Дослідження плану рахунків


Скачати 181.97 Kb.
Назва Дослідження плану рахунків
Дата 04.04.2013
Розмір 181.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи




Млинівський державний технлого-економічний коледж

Інструкційна картка для проведення практичного заняття

З навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в галузі»
Створення і функціонування інформаційних систем

Практична робота №

Тема: Дослідження плану рахунків. Створення структури довідників, порядок введення нового елемента та нової групи, перегляд, видалення, копіювання. Заповнення довідників. Використання довідкової системи.

Мета: Навчитись виконувати операції з довідниками.

Матеріально-технічне оснащення: Комп’ютер, ОС Windows, 1С: Підприємство 8.2.
План

  1. Вибір довідника;

  2. Створення групи та підгрупи у довіднику

  3. Створення елементів у довіднику

  4. Виконання операцій над елементами довідника.

  5. Дослідження інших довідників

  6. План рахунків.

  7. Дослідження меню «Операції»

  8. Видалення позначених об’єктів.


Теоретичні відомості

В програмі 1С:Підприємство довідники призначені для збереження списків умовно-постійної інформації, також довідники звичайно використо-вуються для організації аналітичного обліку.

Над довідником та його елементами можна виконувати такі операції: відкриття довідника, навігація по ньому, додавання нової групи, додавання елемента, додавання нового елемента копіюванням, зміна поточного елемента, встановлення (зняття) позначки вилучення та інші операції. Всі операції можна виконувати натискаючи кнопки на панелі інструментів або із меню «Дії».

Безпосередньо видалити елемент довідника не можна. Якщо потрібно видалити певний елемент довідника, то спочатку потрібно відповідною командою поставити позначку на видалення. Позначку на видалення можна зняти, якщо скористатись тою ж командою «Зняти позначку на видадення». Після цього виконати дії «Операції»–«Видалення позначених об’єктів» та слідувати за вказівками програми.

У плані рахунків є такі поля: «З»– за балансовий (не включається в баланс); «Акт.» – активний, пасивний чи активно-пасивний; «В» – валютний; «П/о» – включається у податковий облік; «Субконто» – спосіб додаткового групування рахунків.
Завдання:

  1. Виконати операції над елементами довідника «Номенклатура».

  2. У Довідник «Фізичні особи» додати Петренка Андрія Олеговича. Народився в Млинові 18.06.1973р. Документ паспорт серія СР №354862 виданий 20.07.1991 Млинівським РВ УМСВ. Код за ДРФО 1234567890. Контактну інформацію придумати самому.

  3. Дослідити програму.

  4. Видалити введені елементи довідника «Номенклатура».


Примітка: Значення, які необхідні, але не вказані встановити самостійно.
Хід роботи:

  1. Відкрийте довідник «Номенклатура». «Операції»–«Довідники»–«Номенклатура»–«ОК».

  2. Перепишіть у зошит назви кнопок на панелі інструментів цього довідника.

  3. Зайдіть довільну групу та вийдіть з неї. Подвійне клацання на назві групи.

  4. У довіднику «Номенклатура» створіть групу «Меблі». Стати на групу «Номенклатура». «Дії»–«Нова група». Введіть назву групи.

  5. У групі «Меблі» створіть підгрупи «Столи» та «Стільці». Зайти у групу «Меблі» і в ній створити підгрупи.

  6. У підгрупі «Столи» творіть елемент «Стіл учнівський» та «Стіл кухонний». Зайти в групу «Столи» «Дії»–«Додати» Заповнити дані.

  7. Прогляньте інші вкладки у цьому вікні.

  8. Збережіть зміни. Зберегти.

  9. Збережіть зміни та закрийте вікно. ОК. Якщо знизу будуть появлятись повідомлення із червоними знаками оклику, то це означає, що елемент не записується оскільки є певні помилки.

  10. У підгрупі «Столи» створіть елемент «Стіл кухонний» шляхом копіюванням елемента «Стіл учнівський». Станьте на елемент «Стіл учнівський». «Дії»–«Скопіювати». Введіть іншу назву.

  11. Змініть елемент «Стіл кухонний» на «Стіл шкільний». «Дії»–«Змінити». Змініть назву елемента.

