|
Скачати 18.74 Kb.
|
Порядок оформлення реклами
ВИМОГИ ДО РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ 1. Відповідальність за не дотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе Рекламодавець. У разі розміщення банера, який веде на текст, розміщений на іншому сайті, вимогам законодавства повинен відповідати також текст, на який веде розміщений банер. 2. Не приймається реклама, що вводить користувача в оману (яка використовує елементи інтерфейсу і т.д.) 3. Виконавець залишає за собою право відхилити розміщення рекламного матеріалу по юридичним чи естетичним мотивам без пояснення причин. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО БАНЕРІВ 1. Для розміщення приймаються банери формату gif, jpeg, swf. 2. Банер 468x60 повинен займати не більше 15 Кбайт Банер 120x600 повинен займати не більше 25 Кбайт Банер 730x90 повинен займати не більше 30 Кбайт 3. Виконавець залишає за собою право відхилити розміщення банерів, які є дратівливими для користувачів (такі, що містять спалахи, часту зміну кадрів, різкі звуки і т.п.). 4. Не приймаються анімаційні банери, що викликають підвищене завантаження процесора. 5. При розміщенні flash-банера, на етапі створення банера у функції getUrl Замовникові необхідно прописати: on (release) { getURL (url, "_blank"); } Фахівці Замовника повинні звернути увагу, що link - змінну не потрібно в редакторові flash замінювати на URL свого сайту, а http-адресу, на яку повинен посилатися банер, необхідно вислати окремо. 6. Кількість показів рахується за внутрішньою статистикою banner.unian.net; доступ до статистики видається після запуску рекламної кампанії. 7. На головній сторінці і на результатах пошуку не розміщуються зовнішні коди. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ До мультимедійних матеріалів1. аудіоматеріали: файл mp3, стиснення не більше 128 кбіт/c, розміром не більше 10Мб; 2. відеоматеріали: файл 320х240 px, розмір до 15 Мб, формат – flv (flash video); 3. картинки (фото, схеми, діаграми, таблиці, графіки): ширина не більше 400 px, відсутність метатегів, розмір не більше 50 Кб. |
Замовник і Виконавець погоджують вид розміщення, терміни і кількість реклами Виконавець виставляє рахунок (по e-mail або факсу). Замовник оплачує рахунок і повідомляє про факт оплати Виконавцеві |
Розміщення зовнішньої реклами Ці правила регулюють відносини, що виникають у зв`язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок... |
Про демонтаж самовільно встановлених спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами Конами України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про рекламу”, Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження Типових... |
До рішення міської ради ПОРЯДОК розміщення зовнішньої реклами в місті... України від 29. 12. 03 №2067 і визначає порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Порядок є обов'язковим для всіх... |
ДОГОВІР ОФЕРТИ Підприємство ТОВ ІТТ Олексія Валентиновича, що діє на підставі Статуту, іменований надалі Виконавець, з однієї сторони та Користувач послугами хостингу,... |
До рішення виконавчого комітету Тернополі, та визначають порядок надання дозволу на розміщення такої реклами. Правила розроблені у відповідності із Законом України... |
РІШЕННЯ Постанови Кабінету Міністрів України від 29. 12. 2003 №2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, згідно... |
ДОГОВІР на надання інформаційних (консультаційних) послуг ЗАМОВНИК: доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надати йому, у відповідності до умов Даного Договору, спеціальну інформацію (кваліфіковану... |
ВИКОНАВЕЦЬ ВИКОНАВЕЦЬ надає, а ЗАМОВНИК приймає і сплачує послугу по наданню коду до частини (сторінки) Інтернет сайта direct-pro net, а саме:... |
Архітектурно-містобудівними вимоги щодо розташування спеціальних... ДБН), технічні вимоги до конструкцій, металоконструкцій та обладнання застосовуються у відповідності до Державних стандартів України... |