|
Скачати 86.95 Kb.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО: Наказ по школі від ______ №_____ ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ учителя зарубіжної літератури та російської мови _________________________________(прізвище, ім’я та по батькові) Місце видання: Кваліфікаційні вимоги: – вища педагогічна освіта по фаху. Повинна знати: – предмет викладання, методику викладання та виховні цілі, педагогіку, психологію, вікову фізіологію; – цілі, принципи, організацію, нормативне забезпечувати шкільної освіти, зокрема, стосовно предмета, що викладається; – форми, методи, засоби навчально–виховного процесу, вимоги до його матеріально–технічного оснащення; – індивідуальні характеристики учнів, питання формування різних учнівських колективів і керівництва ними; – соціальні, культурні, інші умови навчання й виховання; – принципи, якими керуються провідні вчителі; – основні напрямки й перспективи розвитку освіти; – Закон України «Про освіту», Закон України «Про загальну середню освіту», інші законодавчі й нормативно-правові акти та документи з питань навчання й виховання; – державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні. Повинна вміти: – ефективно застосовувати професійні знання в практичній педагогічній діяльності. Повинна мати ціннісні орієнтації, спрямовані на культурний, духовний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, творчу педагогічну діяльність. Загальні положення: – працює при п'ятиденному робочому тижні з двома вихідними днями; – тривалість робочого часу визначається навчальним розкладом і посадовими обов'язками. При можливості передбачається один вільний день на тиждень для методичної роботи й підвищення кваліфікації; – може залучатися адміністрацією до чергування по школі у відповідності до існуючого графіка. Чергування починається за 20 хвилин до початку занять і закінчується не пізніше 20 хвилин після останнього уроку; – час осінніх, зимових і весняних канікул, а також час літніх канікул, які не співпадають із черговою відпусткою, є робочим часом. В ці періоди учитель залучається адміністрацією школи до педагогічної й організаторської роботи у межах часу, що не перевищує його навчального навантаження до початку канікул; – один раз на п'ять років проходить переатестацію. Службові обов'язки: – планує, здійснює навчання, виховання учнів, сприяє становленню їх як особистостей; – забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов'язкових державних вимог; – використовує ефективні форми, методи, засоби навчально-виховного процесу; – вивчає індивідуальні особливості школярів, дбає про розвиток їхніх здібностей, талантів на основі задатків та обдарувань; – проводить індивідуальну, позакласну роботу з учнями з предмета, що викладає; – настановленням i особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, гуманізму, доброти, патріотизму, працелюбства, інших доброчинностей; – виховує в учнів повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, країни походження, дбайливе ставлення до навколишнього середовища; – готує вихованців до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; – додержується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя; – вимагає від учнів дотримання навчальної дисципліни, Статуту школи; – контролює забезпечення здорових, безпечних умов навчання та праці; – несе особисту відповідальність за порушення норм гігієни i правил техніки безпеки незалежно від того, привели чи ні ці порушення до нещасного випадку. – підтримує зв'язки з батьками, надає їм консультативну допомогу з питань навчання, виховання, розвитку їхніх дітей; – постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Як завідуюча кабінетом росмови i зарубіжної літератури зобов'язана: – створювати здорові i безпечні умови для проведення занять у кабінеті; – забезпечувати виконання діючих правил i інструкцій з техніки безпеки i гігієни праці; – забезпечувати безпечний стан робочих місць, обладнання, санітарний стан приміщення; – проводити інструктаж учнів із техніки безпеки i гігієни праці з наступним оформленням інструктажу в журналі установленої форми; – негайно повідомляти директора школи про кожний нещасний випадок; – приймати заходи щодо наявності в кабінеті медичної аптечки, ii комплектності відповідно існуючого переліку; – вносити пропозиція для включення їх до плану роботи школи i угоди профкому з адміністрацію щодо проведення на робочому місці номенклатурних заходів з охорони праці; – повідомляти директора школи про невиконання до строку намічених заходів, які забезпечують безпечні умови навчання i праці. – за несвоєчасне i неякісне проведення інструктажу з техніки безпеки несе відповідальність згідно діючого законодавства. У випадку виникнення пожежі зобов'язана: – негайно повідомити про пожежу директора школи або чергового вчителя, а при необхідності - в пожежну частину (тел. 101 або 93-12-01); – прийняти всі залежні заходи до евакуації дітей з приміщення (згідно існуючого плану евакуації). Евакуацію дітей починати з приміщення, де виникла пожежа; – направити евакуйованих дітей у безпечне місце (приміщення); – одночасно негайно приступити до гасіння пожежі своїми силами i засобами пожежегасіння, які маються у школі; – чітко інформувати директора школи чи чергового вчителя про те, чи всі учні евакуйовані з палаючого чи задимленого приміщення. Як класний керівник зобов'язана: – проводити у тісному співробітництві з іншими вчителями, громадськими організаціями виховну роботу з учнями дорученого класу; – добиватися єдності педагогічних вимог до учнів із боку школи й сім'ї, підтримувати тісний зв'язок із батьками, вихователем групи продовженого дня; – організовувати в разі необхідності своєчасну навчальну допомогу учням; – вести встановлену документацію по класу, подавати керівництву школи відомості про успішність, відвідування й поведінку учнів, стежити за станом їх щоденників; – проводити заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів, організовувати їх суспільно корисну працю; – спільно із санітарним активом класу вимагати від учнів додержання санітарно–протиепідеміологічного режиму (чистоти приміщень, провітрювання класів, охайності одягу й взуття, чистих рук, а також посадки учнів за партами відповідно до росту, особливостей зору і т.д.); – вести психолого–педагогічні спостереження учнів, на їх основі складати рекомендації вчителям–предметникам щодо врахування індивідуальних особливостей учнів класу у навчально–виховній діяльності; – проводити інструктування учнів із техніки безпеки (пожежної безпеки, «Правил вуличного руху», користуванні побутовими приладами, поводженню на воді, і т.д.); – проводити необхідну роботу з учнями й батьками щодо виховання в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги; – брати участь у видачі фондових підручників учням і організовувати їх повернення до бібліотеки після закінчення навчального року; – контролювати стан підручників у класі і їх своєчасний ремонт учнями; – брати участь у проведенні фізкультурно–оздоровчих заходів у режимі шкільного дня; – сприяти залученню учнів до гуртків і спортивних секцій. Має право на: – захист професійної честі, гідності; – вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи; – індивідуальну педагогічну діяльність; – участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу; – підвищення кваліфікації, перепідготовку; – користування подовженою оплачуваною відпусткою, а у випадку невідкладної необхідності – на відпустку без збереження зарплати або на відпустку в рахунок тарифної (із дозволу адміністрації); – отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років, у порядку визначеному законодавством України; – на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства; – пільгове забезпечення житлом у порядку, встановленому законодавством; – підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації й перепідготовку; – розірвання трудового договору за власним бажанням, якщо адміністрація школи не виконує законодавство про охорону праці, умови колективного договору з цих питань, і на вихідну допомогу в цьому випадку в розмірі трьохмісячного заробітку; – внесення пропозицій до «Угоди на охорону праці між адміністрацією й комітетом профспілки» про поліпшення умов праці,виробничої санітарії, техніки безпеки на робочому місці; – відшкодування школою шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним із виконанням трудових обов'язків; – відшкодування моральної шкоди, якщо небезпечні або шкідливі умови праці призвели до моральної втрати потерпілого, порушення його нормальних життєвих зв'язків, вимагають від нього додаткових зусиль для організації свого життя; – заохочення за успіхи у праці; – звернення з приводу трудових спорів з адміністрацією до комісії з трудових спорів, а також до районного суду; – інформацію про умови праці, наявність на робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів; – відмову від дорученої роботи, якщо створилася виробнича ситуація, небезпечна для життя або здоров'я працівника чи інших людей або навколишньому середовищу (якщо факт такої ситуації підтверджується уповноваженим з охорони праці школи з участю представника профспілки, а в разі виникнення конфлікту – відповідним органом державного нагляду за охорону праці з участю представника профспілки; – надання легшої роботи за станом здоров'я відповідно до медичного висновку (тимчасово або без обмеження строку); – обов'язкове соціальне страхування від нещасних випадків і професійних захворювань; Забороняється: – змінювати за власним розсудом розклад уроків (занять) і графік роботи; – відміняти, подовжувати чи скорочувати протяжність уроків (занять) і перерв між ними; – випроваджувати учнів з уроків (занять); – курити у приміщенні школи; – звільняти учнів від присутності на уроці для виконання громадських доручень, участі у спортивних та інших заходах; – допускати на уроки (заняття) сторонніх осіб без дозволу директора школи або його заступників; Загальна дисциплінарна відповідальність: – за порушення трудової дисципліни може бути застосовано один із видів стягнення: догана, звільнення; – звільнення з роботи застосовується за систематичне порушення трудової дисципліни, прогул без поважних причин, появу на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння, вчинення за місцем роботи розкрадання державного або громадського майна, вчинення аморального проступку; – до застосування дисциплінарного стягнення адміністрація повинна зажадати від порушника трудової дисципліни письмове пояснення; – відмова працівника дати пояснення не може служити перешкодою для застосування стягнення; – дисциплінарне стягнення може бути оскаржене у порядку, встановленому чинним законодавством в органи по розгляду трудових спорів. Директор школи Посадову інструкцію одержав |
Методистам, які відповідають за викладання зарубіжної літератури... Методистам, які відповідають за викладання зарубіжної літератури і російської мови |
Презентація збірки Г. Т. Чубач Примаченко Р. В., учитель зарубіжної літератури та російської мови, вчитель-методист |
Литература (русская и зарубежная) (автор Е. В. Волощук) Контроль і керівництво за викладанням російської мови та зарубіжної літератури в загальноосвітніх школах |
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно... |
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно... |
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно... |
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно... |
Урок зарубіжної літератури в 11 класі «Вибрані сторінки російської поезії «Срібного століття» |
Бикова К.І., Кошкіна Ж. О Державна підсумкова атестація зі світової літератури, російської мови і літератури у 2012/2013 н р |
«СОПРЯГАТЬ НУЖНО …» Досвід з інтеграції курсів зарубіжної та української літератури Упорядники: Бурлакова І. О., Пуліна Г. О., викладачі зарубіжної і української літератури Міського юридичного ліцею, вчителі вищої... |