Про організацію та проведення в області заходів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін в 2008-2009 навчальному році


Скачати 113.53 Kb.
НазваПро організацію та проведення в області заходів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін в 2008-2009 навчальному році
Дата30.04.2013
Розмір113.53 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Спорт > Документи


НАКАЗ

управління освіти і науки Житомирської обласної держадміністрації

та Житомирського державного університету імені Івана Франка

від 14.10.2008 №272

від 22.10.2008 №333

Про організацію та проведення в області заходів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін в 2008-2009 навчальному році

З метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових та спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 року № 305, в 2008-2009 н.р. проводяться змагання юних знавців української мови та літератури, російської мови і російської та зарубіжної літератури, польської мови, математики, інформатики, фізики, хімії, біології, географії, основ економіки, історії, правознавства, іноземних (німецької, французької, англійської, іспанської) мов, трудового навчання.

У жовтні 2008 року проводяться олімпіади І етапу в загальноосвітніх навчальних закладах. Завдання для їх учасників готують комісії, склад яких затверджується наказом керівника закладу освіти. Звіти про проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін та заявки на участь в ІІ етапі оргкомітети І етапу надсилають до районних (міських) оргкомітетів до 1 листопада 2008 року.

Відповідно до листа обласного інституту післядипломної педагогічної освіти від 3 вересня 2008 року №9-400 в листопаді –грудні цього року за завданнями ОІППО в містах і районах області відбудуться предметні олімпіади ІІ етапу. Звіти про проведення ІІ етапу олімпіад і заявки на участь в ІІІ етапі районні та міські організаційні комітети надсилають обласному оргкомітету до 30 грудня 2008 року (українська мова та література, історія – до 20 грудня 2008 року).

На виконання п.2.4.3. Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових та спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності та наказу Міністерства освіти і науки України від 09.07.2008 р. № 628 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів у 2008-2009 н.р.»

НАКАЗУЄМО:

1. Провести ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, встановити терміни та місця їх проведення:

1.1. З української мови і літератури - 10 січня 2009 року (1 день,2 тури) в приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка (новий корпус, вхід з вул. Пушкінської). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 9 січня, з решти районів – 10 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників - 10 січня.

1.2. З російської мови, та зарубіжної літератури7 лютого 2009 року (1 день, 1тур) в приміщенні ЗОШ I-III ст.№12 м.Житомира Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 6 лютого, з решти районів – 7 лютого до приміщення ОІППО.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні ЗОШ I-III ст № 12, м. Житомира. Від’їзд всіх учасників – 7 лютого .

1.3. З польської мови - 06 лютого 2009 року (1 день,2 тури) в приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка (новий корпус, вхід з вул. Пушкінської). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 05 лютого, з решти районів - 06 лютого до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка (центр полоністики). Від’їзд всіх учасників – 06 лютого.

1.4. З математики - 17 січня 2009 року (1 день, 1 тур) в приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. В. Бердичівська, 40). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 16 січня, з решти районів – 17 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників – 17 січня.

1.5. З інформатики - 23 - 24 січня 2009 року (2 дні, 2 тури) в приміщеннях Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. В. Бердичівська, 40). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку №2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 22 січня, з решти районів - 23 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині 30 хвилин в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників - 24 січня.

1.6. З фізики – 18 січня 2009 року (1 день, 1 тур) в приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. В. Бердичівська, 40). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) 17 січня, з решти районів - 18 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників - 18 січня.

1.7. З хімії – 25 січня 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. Пушкінська, 42). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку №2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 24 січня, з решти районів – 25 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників – 25 січня.

1.8. З біології – 31 січня 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. Пушкінська, 42). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку №2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 30 січня, з решти районів – 31 січня до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині 30 хвилин в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників – 31січня.

1.9. З географії - 21 лютого 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м.Житомира (вул. Київська, 35). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 20 лютого, з решти районів - 21 лютого до ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17. Від’їзд всіх учасників - 21 лютого.

1.10. З економіки - 6 лютого 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні Житомирського державного університету імені Івана Франка (вул. В. Бердичівська, 40, корпус, 4, ауд. 705) кафедра економічних дисциплін соціологічно-психологічного факультету. Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) 5 лютого, з решти районів – 6 лютого до державного університету імені Івана Франка.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні державного університету імені Івана Франка. Від’їзд всіх учасників – 6 лютого.

1.11. З історії - 11 січня 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 36 м. Житомира (вул. Домбровського, 21). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 10 січня, з решти районів – 11 січня до ЗОШ І-ІІІ ступенів № 36.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 36. Від’їзд всіх учасників – 11 січня.

1.12. З правознавства - 14 лютого 2009 року (1 день, 2 тури) в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 м. Житомира (пл. Короленка, 7). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) – 13 лютого, з решти районів – 14 лютого до ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6. Від’їзд всіх учасників - 14 лютого.

1.13. З англійської мови - 15 лютого 2009 року (1 день, 3 тури) в приміщенні гуманітарної гімназії № 23 м. Житомира (вул. Лятошинського, 14). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку №2 інституту ППО (вул. Шелушкова,10, 6 поверх)- 14 лютого, з решти районів - 15 лютого до гуманітарної гімназії № 23.

Відкриття олімпіади о 10 годині 30 хвилин в приміщенні гуманітарної гімназії № 23. Від’їзд всіх учасників - 15 лютого.

1.14. З французької мови - 22 лютого 2009 року (1 день,3 тури) в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20 м. Житомира (вул. Східна , 65). Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 21лютого, з решти районів – 22 лютого до ЗОШ І-ІІІ ступенів №20.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20 м. Житомира. Від’їзд всіх учасників 22 лютого.

1.15. З німецької мови – 8 лютого 2009 року (1 день, 3 тури) в приміщенні Житомирського обласного інституту ППО. Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 7 лютого, з решти районів - 8 лютого до Житомирського обласного інституту ППО.

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні Житомирського обласного інституту ППО. Від’їзд всіх учасників - 8 лютого.

1.16. З іспанської мови – 28 лютого 2009 року (1 день, 3 тури) в приміщенні гуманітарної гімназії № 2 м. Бердичева (вул. Карастоянової, 5). Заїзд команд 28 лютого

Відкриття олімпіади о 10 годині в приміщенні гуманітарної гімназії № 2 м.Бердичева. Від’їзд всіх учасників – 28 лютого.

1.17. З трудового навчання – 28 лютого – 1 березня 2009 року (2 дні, 2 тури) в приміщеннях Житомирського обласного інституту ППО, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16, 21, 28 та ліцею № 25 імені Миколи Щорса м. Житомира. Заїзд команд з віддалених районів до гуртожитку № 2 інституту ППО (вул. Шелушкова, 10, 6 поверх) - 27 лютого, з решти районів - 28 лютого до Житомирського обласного інституту ППО.

Відкриття олімпіади о 10 годині 30 хвилин в приміщенні Житомирського обласного інституту ППО. Від’їзд всіх учасників – 1 березня.

1.18. Встановити, що учасниками ІІІ етапу (обласних) олімпіад можуть бути тільки переможці районних та міських олімпіад :

  • з математики - учні 7 - 11 класів;

  • з української мови і літератури, російської мови та зарубіжної літератури, польської мови, інформатики, фізики, хімії, біології, географії, історії - учні 8 – 11 класів;

  • з економіки, правознавства, іноземних (англійська, французька, німецька, іспанська) мов - учні 9 - 11 класів;

  • з трудового навчання (обслуговуюча, технічна праця) - учні 9 та 11 класів.

1.19. Кількісний склад команд від району, міста та обласного педагогічного ліцею визначається відповідно до результатів, показаних в обласних олімпіадах 2008 року (додаток 1), а з іспанської мови: - команда гуманітарної гімназії № 2 м.Бердичева - 20 учнів , в цій олімпіаді можуть брати участь команди усіх шкіл області, учні яких вивчають іспанську мову.

1.20. Відбір учнів для участі в обласній олімпіаді з інформатики , проводитиметься поетапно:

1.20.1 Районні і міські олімпіади провести за завданнями оргкомітетів обласних олімпіад;

1.20.2 Журі районних і міських олімпіад перевірити і оцінити всі роботи учасників олімпіад;

1.20.3 Управлінням (відділам) освіти до 30 грудня 2008 року направити журі обласної олімпіади з інформатики(інститут ППО) кращі роботи учасників районних (міських) олімпіад. Кількість робіт визначена рейтингом.

1.20.4 Журі обласних олімпіад на основі матеріалів районних (міських) олімпіад визначити поіменно учасників,яких запросити до м.Житомира для участі в обласній олімпіаді, завчасно повідомивши листом або телефонограмою про склади команд управління (відділи) освіти.

2. Відповідно до п.5.5.5. чинного Положення створити мандатну комісію обласних учнівських олімпіад 2008-2009 н.р. та затвердити її склад (додаток 2).

2.1. Встановити, що мандатна комісія проводить реєстрацію учасників обласних олімпіад перевіряє відповідність складів команд до зазначеного в поданих заявках, наявність , правильність оформлення документів.

3. Начальникам управлінь (відділів) освіти районних державних адміністрацій та виконкомів міських рад :

3.1. Проаналізувати результати районних і міських олімпіад з метою підвищення їх організаційного рівня, якості роботи з обдарованою учнівською молоддю.

3.2. Розглянути питання про нагородження та відзначення педагогічних працівників шкіл, відділів освіти, методкабінетів, які домоглися значних успіхів в організації позакласної роботи з учнями та підготовці їх до участі в обласних та Всеукраїнських олімпіадах. Відповідні матеріали про нагородження подати в управління освіти і науки облдержадміністрації до 5 березня 2009 року.

3.3. До 30 грудня 2008 року надіслати Житомирському ОІППО звіти про проведення шкільних та районних (міських) олімпіад (українська мова та література, історія – до 20 грудня 2008 року), заявки на участь команд в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад за формою, поданою в додатках.
У випадку відсутності звіту, заявки, неправильного їх оформлення або порушення терміну подання, питання про участь команди району (міста) в обласній олімпіаді вирішується обласним оргкомітетом.

3.4. Для супроводу кожної команди до місця проведення обласної олімпіади і назад призначити керівника та супровідників з числа досвідчених вчителів відповідних предметів, які не є членами журі, комісії з підготовки завдань або оргкомітету обласної олімпіади. Відповідно до п.3.13 «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади…» команду, чисельністю не менше 6 чоловік супроводжує двоє дорослих, які є керівниками команди. Керівники команд, прибуваючи на місце проведення олімпіади, подають до мандатної комісії копію заявки на право участі команди в олімпіаді та всі необхідні документи.

3.5. Забезпечити своєчасне прибуття членів оргкомітету та журі обласних олімпіад на місце їх проведення відповідно п.п.1.1. – 1.18., а також членів комісій з підготовки завдань для учасників олімпіад згідно з викликами обласного інституту ППО.

4. Витрати на відрядження учнів, керівників команд, супроводжуючих, членів журі, комісій обласних олімпіад та навчальних зборів провести за рахунок відряджаючої сторони.

5. Начальнику управління освіти Житомирського міськвиконкому Арендарчуку В.В. вжити заходів по забезпеченню належних умов для проведення обласних олімпіад в навчальних закладах м.Житомира :

  • з географії – в ЗОШ І-ІІІ ст. №17

  • з російської мови та зарубіжної літератури - в ЗОШ I-III ст.№ 12

  • з історії – в ЗОШ І-ІІІ ст. №36

  • з правознавства – в ЗОШ І-ІІІ ст. №6

  • з англійської мови – в гуманітарній гімназії №23

  • з французької мови – в ЗОШ І-ІІІ ст. №20

  • з трудового навчання – в ЗОШ І-ІІІ ст. №16,21,28 та ліцеї №25

ім. М.О.Щорса м.Житомира.

6. Начальнику управління освіти Бердичівського міськвиконкому Стельмах Т.П. забезпечити належні умови для проведення обласної олімпіади з іспанської мови на базі гуманітарної гімназії №2 м.Бердичева.

7. Ректорам обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Якухно І.І та Житомирського державного університету ім.Ів.Франка Сауху П.Ю. забезпечити ночівлю учасників та керівників команд під час проведення олімпіад, та навчальних зборів.

8. Витрати на проведення обласних і участь у Всеукраїнських олімпіадах провести за рахунок коштів обласного бюджету, передбачених на проведення масових заходів.

9. Забезпечення витрат на підготовку та проведення предметних олімпіад покласти на обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Якухно І.І.).

10. Завідуючим кафедрами української мови (Гримашевич Г.І.), дидактичної лінгвістики та літературознавства (Халіну В.В), слов’янських мов (Місяць Н.К.), зарубіжної літератури. (Астрахан Н.І.), математики (СеменецьС.П.), математичного аналізу (Герус О.Ф.), прикладної математики та інформатики (Ляшенку Б.М.), методики фізики (Ткаченко О.К.), хімії (Кусяк Н.В.), зоології (Стадниченко А.П.), ботаніки (Киричук Г.Є.), екології (Бурлака В.А.), економіки і менеджменту (Вікарчук О.І.), історії України (Кордон М.В.), всесвітньої історії (Швидак О.М.), англійської мови (Євченко В.В.), німецької мови (Соколовській С.Ф.), методики викладання іноземних мов та прикладної лінгвістики (Калініній Л.В.), державного університету ім..І.Франка, директору інститут іноземної філології Сингаївській А.В., забезпечити активну участь викладачів у підготовці, проведенні олімпіад, турнірів і конкурсів, перевірці робіт та визначенні команд на наступний етап Всеукраїнських олімпіад та конкурсів, проведенні для них навчально-тренувальних зборів.

11. Директору інституту філології та журналістики Житомирського державного університету ім.Ів.Франка Мойсієнко В.М , деканам фізико-математичного (Франовському А. Ц.), природничого (Вискушенко А. П.) , історичного (Шевчуку А.В.) факультетів та директору інституту іноземної філології Житомирського державного університету ім. І.Франка Сингаївській А.В виділити приміщення для проведення олімпіад (аудиторії , лабораторії, кабінети обчислювальної техніки та ін.), організувати допомогу кафедр.

12. Проректору з адміністративно - господарської роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка Караванському В.О. забезпечити чергування та роботу гардеробу під час проведення олімпіад в приміщеннях університету.

13. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника управління освіти облдержадміністрації Липовецьку О.Г. та проректора з навчальної роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка Осадчого М. М.

Начальник управління Ректор державного університету освіти і науки імені Івана Франка
О.В.Пастовенський П. Ю. Саух


Схожі:

НАКАЗ
Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого...
НАКАЗ
Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого...
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕТІЇВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ від 23. 12. 2013р №388-0
Про підсумки ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2013-2014 навчальному році та організацію...
НАКА З
Про проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та фінального етапу турнірів у 2005/2006 навчальному...
Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення І-ІІІ етапів...
Всеукраїнських учнівських олімпіад із суспільно-гуманітарних дисциплін у 2011/2012 навчальному році
ГРАФІК проведення он-лайн консультування щодо підготовки до І-ІІ...
Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012/2013 н р з 8 жовтня
Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2012-2013 навчальному році
Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених наказом головного управління...
НАКА З
«Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад на 2012-2014 роки» та від 14 серпня 2012 року №916...
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських...
Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та регіональних конкурсів у 2013/2014 навчальному році
Пропозиції та зміни до Положення про проведення I-ІІІ етапів Всеукраїнських...
України від 18. 08. 1998 №305 «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка