Практична робота №3 Визначення особистої здатності до підприємництва Мета


Скачати 61.07 Kb.
Назва Практична робота №3 Визначення особистої здатності до підприємництва Мета
Дата 19.07.2013
Розмір 61.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Практична робота №3

Визначення особистої здатності до підприємництва

Мета: дослідження індивідувальних підприємницьких, здібностей.

ХІД РОБОТИ

Визначте свою схильність до підприємництва з допомогою тесту, розробленого фа­хівцями бізнес-школи Даремського університету (Великобританія)

Представлений тест - це тест на загальні здібності до підприємництва, який дає змогу визначити Вашу потребу у подальшому розвитку,, незалежності, творчі здібності, схильних до ризику, цілеспрямованість

Інструкція

Тест містить 54 твердження. Прочитайте уважно кожне твердження.

Якщо Ви погоджуєтеся з твердженням, то в бланку відповідей у потрібній клітинці (під порядковим номером твердження) обведіть літеру «А».

Якщо ви не погоджуєтеся з твердженням, обведіть в цій самій клітинці літеру «В

Якщо з якої-небудь причини Ви не можете повністю погодитися чи не погодитися з певним твердженням, спробуйте вирішити, до чого ви більше схиляєтеся: погодитися чи не погоджуватися, та обведіть відповідну літеру.

Будьте відвертими. Краще давати ту відповідь, яка першою спаде на думку.
Опитувальник

1. Я не проти виконувати нецікаву роботу, якщо вона добре оплачується.

2. Коли я визначаю для себе цілі, я обираю переважно важкі цілі.

3. Я не люблю робити щось нове та нетрадиційне.

4. Здібні люди, які не досягають успіху, зазвичай не використовують шансів, які їм надаються.

5. Я рідко мрію.

6. Зазвичай я відстоюю свою точку зору, якщо хтось зі мною не погоджується.

7. Ти або щось вмієш, або не вмієш, зусилля тут не мають ніякого значення.

8. Подекуди людям здається, що мої ідеї є незвичними.

9. Якщо я б хотів зіграти в азартну гру, то зіграв би в лотерею, а не в карти.

10. Мені подобаються важ:кі завдання, які розвивають мої здібності, а не ті, що мені легше вдаюі

11. Я надаю перевагу роботі з помірною гарантованою оплатою, ніж роботі, виконання якої може принести збитки, якщо в мене щось не вийде.

12. І люблю робити те, що мені до вподоби, не хвилюючись про те, що подумають ;

13 У більшості випадків, якщо людям щось не вдається, то це пов'язано з невезінням.

14 Мені подобається пізнавати щось нове, навіть якщо це пов'язано з доланням труднощів.

15. Якщо в мене виникають проблеми з виконанням завдання, я його відкладаю і пере­ходжу до іншого.

16. Якщо я планую, то завжди виконую накреслений план.

17. Мені не подобаються раптові зміни у моєму житті.

18. Я пішов би на ризик, якщо шанси на успіх були б 50:50.

19. Я більше розмірковую про теперішнє і минуле, ніж про майбутнє,

20. Якщо у мене виникла б гарна ідея, як заробити гроші, я позичив би необхідні кошти для того, щоб її втілити.

21. Працюючи у групі, я не проти того, щоб дати можливість кому-небудь керувати про­цесом.

22. Загалом люди отримують те, на що вони заслуговують.

23. Я не люблю здогадуватися.

24. Важливішим є добре виконана робота, ніж стосунки з людьми.

25. Я отримаю від життя все те, чого я хочу, якщо буду виконувати накази тих людей, які мною керують.

26. Інші люди вважають, що я ставлю багато запитань.

27. Якщо є можливість поразки, я не буду ризикувати.

28. Мене дратує, коли люди не приходять вчасно.

29. Коли я приймаю рішення, мені необхідно мати всі факти, незалежно від того, скільки часу буде необхідно витратити для цього.

30. Коли я виконую завдання, мені рідко потрібна допомога.

31. Неможливо досягти успіху, якщо ви не знаходитеся у відповідному місці в потрібний час.

32. Мені до вподоби виконання різноманітної роботи, ніж дуже добре виконувати одну роботу.

33. Я краще б працював з людиною, яка мені подобається, але не дуже справляється зі своєю роботою, ніж з кимось, хто мені не до вподоби, хоча є гарним професіоналом.

34. Успіх - це результат важкої праці і не обов'язково пов'язаний з везінням.

35. Я люблю працювати за звичними схемами, не випробовуючи нові методи.

36. Перш ніж: прийняти важливе рішення я дуже швидко зважую всі «за» і «проти», не витрачаючи багато часу на роздуми.

37. Я краще працюватиму як член команди, ніж; братиму відповідальність на себе.

38. Я краще використаю можливість, яка зможе покращити ситуацію, ніж робити те, що мені буде подобатися.

39. Я роблю те, що від мене очікують, та дію згідно інструкцій.

40. Для мене досягнення того, чого я хочу, мало пов'язане з везінням.

41. Мені подобається, коли моє життя є організованим і спланованим.

4.2. Коли я зіштовхуюся зі складним завданням, я більше думаю про успіх, ніж про мож­ливу невдачу.

43. Я переконаний у тому, що усе те, що відбувається у моєму житті, значною мірою визначається іншими людьми.

44. Я можу впоратися з багатьма справами одночасно.

45. Мені важко усвідомлювати залежність від послуг, наданих іншими людьми.

46. Я рано встаю, пізно лягаю та не їм, якщо треба виконати певну роботу.

47. Те, до чого ми звикли, краще, ніж щось невідоме.

48. Більшість людей думає, що я впертий.

49. Невдачі людей рідко є результатом поганого планування.

50. Інколи в мене виникає стільки ідей, що я не знаю, яку з них обрати.

51. Мені легко розслабитися під час відпустки.

52. Я отримую від життя усе те, що я хочу, наполегливо працюю над цим.

53. Мені легше адаптуватися до змін, ніж дотримуватися рутини.

54. Мені подобається розпочинати нові проекти, навіть якщо вони є ризикованими.



ключ

Підрахунок балів в бланку відповідей

В кожному рядку порахуйте спочатку обведені літери «В» в сірих клітинках і за кожну

додайте по 1 балу, до отриманої суми додайте по 1 балу за кожну обведену літеру «А» в білих клітинках. Загальну суму балів проставте в колонці відповідного Рядка.

Тепер підрахуйте бали за кожну секцію:

Секція 1 Сума балів у рядках 1 і 6

Секція 2 Сума балів у рядку 3

Секція 3. Сума балів у рядках 5 і 8

Секція 4. Сума, балів у рядках 2 і 9

Секція 5. Сума балів у рядках. 4 і 7

ОЦІНИ БАЛІВ

Кожна секція оцінює конкретні якості особистості. Високий (наближений до мак­симального) бал в даній секції свідчить про яскраво виражені риси характеру та наявних здібностей.

Секція 1, Потреба в досягненнях (подальшому розвитку) Максимальний бал - 12, середній бал - 9.

Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то Ви наділені усіма або значною кількістю наступних рис:

• завбачливість; "

• самодостатність;

• оптимізм;

« наполегливість і рішучість;

• зорієнтованість на результат;

• ретельність;

• самовпевненість.

Секція 2. Потреба в незалежності (самостійності)

Максимальний бал в, середній бал 4.

Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:

• робити щось нетрадиційне;

• працювати наодинці;

• робити все по-своєму;говорити усе, що думаєте;

• не схилятися під тиском групи;

• проявляти впертість і цілеспрямованість;

• вирішувати усе самостійно.

Секція 3. Схильність до творчості (творчі здібності)

Максимальний бал - 12, середній бал 8.

Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:

• виявляти схильність до нового, невідомого;

• мрійливість;

• здогадливість і розвинута інтуїція;

• очікування виклику, змагання;

• багато ідей;

• допитливість.

Секція 4. Вміння йти на розумний (зважений) ризик

Максимальний бал 12, середній бал - 8.

Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:

• адекватна оцінка власних можливостей;

• оцінка скоріше вигоди, ніж можливості поразки;

• діяти в умовах неповної інформації;

• прийняття складних, але досяжних цілей;

• не надто висока амбіційність;

• вміння діяти в умовах неповної інформації.

Секція 5. Цілеспрямованість та рішучість

Максимальний бал - 12, середній бал - 8.

Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то Ви:

• не покладаєтесь на долю чи випадок;

• вмієте співставляти результати з прикладеними зусиллями;

• впевнені у собі і своїх діях;

• створюєте свій успіх своїми же руками;

• вмієте використовувати наявні можливості;

• проявляєте наполегливість при досягненні поставленої мети.

Схожі:

ТЕМА. Практична робота №20. Розробка проекту Мета
Базові поняття й терміни: спільна робота, онлайновий документ, колективний проект
Урок 4-5 Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями...
Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями в текстовому документі» Практична робота №3 «Використання стилів та...
Тема: Типи файлів та програм. Практична робота №3. Робота з об’єктами файлової системи Мета
Розвивати практичні навички роботи з ПК, увагу, зосередженість, логічне мислення, пам’ять
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами...
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами...
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД
Тема: Практична робота №2 «Визначення ціни ринкової рівноваги з урахуванням...
Навчитися знаходити рівноважну ринкову ціну та обсяг продаж алгебраїчним і табличним методом
Мета. Навчальна
Практична робота №19. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах
Тема. Практична робота. Виготовлення виробу. Технологічна документація. Мета
Мета: вдосконалити уміння виконувати технологічні операції; виховувати бережливе ставлення до обладнання та інструментів; розвивати...
Уроку: Урок: Тема : Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження...
Тема: Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження рослин. Практична робота № Вегетативне розмноження рослин
Об’єми тіл обертання. Практична робота з інформатики «Створення презентації...
ТЕМА: Об’єми тіл обертання. Практична робота з інформатики Створення презентації в програмі Power Point
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка