|
Скачати 16.29 Kb.
|
Аналіз виховного заходу Тема : «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» 20.09.12. ДПТНЗ «ВМВПУ»,ауд.201 Вік дітей: 17-18 років Форма(жанр) виховного заходу: етична бесіда, диспут, свято. Мета заходу: ознайомити із поняттям «звичка»; розкрити різницю між корисними та шкідливими звичками; сприяти усвідомленню учнями необхідності формування корисних звичок; формувати вміння порівнювати і формулювати висновки; розвивати логічне мислення на прикладах впливу корисних та шкідливих звичок на здоров'я та спосіб життя людини; виховувати силу волі для формування корисних звичок та подолання шкідливих, позитивне ставлення до оздоровчого способу життя. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність. Учні з великим бажанням прийняли участь у даному заході. Усі відповідні ролі були заздалегідь роздані. Учні віднеслись до їх завдань сумлінно та з великою відповідальністю, в певних їх діях було помітно велика мотивація. Опис і аналіз ходу підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до їх виконання. Педагогічна позиція педагога, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, мистецтво залучення помічників. Учитель врахував вікові особливості, індивідуальні і колективні запити і інтереси дітей. Позиція учнів під час проведення заходу: активність та ініціатива надходила, як від викладача так і від учнів. Навіть у деяких учнів з залу виникло бажання взяти участь у подібному заході. Учні повинні: Знати: - різницю між корисними та шкідливими звичками; - вплив корисних звичок на здоров'я; Уміти наводити приклади впливу шкідливих звичок підлітків на здоров'я; Розуміти: - необхідність формування корисних звичок; - наслідки корисних та шкідливих звичок; - можливості людини без шкідливих звичок; На мою думку мета заходу була досягнута, так як декілька учнів, котрі мали шкідливі звички вирішили їх позбутися і декілька учнів замислилися про те, що варто замислитись над своїм ставленням до власного здоров’я. |
Запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я... Мета заходу : запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків; формувати вміння і навички учнів щодо... |
Так. Наприклад всі суб’єктивні ідеалісти (Берклі, Юм, Кант) були... Чи є серед філософських систем такі, які не можна визначити ані як матеріалістичні, ані як ідеалістичні? – Немає. Філософія може... |
Тема: Ми за здоровий спосіб життя. Скажемо курінню НІ! Мета: запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків(куріння); формувати вміння і навички учнів щодо... |
Тема: Шкідливим звичкам скажем – ні! Мета Обладнання: девіз уроку, написаний на дошці; малюнки дерев, роздоріжжя, камінь на роздоріжжі, прислів’я, написані на дошці; діаграма;... |
Для студентів групи А – 21 Мета: запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров’я підлітків (куріння); формувати вміння і навички учнів щодо... |
Ми за здоровий спосіб життя. Скажемо курінню НІ! Мета: запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я підлітків(куріння); формувати вміння і навички учнів щодо... |
Це тема, для кожного з нас Багатьох з нас – ніхто не знає. Багато людей живуть у світі їх знають максимум дома, а якщо немає ні рідних ні близьких їх взагалі... |
Шановні керівники федерацій, осередків, тренери, спортсмени та судді! Відкритий Чемпіонат США у м. Нью-Йорк. Збірна команда України була представлена 4-ма спортсменами. 1 місце серед юнаків (до 17 років)... |
ТЕМА. Споріднені слова Сьогодні до нас в гості завітав Лісовичок і Запрошує нас у подорож до Лісового царства |
Моя рідна школа Майбутнє. В цьому слові є своя неприхована таємничість. Кожен із нас проживає своє життя так, як вважає за потрібне, але все ж таки... |