|
Скачати 12.45 Kb.
|
ЛЗ №5 : “Дослідження характеристики спрямованості директорної антени” Мета заняття:
2. Провести дослідження щодо характеристик спрямованості директорної антени. Завдання: 1. Виконати розрахунки та побудувати нормовані амплітудні діаграми спрямованості директорної антени в площинах Е та Н, якщо ![]() 2. Розрахувати ширину променя антени на рівні 0,5 за потужністю в площині Е при ![]() 3. Розрахувати коефіцієнт спрямованої дії та діючу площину директорної антени при ![]() ![]() Довідковий матеріалНормовані амплітудні діаграми спрямованості (ДС) директорної антени розраховується за формулами: В площині Е ( ![]() ![]() в площині Н ( ![]() ![]() Тут ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ширина променя антени на рівні 0,5 за потужністю в площині Е визначається за формулою ![]() Коефіцієнт спрямованої дії та діюча площина директорної антени розраховується за формулами: ![]() ![]() |
ПЗ №5 : “Розрахунок директорної антени” ... |
Уроки-змагання Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки... |
Тема. Дослідження зворотних зв’язків (ЗЗ) в підсилювачах Мета роботи: дослідження впливу негативного ЗЗ на характеристики і параметри підсилювачів |
Тема Сутність педагогічного дослідження На практиці, як правило, дослідник використовує як теоретичні, так і емпіричні методи дослідження. Таке дослідження прийнято називати... |
Уроку №1 Актуалізувати поняття «фізико-географічного положення» та згадати порядок його характеристики. З’ясувати вплив ФГП на природу Австралії.... |
ПО КУРАЦІЇ ТА ОФОРМЛЕННЮ ІСТОРІЇ ПОЛОГІВ Об’єктивне дослідження: а загальне об’єктивне дослідження; б спеціальне акушерське дослідження |
Лекція №1 Тов студенти, сьогодні Ви розпочинаєте вивчення нової дисципліни: “Пристрої НВЧ та антени”. В межах цієї дисципліни буде розглянуте... |
Тема. Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів.... Мета. Закріплювати знання учнів про роль прикметника у мовленні, вчити вживати прикметники для повнішого розкриття думки, характеристики... |
Розвиток спрямованості школяра на навчально- пізнавальну діяльність У доповіді розкриті педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності на уроках |
Лекція №16: “Апертурні антени” За незмінної потужності передавача збільшення інтенсивності випромінювання потребує звуження головної пелюстки ДС. У діапазоні сантиметрових... |