Бази даних в ЕТ Excel


Скачати 27.97 Kb.
Назва Бази даних в ЕТ Excel
Дата 13.04.2013
Розмір 27.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Бази даних в ЕТ Excel – це набір (список) деяких даних, які зв’язані між собою в певні категорії. В ролі ЕТ Excel використовують списки – набір стрічок, що містить зв’язані дані. Стрічки в таких списках є окремими записами, стовпці – полями, а окремі комірки – окремими елементами бази даних. Перша стрічка списку при цьому Excel сприймається як заголовки стовпців.

Форми даних – це вікно діалогу, призначені для керування списком. З їх допомогою можна добавляти, редагувати, видаляти записи,ю а також здійснювати пошук у списку.

Створення структури БД

При плануванні списку, а саме Призначення імен полів потрібно притримуватись декількох правил:

  • Верхня стрічка списку завжди використовується в якості заголовка стовпців;

  • Хоча ширина стовпця може доходити до 256 символів, потрібно намагатись призначити короткі імена, інакше поля будуть занадто широкі.

  • Імена полів повинні бути унікальними, вони повинні бути текстового типу, або текстовою формулою.

  • Для заголовків стовпців слід використовувати відмінний стиль форматування від самих даних, наприклад інший шрифт, жирний та ін.


Заключний етап створення списку:

  • Розміщувати по можливості один список на робочому листі, якщо є декілька зв’язаних списків потрібно розміщати їх на різних листах.

  • Якщо на листі є дані, які не відносяться до списку, то між цими даними і списком потрібно залишити хоча б 1 стрічку чи стовпець вільними, щоб Excel автоматично міг розпізнати список.

  • Перед даними в комірках не потрібно вводити лишні пробіли та розділові знаки, так як це впливає на сортування даних в списку.

  • Не потрібно поміщати пусту стрічку між заголовками і першою стрічкою даних.

Створення форми

  1. Виберіть клітинку в діапазоні або таблиці, до якої потрібно додати форму.

  2. Щоб додати кнопку Форма до панелі швидкого доступу, виконайте дії:

  • Клацніть стрілку поруч із панеллю швидкого доступу та виберіть пункт Інші команди.

  • У вікні Вибрати команду і виберіть пункт Усі команди на клацніть кнопку Форма у списку.

  • Послідовно натисніть кнопки Додати й ОК.

  • На панелі швидкого доступу натисніть кнопку Форма .

Добавлення та видалення записів

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Натиснути кнопку Добавить або комбінацію клавіш Ctrl+PageDown. Excel створить новий пустий запис (очистить поля редагування і вивести на місце індикатора номер запису (Новая запись))

  3. Заповнити поля нового запису.

  4. Повторити кроки 2 і 3 для створення інших записів.

  5. По закінченню натиснути кнопку (Закрити).

Редагування записів у формі

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Найти запис для редагування.

  3. Внести поправки в потрібні поля.

  4. Повторити кроки 2 і 3 для інших записів.

  5. При закінченні закрити форму.

Пошук записів за допомогою форми

  1. Відкрити вікно форми.

  2. Натиснути кнопку Критерии. Excel виводить пусті поля запису і заміняє індикатор номера запису на слово Критерии.

  3. Зайти в поле по якому буде виконуватись пошук, та ввести критерії.

  4. Якщо потрібно здійснити більш складний пошук – ввести критерії в інші поля.

  5. Кнопки Далее і Назад використовуються для переміщення по записам.

  6. Лінійні бази даних. Створення засобом введення даних у таблицю та з використанням форм.

Схожі:

Контрольний тест по темі
Для чого призначені запити:  для зберігання даних бази;  для відбору і обробки даних бази;  для введення даних бази і їх перегляду; ...
Тема : Створення нової бази даних. Створення таблиць
Таблиця бази даних місце збереження інформації про об’єкти бази даних, призначена для збереження первинних даних
Контрольний тест по темі
Для чого призначені форми:  для зберігання даних бази;   для відбору і обробки даних бази;  для введення даних бази і їх перегляду; ...
Робота з таблицями
Таблиця бази даних місце збереження інформації про об’єкти бази даних, призначене для збереження первинних даних
Уроку Тема: Створення бази даних в ЕТ
Мета: Навчитися створювати структуру бази даних в ЕТ, створювати форми даних і працювати з ними
Тема : Створення нової бази даних. Створення звітів
Звіт – об’єкт бази даних, призначений для оформлення потрібних даних з БД згідно з вимогами стандартів. Звіти створюються на основі...
Форма в Access це форматований об'єкт бази даних, призначений для...

Створення та редагування звітів
Звіт — це об’єкт бази даних, призначений для перегляду та підготовки інформації з бази даних до виведення на друк
Моделі даних. Поняття бази даних. Моделі бази даних (ієрархічна,...
Бази даних. Моделі даних. Поняття бази даних. Моделі бази даних (ієрархічна, мережева та реляційна). Проектування баз даних. Модель...
ЗАКОН УКРАЇНИ
«володілець бази персональних даних» і «розпорядник бази персональних даних» у всіх відмінках і числах замінено відповідно словами...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка