ОСНОВНІ НАУКОВІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ
Монографії (з 2008 р.):
Гайдук С.Є. Бестіарій епохи романтизму: сутність символічної парадигми. Монографія. – Дрогобич: Посвіт, 2010. – 160 с.- 10 др.ар.
Посібники з грифом університету (за 2011 – 2012 рр.):
Бойко Г. А. Практичний курс англійської мови: медицина. – Дрогобич,2011. – 93с.
Гайдук С. Є. Практичний курс англійської мови ( тексти для домашнього читання). – Дрогобич: Посвіт, 2011.- 84с.
Гайдук С.Є. Інтерпретація символіки у текстових структурах епохи романтизму / С.Є.Гайдук // Текст. Система. Поетика жанру: навчальний посібник / За ред. Г.Семенюка, М.Зимомрі, М.Ткачука. – Дрогобич, 2011. – Розділ 10. – С. 283–320. (Співавт.)
Гарник І. А., Ковалевська Н. М., Сосяк М. М. Шкільний курс англійської мови та методика її викладання: урок англійської мови. – Дрогобич, 2011. – 68с.
Гоцинець І. Л. Шкільний курс англійської мови та методика її викладання: практичні завдання та тести. – Дрогобич, 2011. – 64с.
Драчевич С. М. Україна і Великобританія. Ступені економічного розвитку. – Дрогобич, 2011. – 36с.
Драчевич С. М., Бутенко В. О. Практичний курс англійської мови: умовний спосіб.- Дрогобич,2011 – 54с.
Задільська Г. М. Практичний курс англійської мови ( матеріали для самостійної роботи ). Частина 2. – Дрогобич, 2011 – 60с.
Карпа І. Б. Практичний курс англійської мови: тексти для домашнього читання. – Дрогобич, 2011. – 47с.
Кішик Н. М., Коваль Л. Ю. Практичний курс англійської мови: здоровий спосіб життя. – Дрогобич, 2011. – 102с.
Кішик Н. М., Коваль Л. Ю., Яскевич О. К. English for Communication. – Дрогобич: „Коло”, 2011. – 160с.
Кравець О. Б., Куриленко Н. В. Теоретичний курс англійської мови: теоретична граматика. Курс лекцій. – Дрогобич, 2011. – 131с.
Круглій Б. В. Практичний курс англійської мови: міжнародні звязки України з англомовними країнами. –Дрогобич,2011 – 50с.
Муль З. О. Практичний курс німецької мови: їжа. – Дрогобич, 2011. – 85с.
Пристай Г. В. Практичний курс англійської мови: захист навколишнього середовища. – Дрогобич, 2011. – 70с.
Раделицька Г. М. Практичний курс німецької мови: тексти для домашнього читання. – Дрогобич, 2011. – 62с.
Савченко О. О. Практичний курс англійської мови: Лондон. Вашингтон. Визначні місця. – Дрогобич, 2011. – 70с.
Сосяк М. М., Садлівська О. І. Практичний курс німецької мови. – Дрогобич, 2011. – 50с.
Стаськів О. О. Практичний курс англійської мови: освіта у Великобританії. – Дрогобич, 2011. – 60с.
Федишин О. С. Практичний курс англійської мови: спорт у нашому житті. – Дрогобич, 2011. – 80с.
Хомишак О.Б. Батьківська педагогіка: методичні рекомендації. – Дрогобич: „Коло”. – 2011. – 34с.
Ярошко М. М. Практичний курс англійської мови: подорож. – Дрогобич, 2011. – 90с.
Ярошко М.М. Організація профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками.- Дрогобич, 2011. -59с.
Статті у фахових виданнях (за 2011 – 2012 рр.):
Гайдук С.Є. «Дивися, як я полечу, бо я сова»: до символіки образу сови в поезії Т.Шевченка / С. Є. Гайдук // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства (збірник наукових праць). – Випуск 16. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – С. 70–73.
Гайдук С.Є. Образ коня у поетичних структурах Михайла Лермонтова / С.Є. Гайдук // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Серія: Літературознавство. – Вип. 4 (68). – Частина 2. – Харків: Нове слово, 2011. – С. 61-69.
Гайдук С.Є. Символіка образу орла у поетичній творчості українських і російських романтиків / С.Є. Гайдук // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Серія: Літературознавство. – Вип. 3 (67). – Частина 2. – Харків : Нове слово, 2011. – С. 25–33.
Гоцинець І. Л. Мовний образ чорнобильської зони в українській хронікально-документальній прозі // „Лінгвістика”. – Луганськ: Альма-матер, 2011. – С.125-138.
Гоцинець І. Л. Поетичний словник чорнобильської поезії // Культура слова. Випуск 74 – Київ, 2011. - С.39-47.
Карпа І. Б. Використання конверсаційних максим в інформаційно-довідковому сервісі Yahoo! Answers та типові випадки їхнього порушення // Лінгвістика: періодичне наукове видання Херсонського держ. ун-ту. – Херсон, 2011. – С. 59-66.
Карпа І. Б. Застосування комунікативних стратегій в електронних текстах ( на матеріалі інформаційно-довідкового сервісу Yahoo! Answers) // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 9. – Ужгород: ПП „Графіка”, 2011. – С.201-206.
Карпа І. Б. Застосування комунікативних тактик в електронних текстах ( на матеріалі інформаційно-довідкового сервісу Yahoo! Answers) // Нова філологія. Збірник наукових праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2011. - № 44. – С. 61-64.
Пристай Г. В. Морфонологічні параметри словотвірних гнізд прикметників із нульовою морфонемою в корені // Наукові записки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – С. 354-356.
Федурко О. М. Українські та англійські прислівники в номінативно-референтному аспекті // Проблема зіставної семантики: Зб.наук.статтей. – Випуск 10. – Київ: ТНЛУ, 2011. – Частина 1. – С. 304-309.
Федурко О. М. Квантативи на –о (-е) // ly у семантичній структурі українських та англійських речень // Наукові записки. Серія: Філологічні науки (мовознавство). Випуск 96 (2). – Кіровоград, 2011.-С. 121-126.
Хомишак О. Б. Особливості батьківського виховання дитини в сім’ї // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського педагогічного університету ім. Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2011.- Випуск 37.- С. 225-230.
Хомишак О. Б. Підготовка батька до виховання дитини в сім’ї: міф чи реальність // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал. – Дрогобич: „Коло”, 2011. - №8 (79) серпень. - С. 160-162.
Ярошко М. М. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з педагогічно занедбаними підлітками // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал. – Дрогобич: „Коло”, 2011. - №8 (79) серпень. – С. 121-124.
|