Хоцинська Н.Є., вчитель фізкультури у початкових класах


Скачати 58.86 Kb.
Назва Хоцинська Н.Є., вчитель фізкультури у початкових класах
Дата 12.11.2013
Розмір 58.86 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Культура > Конспект
Черкаська область,

Смілянська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5

Хоцинська Н.Є., вчитель фізкультури у початкових класах

Конспект уроку фізкультури в 1 класі

Пояснювальна записка

Навчальна програма фізичної культури для 1 класу розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 462 від 20.04.2011 р. Вона робить акцент на розвиток навичок мислення, міжособистісних взаємин, творчої співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу і покликана сприяти системним реформам національної освіти, процесам її інтеграції до європейського та всесвітнього освітнього простору. На відміну від попередніх, у цій програмі навчальний матеріал розподілений за «школами», до яких увійшли вправи, об’єднані за способами рухової діяльності, а не за видами спорту.

Школа стрибків об`єднує види стрибків: зі скакалкою, стрибки у глибину, висоту, довжину, опорні. Навчати молодших школярів рухових дій доцільно із застосуванням ігрового методу. Це сприятиме створенню позитивного емоційного клімату і формуванню стійкого інтересу до занять фізичною культурою.

Запропонований урок має вид подорожі великою країною «Фізкультурія», під час якої учні „відвідують” різні станції, де виконують навчальні вправи.

Тема: Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

Завдання: Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м`ячі, гімнастична лава, гімнастичний мат.

Вид уроку: урок-подорож.

Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні

вказівки

1.

Підготовча частина

13 хв.







1.Перехід класу до спортивної зали.

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож великою країною «Фізкультурія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь.

2. Шикування в одну шеренгу.

Повідомлення завдань уроку.

- На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається «Розминайко».

3. Стройові вправи на місці;

- повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!».
4. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.

1. В.п. – м`яч у руках.

1 – руки вгору (прогнутися)

2 – в.п.

2. В.п. – м`яч у руках.

1 – руки вперед

2 – руки до плечей

3 – руки вперед

4 – в.п.

3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

1-2 – руки зігнуті назад

3-4 – в.п.

4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках.

1-2 – нахил управо

3-4 – в.п.

5-6 – нахил уліво

7-8 – в.п.

5. В.п. – сід «ноги нарізно», руки вгору.

1-2 – нахил уперед-управо

3-4 – в.п.

5-6 – нахил уперед-уліво

7-8 – в.п.

6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках.

1 – поворот тулуба вправо

2 – в.п.

3 – поворот тулуба вліво

4 – в.п.

7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

1 – присід, руки вперед

2 – упор стоячи зігнувшись

3 – присід, руки вперед

4 – в.п.

8. В.п. – м`яч у руках.

1 – випад правою, руки вгору

2 – в.п.

3 – випад лівою, руки вгору

4 – в.п.

- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи.

2 хв.


2 хв.

1 хв.

8 хв.

Визначити відсутніх на уроці

У колоні по одному

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
.

2.

Основна частина.

19 хв.







1.Станція «Силачі». Вправи для розвитку сили:

- із упору лежачи стрибком перехід в упор присівши з наступним поверненням у в.п.

- «Армреслінг»

- Молодці! Ми гарно потренувалися у силі і можемо перейти до наступної станції.

2. Станція «Пострибайко».

Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись.

- Молодці! Ми навчилися стрибати в глибину з висоти і наступна наша станція – станція «Ходунки-бігунки».

3. Станція «Ходунки-бігунки».

Ходьба:

- ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший , другий, третій або четвертий рахунок)

- ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується.

Біг:

- біг із високим підніманням стегна

- біг з викиданням прямих ніг уперед.

- Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики».

4. Станція «Грайлики».

Рухлива гра «Стрибки по купинах».

На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах.


4 хв.

2 хв.

5 хв.


2 хв.

1 хв.

5 хв.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Вправа на 2 підходи по 5 разів.

Вправу виконують спочатку правою, потім лівою рукою лежачи на підлозі (гімнастичних матах, ковдрі)
Показ і пояснення вчителя.

Виконуються групами по 8 – 9 учнів (для кращого результату всієї групи)
Звернути увагу на поставу


На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.

Ігровий метод організації діяльності учнів

Варіанти виконання:

-вправу учні виконують потоком

- учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети.

Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення.

3.

Заключна частина.

3 хв.







1. Шикування в шеренгу.

Підведення підсумків уроку.

- Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут.

- Яка станція найбільше сподобалась? Чому?

3.Перехід дітей із зали до класу.

2 хв.


1 хв.



Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

Схожі:

Уроку математики в початкових класах
Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням...
На уроках української мови в початкових класах
...
У початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів незалежно...
Перший урок у початкових класах проводиться за обраною загальноосвітнім навчальним закладом/методичним об’єднанням на власний розсуд...
Сулима Юлія Вікторівна вчитель початкових класів
У цій статті розкривається проблема швидкісного читання. Адже уміння учнів читати свідомо,виразно,швидко є одним із першочергових...
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
До змісту завдань контрольної роботи включені питання, які відповідають програмному матеріалу додаткової спеціалізації „Вчитель основ...
Відповідно до наказу Міністерства освіти України №131 від 03. 04....
На українознавство в початкових класах відводиться 1 година на тиждень за рахунок варіативної складової робочого навчального плану...
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВОГО ЗМІСТУ ОСВІТУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
На першому ступені навчання іноземної мови (в I IV класах) велике значення має
В. О. Огнев'юк Організація навчально-виховного процесу у початкових...
України надсилає для використання у практичній роботі інструктивно-методичний лист "Організація навчально-виховного процесу у початкових...
Тематика засідань шкільного методичного об’єднання вчителів початкових...
Організація навчально-виховного процесу в початкових класах у 2011-2012 навчальному році
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка