|
Скачати 50.67 Kb.
|
Розробка позакласного заходу з математики « Математичний брейн - ринг» ( для учнів 11 - х класів) Підготувала учитель математики Чорнобаївської гімназії Л.Ф. Ворчук Мета: - Формувати вміння застосовувати набуті знання та способи дій у нових навчальних ситуаціях; - Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, прагнення до перемоги, творчу оригінальність, винахідливість; - Розвивати спритність, кмітливість, логічне мислення, уяву. Обладнання: Комп’ютер, мультимедійний проектор. Хід заходу: І. Організація класу. ІІ. Повідомлення теми й мети заходу, умов гри. Умови гри: В « Математичному брейн - рингу» грають 4 команди по 6 осіб. В І раунді гри приймають участь 2 команди, гра йде до 3 балів. В ІІ раунді команда – переможець вступає в бій з наступною командою. В ІІІ раунді команда – переможець вступає в бій з іншою командою. ІІІ раунд визначить команду, яка перемогла в цій грі. ІІІ. Представлення команд. Гра Отже, за червоний стіл сідає команда «…»( представляються гравці), капітан команди _________________. За зелений стіл сідає команда «…»( представляються гравці), капітан команди_________________. Учитель: Увага! Починається гра. Бал отримує та команда, яка першою дає відповідь і ця відповідь є правильною. Якщо жодна з команд не знайде правильну відповідь на задане запитання, тоді в наступному раунді буде розіграно 2бали. Запитання першого туру
2.Знайдіть раціональний спосіб обчислення і знайдіть значення виразу: ( 130) 3.З однієї пачки зошитів переклали в іншу 10 штук, то зошитів в пачках буде порівну. На скільки в одній пачці було більше зошитів, ніж в іншій? ( на 20) 4. В одній казковій країні. Поблизу одне від одного, знаходяться міста А і В. Всі жителі міста А кажуть лише правду, а жителі міста В завжди кажуть неправду. Жителі цих міст ходять один до одного в гості. Мандрівник потрапив в одне з цих міст, але не знав, в яке. Як він може, поставивши одне запитання першому зустрічному жителю, дізнатися, в якому місті він перебуває? ( Мандрівник повинен запитати: « Чи живете ви в цьому місті?» Якщо він потрапив у місто А, то відповідь буде « Так». Житель каже правду – «так», а гість неправду – « так». Якщо мандрівник потрапив у місто В, то відповідь буде – « ні») 5. ПІФАГОР АРХІМЕД ФАЛЕС Перед вами портрети давньогрецьких вчених, що жили в VІ – ІІІ ст. до н. е. Девізом кожного, хто знайшов щось нове, є слово» Еврика!» Так вигукнув учений, відкривши новий закон. Хто це був? ( Архімед) Підведення підсумків першого туру В другому турі грає команда «…», яка перемогла в І турі і команда « …», капітан команди_______. Гра йде до 3 балів Запитання другого туру
( Софії Ковалевській)
Учень купує в магазині 18 олівців, 6 зошитів, 12 ластиків, 9 блокнотів і декілька альбомів для малювання по 150 копійок. Продавець виписала чек на 15грн 20коп. Поглянувши на чек, хлопчик відразу сказав продавцю: « Ви помилилися в підрахунку». Продавець перерахувала і виправила свою помилку. Як вдалося учню так швидко виявити помилку? (Сума, яка вказана на чекові повинна ділитися на 3. Але 1520 на 3 не ділиться)
Підведення підсумки ІІ туру. Об’являється ІІІ тур. В ІІІ турі грають команди( йде представлення команд). Гра йде до 3 балів Запитання третього туру
( гіпотенуза) 3. Дано дріб . Яке число необхідно відняти від чисельника і додати до знаменника, щоб після скорочення одержати дріб ? ( 22)
У цих прислів’ях всі слова замінені на наукоподібні визначення. Слухайте уважно і намагайтесь перекласти « з наукового на розмовний» 1). Правильно зорієнтуватися в просторі по звуку вдається не кожному. ( Чув дзвін та не знає, де він) 2). Продуктивна праця не є хижою твариною і не може переміститися в звичне для цієї тварини середовище проживання ( Праця не вовк, в ліс не втече) 5. В аудиторії для тестування шоста частина місць була вільною. Після того, як двоє здали свої роботи і пішли додому, вільною стала рівно п’ята частина місць. Скільки місць було в аудиторії? ( 60) V. Підведення підсумків змагання. Журі оголошує результати конкурсу. Нагородження. Команда, що перемогла в конкурсі « Математичний брейн – ринг», нагороджується літературою з математики. Учні, які принесли своїм командам найбільшу кількість балів, заохочуються оцінкою. |
Позакласного заходу з мови Мета: вшанувати пам’ять славнозвісних просвітителів слов’ян – Кирила та Мефодія |
ТЕМА: «А ПАМ'ЯТЬ СВЯЩЕННА…» Сценарій позакласного заходу до дня визволення України від німецько-фашистських загарбників |
C ценарій позакласного заходу з біології «Ос інь в гості завітала» Домашня адреса: 36021 м. Полтава вул. Алмазна 14 кв 16, тел Nadik21@inbox ru |
Мета проведення позакласного заходу «Байка у світовій літературі», згадати особливості байки як літературного жанру; показати вміння та навички виразного читання; прищеплювати... |
Сценарій позакласного заходу «Miss England.» Ведучий. Добрий день, дорогі друзі, гості, учасниці! Ми дуже раді вас вітати в цій залі Сьогодні ми проведемо змагання під назвою’’Міс... |
Сценарій позакласного заходу на тему «Пори року» (6 клас) Запропонований сценарій розрахований на учнів 6-х класів, залежно від рівня їх мовної підготовки та об’єднує вірші, пісні про пори... |
Виховного заходу Коротка анотація: дана розробка вміщує досвід викладача правознавства по проведенню виховного заходу |
Виховний захід на тему: «Подорож океаном комп’ютерних знань» Етап планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення |
Уроках математики Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |