Про організацію торговельного обслуговування під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”


Скачати 280.5 Kb.
Назва Про організацію торговельного обслуговування під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”
Сторінка 1/3
Дата 23.03.2013
Розмір 280.5 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
  1   2   3
Про організацію торговельного обслуговування під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”
Відповідно до статті 28 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР “ Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України від 12.05.91 №1023-ХІІ “Про захист прав споживачів”, постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.06 №833 “Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, рішення міської ради від 19.05.05 №4/15/5 “ Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.04 №4/13/84 ”Про місцеві податки і збори” та з метою впорядкування здійснення торговельного обслуговування, виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1.Затвердити: 1.1. Положення про організацію торговельного обслуговування під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”, згідно з додатком 1 (додається). 1.2. План-схему по розміщенню об’єктів торгівлі під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”, згідно із додатком 2 (додається). 1.3. Категорії святкувань, згідно із додатком 3 (додається). 1.4. Розміри надходжень від суб’єктів підприємницької діяльності при організації культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження” з одного торгового місця за день торгівлі у відповідності до категорії святкувань, згідно із додатком 4 (додається). 1.5. Перелік документів для одержання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі по роздрібній торгівлі з лотка в парку “Національного Відродження”, згідно із додатком 5 (додається).

2.Управлінню регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів (начальник Б.Ясеновський) видавати суб’єктам підприємницької діяльності дозволи на розміщення об’єкта торгівлі для організації виїзної торгівлі під час проведення культурно-масових заходів в парку “Національного Відродження”.

3.Інспекції по роботі з правоохоронними органами (начальник П. Амбрик) та міському відділу УМВС України в Тернопільській області (начальник Б.Воробець) забезпечити, в межах своїх повноважень, контроль за охороною громадського порядку, торгівлі, в громадських місцях під час проведення культурно-масових заходів в парку ” Національного Відродження”.

4.Контроль за виконанням рішення покласти на начальника інспекції по роботі з правоохоронними органами П.Амбрика, заступника міського голови з гуманітарних питань О.Марушія, заступника міського голови з питань економіки П.Гринчишина.
Про впорядкування режимів роботи підприємств торгівлі , побуту і закладів дозвілля та скасування рішень
Керуючись ст. 30 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України від 03.06.04 № 1745-ІУ„ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму” та враховуючи рішення міської ради від 28.02.03 №4/6/104 „Про затвердження Правил дотримання тиші в громадських місцях та правил торгівлі на ринках у місті Тернополі”, розпорядження міського голови від 15.08.06 №4 “ Про затвердження порядку погодження проектів рішень міської ради та виконавчого комітету”, виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1.Рішення виконавчого комітету від 26.01.05 №21 “Про впорядкування режимів роботи підприємств торгівлі, побуту та розважальних закладів”, від 23.02.05 №194 “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.01.05 №21” та розпорядження міського голови від 07.07.04 № 545 “Про створення комісії”, від 17.01.05 №25 “Про внесення змін до розпорядження міського голови від 07.07.04 №545” – скасувати.

2.Затвердити: 2.1.Положення про порядок розгляду звернень щодо встановлення режимів роботи закладам торгівлі, побуту, ресторанного господарства та закладам дозвілля в нічний час, здійснення контролю за його дотриманням та розгляду скарг з приводу даних питань, згідно з додатком 1 (додається). 2.2.Положення про комісію по розгляду звернень щодо встановлення режимів роботи закладам торгівлі, побуту, ресторанного господарства та закладам дозвілля в нічний час та здійсненню контролю за його дотриманням (далі - комісія), згідно з додатком 2 (додається); 2.3.Склад комісії, згідно з додатком 3 (додається).

3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економіки П. Гринчишина, заступника міського голови з гуманітарних питань О.Марушія, начальника інспекції по роботі з правоохоронними органами П.Амбрика.
Про виконання бюджету м.Тернополя за 9-ть місяців 2006 року
Розглянувши підсумки виконання бюджету міста за 9-ть місяців 2006 року, виконавчий комітет міської ради відмічає, що до бюджету мобілізовано коштів на суму 161638,7 тис.грн., в тому числі до спеціального фонду – 23129,8 тис. грн. По власних доходах бюджет міста виконано на 74,6 відсотків. При річних бюджетних призначеннях 122943,7 тис. грн. фактично надійшло 91675,7 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року доходи бюджету зросли на 43820,5 тис. грн., в тому числі власні доходи збільшились на 18360,3 тис. грн. Доходи в цілому на одного мешканця міста склали 737,74 грн., що на 200,0 грн. більше відповідного показника 2005-го року. Найбільшу питому вагу у власних доходах загального фонду займає податок з фізичних осіб – 66,1 відсотків, надходження по якому порівняно з минулим роком зросли на 17300,8 тис. грн., а виконання прогнозних надходжень звітного періоду забезпечено на 105,5 відсотків. Вагомим резервом наповнення бюджету залишається ще заборгованість по виплаті заробітної плати, яка станом на 01.10.2006р. склала 3408,7 тис. грн. ( біля 443,1 тис. грн. податку з доходів фізичних осіб). За звітний період до бюджету міста залучено податку з доходів фізичних осіб на 3166,4 тис. грн. більше бюджетних призначень, плати за землю на 521,5 тис. грн., плати за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності на 582,7 тис. грн., податку на прибуток підприємств та організацій комунальної власності на 270,6 тис.грн., плати за оренду майна комунальної власності на 377,6 тис. грн. З державного бюджету отримано 19804,5 тис.грн. дотації вирівнювання і 27028,7 тис. грн. субвенції, питома вага яких в доходах загального фонду бюджету міста становить 33,8 відсотків. Дев»ятимісячний план доходів спеціального фонду виконано на 117,9 відсотків і додатково поступило 3514,9 тис. грн. коштів цільового призначення. Мобілізовані кошти дали можливість провести в повному обсязі фінансування делегованих і власних повноважень, на що було направлено 155820,2 тис. грн., в тому числі по загальному фонду 135523,9 тис. грн. і по спеціальному – 20296,3 тис. грн. Для забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та відпускних педагогічним працівникам в органах Державного казначейства було взято безвідсоткову позику в сумі 15,8 тис.грн., яка на сьогоднішній день погашена повністю. За рахунок отриманих коштів профінансовано заклади освіти на 56120,2 тис. грн., охорони здоров’я - на 30653,8 тис. грн. , культури - на 4376,2 тис. грн., підприємства та організації комунального господарства – на 5651,4 тис. грн. Протягом звітного періоду головні розпорядники коштів не приступили до виконання пунктів 9 та 10 рішення міської ради від 14.02.2006 року № 4/18/5 «Про бюджет міста Тернополя на 2006 рік» та зобов»язань виконавчого комітету щодо приведення чисельності бюджетних установ до затвердженого фонду заробітної плати, що негативно позначиться на бюджетному забезпеченні в ІУ кварталі звітного року. Проведеними перевірками правильності складання і затвердження кошторисів бюджетних установ на 2006 рік встановлено, що затверджений фонд заробітної плати забезпечує потребу в коштах на її виплату лише на 11,5 місяців поточного року, чим порушено п.28 Постанови Кабінету Міністрів України № 228 від 17.05.2002 р. «Про порядок складання, розгляду та основні вимоги щодо виконання кошторисів бюджетних установ». На сьогоднішній день заходів по економії фонду заробітної плати , по оптимізації мережі та чисельності, економії коштів по інших статтях економічної класифікації розпорядниками не проведено. А тому, для забезпечення своєчасної виплати заробітної плати в ІУ кварталі 2006 року додаткова потреба в коштах складе 6,1 млн.грн. Станом на 01.10.2006 р. бюджетні установи міста допустили кредиторську заборгованість в сумі 196,3 тис. грн., в той час як на початок року вона була відсутня. Найбільша сума заборгованості рахується по установах управління охорони здоров’я та санітарно-епідеміологічного благополуччя населення – 91,3 тис. грн., закладах управління освіти та науки – 20,7 тис. грн. та 79,9 тис. грн. по підприємствах і організаціях департаменту житлово-комунального господарства , екології та транспорту. Виходячи з вищенаведеного, виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1.Звіт про виконання бюджету міста за 9-ть місяців 2006 року згідно аналітичної записки та додатків 1-16 взяти до відома (додається).

2.Фінансовому управлінню підготувати звіт про виконання бюджету міста Тернополя за 9-ть місяців 2006 року на затвердження міською радою.

3.Вказати керівникам управлінь освіти (О.Остапчуку), охорони здоров’я (В. Бліхару ), управління житлово-комунального господарства та екології (Г.Муці) на посилення контролю по підвідомчих організаціях і установах за бюджетною дисципліною та недопущенням кредиторської заборгованості.

4.Розпорядникам бюджетних коштів вжити термінових заходів щодо забезпечення виконання вимог пунктів 9 і 10 рішення міської ради від 14.02.2006р. № 4/18/5 «Про бюджет міста Тернополя на 2006 рік».
Про надання матеріальної допомоги
Розглянувши заяви малозабезпечених громадян міста про надання одноразової грошової допомоги, керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради вирішив:

1.Надати одноразову грошову допомогу 94 громадянам на суму 8700 грн., а саме: - Барановська Г.Г. вул. Громницького, 7/73 50 грн. - Безкоровайна В.П. вул. Підгородня, 24 50 “-” - Безкоровайна Т.В. вул. Підгородня, 24 50 “-” - Білоус Г.М. пр-т. Злуки, 3/115 50 “-” - Бодасюк М.І. вул. Л.Українки, 18/168 50 “-” - Бойчук Д.Д. вул. Ярмуша, 2/5 50 “-” - Бренчукова Л.А. пр-т. С.Бандери, 20/45 50 “-” - Василькевич В.В. вул. Карпенка, 17/25 50 “-” - Гаврилюк О.О. пр-т. Злуки, 35/77 50 “-” - Гаук З.Г. вул. Тролейбусна, 15/6 50 “-” - Гац М.Д. вул. Слівенська, 5/95 50 “-” - Головко І.І. вул. М.Тарнавського, 2/58 50 “-” - Гоцанюк М.І. вул. Фабрична, 3/50 50 “-” - Дацюк М.М. вул. Пушкіна, 3/44 50 “-” - Дишкант М.Р. вул. 15 Квітня, 1/54 50 “-” - Дідушок О.С. вул. 15 Квітня, 8/81 50 “-” - Дорош В.В. вул. Л.Курбаса, 2/143 50 “-” - Дрозд М.М. б-р. С.Петлюри, 10/98 50 “-” - Дудяк К.І. вул. Л.Українки, 7/7 50 “-” - Дяків Г.І. вул. В.Симоненка, 3/177 50 “-” - Жмут Б.В. вул. Київська, 10/47 50 “-” - Зарихта Д.М. вул. Збаразька, 11/1 50 “-” - Зарихта Л.М. вул. Живова, 29 50 “-” - Заруба П.І. вул. П.Орлика, 5/12 50 “-” - Зінковська Г.С. вул. 15 Квітня, 25/134 50 “-” - Іванюк С.Г. пр-т. Злуки, 1/31 50 “-” - Каврасько Х.І. вул. Крушельницької, 1/10 50 “-” - Карнаух Н.П. вул. Лучаківського, 10/47 50 “-” - Квасницька М.М. вул. Р.Купчинського, 9/63 50 “-” - Квасничка І.В. вул. М.Тарнавського, 5/16 50 “-” - Козачок Г.П. вул. Л.Українки, 8/6 50 “-” - Коцюра Т.Ф. вул. Липова, 2/4 50 “-” - Лиса С.В. вул. Дружби, 7/10 50 “-” - Мазур В.П. вул. 15 Квітня, 3/80 50 “-” - Матуш Е.І. вул. Чалдаєва, 12/78 50 “-” - Мацків О.С. вул. Лозовецька, 3/2 50 “-” - Мельник В.І. вул. Миру, 2а/63 50 “-” - Мурин Н.Й. вул. А.Манастирського, 40/7 50 “-” - Новак М.І. вул. Б.Лепкого, 3/38 50 “-” - Панькевич Г.Ф. вул. Замкова, 16/43 50 “-” - Пєрова Є.Ф. вул. Пирогова, 2/8 50 “-” - Піцун Н.І. вул. В.Великого, 4/53 50 “-” - Плескун П.І. пр-т. С.Бандери, 102/70 50 “-” - Плетенна М.М. вул. В.Великого, 3/64 50 “-” - Прийдун Н.В. пр-т. Злуки, 19/44 50 “-” - Прокопчук Т.С. вул. М.Кривоноса, 14/4 50 “-” - Рава М.П. вул. Н.Світ, 1/73 50 “-” - Романів О.Б. пр-т. Злуки, 31/104 50 “-” - Ростоцький В.І. б-р. Просвіти, 8/200 50 “-” - Рудник І.Б. вул. Чалдаєва, 8/21 50 “-” - Садівник Б.А. вул. Київська, 14/160 50 “-” - Семенов В.В. вул. Лучаківського, 3а/2 50 “-” - Томко О.В. вул. Живова, 4/99 50 “-” - Трофімова Р.Д. вул. Миру, 1а/29 50 “-” - Філик Р.С. б-р. П.Куліша, 10/114 50 “-” - Флешар О.В. вул. Карпенка, 18/38 50 “-” - Чернець Л.М. вул. Л.Українки, 13/25 50 “-” - Чернець Р.І. вул. Л.Українки, 13/25 50 “-” - Чернецька Г.Г. вул. М.Драгоманова, 2/7 50 “-” - Шаюк О.Д. вул. Татарська, 13 50 “-” - Шекуров С.В. вул. Бр. Бойчуків, 5/18 50 “-” - Шекурова Н.К. вул. Бр.Бойчуків, 5/18 50 “-” - Андрійчук Т.З. вул. І.Мазепи, 1/138 100 “-” - Вивюрка В.С. вул. Квітова, 17/6 100 “-” - Владика І.М. вул. У.Самчука,31/26 100 “-” - Возняк А.В. вул. К.Савури, 10/19 200 “-” - Возняк Н.А. вул. К.Савури, 10/19 250 “-” - Возняк С.Ю. вул. Транспортна, 12/3 200 “-” - Гнатів І.Ю. вул. Гуцульська, 25 б 250 “-” - Гриньо В.С. вул. У.Самчука, 10/1 250 “-” - Дрямова М.С. вул. Черняховського, 1/5 150 “-” - Жварун Т.Р. вул. Бродівська, 54/618 100 “-” - Запорожець Г.В. вул. Є.Коновальця, 12/60 150 “-” - Зубик З.М. вул. Карпенка, 3/70 250 “-” - Іващук Н.А. вул. П.Дорошенка, 1/77 200 “-” - Кавецький Є.Я. вул. 15 Квітня, 23/113 200 “-” - Колодійчук Є.І. пр-т. Злуки, 35/8 150 “-” - Кочнева В.Т. б-р. Д.Галицького, 26/17 100 “-” - Куріцька Л.С. вул. Галицька, 41/2 150 “-” - Лебідь С.П. вул. Будзиновського, 10 250 “-” - Марущак І.В. вул. Є.Коновальця, 16/58 100 “-” - Мацієвська Т.І. вул. Гнатюка, 8/1 100 “-” - Мельник Д.К. вул. Миру, 2а/63 100 “-” - Навитка Г.І вул. Бойківська, 21/1 300 “-” - Рукавець О.П. вул. Київська, 16/2 100 “-” - Сай П.О. вул. У.Самчука, 31/44 250 “-” - Слимак О.О. вул. Є.Коновальця, 18/9 150 “-” - Смоляк Л.М. вул. Є.Коновальця, 14/48 150 “-” - Стефанюк М.С. вул. О.Довженка, 5/21 250 “-” - Тесля Я.В. пр-т. Злуки, 2/44 100 “-” - Титинська О.І. вул. Замонастирська, 13/1 150 “-” - Чистух М.С. вул. Танцорова, 18/8 300 “-” - Шперналь О.В. вул. Дружби, 4/18 300 “-” - Яськів О.П. вул. Морозенка, 5/9 100 “-” 2.Управлінню фінансів та бюджету профінансувати управління праці та соціальної політики на суму 8700 грн.
Про погодження тарифу на теплову енергію ВАТ „Тернопільське об’єднання „Текстерно”
Розглянувши розрахунки ВАТ „Тернопільське об’єднання „Текстерно” по тарифах на відпуск теплової енергії стороннім споживачам, керуючись Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про житлово-комунальні послуги”, виконавчий комітет міської ради вирішив:

1.Погодити ВАТ „Тернопільське об’єднання „Текстерно” тариф на відпуск теплової енергії для опалення житлових будинків сторонніх споживачів в розмірі 157 грн. 88 коп. з ПДВ за 1Гкал., який встановлений рішенням виконавчого комітету міської ради від 10.07.2006 р. №871 „Про впорядкування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для централізованого опалення та на виробництво, транспортування та постачання гарячої води”.

2.У разі фактичних витрат ВАТ „Тернопільське об’єднання „Текстерно” на виробництво 1 Гкал. теплової енергії більших від погодженого тарифу управлінням житлово-комунального господарства та екології і економічного розвитку вносити відповідні пропозиції виконавчому комітету міської ради про відшкодування різниці між погодженим тарифом і фактичними витратами.

3.Рішення виконавчого комітету міської ради від 24.10.2005 р. №1251 „Про погодження тарифу на теплопостачання” – скасувати.

4.Дане рішення вступає в дію з початку опалювального періоду 2006-2007 років.

5.Контроль за виконанням рішення покласти на управління житлово-комунального господарства та екології, економічного розвитку.
Про влаштування малолітніх дітей та надання їм соціального статусу
При розгляді клопотання адміністрації Тернопільського міського комунального пологового будинку та відповідних документів щодо влаштування малолітніх дітей Мандзій Віри Іванівни, 10.10.2006р.н., Мандзій Надії Іванівни, 10.10.2006р.н, встановлено, що гр. Мандзій Ольга Василівна покинула новонароджених дітей у лікувальному закладі, про що працівниками органів внутрішніх справ та медичного закладу 16.10.2006р. складено акт. Відомості про батька дітей записані згідно з ч.1 ст. 135 Сімейного кодексу України. Керуючись Законами України “Про охорону дитинства”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”, наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства України у справах сім'ї, дітей та молоді за №747/460 від 21.09.2004 р. "Про затвердження Положення про дитячі будинки і загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування", захищаючи інтереси дітей, виконавчий комітет міської ради комітет міської ради ВИРІШИВ:
  1   2   3

Схожі:

Додаток 1
«Про організацію літнього оздоровлення дітей у 2012 році», з метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку...
Про затвердження плану загальноміських культурно масових заходів на 2011 рік
Тернопільської міської ради від 21. 08. 2008 р. №5/20/12 «Про Програму розвитку галузі культури міста Тернополя на 2008 – 2011 роки»,...
Методика підготовки та проведення масових заходів
Ефективність організації позаурочної та позашкільної виховної роботи значною мірою залежить від майстерно проведених виховних заходів,...
Про проведення обласних масових заходів з науково-технічної творчості у 2 кварталі 2009 року

НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
З метою упорядкування проведення в місті Нікополі організаційно-масових заходів, керуючись статтею 42 Закону України “Про місцеве...
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Управління освіти і науки
Про проведення обласних масових заходів науково-технічного напрямку у 1 кварталі 2012 року
6. 9 ГАСІННЯ ПОЖЕЖ У КУЛЬТУРНО-ВИДОВИЩНИХ ЗАКЛАДАХ
Гасіння пожеж у культурно-видовищних закладах, особливо у період їх роботи, пов’язано з проведенням складних робіт з евакуювання...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
На час проведення масових заходів, визначених рішенням Синельниківської міської ради або її виконавчим органом, рішенням міського...
Про організацію та проведення в області заходів Всеукраїнських учнівських...

НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
На час проведення масових заходів, визначених рішенням Нікопольської міської ради або розпорядженням виконавчого органу Нікопольської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка