|
Скачати 37.64 Kb.
|
ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ Тема: Вчимося розуміти та поважати інших. Мета тренінгу:
Очікувані результати: після проведеної дискусії з елементами психотренінгу учасники зможуть:
Обладнання: папір, маркери, дошка, підготовчі записи до вправ. План і методи проведення:
Хід проведення
Кожен учасник тренінгу по черзі називає своє ім’я та говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвалитися, але я ...(добре граю в футбол.). У вправі мають бути задіяні всі учасники.
Учасники пропонують прийняти « Правила роботи групи», які записуються на плакаті.
Учасникам роздають невеликі аркуші паперу. Тренер просить написати на них, чого саме вони чекають від тренінгу. Після цього кожен учасник зачитує свій напис і прикріплює аркуш на підготовлений тренером плакат із зображенням дерева.
Всі учасники тренінгу сідають у коло, кожен по черзі за допомого міміки передає якусь емоцію, всі інші один за одним її повторюють. Гра закінчується, коли всі учасники передадуть свої емоції. Запитання для обговорення
Тренер об’єднує учасників групи по 5-7 осіб. Кожному він надіває на голову «корону – ярлик» таким чином, щоб той не бачив, що на ній написано. Після цього кожній групі дається завдання скласти картинку з пазлів, але звертатися під час роботи до учасників своєї групи потрібно так, як написано на його «Короні». Через 10 хв. Всі учасники по черзі відповідають на запитання: «Чи сподобалось вам, коли з вами спілкувалися таким чином?» і намагаються відгадати що написоно на «короні». Запитання для обговорення
На дошці записуєть слово ТОЛЕРАНТНІСТЬ. Учасники називають характеристики людини, що асоціюються з поняттям толерантності і починаються з букви вертикального рядка.
Тренер об’єднує учасників групи по 5-7 осіб. На аркуші паперу діти створюютьмодель «Толерантної людини». Презентація моделі.
Учасники стають у коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський длщ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно.
Учасники говорять одне одному щось приємне.
Пропоную зробити аналіз сьогоднішнього тренінгу:
11. Заключне слово. |
Психологічна культура юриста Юрист працює серед інших людей. Для того щоб ефективно спілкуватися він повинен вміти володіти психологічними прийомами, розуміти... |
Т ема. Вчимося розуміти природу Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору |
1. Вступ. (Методичні вказівки) Тематичний план Розуміти необхідність розв’язування ситуативних задач. Розуміти роль дисципліни в інформаційних технологіях та системі зв’язку. Засвоїти... |
Виховання свідомої дисципліни Вагомими особистісними цінностями є повага до себе та до інших,розуміння взаємозв’язку між свободою й обов’язком, уміння розв’язувати... |
6. Надійність та якість РЕС Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття теорії надійності електронних пристроїв, розуміти роль... |
7. Ергономіка і технічна естетика РЕС Студенти повинні знати і розуміти основні поняття ергономіки і технічної естетики РЕС, розуміти місце та роль їх у радіоелектронній... |
2. Основи конструювання РЕС Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття з основ конструювання РЕС, розуміти еволюцію та місце... |
8. Базові технологічні процеси виготовлення РЕС Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття технологічного процесу виробництва РЕС. Вміти оцінювати... |
«Конфлікти в нашому житті» З досвіду роботи вихователя ВПУ Мета Мета: Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, наслідки конфліктів та шляхи їх попередження. Вчити вмінню вирішувати конфліктні... |
25. 05. 2010 №2147-13 Начальникам відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій «Балки Миколаївщини» в рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідувати» |