Тема: Вчимося розуміти та поважати інших


Скачати 37.64 Kb.
НазваТема: Вчимося розуміти та поважати інших
Дата10.02.2014
Розмір37.64 Kb.
ТипДокументи
ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ
Тема: Вчимося розуміти та поважати інших.

Мета тренінгу:

  • Визначити ступінь життєвої активності учасників;

  • Показати значущість толерантної поведінки під час взаємодії з іншими;

  • Формувати навички безоціночного спілкування;

  • Навчати бачити незвичайне у звичайному;

  • Формувати вміння перетворювати складні речі на прості;

  • Допомагати знаходити час на творчий пошук і релаксацію.

Очікувані результати: після проведеної дискусії з елементами психотренінгу учасники зможуть:

  • окреслити напрями толерантного ставлення до інших;

  • бути впевненим у собі і у своїх діях.

Обладнання: папір, маркери, дошка, підготовчі записи до вправ.
План і методи проведення:

  1. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...»

  2. Правила роботи в групах.

  3. Очікування учасників. Вправа «Чарівне дерево».

  4. Гра – розминка «Емоція по колу».

  5. Вправа «Ярлики».

  6. Вправа «Асоціативний ряд до слова «ТОЛЕРАНТНІСТЬ»»

  7. Створення моделі «Толерантної людини»»

  8. Гра «Австралійський дощ»

  9. Вправа «Я хочу сказати своєму сусіду...»

  10. Вправа «Дерево підсумків».

  11. Заключне слово. Привітання з святами.


Хід проведення


  1. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...» (10 хв)


Кожен учасник тренінгу по черзі називає своє ім’я та говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвалитися, але я ...(добре граю в футбол.). У вправі мають бути задіяні всі учасники.


  1. Правила роботи групи.


Учасники пропонують прийняти « Правила роботи групи», які записуються на плакаті.


  1. Очікування учасників. Вправа «Чарівне дерево» (5 хв.)


Учасникам роздають невеликі аркуші паперу. Тренер просить написати на них, чого саме вони чекають від тренінгу. Після цього кожен учасник зачитує свій напис і прикріплює аркуш на підготовлений тренером плакат із зображенням дерева.


  1. Гра – розминка «Емоція по колу» (5 хв)


Всі учасники тренінгу сідають у коло, кожен по черзі за допомого міміки передає якусь емоцію, всі інші один за одним її повторюють. Гра закінчується, коли всі учасники передадуть свої емоції.

Запитання для обговорення

  • Чи легко було показувати та передавати власну емоцію?

  • Чи важко було відтворити чужі емоції?

  • Що ви відчували, коли передавали позитивну (негативну) емоцію?




  1. Впарава «Ярлики» (10 хв.)


Тренер об’єднує учасників групи по 5-7 осіб. Кожному він надіває на голову «корону – ярлик» таким чином, щоб той не бачив, що на ній написано. Після цього кожній групі дається завдання скласти картинку з пазлів, але звертатися під час роботи до учасників своєї групи потрібно так, як написано на його «Короні».

Через 10 хв. Всі учасники по черзі відповідають на запитання: «Чи сподобалось вам, коли з вами спілкувалися таким чином?» і намагаються відгадати що написоно на «короні».

Запитання для обговорення

  • Чим у реальному житті можуть бути «корони»?

  • Як впливає наявність подібних ярликів на спілкування?

  • Як ви почувалися в реальному житті, коли хтось навішував на вас ярлик?

  • Як можна змінити чиєсь уявлення про вас?

  • Чи легко позбутися ярлика, коли його вже навішено? Як це зробити?




  1. Вправа «Асоціативний ряд до слова «ТОЛЕРАНТНІСТЬ»».(5 хв.)


На дошці записуєть слово ТОЛЕРАНТНІСТЬ. Учасники називають характеристики людини, що асоціюються з поняттям толерантності і починаються з букви вертикального рядка.


  1. Створення моделі «Толерантна людина». (15 хв.)


Тренер об’єднує учасників групи по 5-7 осіб. На аркуші паперу діти створюютьмодель «Толерантної людини».

Презентація моделі.


  1. Гра «Австралійський дощ».( 5 хв.)


Учасники стають у коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський длщ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно.

  • В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні).

  • Починає крапати дощ.(Клацання пальцями).

  • Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях).

  • Починається справжня злива.(Плескання по стегнах).

  • А ось град – справжня буря. (Тупіт ногами).

  • Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах).

  • Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях).

  • Рідкі краплі падають на землю.(клацання пальцями).

  • Тихий шелест вітру.(Потирання долонь).

  • Срнце! (Руки догори).




  1. Вправа « Я хочу сказати своєму сусіду...»(5хв.)


Учасники говорять одне одному щось приємне.


  1. Вправа «Дерево підсумків».(3 хв.)


Пропоную зробити аналіз сьогоднішнього тренінгу:

  • які почуття ви переживали;

  • що заважало й допомагало;

  • які почуття викликали однокласнники;

  • що дивувало й дратувало;

  • що вдалося складніше, а що легше;

  • чому все відбулося саме так?


11. Заключне слово.

Схожі:

Психологічна культура юриста
Юрист працює серед інших людей. Для того щоб ефективно спілкуватися він повинен вміти володіти психологічними прийомами, розуміти...
Т ема. Вчимося розуміти природу Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів
Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів, художньої виразності, емоційного ставлення до змісту твору
1. Вступ. (Методичні вказівки) Тематичний план
Розуміти необхідність розв’язування ситуативних задач. Розуміти роль дисципліни в інформаційних технологіях та системі зв’язку. Засвоїти...
Виховання свідомої дисципліни
Вагомими особистісними цінностями є повага до себе та до інших,розуміння взаємозв’язку між свободою й обов’язком, уміння розв’язувати...
6. Надійність та якість РЕС
Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття теорії надійності електронних пристроїв, розуміти роль...
7. Ергономіка і технічна естетика РЕС
Студенти повинні знати і розуміти основні поняття ергономіки і технічної естетики РЕС, розуміти місце та роль їх у радіоелектронній...
2. Основи конструювання РЕС
Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття з основ конструювання РЕС, розуміти еволюцію та місце...
8. Базові технологічні процеси виготовлення РЕС
Вимоги до знань та вмінь. Студенти повинні знати і розуміти основні поняття технологічного процесу виробництва РЕС. Вміти оцінювати...
«Конфлікти в нашому житті» З досвіду роботи вихователя ВПУ Мета
Мета: Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, наслідки конфліктів та шляхи їх попередження. Вчити вмінню вирішувати конфліктні...
25. 05. 2010 №2147-13 Начальникам відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій
«Балки Миколаївщини» в рамках щорічного Всеукраїнського конкурсу «Вчимося заповідувати»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка