|
Скачати 70.05 Kb.
|
Розробка уроку з предмету «Основи роботи на персональному комп’ютері» Гетало Є.В. – викладач Іванівського професійного аграрного ліцею ПРОФЕСІЯ: 4112 Оператор-комп’ютерного набору /2 категорія/ Предмет: Основи роботи на персональному комп’ютері РОЗДІЛ ПРОГРАМИ. Керування процесами у операційній системі ТЕМА УРОКУ. Лабораторно-практична робота №8. Антивірусний захист. МЕТА УРОКУ:
ТИП УРОКУ: лабораторно-практична робота ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: практична робота за ПК ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Інструкційно-технологічна картка, опорний конспект МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: інформатика СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ: «Базовий курс інформатики» В.Д.Руденко, «Інформатика» І.Т.Зарецька, «Інформатика» А.Ф.Верлань, «Персональный компьютер» С.В.Глушаков, «Інформатика та інформаційні технології» А.М.Гуржій, «Самоучитель работы на персональном компьютере» Ю.Д.Заботин. ХІД УРОКУ І. ОРГЧАСТИНА (10 хв.)
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ (5 хв.)
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ (15 хв.)
Для цього в програмі NetOp Scool вибираю меню «Обучение» → «Весь экран» (или «Выбранная область экрана»), після чого на екранах ПК учнів починається трансляція відео, що відбувається на екрані Викладача, таким чином, учні чітко і розбірливо бачать всі операції, які виконує Викладач на своєму ПК. У цьому режимі комп’ютери студентів не приймають команд від клавіатури та мишки, тому це зводить до мінімуму відволікання студентів від уроку. За для проведення уроку була вибрана антивірусна програма Norton Internet Security 2010. Викладач починає показувати наступні операції з антивірусною програмою:
Програма починає виправляти виявлені проблеми. На даний момент програма виявила, що оновлення захисту виконувалося давно і його слід оновити. Для цього на ПК повинен бути доступ до Інтернету.
Почнеться процес перевірки Вашого ПК на віруси та інші шкідливі файли та програми В кінці перевірки програма видасть повідомлення про завершення. Якщо віруси будуть знайдені, програма запропонує дії, які можна виконати із знайденими вірусами, наприклад, видалити або помістити на карантин.
V. РОБОТА НАД НАВЧАЛЬНОЮ ТЕМОЮ (40 хв.)
VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ (10 хв.) Щоб закріпити навички учнів, викладач у програмі NetOp Scool переходить в режим «Обучение» → «Весь экран», учні на своїх екранах спостерігають за змістом екрану Викладача. Викладач в свою чергу по черзі задає по одному завданню учню та передає йому керування мишкою. Учень, знаходячись за своїм комп’ютером віддалено, виконує роботу за комп’ютером викладача, а інші учні та Викладач, дивлячись на свої екрани, слідкують за виконанням операцій студента. Виконавши завдання, Викладач передає керування мишкою наступному учню та ставить перед ним нову задачу, яку він повинен виконати, а інші знову за ним слідкують. Завдання для виконання:
Відповіді на запитання, які виникли в учнів. VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Викладач на дошці пише домашнє завдання: Пропрацювати матеріал для подальшого вивчення В.Д.Руденко «Базовий курс інформатики» Книга 1. §8, п.8.1., ст.170-176. VІІІ. ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ І ПІДСУМОК УРОКУ Підводяться підсумки, робиться аналіз практичної роботи та виставляються оцінки до журналу. ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. Професія: 4112 Оператор-комп’ютерного набору /2 категорія/ Предмет: Основи роботи на персональному комп’ютері Розділ програми. Керування процесами у операційній системі Тема уроку. Лабораторно-практична робота №8. Антивірусний захист. Хід роботи
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ Тема: Антивірусний захист Як перевірити за допомогою антивірусної програми Norton Internet Security 2010 флешку на віруси?
Далі виконуємо як на малюнку: |
Тема: Поняття про комп’ютерні віруси. Практична робота № Захист комп’ютера від вірусів Мета Тема: Поняття про комп’ютерні віруси. Практична робота № Захист комп’ютера від вірусів |
Тема: «Антивірусний захист» ... |
Антивірусний захист Мета роботи: Навчитися перевіряти окремі об’єкти на наявність у них вірусів, аналізувати звіти антивірусної програми і настроювати... |
Тема уроку Практична робота №8. Розміщення посівів сільськогосподарських культур ( робота на контурній карті). Аналіз статистичних даних виробництва... |
Уроку: Урок Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження) |
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА Тема: У перехресному запиті відображаються результати статистичних розрахунків (суми, кількість записів і середні значення), виконаних... |
Урок 4-5 Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями... Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями в текстовому документі» Практична робота №3 «Використання стилів та... |
Уроку правознавства на тему: Розробила викладач суспільних предметів Методи роботи на уроці: словесні, наочні, робота у парах за технологією «навчаючи вчуся», практична робота з документами та розв’язування... |
Уроку: Урок: Тема : Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження... Тема: Розмноження та розвиток рослин. Типи розмноження рослин. Практична робота № Вегетативне розмноження рослин |
Тема уроку Методи та прийоми лекція, бесіда, спостереження за мовою, практична робота (написання заяви та автобіографії), метод дослідження |