РІШЕННЯ


Скачати 226.92 Kb.
Назва РІШЕННЯ
Дата 09.04.2013
Розмір 226.92 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи





РІШЕННЯ

Від 15 червня 2011 року м.Городище №9-15 /VI





Про затвердження

Правил розміщення зовнішньої реклами

у м.Городище.






Відповідно до ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Декрету Кабінету Міністрів України “Про місцеві податки і збори” із змінами та доповненнями, Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, згідно ст.16 Закону України “Про рекламу”, розглянувши та обговоривши в засобах масової інформації Правила розміщення зовнішньої реклами у м.Городище, міська рада


ВИРІШИЛА:


  1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами у м.Городище (додається).

  2. Спеціалісту виконкому міської ради зі зв’язків з громадськістю Покасю О.М. через засоби масової інформації проінформувати населення, підприємства та організації міста стосовно прийняття даного рішення.

  3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань містобудування та житлово-комунального господарства.


За дорученням сесії


Городищенський міський голова В.П. Мирошник

Додаток до рішення

сесії міської ради

№ 9-15/VI



ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ У м.ГОРОДИЩЕ
1. Загальні положення

1.1. Ці правила розміщення зовнішньої реклами у м. Городище (далі - Правила) розроблені згідно з Законом України "Про рекламу", постановою Кабінету Міністрів. України від 29 грудня 2003 року № 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" зі змінами та доповненнями та інших нормативно-правових актів України в галузі зовнішньої реклами.

1.2. Правила регулюють правові відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої рекламну м. Городище між виконавчим комітетом Городищенської міської ради (далі - міськвиконкомом) та фізичними і юридичними особами, незалежно від форм власності, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

1.3. Правила встановлюють порядок здійснення діяльності по розміщенню зовнішньої реклами у м. Городище з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища тощо.

2. Визначення термінів

2.1. У цих Правилах терміни вживання у такому значенні:

•адресна програма -- перелік місць розташування засобів реклами, які мають певну площу та конкретну адресу, розмір оплати за місця розташування реклами;

•архітектурно-планувальне завдання (надалі – АПЗ) – це комплекс містобудівних та архітектурних вимог і особливих умов проектування і спорудження спеціальної конструкції, що випливають з положень затвердженої містобудівної документації, державних будівельних норм, місцевих правил забудови, рішень міськвиконкому, включаючи вимоги та умови щодо охорони пам'яток історії та культури, довкілля, законних прав і інтересів фізичних і юридичних осіб при розташуванні спеціальної конструкції на конкретному місці;

АПЗ визначає:

- функціонально-планувальні, об'ємно-просторові та художні принципи виготовлення, розміщення та експлуатації зовнішньої реклами з урахуванням цих Правил;

- вимоги по благоустрою і озелененню прилеглих до спеціальної конструкції територій, обладнання їх малими архітектурними формами, кольоровому рішенню, світло графічному оформленню;

- вимоги по виконанню технічних умов, безпеки дорожнього руху, безпеки громадян, охорони міського та приватного майна, будівель, споруд, дорожнього та пішохідного покриття, газонів тощо, діючих державних будівельних норм.

Заявник повинен виконати внесені в АПЗ вимоги. АПЗ діє протягом нормативного терміну проектування і спорудження рекламного засобу, але у будь-якому випадку, до двох років з дати його видачі. Після закінчення терміну дії АПЗ підлягає перереєстрації та продовження;

•виробник реклами – особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами;

•вивіска – візуальна інформація, що розташована над, або біля входу (вїзду) до будівлі (споруди), у вітрині – місця знаходження суб’єкта підприємницької діяльності, яка містить дані про цей об’єкт;

•дозвіл – зареєстрований документ установленої форми, виданий розповсюджувачу реклами на підставі рішення виконавчого комітету Городищенської міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний термін та у певному місці і містить відомості про розповсюджувача зовнішньої реклами, технічні характеристики спеціальної конструкції, місце її розташування з прив'язкою до існуючих містобудівних об'єктів на
генеральному плані місцевості, фотографічний знімок місця до і після розташування спеціальної конструкції, узгоджувальну частину та інші необхідні відомості, дозволів потребують усі види спеціальні конструкції на яких розміщується зовнішня реклама (транспаранти, тролли, перетяги, банери і т.д.);

•зовнішня реклама -- реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будників, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;

•інформаційна вказівка - візуальна інформація загальною площею однієї сторони 1м.кв., що містить дані про суб'єкт підприємницької діяльності, але розташована окремо від будівлі (переносна інформаційна вказівка, інформаційна вказівка на електроопорах, інформаційна вказівка на зупинках і т.д.). Розміщення інформаційної вказівки не потребує дозволу.

•місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елементи вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах м. Городище, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом(особою);

• паспорт -- документ який оформляється на будь-яку рекламу, вивіску та інформацію і визначає місце розміщення конкретного об'єкту, видається на підставі габаритних розмірів, розмірів прив'язки, ескізу зовнішнього вигляду, фотографії і є документом з визначеним терміном дії;

•пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, об лаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

•політична реклама -- інформація, яка розповсюджується засобами зовнішньої реклами і спрямована на поширення у суспільстві певної ідеології і ставить за мету отримання політичних дивідендів;

•реклама -- інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару;

•рекламні засоби – засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;

•рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження;

•рекламоносії – будь-які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами, зокрема друкована продукція, аплікації, мальовані, світлові, електронні зображення тощо, в тому числі з аудіо трансляцією;

•робочий орган – відділ або уповноважена особа, яка працює на підставі положення (далі – робочий орган);

•розповсюджувач реклами – особа, яка здійснює розповсюдження реклами;

•соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

•спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні), плоскі та обємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складені просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;

•спонсорство – добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами будь-якої діяльності з метою популяризації виключно свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг; Інші терміни, не визначені в пункті 2 цих Правил, вживаються у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про рекламу» та у п.2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.

3. Повноваження уповноваженої особи
3.1. З метою регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами на території м. Городище, міськвиконком визначає уповноважену особу.

3.2. До повноважень уповноваженої особи належать: - впровадження встановленого відповідно до цих Правил порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Городище і нагляд за дотриманням вимог чинного законодавства в галузі реклами;

- ознайомлення розповсюджувачем реклами з діючими нормативними актами, тарифами, тощо з питань реклами;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами щодо надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувального завдання на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

- підготовка проекту рішення міськвиконкому щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;

- оформлення, реєстрація та видача розповсюджувачам зовнішньої реклами дозволів на підставі рішення міськвиконкому;

- ведення інформаційного байку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру міста;

- прийняття рішення про демонтаж зовнішньої реклами згідно Положення про порядок демонтажу, обліку, збереження, оцінки та реалізації об'єктів зовнішньої реклами та інформації;

- подання Черкаському обласному управлінню у справах захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

- укладання договорів про тимчасове використання місць розташування рекламних засобів, що знаходяться у комунальній власності, у порядку, передбаченому відповідним рішенням Міськвиконкому;

- звільнення власників зовнішньої реклами від сплати за користування місцем розташування рекламного засобу на час розміщення на цих місцях соціальної реклами та використання їх для святкового оформлення міста;

4. Порядок розміщення зовнішньої реклами

4.1. Зовнішня реклама розміщується та експлуатується на підставі дозволу згідно з рішеннями міськвиконкому, проект якого готує уповноважена особа у порядку, встановленому відповідно до цих Правил.

4.2. Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами (далі – заявник) подає уповноваженій особі заяву за формою згідно з додатком 1 до цих Правил, до якої додаються:

- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

4.3. За наявності документів, передбачених пунктом 4.2 цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження, реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2 до цих Правил, Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом куратора, скріпленим печаткою.

Уповноважена особа протягом п'яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця уповноважена особа приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету уповноважена особа видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 до цих Правил та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету уповноважена особа протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташуй, рекламного засобу або дати і номера рішення міськвиконкому про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

4.4. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття уповноваженою особою відповідного рішення.

Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі:

- продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;

- письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, уповноважена особа письмово повідомляє про це заявника.

4.5. Дата і номер рішення уповноваженої особи про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

інформація про подані заяви та встановлені уповноваженою особою пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.

4.6. Протягом строку, зазначеного у пункті 4.4 цих Правил, заявник оформляє обидва примірники дозволу та подає їх уповноваженій особі разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви. 1

4.7. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу уповноважена особа у присутності заявника перевіряє оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів за формою згідно з додатком 4 до цих Правил.

4.8. У разі не додержання заявником строку, зазначеного в пункті 4.4 цих Правил, та у разі неподання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 4.6 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що уповноважена особа робить відповідний запис в журналі реєстрації.

4.9. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою). На вимогу уповноваженої особи дозвіл погоджується з:

- ВДАІ УМВС України у Черкаській області -- у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та стоянок транспорту загального користування; - утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій, а саме: з КП «Комунальник», Городищенським УЕГГ, міським РЕМ, «Укртелеком».

Зазначені в абзацах першому, третьому – п’ятому цього пункту органи та особи погоджують дозвіл протягом п’яти робочих днів з дати звернення заявника.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

4.10. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому – п’ятому пункту 16 цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законом.

4.11. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

4.12. Уповноважена особа протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому комітету пропозиції та проект відповідного рішення.

4.13. Виконавчий комітет протягом п’яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про вдмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу уповноважена особа протягом п’яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий – залишається в уповноваженої особи для обліку і контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається уповноваженою особою заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття.

4.14. Уповноважена особа протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

4.14. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості;

- поданий варіант рекламоносія не відповідає вимогам до розміщення рекламних засобів, що регламентуються цими Правилами та діючим законодавством, або веде до втрати архітектурно-художньої цілісності міського середовища.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

4.16. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначений у заяві.

4.17. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

Заявник у місячний термін з дня прийняття рішення повинен укласти договір у міськвиконкомі на право розміщення зовнішньої реклами, який реєструється уповноваженою особою.

4.18. У процесі надання дозволу забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.19. після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати уповноваженій особі фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менше як 6х9 сантиметрів).

4.20. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до уповноваженої особи з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін. До заяви додається:

- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;

- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням. Уповноважена особа протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл. Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

4.21. У разі аміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, уповноважена особа у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

Плата за надання уповноваженою особою послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення конструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

4.22. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається уповноваженій особі розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством. 4.23. У разі набуття прав власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду, дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право вмисності га рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до уповноваженої особи із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

- оригінал зареєстрованого дозволу; - письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або

уповноваженого ним органу (особи);

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або

фізичної особи - підприємця;

- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів уповноважена особа протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл. Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації. Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

4.24. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення міськвиконкому за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами, у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом трьох місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку, невиконання вимог до утримання зовнішньої реклами згідно цих Правил і діючого законодавства. Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається уповноваженою особою розповсюджувачу зовнішньої реклами.

Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

4.25. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному міського радою, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, -- на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу залежить від рекламної площі. А рекламна площа визначається як сума площ рекламних зображень рекламного засобу, вписаних в прямокутні геометричні форми, без обрамлень (в чистоті), що визначаються множенням ширини зображення на його висоту в метрах.

5. Види платежів при оформленні дозволів на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу

5.1. На розміщення зовнішньої реклами встановлюються такі види платежів:

- плата за користування місцями розташування об'єктів зовнішньої реклами, яка сплачується на окремий спеціальний рахунок, щомісячно; - інші платежі передбачені законодавством.

5.2. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному міською радою , а місцем, що перебуває у державши або приватній власності, -- на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами, 5.3. Розмір оплати за користування місцями розміщення рекламних засобів визначається залежно від типу, розміру об'єктів зовнішньої реклами, місця їх розміщення.

5.4.Міська рада затверджує розмір плати за тимчасове користування місцями розміщення зовнішньої реклами і може коригувати його в залежності від рівня інфляції та умов розвитку рекламного ринку міста.

5.5. Плата за видачу дозволу не стягується.

6. Вимоги до розміщення рекламних засобів

6.1.До виготовлення і розташування рекламних засобів застосовуються вимоги, що встановлюються відповідними містобудівними нормами, чинним законодавством та цими Правилами.

6.2. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах цих Правил;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та невідтворювати зображення дорожніх знаків; - освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків; - фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, повинен бути декоративно оформлений; - на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка.

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не меншій як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

6.3. Забороняється розташовувати рекламні засоби: - на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; - у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини; - на поверхні будівель і споруд, якщо реклама не передбачена проектною документацією.

6.4. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

6.5. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби здійснюється у відповідності з вимогами Закону України «Про рекламу».

6.6. Забороняється розміщення реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів у центрі міста.

6.7. Забороняється розміщувати зовнішню рекламу та інформацію:

- методом фарбування, наклеювання на поверхнях вуличного обладнання, будівель і споруд;

- на пішохідних доріжках, алеях; зі знищенням зелених насаджень.

6.8. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

6.9. Розташування дахових рекламних засобів та інших, що будуть розміщені в зонах підвищеного негативного впливу зовнішніх факторів (вітер, опади, тип грунтів, сейсмічність тощо), забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

6.10. При наявності технічних умов зовнішня реклама повинна бути з під світкою. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством..

6.11. Відповідальність за зовнішній вигляд, технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

6.12. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефонів, дати видачі дозволу та строку його дії.

6.1З. Розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві (вивіска), не вважається рекламою і проваджується з дотриманням містобудівних норм і на підставі паспорту. Розміщення такої інформації здійснюється на підставі проекту будинку (паспорту оздоблення фасаду),погодженого управлінням містобудування та архітектури міськвиконкому відповідно до державних будівельних норм.

6.14. Потребують оформлення паспорту інформаційні вказівки.

6.15. Нетрадиційні види реклами (тенти, повітряні кулі, аеростати, короби, транспаранти і т. д,, як правило, являють собою тимчасове оформлення, що розміщується на період проведення різного роду культурно-масових заходів (виставок, концертних програм, рекламних кампаній тощо), не потребують оформлення дозволу і розміщуються з дотриманням містобудівних вимог.

6.16. Власник наземної зовнішньої рекламі повинен за власний рахунок виконати благоустрій прилеглої до розміщеного рекламного засобу території.

6.17. Розміщення зовнішньої реклами на територіях, будинках, і спорудах здійснюється за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів міського середовища та з додержанням правил благоустрою територій.

7. Розміщення реклами театрально-концертних та видовищних заходів

7.1. До театрально-концертних та видовищних заходів відносяться:

- концерти, виставки, концерті програми;

- фестивалі, конкурси, свята, ярмарки, виставки, розважально-дозвільні програми, кіно- та відеопокази;

- циркові програми, спортивні та інші змагання;

-громадсько-політичні, пропагандистські акції, в тому числі пов'язані з проведенням загальнодержавних або регіональних виборчих кампаній, референдумів,

тощо;

- релігійно-культові та духовно-просвітницькі акції.

7.2. Реклама театрально-концертних та видовищних заходів розміщується закладами, установами, організаціями будь-якої форми власності на існуючих, орендованих спеціальних конструкціях та додатково в місцях, спеціально відведених міськвиконкомом для розміщення афіш та плакатів. Розміщення реклами видовищних заходів проводиться при погодженні проведення заходу з галузевим структурним підрозділом міськвиконкому. '

7.3.Розміщення реклами театрально-концертних та видовищних заходів потребує попереднього погодження міськвиконкому, оформленого уповноваженою особою.

8. Контроль за дотриманням цих Правил та відповідальність за їх порушення

8.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснює уповноважена особа.

8.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа, яка здійснює контроль за додержанням цим Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги особа, яка здійснює контроль, подає інформацію районному управлінню у справах захисту прав споживачів у по рядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

8.3. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил несе відповідальність згідно із законодавством. |

8.5. Дозвіл скасовується рішенням міськвиконкому при порушенні законодавства про рекламу, вимог документів, на підставі яких він видавався, та вимог цих Правил. 8.6. Дозвіл молів бути анульований з наступним демонтажем спеціальної конструкції та відшкодуванням пов'язаних з цим витрат за рахунок коштів розповсюджувача зовнішньої реклами у випадках:

- порушення умов, вказаних у договорі, Правилах та документах, які до нього додаються;

- протягом трьох місяців рекламна площа не експлуатується;

- повним або частковим пошкодженням архітектурно-художньої форми (зовнішнього вигляду) рекламного засобу конструкції, його інформаційної поверхні (рекламоносія) та неприйняття своєчасних та належних заходів по їх усуненню.

8.7. Демонтажу підлягають:

- рекламоносії, власника яких встановити неможливо;

- самовільно розміщені спеціальні конструкції або рекламоносії (відсутність дозволу);

- об'єкти зовнішньої реклами після закінчення терміну дії дозволу;

- об'єкти зовнішньої реклами, що створюють у разі їх неналежної експлуатації загрозу життю або здоров'ю людей або заподіянню шкоди майну третіх осіб;

- рекламоносії. власники яких мають заборгованість за право тимчасового користування місцями розміщення рекламоносіїв у м.Городище більше, ніж за 3 місяці.

8.8. Демонтаж і усі роботи, пов'язані з благоустроєм місця розташування зовнішньої реклами, проводяться робочим органом на підставі невиконання вимог, викладених у приписах робочого органу, з наступним відшкодуванням витрат, пов'язаних з цим, за рахунок коштів осіб, що припустили зазначені порушення.

8.9. Порядок проведення демонтажу спеціальних конструкцій встановлений згідно з Положенням про порядок демонтажу, обліку, збереження, оцінки та реалізації об'єктів зовнішньої реклами та інформації.

9. Заключні положення

9.1 Питання, що не врегульовані цими Правилами, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень Городищенської міської ради, виконавчого комітету та інших виконавчих органів.

9.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов'язаних з розміщенням зовнішньої реклами вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку.

ТАРИФИ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ МІСЦЯМИ РОЗТАШУВАННЯ

ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ТА ІНФОРМАЦІЇ НА ТЕРИТОРІЇ М. ГОРОДИЩЕ
Вид рекламоносія Розмір плати в місяць

з розрахунку 1 кв. м

рекламної площі рекламоносія,

грн.
Окремо розташована щитова установка 2,5

Окремо розташована тумба 4

Панелі-кронштейни на стінах будівель 5

Щит, плакат на зупинках громадського транспорту, на об’єктах

чи елементах благоустрою 5

Панель-кронштейн на стовпах міського освітлення та інших опорах, стенди

змішаної інформації, реклами від громадян та суб’єктів підприємницької діяльності

Транспоранти-перетяги, троли, підвіси на жорсткій основі, в т.ч.

над проїжджою частиною вулиць, доріг 13

Установки, розміщені на дахах будівель та споруд 5

Динамічна реклама, табло, лазерні установки (по площині екрану) 5
Коригуючі коефіцієнти: світлова реклама – 0,1, неосвітлена реклама – 1,5, односторонній щит – 1,0, двосторонній щит (до вартості обох сторін 0, 75), тристоронній щит, типу «призматрон» (до вартості однієї сторони) – 2,0.

Схожі:

1. Зміни (призначено або звільнено)
Назва уповноваженого органу емітента, який прийняв рішення про зміну складу посадових осіб, дата прийняття рішення, зміст такого...
План Поняття і види актів суду першої інстанції. Відмінність рішення...
Негайне виконання рішення суду, визначення порядку виконання, надання відстрочки і розстрочки виконання рішення. Звернення рішення...
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ емітента
Назва уповноваженого органу емітента, який прийняв рішення про зміну складу посадових осіб, дата прийняття рішення, зміст такого...
Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 16. 01. 2008 №3
Заняття №1
Мета: Формування умінь в учнів приймати самостійні рішення, освоєння алгоритму ухвалення рішення з метою його застосування при виборі...
СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ РІШЕННЯ Третьої НАРАДИ СТОРІН ОРГУСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ
Україною своїх зобов’язань по Конвенції, яким повторно констатовано, що Україна порушує вимоги Конвенції, не бере участі в достатній...
Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 17 жовтня 1995 року №668 «Про створення жіночої...
Додаток 1 до рішення Національної ради 20. 01. 2010 №2 ЗАЯВА
Оператор телекомунікацій Фізична особа суб’єкт підприємницької діяльності Падюков Володимир Борисович, м. Суми, провайдер, запис...
9. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ Кожен може прийняти рішення, володіючи достатньою...
Кожен може прийняти рішення, володіючи достатньою інформацією. Компетентний менеджер приймає рішення і у разі її нестачі. Талановитий...
Варіанту № студента за списком в журналі групи НЕОБДХІДНО: Надати...
Карбукова місцевий суд скасував своє рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, повторно розглянув справу по суті і постановив...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка