|
Скачати 75.82 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради „Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові в м. Кременчуці”.
Даний проект рішення пропонується з метою встановлення Порядку, який визначає механізм переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові у відповідності з чинним законодавством і забезпечення виконання вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005р. № 76, Положення про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 26 квітня 1984р. № 189, Житлового кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України „Про приватизацію державного житлового фонду”, „Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, „Про місцеве самоврядування в Україні”. Порядок спрямований на створення умов сприятливих для діяльності суб’єктів підприємницької діяльності і є обов’язковий для виконання на території міста. 2. Цілі державного регулювання. Основними цілями розробки проекту є: - стабілізація ситуації та контроль щодо отримання дозволів на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові в будинках житлового фонду міста незалежно від форм власності та балансової належності; - контроль за проведенням робіт по переобладнанню приміщень та введення їх в експлуатацію; - отримання чіткого переліку дій та заходів для отримання дозволу; - дотримання Державних будівельних норм та правил; - правильне оформлення належних документів. 3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей. Перша альтернатива – неприйняття рішення Кременчуцької міської ради „Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові в м. Кременчуці” буде приводити до збільшення випадків порушення норм чинного законодавства у сфері переобладнання житлових приміщень в будинках житлового фонду міста під об’єкти непромислового характеру та введення їх в експлуатацію. Така альтернатива є неприйнятною. Друга альтернатива – прийняття рішення Кременчуцької міської ради „Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові в м. Кременчуці” стимулюватиме та зобов’язуватиме суб’єктів підприємницької діяльності дотримуватися вимог законодавства України в сфері переобладнання житлових приміщень в будинках житлового фонду міста під об’єкти непромислового характеру та введення їх в експлуатацію і своєчасному оформленню дозвільних документів. 4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми. Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття Кременчуцькою міською радою рішення „Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові в м. Кременчуці” з дотриманням вимог законодавства України в сфері переобладнання житлових приміщень під об’єкти непромислового характеру та введення їх в експлуатацію. Розробка рішення Кременчуцької міської ради „Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним особам, у нежитлові в м. Кременчуці” здійснюється за принципами: а) законності; б) принципів регуляторної політики; в) гласності (відкритості та загальнодоступності); г) колегіальності; д) урахування пропозицій органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених та компетентних осіб; е) економічної та юридичної обґрунтованості. Ступінь ефективності запропонованого виду правового регулювання є достатньо високим, що обумовлюється характером засобу вирішення проблеми. Самоврядний контроль за дотриманням порядку переведення житлових приміщень у нежитлові в будинках житлового фонду міста здійснюється шляхом проведення перевірок щодо: - надання повного пакету документів для здійснення процедури отримання дозволу на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові в будинках житлового фонду міста; - отримання письмового дозволу інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на проведення відповідних будівельних робіт; - необхідності залучати до виконання робіт з реконструкції та переобладнання житлових приміщень у нежитлові тільки суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт. 5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта. Документ направлений на стимулювання суб’єктів підприємницької діяльності до більш чіткого виконання умов чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей регулювання. З прийняттям запропонованого регуляторного акта суб’єкти підприємницької діяльності зможуть керуватись Порядком, в якому прописана чітка процедура отримання дозволу на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові в будинках житлового фонду міста. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається. 6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат. Запропонований проект рішення Кременчуцької міської ради не потребує додаткових фінансових витрат на його впровадження з боку громадян та суб’єктів підприємницької діяльності. Сфери та види впливу регулювання.
Негативні результати впровадження рішення не вбачаються. 7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта. Строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючої правової бази та може бути переглянутий чи скасований при її зміні. 8. Показники результативності регуляторного акта. 1. Кількість звернень за видачею дозволів на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові в будинках житлового фонду міста. 2. Кількість скарг суб’єктів господарювання з питань несвоєчасної видачі документів дозвільного характеру. 3. Скорочення часу на процедуру переобладнання. 4. Контроль за кількістю переобладнаних квартир. 5. Рівень інформованості суб’єктів господарювання про існування даного регуляторного акту. У відповідності до ч.5 ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень інформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що: - ознайомляться із зазначеним рішенням в офіційних засобах масової інформації та в мережі Інтернет на офіційній веб-сторінці Кременчуцької міської ради (http://www.kremen.mvk.pl.ua); - отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування; - отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами. 9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта. 1. Згідно з процедурою, передбаченою чинним законодавством, буде проведено базове відстеження до вступу в дію даного рішення, повторне через рік та періодичне через три роки з моменту закінчення заходів з повторного відстеження в разі, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до зазначеного періоду.
Заступник міського голови І. І. Крикливець Начальник управління житлово – комунального господарства О. А. Любенко Розробник В. М. Расторгуєва |
Закону України «Про засади держаної мовної політики» Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання Нікопольської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста Нікополя» |
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом «Про затвердження Положення про самоврядний контроль за використанням та охороною земель у місті Кременчуці» |
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання Про затвердження Положення про порядок видалення зелених насаджень у м. Кременчуці |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання «Про затвердження «Положення про міський цільовий фонд охорони навколишнього природного середовища» |
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати Кременчуцької міської ради «Про затвердження «Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених... |
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,... |