|
Скачати 31.39 Kb.
|
План семінарського заняття № 4Маркетинг сервісної діяльності та особливості обслуговування в торговельних закладах1. Поняття сервісу. Еволюція поглядів на його роль у маркетинговій діяльності. 2. Принципи сучасного сервісу. 3. Види сервісу за різними класифікаціями. 4. Організація сервісу. 5. Проблеми та тенденції сучасного сервісу. 6. Організація обслуговування в торгівлі. Основні поняття та категорії. Сервіс. Предпродажний сервіс. Післяпродажний сервіс. Гарантийний сервіс. Прямий сервіс. Непрямий сервіс. Жорсткий сервіс. м’який сервіс. Стандарти сервісного обслуговування. Лізинг. Види лізингу. Форми лізингу. Питання для обговорення та завдання.
Література: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник для вузів. — К.: Лібра, 2007. 2. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія та практика. — К.: Вища школа, 1994. 3. Эрв Мате Послепродажное обслуживание. — М.: Универс, 1993. 4. Закон України Про лізинг. План семінарського заняття № 5 Управління якістю обслуговування1. Сутність якості послуг. Системи управління якістю послуг. 2. Показники якості послуг. 3. Теорія розбіжностей в управлінні якістю послуг. 4. Методи вимірювання рівня якості обслуговування. 5. Шляхи підвищення якості обслуговування. Основні поняття та категорії. Якість обслуговування. Надійність. Матеріальний компонент. Чуйність. Впевненість. Співчуття. Розбіжності в якості обслуговування. SERVQUAL. Стандарти якості. Діаграма Ісікави. Діаграма Паретто. Контрольні картки. Питання для обговорення та завдання.
|
ЗАНЯТТЯ Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання... |
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання... |
План семінарського заняття Сутність і призначення аналізу взаємозв'язку... ... |
ПЛАН КОНСПЕК Т На проведення заняття з психологічної підготовки Тема: 10. Психологічні особливості діяльності пожежних під час виконання функціональних обов’язків |
ПЛАН КОНСПЕК Т на проведення семінарського заняття із психологічної підготовки Навчальна мета: ознайомити особовий склад караулу з психологічними станами людини |
ПЛАН КОНСПЕК Т на проведення семінарського заняття із психологічної підготовки Навчальна мета: ознайомити особовий склад караулу з психологічними станами людини |
ПЛАН КОНСПЕК Т проведення заняття із рядовим та молодшим начальницьким складом Тема: Психологічні особливості діяльності керівника гасіння пожежі, газодимозахисників, диспетчера служби «01» |
ПЛАН КОНСПЕК Т на проведення семінарського заняття з психологічної підготовки Навчальна мета: ознайомити працівників з причинами травматизму і загибелі людей на пожежах та надзвичайних ситуаціях |
ПЛАН КОНСПЕК Тпроведення семінарського заняття із гуманітарної підготовки... Навчальна мета: Акцентувати увагу на керівних документах з виховної роботи, загострити |
ПЛАН КОНСПЕК Т проведення семінарського заняття по психологічній підготовці з особовим складом Мета: ознайомити співробітників із психологічними причинами, які призведуть до стресу й шляхами його подолання |