|
Скачати 305.86 Kb.
|
В С Т У П Аналіз роботи методичної ради за 2009- 2010 н.р. Методична рада Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів упродовж минулого навчального року працювала над проблемою «Підвищення результативності навчально-виховного процесу, створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогічного колективу, оптимізації діяльності управління команди закладу освіти, здійснення моніторингу цієї діяльності». Науково-методична робота здійснювалась за такими напрямками:
Аналіз діяльності педагогічного колективу школи у 2009-2010 навчальному році свідчить про те, що пошук нових форм та методів роботи були спрямовані на виконання державних документів про освіту, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, на розвиток учнівської особистості, реалізації науково-дослідних проблем. У школі уся методична робота була спрямована на створення управлінської команди, шкільного соціуму, які були об’єднанні спільною метою створення сприятливих умов для розвитку особистості дитини. Тому гаслом роботи вчителів, батьків, громадськості стали слова: „Щаслива дитина у школі та вдома”, а загальнометодична проблема, що реалізовувалася протягом року визначалася, як „Підвищення результативності навчально-виховного процесу, створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогічного колективу, оптимізація діяльності управлінської команди закладу освіти, спрямованій на інформаційно-комп’ютерну підтримку навчально-виховного процесу, здійснення моніторингу цієї діяльності”. Результатами цієї роботи стали активізація діяльності управлінської команди у складі директора школи Лук’янець Л.А, заступників директора Танцюри А. І., Комкіної К.М., психолога школи Пахаленко І.А., педагога - організатора Барановської Н. П., завідуючої шкільною бібліотекою Шевченко О.М. До управлінської команди також були залучені керівники шкільних методичних об’єднань. Продовжується впровадження елементів розвивального навчання. Працюють вчителі Радченко Н.В., Перетятько І.М., Борко Л.М., які впроваджують систему частково. Результати участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН свідчить про те, що вчителі школи не повністю реалізували свої можливості по підготовці обдарованих учнів до олімпіад. І місце зайняв учень 11 класу Саліковський Олександр із технічної праці (вчитель Пахаленко П.А.); ІІ місце зайняли 5 учнів: з обслуговуючої праці учениця 11 класу Кравенко Ольга (вчитель Пахаленко П.А.), з фізики учениця 10 класу Смик Анастасія (вчитель Пазюк Б.М.), з біології учениця 10 класу Гуленко Юлія (вчитель Швиденко Л.М.), з математики учениця 10 класу Смик Анастасія (вчитель Пазюк Т.Н.), із зарубіжної літератури учениця 9 класу Падалка Ганна (вчитель Денисенко Н.В.); ІІІ місце зайняли 4 учні школи: з образотворчого мистецтва учень 9 класу Боровиченко Максим (вчитель Комкіна К. М.), із фізики учениця 7 класу Снігур Юлія (вчитель Пазюк Б. М.), із математики учениця 6 класу Марущенко Олена (вчитель Веденко Г. В.). За результатами участі учнів школи у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Рокитнянського НТУ МАН України 7 учнів школи зайняли призові місця: дипломом І ступеня у І етапі в секції „Ботаніка та зоологія” нагороджений учень 10 класу Сметанюк Роман, керівник Швиденко Л.М.; дипломом ІІ ступеня в І етапі в секції „Українська література” нагороджена учениця 11 класу Танцюра Марина, керівник Василенко Н.С.; дипломом ІІ ступеня у І етапі в секції «Хімія» нагороджена учениця 9-Б класу падалка Ганна, керівник Годлевська О.Ю.; дипломами ІІІ ступеня в І етапі в секції «Англійська мова» нагороджені учениця 10 класу Смик Анаставія та учениця 8-Б класу Лозінська Анастасія, керівник Діхтяр В.В.; в секції «Мистецтвознавство» нагороджена учениця 7-Б класу Ненужна Яна, керівник Комкіна К.М.; в секції «Математика» нагороджений учень 9-А класу Сопрун Володимир, керівник Веденко Г.В. Окремим напрямом інноваційної діяльності школи стало впровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій у навчально-виховному, особистісно-розвивальному середовищі школи. Цей напрям представлений програмою „Рівний рівному” - сприяння просвітницькій роботі серед молоді України щодо здорового способу життя та авторською програмою психолога школи Пахаленко І.А. «Профілактика ВІЛ/СНІДу серед молоді»; програмою Сомової І.Г. «Скажемо курінню «Ні!»»; програмою Міжнародного шкільного проекту «Майбутнє починається сьогодні» з питань розвитку важливих життєвих навичок та профілактики шкідливих звичок. Слід відзначити роботу психолога школи Пахаленко І.А., у 2010 році вона склала збірник методичних рекомендацій «Психологічний порадник для батьків». Збірник містить психолого-педагогічні рекомендації батькам по підготовці дитини до школи, по корекції та розвитку психологічних проявів та пізнавальних процесів особистості. В збірнику висвітлюються проблеми насильства та превентивного виховання неповнолітніх, надані рекомендації щодо гендерного виховання. Заступник директора з ВР Комкіна К. М. склала навчально-методичний посібник «Відчуйте серцем голос Вашої дитини», в ньому зібрані матеріали призначені для батьків, класних керівників, вчителів, шкільних психологів в організації роботи з батьками і для самостійної роботи всих, хто підвищує свій педагогічний рівень. Загальне керівництво методичною роботою в школі здійснювала Методична рада. Саме Методична рада школи ініціювала кардинальні зміни методичної роботи школи, сутність яких полягає в поширенні особистісно-орієнтованих підходів до роботи з учителями. Методична робота в поточному навчальному році була спрямована на виконання наказу по школі від 15.09.2009 року № 123. У школі діяло 5 предметних методичних об’єднань і об’єднання класних керівників. Їх робота була спрямована на мобілізацію зусиль по проведенню науково-методичної роботи, організацію роботи з творчо обдарованими учнями, допомогу молодим та малодосвідченим учителям. Серед кращих слід визначити методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Оришич Г.О.), математики і фізики (керівник Пазюк Т.Н.). Серед методичних осередків слід відзначити роботу консультпункту Пахаленко І.А. „Діагностика готовності й адаптації до шкільного життя та організації навчання першокласників”. Продовжив свою діяльність інформаційно-аналітичний центр (керівник Танцюра А.І.). Робота останнього забезпечила дієвий моніторинг діяльності школи. Інтенсивно протягом року працювала школа професійної адаптації молодих та малодосвідчених учителів. У складі групи окремими осередками діяли школа молодого вчителя англійської мови (керівник Діхтяр В.В. ) та школа молодого класного керівника (керівник Захарченко Н.І.). Діяльність всіх цих методичних осередків сприяла підвищенню педагогічної майстерності вчителів. Серед методичних заходів особливу педагогічну цінність склали педагогічні тренінги, які проходили за активною участю психолога школи Пахаленко І.А. Найбільшу ефективність виявили ті методичні заходи, які були орієнтовані на використання інтерактивних форм і методів діяльності. На належному методичному рівні пройшли рівні педагогічної майстерності. У наступному навчальному році варто зберегти існуючу систему їх проведення, але зорієнтувати учасників тижнів необхідно на використання інноваційних форм і методів роботи вчителя. Теж саме стосується і проведення предметних тижнів, які б привернули увагу всіх зацікавлених учнів. Особливим стало проведення Тижня іноземної (англійської) мови (відповідальний за проведення Діхтяр В.В.), який був дуже гарно підготовлений, спланований для всіх вікових категорій учнів і, як підсумок, пройшов цікаво, змістовно й активно. Традиційною стала участь школи у конкурсі „Учитель року”. Цього року у конкурсі взяли участь вчитель Пахаленко П.А. у номінації „Трудове навчання” та вчитель Годлевська О.Ю. у номінації «Хімія». Педагогічний моніторинг свідчить про позитивний вплив методичної діяльності на процес підвищення кваліфікаційного рівня вчителів. Протягом року 4 вчителі пройшли атестацію, з них два підтвердили вищу кваліфікаційну категорію, один вчитель підтвердив педагогічне звання «Старший вчитель, двом вчителям встановлено кваліфікаційну категорію „спеціаліст ІІ категорії”. Показник якісного складу становить 89%. Методична робота має певні проблеми та недоліки. Серед них в першу чергу зазначимо низьку результативність участі учнів школи у численних конкурсах. Учні школи не мають призових місць, у конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої!», у конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика. Що стосується суто методичної роботи, то необхідно проводити оновлення її структури та змісту. Адже мають місце прояви формалізму у роботі методичних осередків, деякі загальні заходи мали нижчу ефективність, ніж очікувалось. Тому основним напрямком процесу удосконалення методичної роботи повинна стати особистісно-орієнтована модель. Практика роботи також свідчить про необхідність використання інтерактивних, практичних форм та методів методичної роботи. План методичної роботи Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Серпень
|
Тематика засідань методичної ради Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби школи на новий навчальний рік. Затвердження планів... |
Аналіз засідання методичної ради На засіданні були присутні: голова методичної ради; секретар; голови методичних комісій |
ПЛАН МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗОШ №2 НА 2011-2012 Н. Р. СЕРПЕНЬ № Аналіз діяльності педагогічного колективу за 2010-2011р р. Творчі знахідки,досвід,невикористанні резерви |
Гладка Людмила Іванівна Контролюючим органом навчально-методичної роботи є Методична рада університету. Головними напрямками роботи Методичної ради є |
НАКА З Рокитнянської райдержадміністрації №264 від 01. 09. 2010 р. «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в... |
ПЛАН РОБОТИ виконавчих органів міської ради на І півріччя 2010 року № Про виконання Програми розвитку житлово-комунального господарства м. Нікополя за 2009 рік |
Р. М. Дзюбак, заступник директора з навчально-методичної роботи; Н. М. Гладка На часі формування пакету нормативно-правових актів з питань організації та проведення науково-методичної роботи з педагогічними... |
Використання інтерактивних технологій у методичній роботі Слід зазначити, що інтеграція традиційних та інтерактивних методів значно підвищує ефективність методичної роботи. Інтерактивні... |
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН роботи виконкому міської ради на жовтень 2010 року Сесії міських рад Про хід виконання міської комплексної програми профілактики правопорушень на 2009-2011 роки |
Рішення, прийняті на засіданні Про хід виконання рішення виконкому від 13. 05. 2009 №255 «Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий... |