  12. Поставте помітку на видалення елемента «Стіл учнівський». «Дії»–«Видалити»

  13. Зніміть помітку на видалення елемента «Стіл учнівський». «Дії»–«Видалити»

  14. Закрийте довідник.

  15. Відкрийте довідник «Фізичні особи» і додайте Петренка А. О. Якщо будуть відкриватись інші довідники то вибирайте в них потрібні елементи, або вносьте їх самостійно.

  16. Відкрийте довідник «Співробітники організації» та додайте із довідника «Фізичні особи» тільки що введену фізичну особу Петренка А. О. у співробітники «Добро».

  17. У довідник «Фізичні особи» внесіть інформацію про себе.

  18. Дослідіть інші довідники.

  19. Відкрийте план рахунків та дослідіть його. «Операції»–«План рахунків»–«План рахунків бухгалтерського обліку».

  20. Прогляньте документи, які можуть формуватись програмою. «Операції»–«Документи».

  21. Дослідіть «Журнал операцій», «Кореспонденцію рахунків», «Операції введені вручну», «Журнал проводок». У меню «Операції».

  22. Оформіть звіти. Покажіть роботу викладачу.

  23. Поставте позначки на видалення всіх елементів довідника «Номенклатура», які ви створювали.

  24. Видаліть позначені об’єкти. «Операції»–«Видалення позначених об’єктів». «Так». «Контроль». «Вилучити». «Закрити».

  25. Закрийте програму.


Студенти повинні:

знати: призначення довідників та операції над їх елементами;

вміти: виконувати операції над елементами довідників.
Контрольні запитання

  1. Для чого призначені довідники?

  2. Як вибрати потрібний довідник?

  3. Які довідники ви можете назвати?

  4. Які операції можна виконати над елементами довідника?

  5. Як виконується навігація (переміщення) по довіднику?

  6. Як створюється нова група, підгрупа, елемент?

  7. Як скопіювати елемент?

  8. Як переглянути та змінити елемент?

  9. Для чого встановлюється позначка на видалення і як це зробити?

  10. Для чого знімається позначка на видалення і як це зробити?

  11. Як відкрити план рахунків та які поля в ньому є?

  12. Назвіть документи, які можуть бути створені в програмі?

  13. Як видалити позначені об’єкти?


Самостійна робота: модернізація та ремонт ОЗ

  1. Внесіть у програму відомості про свого товариша.

Млинівський державний технлого-економічний коледж

Інструкційна картка для проведення практичного заняття

З навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в галузі»
Автоматизація обліку праці і заробітної плати.

Практична робота №

Тема: Нарахування оплати праці працівникам підприємства. Розрахунок допомоги по тимчасовій непрацездатності. Утримання і видача оплати праці. Формування платіжної відомості. Формування розрахунково-платіжної відомості.

Мета: Навчитись виконувати операції з обліку заробітної плати.

Матеріально-технічне оснащення: Комп’ютер, ОС Windows, 1С: Підприємство 8.2.
План

  1. Регламентований виробничий календар

  2. Нарахування заробітної плати

  3. Нарахування лікарняних

  4. Нарахування відпускних

  5. Підготовка зарплати до виплати

  6. Отримання платіжних відомостей

  7. Інші операції.


Теоретичні відомості

Всі операції із заробітною платою зібрані у програмі у однойменному пункті меню.

В регламентованому виробничому календарі зафіксовані всі святкові та вихідні дні.

Нарахування заробітної плати виконується у пункті меню «Нарахування зарплати».

Підготовка та отримання документів для виплати зарплати у пункті «Заплата до виплати».

Нарахування лікарняних, відпускних та інших планових платежів здійснюється документом «Зарплата»–«Планові параметри»–«Введення відомостей про планові нарахування працівників».
Завдання:

  1. Встановити святкові та вихідні дні.

  2. Нарахувати заробітну плату працівникам Цеху 2 підприємства за поточний місяць.

  3. Нарахувати лікарняні працівнику Тедремаа Т. Е. з 1 по 10 число поточного місяця.

  4. Нарахувати відпускні працівнику Титову А. В. з 2 по 16 число поточного місяця.

  5. Підготувати заробітну плату до виплати.

  6. Керівник розпорядився на виплачувати працівнику Нисман Л. заробітної плати.

  7. Отримати платіжні відомості.

  8. Працівник Тиссен хоче отримати довідку про заробітну плату за період 01.01.2011 – 01.012.012.

  9. Директор розпорядився видати всім працівникам розрахункові листки за останній місяць.


Примітка: Значення, які необхідні, але не вказані встановити самостійно.
Хід роботи:

  1. Заповніть регламентований виробничий календар. «Зарплата»–«Регламентований виробничий календар». Вибрати рік. Перевірити значення. «Записати». Вийти.

  2. Нарахуйте заробітну плату працівникам Цеху 2. «Зарплата»–«Нарахування зарплати». Вибрати потрібний період. Встановити дату кінця місяця. «Заповнити та розрахувати все». (Почекайте деякий час). ОК.

  3. Нарахуйте лікарняні працівнику Тедремаа Т. Е. «Зарплата»–«Планові параметри»–«Введення відомостей про планові нарахування працівників». Встановити дату. У верхньому полі додати працівника. У нижньому полі: Нарахування – Лікарняні за рахунок підприємства. Дія – Почати. Період – Встановити дати початку та кінця лікарняних. ОК.

  4. Нарахуйте лікарняні працівнику Титову А. В. «Зарплата»–«Планові параметри»–«Введення відомостей про планові нарахування працівників організації». Все майже аналогічно.

  5. Підготуйте заробітну плату до виплати. «Зарплата»–«Зарплата до виплати». Виберіть підрозділ. Заповнити – За списком працівників. ОК.

  6. Забороніть виплату заробітної плати працівнику Нисман Л. Відкрити останній документ «Зарплата до виплати». Виберіть працівника Змінити позначку на.. – Не виплачено.

  7. Отримайте платіжні відомості для виплати заробітної плати через касу та банк. Відкрити останній документ «Зарплата до виплати». Друк >.

  8. Видайте довідку про доходи Тиссен та роздрукуйте її. «Зарплата»–«Довідка про доходи».

  9. Виконайте розпорядження директора.


Студенти повинні:

знати: основні операції по нарахуванню та виплаті заробітної плати;

вміти: заповнювати потрібні довідники та оформлювати документи з обліку зарплати.
Контрольні запитання

  1. У якому пункті меню зібрані операції з обліку заробітної плати?

  2. Для чого призначений регламентований виробничий календар та як його отримати?

  3. Як нарахувати заробітну плату?

  4. Як нарахувати лікарняні та відпускні?

  5. Як отримати відомості нарахування заробітної плати?


Самостійна робота: .

  1. Нарахувати заробітну плату працівникам Адмінітсрації підприємства за поточний місяць.

  2. Нарахувати лікарняні працівнику Богословському Ф. М. з 1 по 10 число поточного місяця.

  3. Нарахувати відпускні працівнику Іванцовій Л. Є. з 6 по 22 число поточного місяця.

  4. Підготувати заробітну плату до виплати.

  5. Керівник розпорядився на виплачувати працівнику Аксьонову А. заробітної плати.

  6. Отримати платіжні відомості.

  7. Працівник Абдулов хоче отримати довідку про заробітну плату за період 01.01.2011 – 01.012.012.

  8. Директор розпорядився видати всім працівникам розрахункові листки за останній місяць.

Млинівський державний технлого-економічний коледж

Інструкційна картка для проведення практичного заняття

З навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в галузі»
Автоматизація обліку матеріальних цінностей.

Практична робота №

Тема: Введення інформації з обліку виробничих запасів. Оцінка виробничих запасів. Формування документації з обліку запасів. Класифікація і оцінка малоцінних і швидкозношуваних предметів. Документальний облік малоцінних і швидкозношуваних предметів. Введення інформації з обліку малоцінних і швидкозношуваних предметів.

Мета: Навчитись виконувати операції з обліку виробничих запасів та МШП.

Матеріально-технічне оснащення: Комп’ютер, ОС Windows, 1С: Підприємство 8.2.
План

  1. Облікова політика підприємства.

  2. Використання довідників для обліку ТМЦ

  3. Надходження товарів і послуг;

  4. Передача ТМЦ;

  5. Списання ТМЦ.

  6. Переміщення ТМЦ.

  7. Інвентаризація ТМЦ.


Теоретичні відомості

Облікова політика організацій налаштовується «Підприємство»–«Облікова політика»–«Облікова політика організацій».

Виробничі запаси (ВЗ) та МШП являють собою Товарно-матеріальні цінності (ТМЦ) підприємств.

Для обліку ТМЦ використовується довідник «Номенклатура», у якому також можна створювати групи.

Для оприбуткування ТМЦ використовують документ «Покупка» – «Надходження товарів та послуг»

Факт оприбуткування товарів на склад оформлюється документом «Склад»–«Оприбуткування товарів».

На основі одних документів із обліку ТМЦ можна створювати інші клацнувши по них правою клавішою миші і вибравши пункт «На підставі».

Для передачі у виробництво ВЗ використовують документ «Виробництво»–«Вимога-Накладна»;

Для передачі та списання МШП. Використовують документи «Передача малоцінних активів в експлуатацію» та «Списання малоцінних активів з експлуатації» із меню «ОЗ»–«Малоцінні активи», або «Виробництво».

Для переміщення ТМЦ використовують документ «Склад»–«Переміщення товарів».

Перевірити наявність ТМЦ на складі можна документом «Склад»–«Інвентаризація товарів на складі».
Завдання:

  1. На підприємство поступає бензин АІ-92 (100 л. за ціною 10,20грн./л) від постачальника УкрПостачСбут на склад магазину №1. 20 л цього бензину потрібно передати у виробництво.

  2. Підприємство купує МШП Папір COPYX (10 пачок по ціні 50 грн.) та ручки ПИСАКА (100 шт по ціні 1 грн.) від Майстренка на склад магазину №1. Оформити платіжні документи. Передати 5 пачок паперу та 20 ручок в адміністрацію на Золотухіна О. М. та списати їх

  3. Перемістити 50 л бензину АІ-92 із складу магазину №1 на Центральний склад.

  4. Перевірити наявність на відповідних складах потрібних ТМЦ. (Виконати інвентаризацію).


Примітка: Значення, які необхідні, але не вказані встановити самостійно.
Хід роботи:

  1. Перевірте, чи встановлений спосіб оцінки вартості МПЗ – ФІФО. «Підприємство»–«Облікова політика організацій». Вкладка «Бухгалтерський та податковий облік».

  2. Дослідіть що включає в себе облікова політика підприємства.

  3. Розв’яжіть першу задачу

    1. Створіть в довіднику «Номенклатура у групі «Матеріали» елемент «Бензин АІ-92»;

    2. Оформіть операцію надходження ВЗ. Покупка Надходження товарів і послуг;

    3. Оформіть передачу 20 л бензину АІ-92 у виробництво. «Виробництво»–«Вимога-накладна»

  4. Розв’яжіть другу задачу

    1. Створіть у довіднику «Номенклатура» у групі «Канцтовари» потрібні елементи.

    2. Оформіть операцію надходження МШП. Покупка Надходження товарів і послуг.

    3. На основі документу «Надходження товарів і послуг» сформуйте платіжне доручення. Правою кнопкою миші по документу

    4. На основі документу «Надходження товарів і послуг» передати 5 пачок паперу та 20 ручок в експлуатацію на адміністрацію. Правою кнопкою миші по документу На підставі – Передача малоцінних активів в експлуатацію

    5. Спишіть передані на адміністрацію МШП. Виробництво – Списання малоцінних активів з експлуатації

  5. Оформіть переміщення бензину. «Склад»–«Переміщення товарів»

  6. Перевірте наявність потрібної кількості товарів на складах. «Склад»–«Інвентаризація товарів на складі»


Студенти повинні:

знати: основні операції над ТМЦ;

вміти: заповнювати потрібні довідники та оформлювати документи з обліку ТМЦ.
Контрольні запитання

  1. Що включає в себе облікова політика підприємства?

  2. Що це за метод оцінки вартості ФІФО?

  3. Які довідники призначені для обліку ТМЦ?

  4. Які операції потрібно виконати при надходженні ТМЦ?

  5. Як оформлюється операція передачі ВЗ у виробництво?

  6. Як оформлюється операція передачі МШП у виробництво?

  7. Як оформляються операції переміщення та списання ВЗ?

  8. Як перевірити наявність на складі ТМЦ?


Самостійна робота: Метод оцінки вартості ФІФО.

  1. На підприємство поступає пісок будівельний (50 т. за ціною 100грн./т) від постачальника Ремонтник на склад магазину №2. 5 т цього піску потрібно передати у виробництво.

  2. Підприємство купує швабри звичайні (10 по ціні 15 грн.) та совки незвичайні (20 шт по ціні 80 грн.) від постачальника ВестТрейд на склад магазину №2. Оформити платіжні документи. Передати 1 мітлу та 2 совки в адміністрацію на Золотухіна О. М. та списати їх.

  3. Перемістити 10 т піску із складу магазину №2 на Центральний склад.

  4. На підприємство поступають дошки обрізні (150 шт. за ціною 80грн.) від постачальника Ремонтник на склад магазину №1. 5 дощок потрібно передати у виробництво.

  5. Оформити надходження на підприємство 100 пар шкарпеток за ціною 3 грн. та списання 3 із них, оскільки вони є порваними.

  6. На підприємство поступило 300 мішків цементу за ціною 58 грн., з них 2 виявились порваними і потребують списання, а 5 мають бути передані у виробництво.

  7. Перевірити наявність на відповідних складах потрібних ТМЦ. (Виконати інвентаризацію).

Млинівський державний технлого-економічний коледж

Інструкційна картка для проведення практичного заняття

З навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в галузі»
Автоматизація обліку фінансово-розрахункових операцій

Практична робота №

Тема: Формування прибуткових та видаткових касових ордерів, звітів касира. Введення інформації з обліку розрахунків з підзвітними особами. Формування авансових звітів.

Мета: Навчитись виконувати операції з обліку касових операцій

Матеріально-технічне оснащення: Комп’ютер, ОС Windows, 1С: Підприємство 8.2.
План

  1. Оформленя прибуткових та видаткових касових ордерів

  2. Формування касової книги

  3. Оформлення авансових звітів


Теоретичні відомості

Всі касові документи, зібрані у меню «Каса». Прибутковий касовий ордер створюється при надходженні коштів у касу, а видатковий – при видачі із каси. Після створення потрібного касового ордеру потрібно вибрати тип операції у меню «Операція» та заповнити потрібні реквізити.

Для отримання інформації про рух коштів у касі протягом певного періоду формується касова книга. «Каса»–«Касова книга». Тут потрібно встановити потрібний період та натиснути «Сформувати».

Авансовий звіт оформляється для підтвердження витрачання коштів підзвітною особою.
Завдання:

  1. Заплатити постачальнику УкрПошта 100 грн із каси.

  2. Видати під звіт Абдулову Ю. В. 350 грн.

  3. Прийняти від покупця Будівельник 2000 грн.

  4. Підзвітна особа Абдулов Ю В. повернув 150 грн. в касу.

  5. Здати готівкою у банк 5000 грн.

  6. Сформувати касову книгу на сьогодні.

  7. Заповнити авансовий звіт Абдулова Ю. В. за яким він купує 4 пачки паперу за ціною 50 грн.


Примітка: Значення, які необхідні, але не вказані встановити самостійно.
Хід роботи:

  1. Оформіть всі прибуткові та видаткові касові ордери.

  2. Сформуйте касову книгу та проаналізуйте її. «Каса»–«Касова книга»

  3. Оформіть авансовий звіт. «Каса»–«Авансовий звіт»

  4. Закрийте програму оформіть звіти.


Студенти повинні:

знати: основні касові операції;

вміти: формувати прибуткові та видаткові касові ордери, звіти касира, авансові звіти.
Контрольні запитання

  1. Як формуються прибуткові та видаткові касові ордери?

  2. Для чого призначена, і як формується касова книга?

  3. Для чого призначений і як формується авансовий звіт?


Самостійна робота:.(оформіть відповідні документи)

  1. Отримано 125 грн. від покупця Інтервест за інформаційні послуги.

  2. Отримано 200 грн. із банку.

  3. Повернуто з каси 450 грн. покупцеві Морський за неякісний товар.

  4. Видано під звіт Дудіну І. І. 360 грн.

Млинівський державний технлого-економічний коледж

Інструкційна картка для проведення практичного заняття

З навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в галузі»
Автоматизація обліку основних засобів.

Практична робота №

Тема: Класифікація і оцінка необоротних активів. Введення інформації з обліку необоротних активів. Формування документації з обліку надходження і вибуття необоротних активів.

Мета: Навчитись виконувати операції з обліку необоротних активів.

Матеріально-технічне оснащення: Комп’ютер, ОС Windows, 1С: Підприємство 8.2.
План

  1. Надходження товарів і послуг;

  2. Введення в експлуатацію основних засобів;

  3. Передача обладнання в монтаж;

  4. Введення в експлуатацію основних засобів за результатами інвентаризації;

  5. Переміщення ОЗ

  6. Списання ОЗ


Теоретичні відомості

Облік основних засобів ведеться у довіднику «Основні засоби».

Номенклатурні групи створюються у довіднику «Номенклатура».

Факт надходження товарів та послуг на підприємство фіксується документом «Надходження товарів і послуг» із меню «Покупка».

Ведення в експлуатацію ОЗ оформляється документом «ОЗ»-«Введення в експлуатацію ОЗ»

Якщо перед введенням в експлуатацію ОЗ має бути проведений їх монтаж, то для цього призначений документ «ОЗ»-«Передача обладнання в монтаж».

Якщо ОЗ були виявлені в результаті інвентаризації, то «ОЗ»-«Введення в експлуатацію ОЗ» і у меню «Дії» слід вибрати пункт «За результатами інвентаризації».

Переміщення та списання ОЗ виконують відповідними документами із меню «ОЗ»
Завдання:

  1. Ввести в експлуатацію автомобіль ВАЗ-2109, заводський номер 456789, номер паспорта 123456, дата випуску 21.10.2011, від постачальника Вест Трейд вартістю 50000 грн. Графік амортизації по року – сезонний. Ліквідаційна вартість 5000 грн. Амортизацію автомобіля віднести на адміністрацію. Матеріально відповідальною особою призначити Золотухіна Олександра Максимовича. Автомобіль підлягає оподаткуванню ПДВ.

  2. Ввести в експлуатацію токарний станок BOSH, який попередньо передати на монтаж в цех №1 вартістю 20000 грн. від постачальника «Європостач». Ліквідаційна вартість його становитиме 2000 грн. Витрати віднесіть на статтю витрат «Монтаж устаткування» підгрупи «Об’єкти будівництва». Операція оподатковується ПДВ.

  3. В результаті проведеної інвентаризації було виявлено свердлильний станок КОМПАС, який вже знаходиться в експлуатації в цеху №1. Первинною вартістю 15000 грн. Оформити цей факт.

  4. Автомобіль ВАЗ-2109 переведено в енергоцех і призначено матеріально-відповідальною особою Синцова Марата Васильовича.

  5. При перевірці виявилось, що свердлильний станок КОМПАС є непридатним для експлуатації. Потрібно його списати.


Примітка: Значення, які необхідні, але не вказані встановити самостійно.
Хід роботи:

  1. Введення в експлуатацію автомобіля ВАЗ-2109

    1. Введіть в довідник «Основні засоби» у групу «Автотранспорт» елемент Автомобіль ВАЗ-2109.

    2. У довіднику «Номенклатура» створіть групу «Транспортні засоби» у якій створіть елемент «Легкові автомобілі».

    3. Оформіть документ «Надходження товарів і послуг» на надходження цього авто Покупка - Надходження товарів і послуг. Операція – Устаткування.

    4. Введіть в експлуатацію цей автомобіль. ОЗ – Введення в експлуатацію ОЗ.

  2. Введення в експлуатацію токарний станок BOSH, який попередньо передається на монтаж

    1. У групі «Верстати» довідника «Основні засоби» створіть елемент «Станок токарний BOSH».

    2. У довіднику «Номенклатура» у групі «Устаткування» створіть елемент «Станок токарний».

    3. Оформіть надходження токарного станка. Операція – Устаткування.

    4. Оформіть операцію передачі цього станка в монтаж у цех №1. ОЗ – Передача обладнання в монтаж.

    5. Оформіть введення в експлуатацію токарного станка BOSH.

  3. Оформіть результати інвентаризації, згідно з якими було виявлено свердлильний станок. ОЗ – Введення в експлуатацію ОЗ. Операція – За результатами інвентаризації. Внести потрібні значення довідників.

  4. Оформіть переміщення ОЗ автомобіля ВАЗ-2109 у енергоцех. «ОЗ»-«Передача ОЗ».

  5. Спишіть непридатний свердлильний станок. «ОЗ»-«Списання ОЗ»

  6. Оформіть звіти. Закрийте програму.


Студенти повинні:

знати: основні операції над основними засобами;

вміти: заповнювати потрібні довідники та оформлювати документи з обліку ОЗ.
Контрольні запитання

  1. Які довідники призначені для обліку ОЗ?

  2. Які операції потрібно виконати при надходженні та прийнятті в експлуатацію ОЗ?

  3. Які операції потрібно виконати при надходженні та прийнятті в експлуатацію ОЗ, які попередньо повинні бути передані в експлуатацію?

  4. Які операції потрібно виконати при прийнятті в експлуатацію ОЗ, які були виявлені в результаті інвентаризації?

  5. Як оформляються операції переміщення та списання ОЗ?


Самостійна робота: модернізація та ремонт ОЗ

  1. Ввести в експлуатацію автомобіль ВАЗ-2110, заводський номер 987456, номер паспорта 654321, дата випуску 14.12.2011, від постачальника УкрАвто вартістю 75000 грн. Графік амортизації по року – сезонний. Ліквідаційна вартість 10000 грн. Амортизацію автомобіля віднести на адміністрацію. Матеріально відповідальною особою призначити Золотухіна Олександра Максимовича.

  2. Ввести в експлуатацію Сушильну шафу, який спочатку потрібно передати на монтаж в Цех №2. Шафа надійшла від постачальника Хлібозавод №1. Початкова вартість 10000 грн., ліквідаційна – 2000 грн.

  3. В результаті проведеної у цеху №1 інвентаризації було виявлено бензопилу SHTIL SL18. Первинною вартістю 1600 грн.

  4. При перевірці виявилось, що сушильна шафа є непридатною для експлуатації. Потрібно її списати.

  5. Автомобіль бензопила переміщена в енергоцех і призначено матеріально-відповідальною особою Синцова Марата Васильовича.

Схожі:

План-конспект уроку Тема: “План рахунків. Організація аналітичного обліку в програмі.”
Мета: розглянути структуру плану рахунків у програми «1С: Бухгалтерия». Розглянути організацію аналітичного обліку в програми «1С:...
ЗАТВЕРДЖЕНО
План рахунків бухгалтерського обліку банків України (далі План рахунків) це систематизований перелік рахунків бухгалтерського обліку,...
Сучасна міжнародна система національних рахунків: шляхи розвитку
Х розвитку так як це на сьогоднішній день є актуальним, бо ці дві країни розвиваються по різному. Порівняльна характеристика є актуальною,...
LP33 МІЖНАРОДНА СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКІВ: ШЛЯХИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
В роботі розглянуто основні історичні етапи розвитку системи національних рахунків, проаналізована система національних рахунків...
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ, ЯКІ ВСТУПАЮТЬ ДО МАГІСТРАТУРИ
Система національних рахунків (СНР). Основні категорії системи національних рахунків: додана вартість, інституційні одиниці, сектори,...
Про договірне списання коштів з метою оплати послуг, поповнення вкладних...
Банку; поповнення вкладних рахунків Клієнта або третіх осіб в Банку; погашення кредитів Клієнта в Банку (у випадку, якщо умовами...
Заява на послугу оплати виставлених рахунків, поповнення вкладних...
Доручаю Банку оплачувати рахунки шляхом здійснення Банком договірного списання коштів з мого КР на користь наступних Компаній
Тема Сутність педагогічного дослідження
На практиці, як правило, дослідник використовує як теоретичні, так і емпіричні методи дослідження. Таке дослідження прийнято називати...
ТЕМА: Бухгалтерський баланс. Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Класифікація рахунків бухгалтерського обліку. План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань
ТЕМА: Бухгалтерський баланс. Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Класифікація рахунків бухгалтерського обліку. План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка