|
Скачати 8.84 Kb.
|
Питання контрольної роботи з історії країн Азії, Африки та Латинської Америки у середні віки 1. Характерні риси розвитку Японії часів сьогунату Мінамото 2. Характерні риси розвитку Японії часів сьогунату Асікага 3. Японська культура III-середини XII ст. 4. Розвиток релігійних уявлень середньовічних японців 5. Природно-кліматичні умови середньовічної Індії як чинник розвитку суспільства 6. Делійський султанат: етапи політичної історії Терміни: індуїзм раджпути раджа варна каста санскрит саті урду джизья Аматерасу Бакуфу Бусі Вако Гьосі Даймьо Дзімму Інсей Мікадо Оокімі Самурайство, самурай Саторі Сіккени Сінто Сьогунат, сьогун Сьоени Тенно |
Тема: Країни Латинської Америки На контурній карті Південної Америки позначте кордони і столиці п'яти країн цього регіону (за вибором) |
17. Нагальні проблеми державного будівництва в Україні. Складнощі... Для того, щоб виявити головні тенденції розвитку та перспективи переходу (транзиту) до демократичного суспільства в Україні, треба... |
Тема Введення в курс “Історія країн Азії і Африки в новий час” Поняття “Сходу”, зміст і проблеми періодизації курсу; історико-географічні та хронологічні рамки нової історії Сходу. Співвідношення... |
Мережко Зоя Володимирівна Вчитель історії ЗЗВШ №31 І – ІІІ ступень Тема: «Країни Азії та Африки. Ліквідація колоніалізму, створення і розвиток незалежних держав» |
О. В. Нечитайло Знайомі незнайомці В посібнику подані цікаві матеріали про малознайомих рослин Відділу Голонасінні. Мандруючи пустелями Африки, джунглями Азії, степами... |
Тема: Країни Південно-Західної Азії На контурній карті Азії позначте кордони та столиці п'яти країн Південно-Західної Азії (за вибором) |
Латинської Америки «Вест-Індія» |
1. Розвиток країн Європи та Америки в період кризи індустріального... ВсесвітнЬОЇ історіЇ НА навчання до Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля |
Тема: Країни Північної Америки Позначте на контурній карті Північної Америки кордони і столиці п'яти країн цього регіону (за вибором) |
Сьогодніш¬ньої зустрічі — «Національні кухні народів Європи та Азії і їх традиції» Азії;розвивати увагу, пам’ять, творчі здібності учнів, пізнавальний ін¬терес до предмета географії та обслуговуючої праці; виховувати... |