|
Скачати 488.29 Kb.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Аудиторської палати України 27.09.2007 №182/4 ПОЛОЖЕННЯ З НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ 1 «ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТОРСЬКИМИ ФІРМАМИ ТА АУДИТОРАМИ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ» ЗМІСТ Параграф Вступ.................................................................................................................................... 1 – 6 I. Визначення.............................................................................................................................. 7 II. Основні вимоги до організації системи контролю якості аудиторських послуг…..8 – 13 III. Відповідальність управлінського персоналу Фірми за якість.................................14 – 21 IV. Етичні вимоги.............................................................................................................. 22 – 34 V. Прийняття завдання, продовження співпраці з клієнтом та виконання конкретних завдань...................................................................................................... 35 – 47 VI. Людські ресурси.......................................................................................................... 48 – 61 VII. Виконання завдання................................................................................................. 62 – 105 VIII. Моніторинг відповідності політики та процедур контролю якості…..............106 – 123 IX. Документування процесу контролю якості на Фірмі...........................................124 – 126 Вступ
I. Визначення
«Аудиторські послуги» – завдання з надання впевненості, завдання з супутніх послуг, інші послуги, пов’язані з професійною діяльністю, які можуть надавати Фірми. Перелік аудиторських послуг визначається АПУ відповідно до стандартів аудиту. «Завдання» – завдання, які виконують Фірми відповідно до стандартів завдань. До стандартів завдань належать Міжнародні стандарти аудиту (МСА), Міжнародні стандарти завдань з огляду (МСЗО), Міжнародні стандарти завдань з надання впевненості (МСЗНВ) та Міжнародні стандарти супутніх послуг (МССП). «Завдання з надання впевненості» – завдання, в якому Фірма висловлює висновок, призначений підвищити ступінь довіри визначених користувачів, які не є відповідальною стороною, щодо результату оцінки або визначення предмета завдання за відповідними критеріями. «Завдання з аудиту» – завдання з надання обґрунтованої впевненості, яке виконується згідно з МСА шляхом перевірки фінансової звітності з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність у всіх суттєвих аспектах і відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішніх положень суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів. «Фірма» – аудиторські фірми та аудитори, які займаються аудиторською діяльністю індивідуально як фізичні особи – підприємці. «Керівник Фірми» – посадова особа, яка здійснює керівництво Фірмою відповідно до законодавства й установчих документів та має відповідні повноваження укладати від імені Фірми договори (угоди), здійснювати інші правочини, наслідком яких є виникнення зобов’язання з надання аудиторських послуг. «Керівництво Фірми» – керівник Фірми, очолюваний ним виконавчий орган Фірми, керівники всіх рівнів Фірми. «Керівник групи із завдання» – керівник Фірми, головний (старший) аудитор або інша особа на Фірмі, що відповідає за завдання, його виконання та висновок (звіт), що надається від імені Фірми, та яка має сертифікат аудитора України. «Група із завдання» – весь персонал, що виконує завдання, включно з експертами, найнятими Фірмою у зв'язку з цим завданням. «Персонал» – професіонали, фахівці та молодший персонал з аудиту. «Професіонали» – керівники кожного з рівнів Фірми, які є сертифікованими аудиторами України та мають достатній досвід. «Фахівці» – співробітники Фірми, які мають достатній досвід та зайняті в наданні аудиторських послуг, крім професіоналів, а також експерти, яких було найнято Фірмою. «Молодший персонал з аудиту» – співробітники Фірми, які не мають достатнього досвіду та зайняті в наданні аудиторських послуг. «Клієнт» – суб’єкт господарювання, який уповноважив Фірму надавати аудиторські послуги. «Клієнт з надання впевненості» – суб’єкт господарювання, який уповноважив Фірму виконувати завдання з надання впевненості. «Клієнт з обов’язкового аудиту» – суб'єкт господарювання, обов’язковість аудиту фінансової звітності якого визначена законодавчими актами України. «Документація із завдання» – запис виконаної роботи, отриманих результатів і висновків, яких дійшов персонал (іноді використовують такі терміни, як "робочі документи" та "документи"). Документацію з конкретного завдання збирають у файл із завдання. «Професійні стандарти» – стандарти із завдань, Кодекс етики, Положення з національної практики, інші документи, затверджені АПУ. «Обґрунтована впевненість» – в контексті цього Положення високий, але не абсолютний рівень впевненості. «Нагляд протягом виконанням завдання» – процедури, які здійснюють для отримання впевненості, що завдання виконуються відповідно до професійних стандартів. «Перевірка контролю якості виконання завдання» – процедури, розроблені для отримання до того, як буде надано висновок (звіт), об'єктивної оцінки важливих суджень, які були висловлені групою із завдання, та висновків, яких вона досягла при складанні висновку (звіту) за наслідками виконання завдання. «Перевірка завершених завдань» – процедури, розроблені для отримання доказів дотримання групами із завдання політики та процедур контролю якості фірми. «Особа, яка перевіряє контроль якості виконання завдання» – керівник Фірми, інша уповноважена ним особа зі складу професіоналів або відповідно кваліфікована зовнішня особа, або група, створена з таких осіб, які мають достатній відповідний досвід і повноваження для об'єктивної оцінки до надання клієнту висновку (звіту) важливих суджень, що були зроблені групою із завдання, та висновків, яких вона досягла при складанні висновку (звіту) за наслідками виконання завдання. «Відповідно кваліфікована зовнішня особа» – особа, яка не є співробітником фірми, має знання та кваліфікацію, що дозволяє їй діяти як керівник групи із завдання, наприклад, співробітник (який має достатній досвід) іншої Фірми, що може виконувати аудит та огляд фінансової звітності або інші завдання з надання впевненості чи супутніх послуг, або підприємства чи організації, що надає послуги з контролю якості. «Моніторинг» – процес, що включає в себе розгляд та оцінку системи контролю якості фірми включно з періодичною перевіркою деяких завершених завдань, який має надати Фірмі обґрунтовану впевненість, що її система контролю якості працює ефективно. Інші терміни, які використовуються в цьому Положенні, слід застосовувати в контексті Стандартів із завдань. II. Основні вимоги до організації системи контролю якості аудиторських послуг
а) відповідальність керівництва за організацію контролю якості на Фірмі; б) етичні вимоги; в) прийняття завдання та продовження співпраці з клієнтом, і виконання специфічних завдань; г) людські ресурси; ґ) виконання завдання; д) моніторинг. Усі елементи контролю якості взаємозалежні. Щодо кожного з наведених елементів мають бути встановлені політика та процедури контролю якості відповідно до вимог цього Положення.
Наведений документ має бути затверджений наказом (розпорядженням) керівника Фірми.
III. Відповідальність керівництва за організацію контролю якості на Фірмі
|
Свідоцтво АПУ про включення до реєстру аудиторських фірм та аудиторів... Свідоцтво АПУ про включення до реєстру аудиторських фірм та аудиторів №0074 від 23 лютого 2001 р. Свідоцтво АПУ про відповідність... |
З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ... |
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ ... |
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ За повідомленням Державних інспекцій з контролю якості лікарських засобів у Вінницькій та Житомирській областях при проведенні інспекційних... |
Питання з комерційного товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів Охарактеризуйте значення підвищення якості продукції,чинники,що впливають на якість, методи перевірки якості, види контролю якості... |
Процедури контролю якості навчального процесс Організація контролю за якістю навчально-виховного процесу проводиться згідно річного плану роботи ліцею на основі плану, графіків... |
Аудиторська фірма «Інсайдер» надає наступні послуги Аудиторська група фірм «Інсайдер» містить декілька аудиторських фірм, в тому числі ТОВ "Аудиторська фірма "Інсайдер", яка працює... |
ПОЛОЖЕННЯ про Координаційну раду з питань реформування паливно-енергетичного... На виконання рішення за результатами засідання Національної ради реформ від 17. 02. 2015, з метою розроблення та впровадження реформ... |
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ» ВСТУП Підприємства послуг, як правило відстають від фірм-виробників в практичному використанні маркетингу. Сьогодні, по мірі росту конкуренції,... |
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Дана концепція визначає правові засади організації та провадження ріелторської діяльності в Україні з метою законодавчого забезпечення... |