповідності до Статуту, затвердженого в управління освіти Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації ( реєстраційний № 45 від 20.02. 2002 р.

Із 1957 року має статус спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови, статус визначено Ліцензією Головного управління освіти і науки міста Києва.

Нормативно правові умови функціонування закладу

спеціалізована школа № 102 - це загальноосвітній навчальний заклад для дітей різного інтелектуального рівня розвитку, який продовжує кращі традиції класичної освіти, одночасно використовуючи інноваційні підходи та технології організації навчально-виховного процесу на рівні сучасних вимог.

Організація навчально-виховної роботи в школі обумовлена нормативно-правовою базою в галузі освіти і спрямована на забезпечення якості освіти.

У своїй діяльності колектив школи керується основними положеннями Конституції України, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про мови в Україні", "Про охорону дитинства", Національної доктрини розвитку освіти, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад та іншими законодавчими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти, науки, молоді і спорту, Головного управління освіти і науки м. Києва, районного управління освіти, розпорядженнями, рішеннями Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації. Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

Статут школи, затверджений наказом управління освіти Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації від 20.02.2002 № 45.

Правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені зборами трудового колективу (протокол №1 від 29.08.2011р.).

Правила для учнів.

Колективний договір між адміністрацією школи і профспілковим комітетом, схвалений загальними зборами трудового колективу 14.04.2011 року.

Посадові інструкції працівників школи.
Стратегічна мета: створення умов психологічного і фізіологічного комфорту у школі, формування в учнів цілісної системи знань з усіх предметів, забезпечення активної позиції, виховання компетентної соціально адаптованої особистості, яка вміє самостійно навчатися, критично мислити, користуватись комп'ютером, здатна до самопізнання і самореалізації в різних видах творчої діяльності, володіє вміннями і навичками, необхідними для життєвого і професійного вибору.

Основними пріоритетами освітньо-виховної діяльності учасників навчально-виховного процесу школи є:

засвоєння обов'язкового змісту загальноосвітніх програм із урахуванням диференціації, системності, інтегрованості, науковості, розвивального характеру навчання;

єдності навчання і виховання;

виховання патріотичних почуттів, громадянської позиції, власної гідності, відповідальності за свої дії, поваги до прав і свобод людини, любові до Батьківщини, своєї родини, оточення;

створення умов для розвитку здібностей і творчості, готовності до подальшої освіти та самостійної трудової діяльності.
Основні завдання школи:

різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків (здібностей), формування інтересів і потреб;

збереження та зміцнення морального і фізичного здоров'я;

виховання школяра як громадянина України, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;

формування в школярів уміння і бажання вчитися, виховання потреб і здатності до навчання протягом усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;

становлення в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво, оволодіння засобами життєвого і професійного самоствердження;

виховання учня як людини моральної, культурної, із розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самого себе.

Діяльність школи будується на принципах:

доступності;

гуманізму;

демократизму;

незалежності від політичних, громадських і релігійних об'єднань;

взаємозв'язку розумового, морального, фізичного і естетичного виховання;

рівності умов кожної людини для повної реалізації здібностей, таланту;

всебічного розвитку;

органічного зв'язку з національною історією, культурою, традиціями;

диференціації змісту і форм освіти;

науковості;

розвиваючого характеру навчання;

гнучкості і прогностичності;

єдності і наступності;

безперервності і різноманітності;

поєднання державного управління і громадського самоврядування.

Перспектива розвитку школи

Здоров′я через освіту:

- збереження та зміцнення фізичного та духовного здоров′я підростаючого покоління в школі.

Загальна середня освіта:

- забезпечення інтелектуального, соціального і фізичного розвитку особистості для максимального задоволення освітніх і культурних потреб, шляхом активного втілення в практику новітніх технологій та інноваційних засобів навчання.

Виховання та позашкільна освіта:

- охоплення дітей позашкільною освітою;

- створення умов для розвитку природної обдарованості й талантів учнів.

Профорієнтаційна робота:

- створення системи організації та проведення навчально-виховної роботи, спрямованої на засвоєння учнями необхідних знань про соціально-економічні й психофізіологічні умови правильного вибору професії.

Співпраця з вузами:

- укладання договорів та проведення спільних проектів;

- поліпшення якості навчання у школі з метою задоволення освітніх потреб та життєвих сподівань учнів.

Управлінська діяльність:

- створення ефективної системи управління освітою школи;

- перехід до програмно-цільового та прогностичного управління.

Моніторинг якості освіти :

- становлення системи незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів і дослідження ефективності інноваційних освітніх процесів.

Розвиток педагогічних кадрів :

- створення атмосфери, яка сприяє постійному зростанню педагогічних компетенцій як молодих, так і досвідчених педагогів;

- навчання педагогічних працівників ефективного використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) за програмою «Intel. Навчання для майбутнього».

Інформаційно-освітнє середовище :

- реалізація Програми « Сто відсотків »;

- упровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.

Економіка освіти :

- створення комфортних умов для навчання та виховання підростаючого покоління шляхом зміцнення матеріально-технічної бази школи.

На підставі Закону України «Про загальну середню освіту», згідно п.14 Порядку державної атестації (затвердженого наказом МОН України № 553 від 24.07.2001 року), у відповідності до наказу № 350 по Шевченківському РУО від 31.08.2011 н.р. «Про проведення атестаційної експертизи загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 навчальному році» учасники навчально-виховного процесу школи провели самоаналіз освітньо-виховної діяльності. Самоаналіз був здійснений за структурою Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (затверджених наказом МОН України № 99 від 14.02.2005р.). До самоаналізу були залучені працівники школи, учні, батьки, громадськість.
Розділ 2

Матеріально-технічна та навчально-методична база

2.1. Характеристика приміщень, будівель

та їх відповідність реалізації освітніх програм

Збудована у 1937 році, добудована у 1980 році.

Чотирьохповерхова. 38 класних кімнат загальною площею 1240 кв.м.

Загальна площа школи -5342 кв.м.

Школа розрахована на 700 учнів.

Спортивний зал – 294 кв.м., спортивний майданчик – 936 кв.м., актовий зал – 153 кв.м., їдальня – 400 кв.м . ( з приміщенням харчоблоку), розрахована на 120 посадочних місць.

Балансова вартість споруди: 739358 гр.

У школі навчаються – 541 учень в 22 класах. Навчання у одну зміну.

Режим роботи – п’ятиденка.

І ступінь – 8 класів, 211 учнів.

ІІ ступінь – 12 класів, 249 учнів.

ІІІ ступінь – 4 класи, 81 учнів.

Бібліотека працює у 2-х приміщеннях: книгосховище площею 18 кв. м і власне бібліотека (62 кв. м).
Впродовж трьох останніх років за бюджетні кошти в школі було:

- замінено всі дерев’яні вікна та двері на металопластикові;

- Завершено капітальний ремонт туалетних приміщень;

- Створено кабінет учнівського самоврядування;

- Встановлено силовий модуль на систему опалення ( здійснює циркуляцію гарячої води у системі опалення, стабільно високу температуру в мережі, тепло в приміщеннях навіть при значних холодах і економні витрати).

- За допомоги депутатів різних рівнів, спонсорів, батьків у цей же період:

- Встановлено витяжну систему на харчоблоці;

- Відремонтовано дах шкільної будівлі і встановлено елементи розігріву водостоків.

- Замінене керамічне покриття на підлозі у вестибулі школи;

- Встановлена електронна система шкільних дзвінків.

- Встановлені підвісні стелі у санвузлах, адміністративних приміщеннях, 12 навчальних кабінетах та бібліотеці;

- Замінена система освітлення в коридорах ( світильники, проводка та частково електророзподільними), спортивному залі та в 30 навчальних кабінетах та класних кімнатах.

- Коридори школи, частково сходи обшиті вагонкою, обробленою протипожежною суміщщю, покриття стін на вологостійкий гіпсокартон.

-В 9 кабінетах здійснена заміна підлогового покриття .

- Закуповується наочність для оформлення шкільних приміщень та навчальних кабінетів.

- Постійно здійснюються поточні ремонти всіх шкільних приміщень.

Якість проведених робіт задовільна.

Стан опалювальної, електро та водопостачальної систем, вентиляції та пожежного захисту задовільний.

Шкільні приміщення відповідають реалізації освітніх програм.

Планується капітальний ремонт спортивного залу ( завдяки із співробітництвом із Українським фондом соціальних інвестицій), заміна керамічного покриття на сходових клітинах та паркетного на першому поверсі).2.2 Наявність та стан навчальних кабінетів
У школі функціонують 38 класних приміщень (площа 1240 кв.м.

Медичний та стоматологічний кабінет, кабінет психолога, майстерня обслуговуючої праці та комбінована майстерня для технічної праці, актова зала. Діють кабінети фізики, біології, географії, історії, 2 кабінети української мови та літератури, 6 - англійської мови, 1 – світової літератури, 2 – математики, 1 – музики, 8 кабінетів для навчання молодших школярів.

Кожен кабінет забезпечений підручниками, навчальними та методичними посібниками, наочним обладнанням, дидактичними матеріалами. Розподіл та збереження засобів навчання здійснюються згідно з темами, класами та розділами навчальних програм.

У кабінетах створені всі умови для реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання, проведення засідань шкільних методичних об`єднань, індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.

Комплектація кабінетів, майстерень, спортивних залів здійснена у відповідності до Типового переліку навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання, обладнання, інструментів та інвентарю загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів.

Усі приміщення світлі, просторі, мають естетичний вигляд, забезпечені шкільними меблями, озеленені, відповідають санітарно-гігієнічним нормам. У дванадцяти кабінетах є комп`ютери або телевізори з DVD. Школа підключена до мережі Інтернет.

2.3 Забезпеченість меблями
Усі навчальні кабінети облаштовані сучасними шкільними меблями та класною дошкою з п’ятьма робочими поверхнями. Два кабінети школи обладнано інтерактивними дошками та мультимедійними проекторами, два – мультимедійними трансляторами.

Парти і стільці стандартні, класи укомплектовані ними відповідно зростовим категоріям, їх розміщення відповідає санітарно-гігієнічним правилам та нормам.

В шкільній обідній залі – 20 шестимістних столи з лавками.

2.4. Наявність технічних засобів навчання

Адміністрація школи, батьківський комітет, Шевченківська районна та Київська міська влада, громадські організації докладають спільних зусиль для матеріально-технічного забезпечення школи у відповідності до сучасних вимог.

Наявність технічних засобів навчання така:

№ з/п

Найменування ТЗН

Навчальний рік

2008/2009

2010/2011

2011/2012




Телевізор

12

17

19




Відеомагнітофон

4

6

8




DVD

3

5

7




Магнітофон

13

13

13




Музичний центр

2

2

2




Комп’ютер

28

19

24




Мультимедійний проектор

3

3

4




Сканер

1

3

3




Ксерокс

2

3

4




Принтери

5

6

8




Інтерактивна дошка

1

2

2

2.5. Комп’ютеризація навчально-виховного процесу

Ефективність використання комп’ютерної техніки

Адміністрація школи приділяє велику увагу сучасному комп’ютерному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу:
У школі 22 комп’ютера, два ноутбука. Комп'ютерний клас оснащений ПК «Пентіум –4 ( 9 шт. 2004 р.). Належним чином обладнано два комп’ютерні класи, в них створено локальну мережу, використовуються маркерні дошки та мультимедійні проектори.

Проведено монтаж заземлюючого контуру та заміри опору контурів заземлення.

Ще п”ять комп'ютери використовуються для організації навчально-виховного процесу ( кабінет директора школи, секретаря, заступника директора з НВР, заступника директора з виховної роботи, бібліотекаря). Маємо чотири мультимедійних проектори, дві інтерактивних дошки, які встановлені в кабінетах географії та інформатики.

Комп”ютери встановлені в кабінетах географії, біології, української мови, зарубіжної літератури, англійської мови, хімії та історії. Підключені до мережі Internet. Використовуємо Internet у процесі викладання інформатики, для отримання необхідної інформації, користуємось електронною поштою.

Три класи мають свої веб-сайти: див. nashclass. ucoz.ua

Створено сайт школи:www.102.org.ua.

Маємо сім лазерних та один струйний принтер, три сканери, внутрішню комп'ютерну мережу. В роботі використовуємо комп’ютерні програми: крім базових стандартних (Windows 2000 xp і т.п.),Power Point, навчальні програми з історії (“Історія України”, “Всесвітня історія” 6-11 кл.), географії (“Атлас України” та ін..), хімія ( таблиця Мендєлєєва), англійської мови (“London”, “World –2000” ...), початкова школа ( по курсу “Сходинки до інформатики”). Беремо участь в апробації „Атласу з курсу всесвітньої історії” та „ Атласу з курсу історії України” ( 10 клас) при сприянні КМПУ ім.. Б.Грінченка.

Запровадження автоматизованої системи АС «Школа», яке здійснюється у школі з 2007 року, сприяє підвищенню ефективності та якості керування на основі впровадження інформаційних технологій. Це програмно-технологічний комплекс управління навчальним процесом школи, призначений для організації роботи адміністрації та педагогічних працівників, дозволяє зменшити кількість документації на паперових носіях. Сформована база даних особових справ співробітників, учнів школи.

Працюючи з АС «Школа», відповідальні особи мають можливість:

- вести особові справи співробітників та учнів;

- формувати навчальні плани;

- вести звітність за результатами підсумкового контролю відповідно до робочого навчального плану;

- заносити підсумкові оцінки до бази даних;

- друкувати поточну, службову, статистичну та звітну документацію;

- експортувати до системи створення заявок на виготовлення документів про освіту державного зразка DP 2000;

- інтегрувати програму з іншими програмами ІВС «Освіта».

Більшість функцій АС «Школа» будується на безпосередньому логічному зв’язку з навчальним планом учнів.

На сьогоднішній день школа має 5 інтерактивних дошок для проведення уроків з використанням мультимедійних систем (комп’ютерні презентації, електронні словники-довідники, лабораторні практикуми з можливістю моделювання реальних процесів.

Завдяки наявності в школі інтерактивних дошок, аудіо-відео техніки вчителі отримали можливість запроваджувати інтерактивні методи навчання при проведенні уроків.

На виконання Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально–виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно–комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року, керуючись листами МОН молодь спорт України від 24.06.2011 № 1/9-493 «Щодо організації навчання вчителів з використанням інформаційно–комунікаційних технологій» здійснена перевірка рівня знань педагогічних працівників щодо рівня володіння інформаційними технологіями:

Результати перевірки:

Всього педпрацівників: 46. Всі володіють інформаційно-комунікативними технологіями.

Рівень володіння ПК

Кількість педпрацівників

% педпрацівників

На початковому рівні

3

6

На середньому рівні

12

26

На достатньому рівні

20

44

На високому рівні

11

24





Частота використання смарт-дошок та ПК на уроках:


Частота використання смарт-дошок або ПК

Кількість педпрацівників

% педпрацівників

На кожному уроці

5

11

Досить часто

18

40

Час від часу

12

26

Дуже рідко

8

17

Не використовую

3

6



2.6. Характеристика бібліотечних фондів

Бібліотека школи сприяє реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчального процесу, забезпеченню базового рівня освіти з усіх загальноосвітніх предметів, вихованню в учнів глибокої відповідальності, національної свідомості, формуванню потреби саморозвитку і самовдосконалення.

Велика робота проводиться бібліотекою з фондом підручників.

Джерела формування бібліотечного фонду підручників школи:

  • за рахунок надходжень МОН України,

  • за рахунок коштів КМДА,

  • серії «Київський підручник».

Стан фондів наукової, художньої, методичної, довідкової літератури, підручників і посібників бібліотеки школи

Рік

Загальний фонд бібліотеки

Книги, брошури, журнали

Художня література

Методична література

Довідкова література

Підручники

2009

20 491

10 563

253

569

9 928

2010

20 507

10 583

458

673

9 924

2011

23 650

10 628

426

771

10 064



Особливу роль у становленні та розвитку школи відіграє бібліотека як своєрідний методичний центр, де розгортається підготовка методичних розробок із навчальних предметів, дидактичних матеріалів. Школа здійснює передплату фахових періодич­них видань за спонсорські кошти.

Так, зокрема, на 2011 рік оформлено підписку на такі видання:

  1. «Практика управління навчальним закладом» (журнал);

  2. «Завуч» (газета);

  3. «Позакласний час» (журнал);

  4. «Початкова освіта» (газета);

  5. «Шкільна бібліотека» (журнал);

  6. «Математика в школі» (журнал);

  7. «Українська мова і література» (журнал);

  8. «Дивослово» (журнал);

  9. «Всесвітня література» (журнал);

  10. «Історія в школі» (журнал);

  11. «Біологія і хімія» (журнал);

  12. «Фізика в школі» (журнал);

  13. «Географія в школах України», «Економіка в школах України» (комплект журналів)

  14. «Інформатика» (газета);

  15. «Психолог» (газета);

  16. «Народна армія» (газета);

  17. «Юний натураліст» (журнал);

  18. «Безпека життєдіяльності» (журнал);

  19. «Дефектолог» (газета);

  20. «English» (газета);

  21. «Штиль» (журнал).

Фонд бібліотеки постійно поповнюється новими підручниками та вилучаються застарілі, непридатні для користування згідно Переліку підручників і навчальних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

На початку та в кінці навчального року проводяться консультації з учителями - предметниками стосовно видачі підручників на класи в новому навчальному році. Постійно здійснюється інформування про нові надходження підручників ( виставка "Нові надходження", випуск Інформаційних бюлетенів, індивідуальні повідомлення).

Збереженню фонду сприяє участь усього колективу школи ( учнів, учителів, батьків) у конкурсі " Живи, книго!", у класах щомісячно проводиться перевірка стану підручників активом класу, по школі - раз на семестр членами учнівського самоврядування.

Велика робота по акції "Живи, книго!" проводиться членами гуртка "Юний бібліограф". Гуртківці слідкують за станом підручників у класах, ремонтують книги, знайомлять однокласників із новими надходженнями до бібліотеки книг, підручників, періодичних видань для учнів, допомагають у проведенні масових заходів.

У 2009-2010 навчальному році шкільна бібліотека була забезпечена комп'ютером. З його появою в шкільній бібліотеці осучаснилася робота бібліотекаря. Проводиться робота по створенню електронного каталогу фонду наявної літератури та налагоджується його використання.

Реорганізація сучасної бібліотеки допомагає бібліотекарю бути спеціалістом в галузі інформаційних технологій і читачу - активним, творчим користувачем.

Проводиться робота по створенню електронної версії Картотеки підручників та Інвентарних книг, які суттєво полегшать облік та підрахунок підручників і книг. Йде робота над Алфавітною картотекою назв, інформація про які розміщена в періодичних виданнях. Ця картотека допоможе швидше та якісніше обслуговувати читачів, надавати бібліографічні довідки.

Завідувачка бібліотеки Кожевнікова Л.Г. з метою виховання та формування в учнів інформаційної культури, керуючись у роботі розпорядженнями Управління освіти та адміністрації школи, вимогами Державної національної програми «Освіта: Україна XXI століття»:

  • працює в тісному контакті з колективом;

  • особливу увагу приділяє інформуванню про нові надходження книг, періодики та методичної літератури, а також підручників;

  • ознайомлює учнів із довідково-бібліографічним апаратом бібліотеки;

  • направляє діяльність педагогічного колективу на формування у школярів бережливого ставлення до книг, підручників;

  • регулярно переглядає періодичні видання, займається самоосвітою, запроваджує досвід роботи інших бібліотек нашого міста, України;

  • належну увагу приділяє підвищенню рівня обслуговування, всебічному глибокому вивченню читацьких інтересів, максимальному задоволенню запитів читачів, удосконаленню системи інформаційно-бібліографічного обслуговування, масовій роботі з читачами, пропагуванню літератури;

  • підвищує якість навчально-виховного процесу й наочні форми розкриття фонду: книжкові виставки, огляди, літературні бесіди про книги відповідно до тем занять.

Такі заходи сприяють поглибленню знань, їх систематизації, розвивають навички самостійної роботи.

Облік підручників ведеться груповим способом і відображається у «Книзі сумарного обліку бібліотечного фонду підручників» та у «Картотеці підручників».

Облік книг відображається у «Книзі сумарного обліку бібліотечного фонду», «Інвентарних книгах», «Книзі обліку видань, які не підлягають запису в інвентарну книгу», «Книзі обліку дидактичних матеріалів».

Фонд підручників зберігається в окремому приміщенні бібліотеки -книгосховищі. Підручники розкладені по полицях, систематизовані по класах та предметах.

Фонд художньої літератури розміщений у бібліотеці. Книги розставлені відповідно ББК (внесено відповідні корективи в діючу класифікацію), в алфавітному порядку авторів у залежності від вікової категорії читачів, зарубіжної чи вітчизняної літератури. На полицях є роздільники. Це дає можливість учням і вчителям швидше знаходити потрібну літературу, добре орієнтуватися у бібліотеці.

Бібліотечним фондом користуються майже всі учні та педагогічні й інші працівники школи.

Робота бібліотеки перебуває під постійним контролем адміністрації, систематично заслуховується на нарадах при директорі та висвітлюється в наказах по школі. Регламен­туюча й облікова документації бібліотеки ведуться відповідно до вимог.


Схожі:

Яреми Гояна «Пророк»
Баришенко Лариса Іванівна, вчитель української мови та літератури Бородянської спеціалізованої школи-загальноосвітнього закладу І-ІІІ...
У правди – земля під ногами, У правди – нескорені крила! То хай же...
Баришенко Лариса Іванівна, вчитель української мови та літератури Бородянської спеціалізованої школи-загальноосвітнього закладу І-ІІІ...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови серед учнів 8-11 класів. 
Відділ освіти Канівського міськвиконкому
Попко Ольга Юхимівна, вчитель математики Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 з поглибленим вивченням іноземних мов,...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 форум батьківської громадськості «Розвиток особистості школяра на засадах загальнолюдських...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Шкільна та районна учнівські олімпіади пройшли організовано і у визначені терміни. У І етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Педагог-організатор Жашківської спеціалізованої школи№1 з поглибленим...
Педагог-організатор Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Жашківської районної ради
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Провести 08 травня 2013 року районні змагання з легкої атлетики серед учнів загальноосвітніх шкіл району на базі Богородчанської...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Відповідно до плану роботи управління освіти, молоді та спорту на 2014 рік, з метою національно-культурного і духовного розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка