Справжній учитель: який він?


Скачати 45.53 Kb.
Назва Справжній учитель: який він?
Дата 11.02.2014
Розмір 45.53 Kb.
Тип Вопрос
ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ
Тема: Справжній учитель: який він?

Мета тренінгу:

  • Визначити ступінь життєвої активності учасників;

  • Формувати бачення й усвідомлення вчителями поєднання у своїй діяльності різних стилів поводження;

  • Навчати бачити незвичайне у звичайному;

  • Формувати вміння перетворювати складні речі на прості;

  • Допомагати знаходити час на творчий пошук і релаксацію.

Очікувані результати: після проведеної дискусії з елементами психотренінгу учасники зможуть:

  • окреслити напрями педагогічної діяльності;

  • формувати зовнішнє середовище для підвищення ефективної роботи з дітьми;

  • бути впевненим у собі і у своїх діях.

Обладнання: папір, маркери, дошка, підготовчі записи до вправ.

План і методи проведення:

1. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...»

2.Правила роботи в групах.

  1. Очікування учасників. Вправа «Чарвне дерево».

  2. Вправа «Розминка».

  3. Ділова гра « Матрьошка: Чотири няньки для реформи освіти або реформа починається знизу».

  4. Вправа «Який ви актор».

  5. Вправа «Я хочу сказати своєму сусіду...»

  6. Вправа «Дерево підсумків».

  7. Заключне слово «Визначення мети».

Хід проведення


  1. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...» (10 хв)

Кожен учасник тренінгу по черзі називає своє ім’я та говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвалитися, але я ...(добре граю в футбол.). У вправі мають бути задіяні всі учасники.


  1. Правила роботи групи.

Учасники пропонують прийняти « Правила роботи групи», які записуються на плакаті.


  1. Очікування учасників. Вправа «Чарівне дерево» (5 хв.)

Учасникам роздають невеликі аркуші паперу. Тренер просить написати на них, чого саме вони чекають від тренінгу. Після цього кожен учасник зачитує свій напис і прикріплює аркуш на підготовлений тренером плакат із зображенням дерева.


  1. Вправа «Розминка»(5 хв.)

Хто автор цих слів:

  • Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце. (в. Сухомлинський)

  • Єдиний, хто розуміє дитину, - це інша дитина. (Монтессорі)

  • Учитель, який передає дитині лише знання, - це ремісник; той, хто виховує характер, - справжній митець у своїй справі. (Софія Руссова)

  • Щоб дати учням іскорку знань, учителю необхідно ввібрати в себе море світла. (В. Сухомлинський).

  1. Продовжіть фразу:

  1. Усі перемоги починаються – з перемоги над собою.

2).Хто не дивиться вперед – залишається позаду.

3).Істина народжується в суперечках, та коли пристрасті вирують, істина зникає.

4).Щоб вести людей за собою – йди за ними.

5).Якщо можеш виправити наслідки помилки – ти не помилився.
5. Ділова гра « Матрьошка: Чотири няньки для реформи освіти або реформа починається знизу». (15 хв.)

Учасники об’єднуються в групи за порами року. Представник групи вибирає матрьошку, в якій написана роль даної групи. Кожна група перевтілюється за завданням ведучого в роль учнів, батьків, учителів, адміністраціїі дає відповіді на запитання від імені свого «героя».

  • « В сучасній школі мене дратує...»

  • « Я чекаю від школи...»

Презентація відповідей.
6.Вправа «Який ви актор» (10 хв.)

Позначте у відсотках:

  1. Якими є ваші власні досягнення у житті?

  2. Наскільки ви себе презентуєте в цьому житті?

  3. Який відсоток вашої участі в подіях, що відбуваються навколо вас?

  4. Оцініть який ви лідер?

  5. Які ви є в ролі командних гравців?

Виведіть середній бал у відсотках. Дайте відповідь на питання:

  • Як ви розумієте слово «гравець»?

  • Чи пов’язане це поняття з активністю людини і як?

Інтерпретація результатів тесту

90% і вище – ви граєте, щоб виграти (активна життєва позиція, участь і перемога в різних конкурсах, проектах, активна самоосвіта, творчий підхід до будь – якої діяльності, розвинута потреба активно діяти і домагатися успіху).

75 – 89% - ви граєте, щоб не програти ( чітко виконуєте інструкції, розпорядження, ретельно працюєте, одержуєте гарні результати, цікавитеся інноваціями, іноді – якщо треба – берете участь в експерементальних програмах, розвиваєте критичне і творче мислення).

50 – 74% - ви просто граєте (рівень домагань у нормі або трохи занижений, керуєтеся принципом «не висовуйся» або «ми працюємо настільки, на скільки нам платять», активність викликається сильним стимулом до чого – небудь, рідко виникає потреба в кардинальних змінах життєвих ситуацій).

0 – 49% - ви навіть і не починали грати ( пасивна позиція, ви пливите просто за течією, любите перекладати проблеми на інших людей, життя здається монотонним і нецікавим, постійно прагнете до спокою, мотивація до саморозвитку відсутня).
7.Вправа « Я хочу сказати своєму сусіду...»(5хв.)

Учасники говорять одне одному щось приємне.


  1. Вправа «Дерево підсумків».(3 хв.)

Пропоную зробити аналіз сьогоднішнього тренінгу:

  • які почуття ви переживали;

  • що заважало й допомагало;

  • які почуття викликали колеги»

  • що дивувало й дратувало;

  • що вдалося складніше, а що легше;

  • чому все відбулося саме так?




  1. Прикінцеве слово «Визначення мети» (5 хв.) Притча.

Ідуть учитель з учнем по дорозі. Раптом учень піднімає щось із землі і переносить на траву. Учитель запитує учня: «Що ти зробив?»ю «О учитель, я побачив, що равлик повзе по дорозі, і злякався, що його хтось може роздавити. Я переніс його на траву». «Що ти наробив! – вигукнув учитель, - равлик повз до своєї мети зі своєю швидкістю. Ти все змінив у його житті». Учень кинувся бігти. «Куди ти?» - зупинив його вчитель. «Я хотів перенести його назад» - відповів учень. «Равлик вже одумався, він вже поставив нові цілі. Ти знову хочеш змінити все в його житті?». І далі вчитель запитав: «А сам – то ти пам’ятаєш, куди йдеш?».

Учасникам пропонується виконати невелику вправу: поставити ноги на ширину плечей, руки витягнути вперед паралельно підлозі. Потім повернутися усім тулубом назад і зафіксувати поглядом на стіні те місце, до якого вдалося дотягтися. Повернутися у вихідне положення. Закрити очі. Уявити собі, що наступного разу можна повернути свій тулуб значно далі. А потім, відкривши очі, спробувати знову повернутися. Порівнюючи те місце в прсторі, у якому учасники тепер опинилися, з уявною відміткою на якомусь предметі, що зафіксувала їх колишній поворот, можна наочно переконатися в реальній силі впливу поставленої перед собою мети.

Схожі:

Який має бути справжній вчитель???????????????
Учитель… коли вимовляєш це слово, завжди охоплює якесь хвилювання начебто б нічого особливого й немає в цьому слові, звичайна назва...
ПАНОРАМА ФРАНЦУЗЬКОГО КІНО. Допрем'єрні покази французьких фільмів
Не знайшовши жодного інструмента, який міг би її замінити, він вирішує дочекатися смерті у власному ліжку. В надії піти з цього світу,...
          В Україні відбувається активне формування і розвиток ринку...
В Україні відбувається активне формування і розвиток ринку нерухомості, який фактично відображає усі проблеми економіки. Він характеризується...
ПРОГРАМИ з читання, української мови, математики для 1-10 класів...
Латна Т. Б. учитель вищої категорії, старший учитель; Пономарьова Л. Б. учитель вищої категорії, старший учитель; Коваленко Т. Г....
Anatoly Bohdanovych Yuryniak, b. 1902 in Khmel'nyts'kyi. Narrator's...
Від.: Мій батько був учитель. Потім він оженився на селянці і господарство мав. Ну, то знаєте, що в церковно-приходських школах учительська...
Лекція 1 Вступ, визначення іміджу та іміджелогії. Поняття «імідж»
Так, один з перших відвідувачів ресторану швидкої їжі Макдональдс в Києві говорив, що він прийшов спробувати американської культури....
Дзвіниця церкви Миколи Доброго. Сучасний вигляд Окремі дослідники...
Афанасіївського) храму, який згорів і згадки про який після 1555 року не зустрічаються. Він же подарував їй і необхідне церковне...
Конспект уроку підготувала Вінцковська Валентина Петрівна, учитель...
Діти, ми продовжуємо подорож країною Морфологія. Сьогодні в нас у гостях ще один її мешканець. А хто він, ви здогадаєтеся, коли розгадаєте...
Урок з використанням ІКТ у 10 класі: «Ми лідери»
Автор: учитель англійської мови вищої категорії, старший учитель Савченко Н. М. НВК№16, м. Мелітополь
Костянтинівської районної державної адміністрації
Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочел все книги, но не имеет любви...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка