|
Скачати 4.63 Mb.
|
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ Підручник для студентів вищих навчальних закладів Передмова 5 ЧАСТИНА І Теоретичні основи навчання іноземних мов у школі 10 Розділ 1. Іноземна мова як навчальний предмет у середніх навчальних закладах 10 § 1. Соціальний контекст сучасної системи навчання ІМ 10 § 2. Специфіка предмета “Іноземна мова” 14 Розділ 2 Методика навчання іноземних мов як наука 17 § 1. Термін “методика”. 17 Завдання теоретичного курсу методики 17 § 2. Методика як наука 18 §3. Методи дослідження в методиці навчання іноземних мов 20 Розділ 3. Лінгвістичні основи навчання іноземних мов 27 Розділ 4. Психологічні основи навчання іноземних мов 36 Розділ 5. Дидактичні основи навчання іноземних мов 43 Розділ 6. Цілі й зміст навчання іноземних мов у школі 55 § 1. Цілі навчання іноземних мов 55 § 2. Зміст навчання іноземних мов 62 Розділ 7. Принципи навчання 68 § 1. Загальнодидактичні принципи навчання іноземних мов 68 § 2. Методичні принципи навчання іноземних мов 72 Розділ 8. Засоби навчання іноземних мов у школі 75 § 1. Навчально-методичний комплекс з іноземної мови 75 § 2. Технічні засоби навчання 78 § 3. Комп'ютерні технології навчання іноземних мов 82 ЧАСТИНА ІІ Формування іншомовних навичок 85 Розділ 9. Формування фонетичних навичок 85 § 1. Врахування рідної мови при навчанні фонетичних явищ іноземної мови 85 § 2. Введення іншомовних звуків 87 § 3. Фонетичні вправи 91 Розділ 10. Формування граматичних навичок 95 § 1. Сутність навчання граматики іноземної мови 95 § 2. Врахування рідної мови учнів при формуванні граматичних навичок 96 § 3. Формування граматичних навичок говоріння 98 § 4. Формування граматичних навичок читання 105 Розділ 11. Формування лексичних навичок 110 § 1. Сутність навчання лексики 110 § 2. Методична типологія лексики 111 § 3. Введення нових слів 115 § 4. Вправи для формування лексичних навичок говоріння 118 § 5. Особливості формування лексичних навичок читання 120 ЧАСТИНА III 124 Навчання видів мовленнєвої діяльності 124 Розділ 12. Навчання аудіювання 124 124 § 1. Психологічні особливості сприймання мовлення на слух 124 § 2. Труднощі сприймання іншомовних висловлювань на слух 128 § 3. Види вправ для навчання аудіювання 129 § 4. Організація роботи над текстом для аудіювання 131 Розділ 13. Навчання говоріння 134 § 1. Особливості говоріння як виду мовленнєвої діяльності 134 § 2. Співвідношення підготовленого і непідготовленого мовлення при навчанні говоріння 137 § 3. Мовленнєва ситуація. Основні види мовленнєвих ситуацій при навчанні іноземної мови 139 § 4. Навчання діалогічного мовлення 141 § 5. Навчання монологічного мовлення 155 §6. Навчання групової бесіди 160 Розділ 14. Навчання читання 164 §1. Читання як вид мовленнєвої діяльності 165 § 2. Навчання техніки читання 167 §3. Організація вправ у читанні про себе 180 § 4. Види читання. Особливості навчання читання різних видів 184 Розділ 15. Навчання письма 186 § 1. Значення письма у навчанні іноземних мов. Цілі навчання письма в середній школі 186 § 2. Психологічні особливості письма і писемного мовлення. Його відмінності від усного мовлення. Висновки для методики 188 § 3. Навчання техніки письма 193 § 4. Навчання писемного мовлення 199 § 5. Письмо як засіб контролю у навчанні ІМ 206 ЧАСТИНА IV Організація процесу навчання іноземних мов у школі 208 Розділ 16. Контроль у навчанні іноземних мов 208 § 1. Навчально-виховні функції контролю. Види й форми контролю 208 § 2. Об’єкти контролю 210 § 3. Оцінка, її роль у навчанні та вихованні. Облік успішності учнів 214 Розділ 17. Шкільний курс вивчення іноземних мов 217 § 1. Особливості навчання на кожному ступені 217 § 2. Навчання іноземних мов в початковій школі 222 § 3. Формування соціокультурної компетенції на уроках іноземної мови 239 Соціокультурний компонент навчання іноземної мови 240 Розділ 18. Урок іноземної мови 255 § 1. Вимоги до уроку іноземної мови 255 § 2. Планування уроку 257 § 3. Типи уроків іноземної мови 278 § 4. Аналіз уроку іноземної мови 280 Розділ 19. Організація позакласної роботи з іноземної мови 283 § 1. Мета та зміст позакласної роботи з іноземних мов 283 § 2. Форми та методи позакласної роботи з іноземних мов 284 § 3. Гурток - групова форма позакласної роботи з іноземної мови 288 § 4. Ігри в позакласній роботі з іноземних мов 290 § 5. Кабінет іноземних мов 291 ЧАСТИНА V Основні етапи розвитку методики навчання іноземних мов 293 Розділ 20. Методичні напрями в історії методики навчання іноземних мов у ХІХ-ХХ ст. 293 Розділ 21. Сучасні тенденції навчання іноземних мов в Україні 306 ЛІТЕРАТУРА 313 324 |
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації... Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно... |
М. Тодики доктора юридичних і політичних наук, професора В. С. Журавського... Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
Додаток 17 Типовий навчальний план* загальноосвітніх навчальних закладів... |
Малиновський А. С., Рибак М. Ф. Т 19 Метрологія, стандартизація і... Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
БЕХРУЗ ПОРІВНЯЛЬНЕ ПРАВОЗНАВСТВО ПІДРУЧНИК Рекомендовано Міністерством... Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим... України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,... |
Закони,закономірності Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ... |
ІСТОРІЯ, ЗАВДАННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОФІЗІОЛОГІЇ Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
М. П. Кочерган Загальне мовознавство ... |