|
Скачати 467.39 Kb.
|
Культура Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року. Генеральний директор Олег НАЛИВАЙКО. Головний редактор Олександр ХАРЧЕНКО. Редактор випуску Наталія ОРЛЯНСЬКА. Видається українською мовою. При використанні посилання на УНІАН обов’язкове. Адреса редакції: 01001, Київ-1, вул. Хрещатик, 4, к. 31. Телефон: 229-3663, 229-4395 , факс 229-3571. E-mail: [email protected] , http://www.unian.net. Відділ маркетингу: тел. 229-3523, факс 461-9111, E-mail: [email protected] Технічна підтримка: тел. 228-0007, E-mail: [email protected] В Інтернеті УНІАН користується послугами компанії «Топпінг» -т. 228-05-46 12 квітня 2003 року, субота, №024 Зміст випуску події 2 театральний роз'їзд 2 Від Мамая до Аделаїди 2 В Києві відбулася прем’єра соціальної вистави “Склади слово «Вічність» 2 “Врятувати авторитет українського мистецтва” з першого разу не вдалося 3 кінопанорама 4 Незабаром – студентський кінофестиваль “Пролог” 4 Екс-учасник луцького танцпроекту Богдан Зінкевич презентує свій перший фільм 4 "Маска" повертається 4 “Cексуальна” назва зіграла не на користь путящому фільму 4 Американці знімають стрічки про порятунок рядового Лінч 5 арт-променад 6 Фотовиставка Солонського в "Ательє Карась" не відбудеться 6 Голандська “Турбулентність” досліджує закони суспільного існування 6 Сучасна фотографія в “Совіарті” 7 «Цуценята» в Галереї Гельмана епатують публіку 8 факти 8 новини 8 Янукович обговорив з міністром культури Греції проблеми грецької діаспори в Україні 8 Обдаровані студенти Івано-Франківщини матимуть стипендію за культурно-мистецькі досягнення 8 Житомирські працівники культури у цьому році не працюватимуть на 25% тарифної ставки 9 У Луганську пройшов всеукраїнський конкурс малюнку "Срібний штрих" 9 Київським школярам даруватимуть книжки українських видавництв 9 Виявлено роботу Сальвадора Далі, яку викрали чотири роки тому 10 В Японії знайдена унікальна партитура для військового барабана 10 гід 10 З 10 по 17 квітня кінокомплекс "Україна" запрошує на фестиваль французького кіно 10 актуальна тема 11 ситуація 11 Профільні комітети ВР визнали критичною ситуацію з оплатою праці у гуманітарній сфері 11 Як нестме культуру в маси народний артист з зарплатою прибиральниці? 12 Фільми кіностудії ім. О. Довженка не можна показувати по телебаченню? 12 з перших вуст 14 Представник церкви вважає невідповідним історії проект пам'ятника Петру Могилі 14 світське життя 14 персони 14 Наступного року Україна широко відзначатиме 190-річчя від дня народження Тараса Шевченка 14 Оголошено лауреатів Пулітцеровської премії 15 Французький “Пелевін” зустрівся з українськими читачами 15 хроніка 18 Подробиці першого за останні десять років європейського турне Пола Маккартні 18 шоу-бізнес 18 До Дня Космонавтики "Квадраджесіма" дасть концерт у Бабуїні 18 виступ "Океан Ельзи" пройшов у Харкові з аншлагом 19 Два дні й дві ночі нової музики в Одесі 19 подіїтеатральний роз'їздВід Мамая до АделаїдиВ Театрі драми і комедії на Лівому березі Дніпра 13, 18, 25 квітня відбудеться прем’єра вистави “Радійте! Все гарно!?”, cтвореної за п’єсою сучасного російського драматурга покоління 30-річних Євгена Унгарда “Аделаїда”. П’єса стосується буденності сучасної людини і її пошуку “свого місця під сонцем”. Постановником запрошено молодого режисера Андрія Білоуса, який ще навчається у Київському театральному інституті на четвертому курсі, але вже встиг знятися у двох кіно-ролях: Григорія Сковороди в “Пейзажах душі після сповіді” та козака Мамая в однойменній стрчці Олеся Саніна. Художній керівник театру Едуард Мітницький ризикнув і надав для спроб студентові велику сцену. Пояснює це він тим, що не вгледів такого талановитого Андрія Білоуса при вступних іспитах до інституту, кажучи “Не вгледів я його, старий телепню, не взяв на курс!”. Тепер Едуард Мітницький має слушну нагоду дати зелену дорогу початківцю. Квитки на виставу коштують від 8 до 20 гривень. (C) УНІАН, 2003 # В Києві відбулася прем’єра соціальної вистави “Склади слово «Вічність»Прем’єрні покази вистави «Склади слово «Вічність» за «Нотатками лікаря» Михайла Булгакова відбулися 10-11 квітня в Театрі на Подолі. Сценічну версію створив Валерій Малахов - відомий український режисер, засновник та директор «Театру на Подолі», заслужений артист України і просто завжди повна нових ідей людина, чиї вистави та творчі задуми завше викликають величезний інтерес глядача преси та критиків. Не зважаючи на те, що київські глядачі познайомилися з виставою тільки зараз, в Україні «Склади слово «Вічність» вже добре знана. Саме вона була чільною подією Всеукраїнської акції “Мистецтво проти наркоманії та СНІДу”, в рамках якої з 17 по 25 березня було здійснено перший тур вистави південним регіоном України. Акція проходила за ініціативи Креативного фонду ім.М.Булгакова, Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Проекту Європейського Союзу із запобігання ВІЛ для молоді, який реалізує в п’яти регіонах України Британська Рада, Українського освітнього центру реформ та Республіканського пересувного культурно-освітнього центру “Молодь України”. У виставі поставлено на найвищий щабель проблему вживання наркотиків. Ні в якому разі не слід думати, що розрахована вона на тих, хто вже «сидить на голці». Ні – вистава орієнтована на тих, хто ще не втрапив у тенета, і має на меті продемонструвати наскільки небезпечною є хвилина сумнівного кайфу. Саме це достовірно змальовано у «Нотатках лікаря» Михайлом Булгаковим. Як йому вдалося перенести на папір переживання наркозалежної людини? Просто письменник у свій час два роки страждав, як тоді казали, «морфінізмом», а згодом устами головного героя лиш переповів усі переживання. Та герой вистави позбувся своєї залежності зовсім іншим шляхом ніж його автор – в кінці вистави він покінчить із собою. Фінал сумний, та саме такий він може наштовхнути на роздуми... Постановка «Склади слово «Вічність» є соціальнозначущою подією, адже вона зі сцени, без дорікань і повчань допомагає зрозуміти оманливість наркотичних чарів. Ми ж можемо лише побажати, аби якомога більше глядачів не залишилися осторонь. Юлія Артамощенко(C) УНІАН, 2003 # “Врятувати авторитет українського мистецтва” з першого разу не вдалосяВ Музичному театрі на Подолі я була вдруге. Перший раз на сезонній виставці-продажу, де ми з подружкою купили їй шапку. А вдруге – на прем’єрі “першого українського мюзиклу” “Шоумен”, яка відбулася 10 квітня. Чесно кажучи, додивитись до кінця комедію, яку автори назвали “українською антрепризою” і яка тривала аж три години, було важко. Не розчулила навіть смерть головного героя, пристаркуватого бабія графа Орніфля – наприкінці третьої години вже самій хотілося його вбити, аби вистава якомога швидше закінчилася. Показував це все новостворений Перший Великий театр антрепризи “Зірки Оболоні”, до якого увійшла “українська театральна еліта” у особі Леся Задніпровського, Ольги Сумської, Людмили Смородіної, Олександра Бондаренка та ще кількох акторів театру Франка. Режисером-постановником, який вперше в Україні “у дусі мюзиклу” проінтерпретував п’єсу відомого французького драматурга Жана Ануя “Орніфль чи крізний вітерець”, виступив Юрій Кочевенко, відомий до цього кількома постановками у Донецьку. До речі, оригінальний переклад п’єси українською мовою зробив сам Лесь Задніпровський. Він же і зіграв Орніфля – старого графа, який пописував куплети для театру і любив жінок. Їх в нього у виставі аж три: дружина-графиня (О. Сумська), стара діва секретарка (Л. Смородіна) та наречена його сина (Тетяна Шляхова). Вони врешті і довели старого до смерті. Оскільки це мюзикл, то на сцену двічі виходили дівчатка з кордебалету та імітували кан-кан, та ще пару раз актори робили спроби щось заспівати (Сумська навіть німецькою) під акомпанемент оркестру “Оболонь”, для якого рівень гри на сімейних урочистостях, здавалося, був вершиною майстерності (правда, коли я зазирнула в антракті до оркестрової ями, серце наповнилося жалем до музикантів, змушених грати на такому металобрухті). Отож, зрештою це і добре, що музичних номерів було так небагато. Тим часом на сцені вирували пристрасті – актори навіть кілька раз пробували зайнятися коханням на червоному роялі, засланому волохатим покривалом, але зрештою обмежилися цнотливими поцілунками. Героїня Смородіної Мадам Сюпо дуже щиро зваблювала свого шефа у виконанні Задніпровського. Ольга Сумська як завжди, була дуже гарною і переконливою, хоча на сцені з’являлася нечасто. Задніпровський, в якого набута ще в театрі Франка звичка грати дон-жуанівські ролі була підкріплена багаторічним досвідом з розповідання анекдотів по телебаченню, в “Шоумені” почувався дуже впевнено і, вочевидь, не напружувався, аби створити якійсь особливий образ. Молоде дарування Тетяна Шляхова, була така збентежена і в такій короткій спідниці, що виглядала справді дуже кумедно. Однак, попри старання акторів, тригодинна вистава не виглядала єдиним цілим, “розпадалась” на окремі шматки. Залишилось незрозумілим -за рахунок чого режисер збирається “відвойовувати українського глядача” та “рятувати авторитет рідного мистецтва”, про що запевнював анонс-прес-реліз. Взагалі склалося враження, що “Оболонь”, яка останнім часом із нелюдським завзяттям кинулася підтримувати українських митців, трохи не розрахувала і всі гроші витратила на всеукраїнський тур “Океану Ельзи”, а “Зіркам Оболоні” залишився лише з десяток ящиків пива на фуршет. Музичний та виставний потенціал залу, де відбувалася прем’єра, залишився далеко у минулому столітті. Поганий звук, бідні декорації у вигляді прозорих пластикових ширм, в яких актори час від часу заплутувались, мала сцена створювали атмосферу не мюзиклу, а швидше сільського клубу. Щоправда, за словами організаторів прем'єри, на фоні інтриг, що їх плете проти “новаторів” київська театральна еліта, керівництво Музичного театру було єдиним, хто погодився надати їм сцену. В майбутньому вони сподіваються збудувати свій власний театр десь на Оболоні, а поки що перші чотири вистави пройдуть тут. Можливо, з заявами про те, що “Шоумен” створить конкуренцію “чужій халтурі”, яка готується за принципом “мінімум сил, часу і таланту”, організатори поквапилися, але не можна не вітати саму спробу зробити це. Більшості ж глядачів побачене сподобалось – вони дарували акторам квіти, а режисера хвалили. Марта Шокало(C) УНІАН, 2003 # |
Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Тижня 5 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Законодавство 7 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Законодавство 4 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Законодавча база Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Випуску: абор Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
ЛОТЕРЕЙНІ ЗАКОН Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Випуску: хвороби хребта 8 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
В Інтернеті УНІАН користується послугами компанії «Топпінг» -т. 228-05-46 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
В Інтернеті УНІАН користується послугами компанії «Топпінг» -т. 228-05-46 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |