Конспект уроку
з англійської мови для 1 класу
Вчитель: Гаврік Людмила Віталіївна
Тема: Свята і традиції. Новий рік. Святкування Нового року. Структура has got.
Мета: Презентувати привітання з Новим роком та Різдвом. Практикувати вживання слів за темами «Шкільне приладдя», «Кольори», «Цифри». Вживати граматичну структуру It is a ...It is not a... у мовленні. Розвивати увагу, пам'ять, навички аудіювання й діалогічного мовлення. Виховувати культуру усної мови, інтерес до культури країни, мову якої ми вивчаємо.
Тип уроку: урок формування компетенцій та базових компетентностей.
Методи: ігровий, пояснювально-ілюстративний, інтерактивні.
Обладнання: м'яч, предметні малюнки та картки за темами «Шкільне приладдя», «Кольори», «Цифри», «Сім'я», малюнок Різдва та Нового року.
Хід уроку:
Вступна частина.
1. Організація класу.
- Stand up, please!
Вчитель: Good morning, good morning, good morning to you.
Good morning, good morning I’m glad to see you.
Учні: Good morning, good morning, good morning to you.
Good morning, good morning I’m glad to see you too.
- Sit down, please!
Основна частина.
1. Введення казкового героя.
Погляньте хто до нас сьогодні прийшов на урок. Чи впізнали ви цього дідуся. (Учні називають, що це Дід Мороз.) Він прийшов до вас на урок і приніс із собою казку.
«Новорічна казка.»
У далекій країні Лапландії є чарівна фабрика. Це фабрика іграшок Діда Мороза. Чи знаєте ви про це, а ось дівчинка Яринка вже знає.
У нашому місті жила була дівчинка-першокласниця Яринка. Вона не вірила у Діда Мороза і усім казала: «Немає Діда Мороза, він не справжній». Хто б їй не говорив, що він існує, дівчинка усім заперечувала: «no-no-no».
Та ось у її школі оголосили що незабаром буде Новий рік. Вчителька із усім класом почала готуватися до цього свята. Учні розучували пісні та вірші до новорічного свята. Лише одна дівчинка нічого не хотіла і мовчки спостерігала за усіма – це була Яринка.
Наступного дня оголосили конкурс на зображення найкращої новорічної ялинки. І наша дівчинка теж захотіла взяти участь у цьому святі. Прийшовши додому дівчинка почала малювати новорічну ялинку. Навіть незчулася як заснула.
Прокинулася дівчинка у лісі, біля неї стояла зелена красуня Ялинка. [o]-[o] здивовано промовила дівчинка. Раптом Ялинка заговорила до неї людською мовою: «Яринко ти зараз вирушаєш із нашим помічником до Лапландії.»
«Чого це раптом я тебе чую» - сказала дівчинка.
Ялинка нічого не відповівши взяла дівчинку за руку та повела у гущавину лісу. Яринка дуже злякалася: «[oi]-[oi]» - сказала вона. Але раптом вона побачила чудову засніжену поляну на якій вже чекав Сніговик на санях. Дівчинка наче в казку потрапила, мовчки сіла у сані, куди запросив її Сніговик.
Вони помчали так швидко, що дівчинці перехоплювало подих.
«Приїхали» - промовив Сніговик, коли сані зупинилися біля льодяних воріт.
[oho-ho] промовила Яринка «Де це я?».
Ворота відчинилися і дівчинка опинилася перед величезною будівлею, яка світилася різнокольоровими вогниками. На порозі дівчинка помітила дідуся у червоному одязі із білою бородою. «[oi] хто ви?» - запитала дівчинка.
А ти ще не зрозуміла, - «Я – Дід Мороз. Ти потрапила сюди, тому що ти не віриш у мене.»
Це моя фабрика іграшок яка працює постійно, тут мені допомагають мої помічники.
«А звідки я можу знати що ти дійсно Дід Мороз?» - запитала Яринка.
«А який подарунок ти хочеш на Новий рік?» - промовив Дід Мороз.
Дівчинка задумалася та промовила: «Я дуже хочу ляльку та ... ».
Не встигнувши вимовити речення перед дівчинкою з’явилася лялька та ведмедик.
«Ну що тепер віриш?» - запитав Дід Мороз.
«Але ж я тільки подумала про ведмедика, а він вже тут, як це ви так? Ви справжній чарівник.»
«Від сьогодні я буду вірити у Вас.» - сказала дівчинка та прокинулась.
Коли вона прокинулася біля неї лежала лялька та ведмедик.
Наступного дня дівчинка вивчила найбільший віршик, щоб подякувати за подарунки Діду Морозові, який скоро завітає у школу. Від тоді дівчинка усім розповідала, що Дід Мороз дійсно існує.
2. Повідомлення теми.
Т: Отже як ви вже зрозуміли сьогодні ми будемо говорити про свята які наближаються. Але перед цим повторимо все що вивчали на попередніх уроках.
3. Перевірка знань.
Учитель запитує учнів, які кольори вони знають англійською мовою. Коли учні називають колір, він розміщує картку з цим кольором на дошці. Усі кольори вчитель розміщує в рядок. Коли учні назвали всі кольори, учитель просить їх назвати будь-які цифри та записує одну цифру під карткою із кольором.
Teacher. What colours do you know? Yellow! (The teacher sticks a yellow card to the board.) Good! Red. Excellent! Green. Fantastic!
Now tell me what numbers you know. Three, very good! (The teacher writes three under the red card.)
На дошці мають бути вісім кольорових картонок та під кожною — цифра. Учитель бере м'яч і пояснює правила гри.
Teacher. I have got a ball. I say a number and throw the ball to one of you. You catch the ball and name the colour that is over this number. For example, three! You say — red.
Учитель показує на картки для демонстрування інструкції.
Фізкультхвилинка
4. Презентація нового матеріалу
Учитель показує картку та говорить фразу, яка їй відповідає. Учитель заохочує учнів повторити фразу.
Teacher. Look! Christmas! Merry Christmas! Look here! New Year! Happy New Year! Stand up, please, and repeat after me.
Let's all do a little jumping. (Учитель та учні підстрибують двічі)
Let's all do a little jumping. (Учитель та учні підстрибують двічі)
Let's all do a little jumping. (Учитель та учні підстрибують двічі)
And spread Christmas cheer! (Учитель показує усмішку та розводить руками в боки, ніби сіє)
We wish you a Merry Christmas! (Учитель показує малюнок Різдва, учні повторюють слова)
We wish you a Merry Christmas!
We wish you a Merry Christmas!
And a Happy New Year! (Учитель показує малюнок Нового року, учні повторюють слова)
5. Практика вживання.
Учитель показує, що в нього є великий набір карток із різними словами. Учитель об'єднує учнів у дві команди та пояснює правила гри.
Teacher. I have got cards with numbers, colours, family members, weather and the two new cards with Merry Christmas and Happy New Year. You work as a team. I show you a card; you say what it is. For example. (The teacher takes one curd and shows it to the students.)
Students. Red.
Teacher. Great! Now you can see the next card. And so on. You have only 2 minutes to name as many cards as you can. (The teacher shows the timer and sets it for two minutes.) So, team number one, ready, steady, go! (The teacher shows the first card. If the students name it right, she shows the next one.)
Учні можуть називати слова всі разом чи по одному. Якщо команда не може назвати слово, учитель відкладає картку та показує наступну.
Коли час вичерпано, учитель разом із учнями підраховує кількість карток, які команда назвала правильно. І тепер черга наступної команди.
Коли всі дві команди спробували назвати слова до карток, учитель порівнює результати та хвалить усі команди.
За кількістю балів учні й самі бачать, хто переможець, тому дуже важливо, щоб учитель підтримав усі три команди, похвалив їх та сказав, що у всіх дуже гарний результат, навіть якщо результат один бал.
Заключна частина.
1. Закріплення.
Учитель пояснює завдання. Учні мають продовжити фразу вчителя.
Teacher. Merry ...
Students (with the teacher's help).... Christmas!
Teacher. Happy ...
Students (with the teachers help).... New Year!
Teacher. The lesson is...
Students (with the teacher's help).... over!
Teacher. Good ...
Students (with the teacher's help).... bye!
2. Підсумок.
- The lesson is over. Goodbye.
|