|
Скачати 20.35 Kb.
|
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка «Затверджую» Методист з німецької мови _______________Гуска А.М. Вчитель з німецької мови _____________Дубінська Н.В. «___» __________ 2011р. Оцінка «________» План-конспект уроку з німецької мови на тему «Freizeit. Wie spät ist es?» проведений у 10 класі в Довжоцькому НВК «ЗОШ I-III ст., колегіум» студентки IV курсу 43-АН групи факультету іноземної філології Артеменко Олесі Олегівни Кам’янець-Подільський 2011 Тема: Freizeit. Wie spät ist es? Мета: практична – ознайомити учнів із позначеннями часу в німецькій мові, тренувати вміння відповідати на час, навчити приймати на слух повідомлення однокласників. розвиваюча - розвивати вміння розповідати про свій розпорядок дня. виховна – спонукати дітей спілкуватись на набутих раніше знаннях, формувати активність і наполегливість. освітня – підвищувати мотивацію навчальної діяльності учнів. Обладнання: підручник, плакат, картинки, магнітофон. Хід уроку
1. Організаційний момент. Guten Tag, Kinder! Ich heiße Olesia Olehyvna. Ich bin deine Lehrerin.
Heute haben wir ein interessante Themen “Wie spät ist es?”.
Heute musst ihr die Schrift vorbereitet. Also, lesen und prüfen zusammen.
Na ja, beginnen wir. Welcher Wochentag ist heute? Und morgen? Und übermorgen? Und welcher Tag war gestern? Wir sprechen heute auch über die Zeit, aber schon konkreter. Wie heißen alle Wochentage? Ich nenne den ersten Tag und ihr nennt die nächsten sechs. Übung 1. Hör zu und sprich nach: der Morgen, der Tag, der Abend, Die Nacht, morgen, heute, morgens, abends, Wie spät ist es? Es ist schon acht. Ist es schon Morgen? Nein, die Nacht. Um Zeit zu wissen fragt man in Deutschland „Wie viel Uhr?“ (Скільки годин?) oder „Wie spät ist es?“ (Котра година,) An die frage antwortet man „Es ist …“ Auch wir benutzen solcher Wörter: nach (після), vor (до), halb (половина), viertel (чверть на). Schreibt in eure Vokabelhefte auf. Sehen wir ins Buch. Wir sehen die Uhr. 12.00 – Es ist 12. 12.05 – Es ist 5 nach 12. 12.15 – Es ist viertel nach 12. 12.30 – Es ist halb eins. 12.45 – Es ist viertel vor eins. 12.55 – Es ist 5 vor eins. Also, machen wir die Übungen an die Tafel. Übung 3. Im Lehrbuch habt ihr noch andere Uhren. Wie nennt ihr die Zeit? 07.11 (Es ist 11 nach 7) 09.15 (Es ist viertel nach 9) 17.55 (Es ist 5 vor 18) 11.45 (Es ist viertel vor 12) 16.20 (Es ist 20 nach 17) 18.40 (Es ist 20 vor 19) 13.35 (Es ist 25 vor 14) Noch einige Uhren sind in Übung 4 des Lehrbuches. Welcher Zeit zeigen sie? Es ist 23 vor 17. Es ist 14. Es ist 15. Es ist 16. Es ist 10 nach 10. Es ist 2 vor 5. Es ist 14 nach 10.
1. Підведення підсумків. Also, sagt mir bitte, wie man fragt um die Zeit Zu wissen? Und wie antworten wir? Welche Wörter benutzen wir? 2. Домашнє завдання. Am nächsten Mal lernt ihr die neuen Wörter. Die Stunde ist zu end. Danke für Aufmerksamkeit. Auf Wiedersehen! |
Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати фонематичний слух |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати навички діалогічного... |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: закріпити вже вивчені лексичні одиниці, активізувати їх вживання у мові, вдосконалювати граматичні знання учнів... |
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет.... План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет. Реєстрація електроної пошти |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill... Мета: практична: перевірити і оцінити засвоєння активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, узагальнити вживання прийменників,... |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: перевірити та оцінити активного граматичного та лексичного мінімуму з теми, закріплювати знання з данної теми, тренувати... |
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!» Мета: практична: удосконалювати вміння читати англійською мовою, розуміти прочитане, вчити учнів одержувати основну інформацію з... |
Конкурс віршів. II. Mein Dorf – конкурс творів про рідне село. III.... Учням старших класів пропонуються вірші класиків німецької літератури: Гете, Шіллера |
Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу» Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку |