|
Скачати 45.53 Kb.
|
ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ Тема: Справжній учитель: який він? Мета тренінгу:
Очікувані результати: після проведеної дискусії з елементами психотренінгу учасники зможуть:
Обладнання: папір, маркери, дошка, підготовчі записи до вправ. План і методи проведення: 1. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...» 2.Правила роботи в групах.
Хід проведення
Кожен учасник тренінгу по черзі називає своє ім’я та говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвалитися, але я ...(добре граю в футбол.). У вправі мають бути задіяні всі учасники.
Учасники пропонують прийняти « Правила роботи групи», які записуються на плакаті.
Учасникам роздають невеликі аркуші паперу. Тренер просить написати на них, чого саме вони чекають від тренінгу. Після цього кожен учасник зачитує свій напис і прикріплює аркуш на підготовлений тренером плакат із зображенням дерева.
Хто автор цих слів:
2).Хто не дивиться вперед – залишається позаду. 3).Істина народжується в суперечках, та коли пристрасті вирують, істина зникає. 4).Щоб вести людей за собою – йди за ними. 5).Якщо можеш виправити наслідки помилки – ти не помилився. 5. Ділова гра « Матрьошка: Чотири няньки для реформи освіти або реформа починається знизу». (15 хв.) Учасники об’єднуються в групи за порами року. Представник групи вибирає матрьошку, в якій написана роль даної групи. Кожна група перевтілюється за завданням ведучого в роль учнів, батьків, учителів, адміністраціїі дає відповіді на запитання від імені свого «героя».
Презентація відповідей. 6.Вправа «Який ви актор» (10 хв.) Позначте у відсотках:
Виведіть середній бал у відсотках. Дайте відповідь на питання:
Інтерпретація результатів тесту 90% і вище – ви граєте, щоб виграти (активна життєва позиція, участь і перемога в різних конкурсах, проектах, активна самоосвіта, творчий підхід до будь – якої діяльності, розвинута потреба активно діяти і домагатися успіху). 75 – 89% - ви граєте, щоб не програти ( чітко виконуєте інструкції, розпорядження, ретельно працюєте, одержуєте гарні результати, цікавитеся інноваціями, іноді – якщо треба – берете участь в експерементальних програмах, розвиваєте критичне і творче мислення). 50 – 74% - ви просто граєте (рівень домагань у нормі або трохи занижений, керуєтеся принципом «не висовуйся» або «ми працюємо настільки, на скільки нам платять», активність викликається сильним стимулом до чого – небудь, рідко виникає потреба в кардинальних змінах життєвих ситуацій). 0 – 49% - ви навіть і не починали грати ( пасивна позиція, ви пливите просто за течією, любите перекладати проблеми на інших людей, життя здається монотонним і нецікавим, постійно прагнете до спокою, мотивація до саморозвитку відсутня). 7.Вправа « Я хочу сказати своєму сусіду...»(5хв.) Учасники говорять одне одному щось приємне.
Пропоную зробити аналіз сьогоднішнього тренінгу:
Ідуть учитель з учнем по дорозі. Раптом учень піднімає щось із землі і переносить на траву. Учитель запитує учня: «Що ти зробив?»ю «О учитель, я побачив, що равлик повзе по дорозі, і злякався, що його хтось може роздавити. Я переніс його на траву». «Що ти наробив! – вигукнув учитель, - равлик повз до своєї мети зі своєю швидкістю. Ти все змінив у його житті». Учень кинувся бігти. «Куди ти?» - зупинив його вчитель. «Я хотів перенести його назад» - відповів учень. «Равлик вже одумався, він вже поставив нові цілі. Ти знову хочеш змінити все в його житті?». І далі вчитель запитав: «А сам – то ти пам’ятаєш, куди йдеш?». Учасникам пропонується виконати невелику вправу: поставити ноги на ширину плечей, руки витягнути вперед паралельно підлозі. Потім повернутися усім тулубом назад і зафіксувати поглядом на стіні те місце, до якого вдалося дотягтися. Повернутися у вихідне положення. Закрити очі. Уявити собі, що наступного разу можна повернути свій тулуб значно далі. А потім, відкривши очі, спробувати знову повернутися. Порівнюючи те місце в прсторі, у якому учасники тепер опинилися, з уявною відміткою на якомусь предметі, що зафіксувала їх колишній поворот, можна наочно переконатися в реальній силі впливу поставленої перед собою мети. |
Який має бути справжній вчитель??????????????? Учитель… коли вимовляєш це слово, завжди охоплює якесь хвилювання начебто б нічого особливого й немає в цьому слові, звичайна назва... |
ПАНОРАМА ФРАНЦУЗЬКОГО КІНО. Допрем'єрні покази французьких фільмів Не знайшовши жодного інструмента, який міг би її замінити, він вирішує дочекатися смерті у власному ліжку. В надії піти з цього світу,... |
В Україні відбувається активне формування і розвиток ринку... В Україні відбувається активне формування і розвиток ринку нерухомості, який фактично відображає усі проблеми економіки. Він характеризується... |
ПРОГРАМИ з читання, української мови, математики для 1-10 класів... Латна Т. Б. учитель вищої категорії, старший учитель; Пономарьова Л. Б. учитель вищої категорії, старший учитель; Коваленко Т. Г.... |
Anatoly Bohdanovych Yuryniak, b. 1902 in Khmel'nyts'kyi. Narrator's... Від.: Мій батько був учитель. Потім він оженився на селянці і господарство мав. Ну, то знаєте, що в церковно-приходських школах учительська... |
Лекція 1 Вступ, визначення іміджу та іміджелогії. Поняття «імідж» Так, один з перших відвідувачів ресторану швидкої їжі Макдональдс в Києві говорив, що він прийшов спробувати американської культури.... |
Дзвіниця церкви Миколи Доброго. Сучасний вигляд Окремі дослідники... Афанасіївського) храму, який згорів і згадки про який після 1555 року не зустрічаються. Він же подарував їй і необхідне церковне... |
Конспект уроку підготувала Вінцковська Валентина Петрівна, учитель... Діти, ми продовжуємо подорож країною Морфологія. Сьогодні в нас у гостях ще один її мешканець. А хто він, ви здогадаєтеся, коли розгадаєте... |
Урок з використанням ІКТ у 10 класі: «Ми лідери» Автор: учитель англійської мови вищої категорії, старший учитель Савченко Н. М. НВК№16, м. Мелітополь |
Костянтинівської районної державної адміністрації Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочел все книги, но не имеет любви... |