|
Скачати 149.67 Kb.
|
Випускний бал. Оформлення сцени: на задній стіні - макет вітрильника, напис! "У добру путь" Звучить марш. На сцену виходить капітан. Капітан: Леді і джентльмени. Пані та панове. Сьогодні в житті кожного з вас, у житті нашого міста знаменна подія - в своє перше плавання відправляється корабель з простою назвою "Надія". Свистати всіх нагору! Всі по місцях! Маестро, прощальну! Пісня з кінофільму "Титанік" Капітан: Ні-ні, не будемо уподібнюватися "Титаніку". Хоча на шляху вас чекають труднощі і випробування, та ще й які. Але не варто відволікатися Вип.Прекрасний шлях навчання і пізнання. Від шкільної парти до великих висот, Вип.Від букваря до таємниці світобудови, З одним девізом полум'яним: "Вперед" Кап. Боцман! Бий на щастя шампанське об борт. І повний вперед. Боцман намагається кинути пляшку, але тут на сцені з'являється перевіряючий. Перевіряючий: Стоп, стоп. Який повний вперед? Ви обшук пройшли? А дозвіл на плавання у відкритому просторі отримали? Необхідно перевірити оснащеність корабля, готовність команди ну і т.д. Весь цей час капітан намагається його перебити. Загалом, все як годиться: звірити, перевірити, підписати, поставити печатку, ну а потім вже в добру путь. звертається до капітана: Ну що ви все руками махайте. Пройдемо, у всьому розберемося, вирішимо, що робити. звертається до глядачів: А ви поки розслабтеся. Відпочиньте. Танець чи пісня_____________________________________________________________________ Капітан: Ну от, все начебто в порядку. Можна відчалювати. Боцман ... Виходить перевіряючий Перевіряючий: Ви знаєте, технічним станом корабля я задоволений: зріст, вага - все в нормі. А от як на рахунок розумових здібностей команди? Капітан: Немає жодних проблем. Вони з успіхом пройшли підсумкову атестацію. Перевіряючий: Ну, це що, на іспитах можна було і списати. Хотілося б переконатися в їх кмітливості тут і зараз. Капітан: Добре. Але після цього ми зможемо відплисти? Перевіряючий: Якщо вони витримають це випробування, то які розмови можуть бути. Боцман: Музична пауза.________________________________________________________ Капітан: Всі папери підписані, печатки поставлені. В дорогу. Вбігає Боцман Боцман: Товариш капітан, у нас на борту якісь дива відбуваються! Капітан: Розберемося. Ідуть зі сцени. Попелюшка. Який чудовий бал! Як тут гарно. Вітаю усіх присутніх на цьому торжестві. Я просто у захваті від того, що відбувається у цьому залі. Та я не можу зрозуміти, що це за така країна «Школа» у яку я потрапила, у якій так багато любові й радості? Хтось може мені розповісти, хто ті люди, яким дорослі діти весь час зізнаються у коханні? 1вип. Дорога Попелюшко, ти живеш у казковій країні, ніколи не чула про наш школу і тобі, мабуть, не просто побачити те, що ми відчуваємо серцем. 2 вип. Та все ж ми спробуємо відкрити тобі той дивний світ, який зветься Школою і познайомити з людьми, які творять щастя і радість у ній. 3 вип. Мила дівчинко, скажи, хто у твоїй казковій країні вирішує все, відповідає за все, керує всім, піклується про всіх? Хто найголовніший? Попелюшка. Звичайно, король. 4 вип. І у нашій країні є король. Це наш любий директор — Володимир Петрович. Попелюшка. А він, що більше любить: карати чи милувати? Скільки голів за його наказом відрубано? 1 вип. Ти не повіриш, Попелюшко, але наш король зовсім не вміє карати. Він навіть не уміє викликати на килим і грюкати кулаком по столу. Попелюшка. А як же він тоді править країною? 2 вип. Наша країна «ШКОЛА» найкраща і найвідоміша у місті, мабуть, тому, що править нею рішучий, сучасний, прогресивний, талановитий, а, найголовніше, добрий і світлий король— В. П. 3вип. Дорогий В.П. . Ми щиро дякуємо Вам за Ваш невтомний труд. Попелюшка. Ну якщо у вашому королівстві такий король, я з радістю зроблю вам подарунок . Це для Вас Ваше величносте. __________________________________________________________________________ Попелюшка. А хто допомагає королю правити країною? У нашого короля є три міністри. Говорять, це найкращі міністри у всьому казковому світі. Мабуть, тому що вони уміють голосно і страшно сварити підданих. х боїться навіть сам король. 1вип. І у нас є свої міністри. Це три наші заступники директора: тільки їх не бояться, а поважають. Попелюшка. Поважають, тому, що вони вміють гарно сварити підданих? 2 вип. Ні. Вони професійно роблять свою справу і вкладають у неї душу. І при цьому мають просто фантастичні результати. 3вип. І зараз ми хочемо побажати заступникам директора: З навчальної роботи – __________________________________________________________ З виховної роботи – ________________________________________________________________ З господарчої частини – __________________________________________________________ міцного здоров’я, довгих років життя і терпіння, терпіння, терпіння. Попелюшка. І що, така велика країна тримається лише завдяки королеві та міністрам? Вип. Звичайно ж ні. Жодна шкільна країна не може існувати без вчителів. А в нашій школі вони – найкращі. Презентація «Вчителі» ___________________________________________________________ Вип. Ми любимо ваші цікаві уроки, Хоч з нами буває немало мороки, І вчительське серце частенько у герці, Бо неслухи сиплють густесенько перцем. Вип. За те, що ви були за батька й матір, Учили жити чесно на землі, Що нам не поспішали двійки ставить, Спасибі, дорогі учителі Вип.Учителю! Пораднику і друже! Ви вибрали дорогу непросту. Ми вам сьогодні дякуємо дуже За вашу працю вчительськую святу. Вип. На уроках музики весело й цікаво, І урок проходить неймовірно жваво! Музику ми любимо. Вчительку кохаємо. З маршем встаємо, з піснею лягаємо. Звучить пісня. Вручається медаль «За артистичність» вчительці музики. Вип. Треба дружно нам всім встати, Фізкультхвилину розпочати. Руки вгору, руки вниз, На сусідів подивись! Руки вгору, руки вбоки, Вище руки підніми! Все прекрасно, опускайте, Нахиліться, розігніться Станьте прямо, посміхніться! „ Вручається медаль «За спортивні досягнення» вчителю фізичної культури. Попелюшка: Я теж хочу жити у такій країні ! Вип. Для цього потрібно ходити у школу, якщо хочеш ми тебе проведемо . Беруть Попелюшку і йдуть за сцену. Капітан: Так, прекрасний початок. То одне, то інше. А це ще хто ? 1 вед. Прощаючись зі школою,відпливаючи у країну Гімназії ми вирішили започаткувати музей шкільних реліквій. 2 вед. І зараз ми представимо свої експонати Вип. Я віддаю у музей Шматок граніту знань, який ми гризли і ще багато залишили вам. Вип. А я залишаю Мій особистий літак, який пройшов перші випробування на уроках математики Вип. Я віддаю Банку сліз, пролитих за 4 роки навчання. Вип. А від мене нехай буде ручка, яка пережила всі контрольні. Вип. А ось візьміть до музею Кеди головного футболіста школи. Вип. І нарешті – універсальна шпаргалка, найбільший друг і ворог учня- завдовжки 2 м! Кап. Дякуємо за такі чудові експонати. 2 вед. У народі кажуть: Якщо хочеш повернутися у те місце ще раз – залиш там якусь річ. Ми щойно залишили у школі згадку про себе. Вип. Ой, як хочеться у перший клас, так сумно. А можна хоч на хвилинку? Кап. Це я можу . За мною. 1-й учень А що, згадаємо, хлоп'ята, Всі вісім сотень днів важких? Нехай почують мами й тата, Чого ми вчились тут без них. 2-й учень (показує табличку з написом: 1 клас) Перший клас, наш перший клас! Скільки справ зустріло нас! Треба фрукти рахувати, По складах книжки читати. 3-й учень А письмо — це справжні муки: Від напруги ниють руки! Вам би, пальчики-билинки, В ляльки гратись, у машинки! Та коли ж? Весь час веди Знаки, літери, склади!.. 4-й учень В зошита задрались вуха, Ніби він уважно слуха. Потім крейдою писали — Форми білі-білі стали! 5-й учень Хтось під партою в кутку Робить справу нелегку: Все на пальцях полічили. Бо без них — немає сили. 6-й учень Клас працює, а дівчата Вчаться булки доїдати. Потім ще б чайку напитись Й погуляти відпроситись... 7-й учень Дехто водить теревені: «Нащо вчитись? Змалку вчені!» Совість-зрадниця мовчить, І язик теж не болить. 8-й учень Ну, а час же не чекає: Швидко якось пролітає. Ось уже й весні кінець. Що ж, хто вчився — молодець! 9-й учень (показує табличку з написом: 2 клас) Другий клас. Пішла таблиця І почала часто сниться. Ми її вчимо, вчимо, На уроках — «горимо». 10-й учень Різні дії як насіли – Розібрать немає сили! Додавання, віднімання - Жарти, мінімум старання, А от множити, ділити — Годі, браття, й говорити! 11-й учень Стали в ряд частини мови. Як багато, чесне слово! Як би тут не розгубитись І хоча б чогось навчитись! 12-й учень Ми пейзажі в класі вчили (Парти довго потім мили) Композицію картини І портрети — для людини, Для машин — автопортрет. Не знання, а вінегрет! 13-й учень Як цікаво на природі! Ну, екскурсія, та й годі! Мінерали різні вчили, З ними досліди робили. 14-й учень І давали камінці Нам потримати в руці. 15-й учень Ми трудились що є сили, Цінне все, чого нас вчили. Всю програму вже пройшли, Другу висоту взяли! 16-й учень (показує табличку з написом: 3 клас) Ось і третій рік ми в школі, Цифри вирвались доволі. Цифри вирівнялись строєм, Як солдати — перед боєм. 17-й учень Скільки їх? Не полічиш! Стулиш рота і мовчиш. А ще ж множити, ділити... Мізки б тут не розгубити! 18-й учень Грізно потяги гудуть, Пароплави все пливуть... Треба шлях порахувати, Звідкись час і швидкість взяти. 19-й учень Не задачі — просто мрія: Розбереш тут, яка дія! Їздимо ми по планеті Шляхом, морем, на ракеті... 20-й учень (показує табличку з написом: 4 клас) І читання далі мчить: В ньому майже кожна мить Відкриває шлях в світи, Не були де я і ти. 21-й учень Казка, вірш, оповідання Увесь час ведуть змагання: Хто цікавіше розкаже, Ще й корисне щось покаже. Можна всюди мандрувати, Коли вже навчивсь читати. 22-й учень Нелегкі завдання в мові: Скільки звуків, букв у слові, Підмет, присудок знайди, Вірно речення склади... 23-й учень З дієсловом розберись І відмінювать навчись... Не питають, чи ти здібна,— Всім же грамотність потрібна! ___________________ ___Худ . номер від учениці _______________________________________________________________ 1 вед.(під колискову) Тихо. Тихіше. Мати дитину колише недремно, Вона не раз змахне краплини поту. То ж прислів’я мовить не даремно: Хто не мав дітей, не мав клопоту. А зросли – то скільки дум у неньки І тривог за кожне їхнє діло. Голова боліла від маленьких, Від дорослих серце заболіло. Кап. Боцман, а чому та жінка весь час сльози ллє? Що з нею? Боцман: Зараз з'ясую. Слово батькам__________________________________________ Випускник Кожне батьківське слово – то є оберіг, Що осяює шлях, де багато доріг. Де ж стежина до щастя, якою піти? Слово батьківське, ти нам вічно світи Випускник Люби своє місто, – сказала мені мати. – Тут народилась ти, твої батьки й діди. Тут перше слово ти навчилась вимовляти І звідси вдалеч поведуть тебе шляхи. Юнак. Дорогі наші батьки! Ми різні. Але ми – це ви, більш сміливі і сучасні, неспокійні і відверті. Дівчина. Ми – це ви, якщо б ви просто стали нами сьогодні. Ми – це ви у майбутньому. Юнак. Спасибі вам, батьки, за сьогодення і за те, чого ще нема. Завдяки вам ми пірнаємо в океан життєвої безодні. Дівчина. За кожен день, що був, ми вдячні вам! За кожен день, що є, ми вдячні вам! За кожен день, що буде, ми вдячні вам, тату і мамо! Випускник Минуть роки, все дуже зміниться я знаю, Ще стільки буде у житті знайомств, подій. Та в щасті і печалі я завжди згадаю, Сумний і світлий мамо,погляд твій. І в подарунок для вас ____________________________________________________ Капітан: Чесно кажучи, я починаю сумніватися в тому, що ми сьогодні покинемо ці берега. Стільки перешкод. Залишається сподіватися тільки на диво. Боцман: Я знаю, хто нам допоможе. Дівчатка, вони завжди нам допомагали , давали списати … Вихід дівчат ___________________________________________________________________ Капітан: Після таког, з нами нічого не повинно трапитися і ми почнемо нашу подорож. Боцман. Боцман! Боцман! Шампанське! Боцман вносить пляшку з-під шампанського, але порожню. Капітан: Що це? Боцман: Ось. Вона вислизнула у мене з рук прямо в море. Ледве виловив, а вона порожня. Не зовсім, правда. Капітан дістає записку з пляшки. Капітан: Телеграма. Для випускників. Вода роз'їла деякі слова і їх не прочитати. Потрібен ваша допомога. Текст телеграми Читають батьки . (1) ____________ випускники! Ми, що йдуть слідом за вами, дуже раді, що ви, такі (2) ________. І в цей (3) ________ день отримуєте (4) ________. Користуючись (5) ________ нагодою, хочемо вам сказати, що таких (6) ________ людей, як ви не так вже й багато на цій (7) _____ ___ землі. Сподіваємося, що ваше (8) ________ життя буде (9) ________. І ви щодня (10) ________ рік в цей (11) ________ день будете збиратися такою (12) ________ компанією. Традиційно бажаємо (13) ________ здоров'я, (14) ________ щастя, (15) ________ років життя! (16) ________ покоління! Капітан: Текст телеграми необхідно занести в бортовий журнал. Ходімо, Боцман. Боцман: А для вас від нас подарунок________________________________________________ Капітан і Боцман, йдуть. Капітан: Все трапляється в житті: Негода і мла, Налітає біда ураганом непроглядним ... І долею твоєї керує тоді парус Надії. Капітан: Усі на корабель! Уч. Хоч сьогодні в нас і свято, Тільки є одна печаль: Вчителька не йде у п’ятий, Розлучатися так жаль! Уч. Ми, маленькі Ваші учні, Вашу працю оцінили. Ні часу, ні сил, ні здоров’я Ви для нас не пожаліли. Були радості і болі Успіхи й невдачі, Та найбільш тепла й любові Було в очах Ваших! Мої слова ___________________________________________________________- 1-й учень. Багато доброго, нового життя відкриє ще для нас, як перша сходинка до нього, Для нас всіх буде 5 – клас! 2 –й учень У нас усіх – прощання настрій, Ми схвильовані украй. Скажімо разом... Всі Середня школо, здраствуй! Ти ж, перша, початкова, прощавай! ОБІЦЯНКА
Кап. А щоб наш корабель відправився у дорогу скажімо чарівні слова Усі разом Шкільний дзвіночок , пролунай! Молодша школо, прощавай! Лунає останній дзвінок. А тепер салют ! Діти беруть кульки і хлопають . Мої слова - Як багато зірок на небі! Де вона – твоя зірка щастя? Шукайте її! Не зупиняйтеся! Не згубіться на нашій землі! Ви злітайте у вись всім на диво, Вмійте жити й творити красиво! Я дарую вам цю зірку. Нехай вона стане для вас дороговказом у майбутньому, хай сяє для вас добром, вірою, надією, любов’ю. |
А. С. Гарбадин // Гілея: науковий вісник. К., 2011. т. Вип. 46. С. 583-591 Гарбадин А. С. Політична форма вияву інакшості в екзистенціалізмі Жана-Поля Сартра та Альбера Камю через співвідношення свободи,... |
О. М. Володченко // Актуальні питання масової комунікації: науковий... Володченко О. М. PR-тексти та їх використання в туристичних виданнях / О. М. Володченко // Актуальні питання масової комунікації:... |
Видатні митці Долинщини : біобібліогр списки / [упоряд. О. Г. Андрєєва;... Видатні митці Долинщини : біобібліогр списки / [упоряд. О. Г. Андрєєва; відп за вип. Л. І. Фреїв]. – Долина, 2011. – Набір буклетів... |
Публікації Єжунінова В. В Державне управління та місцеве самоврядування: Зб наук пр. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2009. – Вип. 1 (1). – С. 166 – 172. (316 с.) ББК 67.... |
Златогорський Олексій, Панишко Сергій, Баюк Віктор Польовий археологічний... Волинський музей: історія і сучасність. Науковий збірник. Вип. IV. – Луцьк, 2009. – С |
Наукові праці за 2011-2012 навчальний рік Бюлетень міжнародного нобелевського економічного форуму «Світова економіка ХХI століття: цикли та кризи» – Вип. 1(4), 2011 р. – С.... |
Вісник Львівського університету. Серія: філософські науки. 2006. Вип. 290 с Висвітлено широкий спектр філософських, культурологічних, політологічних і психологічних досліджень духовного світу людини, її свободи... |
Центральна районна бібліотека Методично-бібліографічний відділ З... Бібліотека – моя доля: з досвіду роботи / Долинська ЦРБ, метод бібліогр від.; уклад. З. В. Тарантюк, Н. П. Кушнірчук, відп за вип.... |
НОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ INOZEMNA PHILOLOGIA 2007. Вип. 119(2). С. 3-9 2007. Issue 119(2). Р. 3-9 У статті зроблено спробу дослідити своєрідності перекладної дитячої літератури, розглянути стислу історію українського художнього... |
Адміністративний, економічний і культурний центр Хмельницької області.... Площа міста 8624 га. Розташований у межах Подільської височини у центральній частині області, на р. Південний Бузі при впадінні в... |