Ана ліз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Нікополя»


Скачати 42.43 Kb.
Назва Ана ліз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Нікополя»
Дата 29.03.2013
Розмір 42.43 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Нікополя»
Цей аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.93р. №1160 та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. №308.

Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Нікополя»
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі Кодекс) міські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Цим кодексом визначено, що до місцевих зборів належить податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки і його встановлення для органів місцевого самоврядування є обов’язковим.

Зазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів тому, що встановлення місцевих податків і зборів можливе шляхом прийняття відповідного рішення Нікопольської міської ради

2. Визначення цілей державного регулювання

Ціллю прийняття цього регуляторного акта є встановлення в м. Нікополі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до норм Податкового кодексу і в межах виз­начених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету міста Нікополь відповідних надходжень.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Відносини, що вини­кають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Податковим кодексом України. Статтею 12 Кодексу передбачено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів на певній території, в межах визначених повноважень, приймають сільські, селищні, міські ради.

У разі не встановлення рішеннями органів місцевого са­моврядування, місцевих податків і зборів, передбаче­них пунктом 10.3 статті 10 Кодексу, такі податки і збори сплачуються платниками у по­рядку, встановленому Кодексом за мінімальними ставками відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Кодексу.

Неприйняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів спричинить втрати доходної частини бюджету міста.

Альтернативні способи запровадження місцевих податків і зборів в місті Нікополь, крім вищезазначених, відсутні.

4. Опис механізмів та заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта

В місті Нікополь пропонується установити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та затвердити Положення, яке визначатиме порядок його справляння.

Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування. Після прийняття рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Нікополя» рішення Нікопольської міської ради з питань оподаткування відповідатиме вимогам чинного законодавства.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту
Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів в місті Нікополь та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.

Перешкоди щодо можливого впровадження цього регуляторного акта та виконання його вимог відсутні.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат
Дія зазначеного регуляторного акту поширюється на суб’єктів - юридичних осіб, фізичних осіб та органів місцевого самоврядування.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Юридичні особи

Прийняття Положення в м.Нікополь та офіційне оприлюднення забезпечить прозорий механізм справляння вказаного податку

Сплата податку у встановленому обсязі

Фізичні особи

Органи місцевого самоврядування

Отримання надходжень до бюджету від запровадженого податку.

Прийняття цього регуляторного акту витрат не потребує

7. Строк дії регуляторного акту

Зазначений проект нормативно-правового акту є загальнообов’язковим до застосування на території міста та має необмежений термін дії. В разі внесення змін до Податкового кодексу в частині справляння місцевих податків і зборів відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акту.

8.Показники результативності регуляторного акту

Для визначення результативності цього регуляторного акту пропонується встановити такі загальні показники:

- кількість платників податку;

- обсяги надходжень до бюджету міста податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту

Результативність регуляторного акту буде щоквартально відстежуватись фінансовим управлінням та управлінням економічної політики міської ради шляхом здійснення аналізу надходжень до бюджету міста податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до даних податкової служби.
Із зауваженнями та пропозиціями звертатися до фінансового управління Нікопольської міської ради: м. Нікополь, пр. Електрометалургів, 3, кабінет 18, тел. 5-17-55, факс – 5-00-43

Схожі:

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Кременчука
АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської ради
«Про внесення змін та доповнень до Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»
П/п Орган що прийняв /відстежував регуляторний акт
«Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території м. Нікополя»
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
З 1 січня 2013 року введений податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, який сплачують фізичні та юридичні особи,...
План Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки Збір...
Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які...
Нерухоме майно у спільній власності. Хто є платником податку?
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, передбачена статтею 265 Податкового кодексу України. Платниками...
Нерухоме майно у спільній власності. Хто є платником податку?
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, передбачена статтею 265 Податкового кодексу України. Платниками...
Нерухоме майно у спільній власності. Хто є платником податку?
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, передбачена статтею 265 Податкового кодексу України. Платниками...
З В І Т про повторне відстеження результативності дії регуляторного...
Погрібний А. М., постійні депутатські комісії з питань підприємницької діяльності, побутового та торгівельного обслуговування та...
Чи є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної...
Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками податку на нерухоме...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка