Диплом Лауреата премії міського голови 2008 року Подяка Голови Донецької міської ради 2006 року Подяка міського голови 2006 Особливі досягнення: ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2006»


Скачати 66.03 Kb.
Назва Диплом Лауреата премії міського голови 2008 року Подяка Голови Донецької міської ради 2006 року Подяка міського голови 2006 Особливі досягнення: ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2006»
Дата 04.04.2013
Розмір 66.03 Kb.
Тип Диплом
bibl.com.ua > Інформатика > Диплом











  • Єфремова Наталя Володимирівна

  • Учитель початкових класів

  • Донецька спеціалізована фізико-математична школа № 17




  • Звання:

«Заслужений вчитель України» 2009

«Відмінник освіти України» 2009

«Учитель-методист»

Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2006»


  • Винигороди:

Почесна грамота Верховної Ради України 2006

Почесна грамота Міністерства освіти і науки України 2006

Почесна грамота Ворошиловської районної в м. Донецьку ради 2006

Диплом Лауреата премії міського голови 2008 року

Подяка Голови Донецької міської ради 2006 року

Подяка міського голови 2006


  • Особливі досягнення:

ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2006» в номінації «Початкові класи»;

І місце в міському конкурсі «Подарунок першокласнику» в 2008 році за створення книги «Лісова школа».


  • Найбільший успіх у житті:

  1. Народження власної дитини.

  2. Отримання винагороди від Президента України.

  3. Отримання винагороди від Голови Верховної Ради.




  • Професійне кредо:

Почути, зрозуміти і допомогти кожній дитині.



  • Авторські знахідки:

    1. Наскрізна програма Базового компонента дошкільної освіти (Програма «Я у Світі») та Державного стандарту початкової освіти. (2009р.)

    2. Корекційно-розвивальна програма з профілактики дезадаптації першокласників. (2008р.)

    3. Зошит для підготовки дитини до школи «Весёлые уроки» (2008 р.)

    4. Тетрадь по чтению для 1 класса. (2004р. – ІІ місце в міському конкурсі «Подарунок першокласнику»)

    5. Тетрадь по чтению «Спутник Букваря» для 1 класса (2008р.)

    6. Тетрадь по чистописанию. 1 класс (2008р.)

    7. Пособие по русскому языку. 1 класс (2008р.)

    8. Дополнительные задания по русскому языку для 2 класса. (2009р.)

    9. Посібник для батьків «Вивчаймо українську мову в 1 класі» (2008р.)




  • Друковані роботи:

    1. Самобутній стиль учителя. Створення сприятливо стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. «Початкова школа» №10, 2006.

    2. Розвиток пам’яті для покращання рівня знань учнів. «Початкове навчання та виховання» №35(75), 2005.

    3. Корекційно-розвивальна програма з профілактики дезадаптації майбутніх першокласниківПочаткове навчання та виховання» №27(211), 2009.

    4. Створення сприятливо стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. Матеріали електронної Всеукраїнської науково-практичної конференції у м.Донецьку, 19 червня - 19 жовтня 2006р.

- Д.: Донбас, 2007.

  1. З досвіду роботи. Створення сприятливо стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. Сузір’я педагогічних талантів Донеччини. –Д.: Витоки, 2008.

  2. Лісова школа. Подарунок першокласнику від міського голови. 2008.

  3. Створення сприятливо стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. http://www/osvita.ua/school/upbring/1177.


Участь у розробці подарунка першокласнику від Донецької обласної ради: «Щоденник першокласнику» 2007, 2008рр., «Учись учитися» 2006, 2009 рр.

Авторська модель навчання


Прийом добору послідовних асоціацій


Прийом “оживлення”


Прийом активізації рухів


Прийом графічних імпровізацій


Вивчення віршованих правил


Створення ситуації успіху на уроках

Самосвідомість, здатність до рефлексії


Саморегуляція діяльності і поведінки


Обізнаність у власних сильних і слабких сторонах


Здатність до самонавчання


Порувняльний аналіз Базового компоненту дошкільної освіти ( Програми «Я у Світі») і Державного стандарту початкової загальної освіти


Вивчення міжособистісних характеристик і пізнавальних процесів молодших школярів

Створення Корекційно-розвивальної програми з профілактики дезадаптації майбутніх першокласників



Провідною ідеєю мого досвіду є урахування психофізіологічних особливостей учнів. Свою діяльність спрямовую на створення системи сприятливо-стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. Вона охоплює роботу на уроках, позакласну роботу, самоосвіту учнів та залучення батьків до навчально-виховного процесу.

Алгоритм діяльності

1. Формування уміння вчитися з погляду наступності між дошкільною та початковою освітою.

  • Аналіз Базового компоненту дошкільної освіти і Державного стандарту початкової загальної освіти.

  • Створення Програми дезадаптації майбутніх першокласників, мета якої: зняття емоційного напруження, розвиток пізнавальних процесів. Предмет корекції - пізнавальна сфера дітей.

2. Формування ключових компетентностей засобами різних предметів.

  • Діагностика психофізіологічних особливостей дітей мого класу.

  • Моделювання навчально-виховного процесу.

  • Створення портфоліо учнів.

  • Групова форма роботи як засіб формування комунікативної компетентності.

  • Розвиток асоціативної пам’яті як один із напрямків формування уміння вчитися (Прийом добору послідовних асоціацій, прийом “оживлення”, прийом активізації рухів, прийом графічних імпровізацій, вивчення віршованих правил тощо).

  1. Створення посібників з друкованою основою.

Всі ці напрямки роботи допомагають розв’язати наступні задачі:

  • максимальне розкриття індивідуальних здібностей кожного малюка|дитини|, створення|створіння| умов для його самореалізації в різних сферах шкільного і позашкільного життя;

  • створення|створіння| ситуації успіху для кожного учня, підвищення самооцінки і впевненості у власних можливостях|спроможностях|;

  • розвиток пізнавальних інтересів школярів і формування готовності до самостійного пізнання;

  • формування установки на творчу діяльність і умінь творчої діяльності, розвиток мотивації подальшого|дальшого| творчого зростання|зросту|;

  • формування позитивних моральних і етичних якостей особи|особистості|;

  • придбання|надбання| навичків|навичок| саморефлексії|, формування уміння аналізувати власні інтереси, схильності, потреби і співвідносити їх з|із| наявними можливостями|спроможностями| («я реальний», «я ідеальний»);

  • формування життєвих ідеалів, стимулювання прагнення до самовдосконалення;

  • збільшення обсягу пам'яті;

  • розвиток дрібної моторики;

  • формування здатності керування своїм поводженням, розвиток довільної уваги;

  • розширення й активізація дитячого словника, використання минулого досвіду.




Перша вчителька
Я зазирну в маленькі оченята,

Дитячої долоньки я торкнусь руками,

Пишу життя, яке мої малята

Із пам’яті не викреслять з роками.
Свій скарб батьки довірили мені,

Щоб йти в майбутнє вірними стежками.

Я пам’ятати буду, навіть уві сні,

Таке звання почесне – «друга мама»!
Н.Єфремова

Схожі:

Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Роковини Голодомору
Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 3 листопада 2006 року №652-р”, доручення...
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
Басівкутській (навпроти будівлі магазину №68)» та розпорядження міського голови від 13. 03. 2012 року №234-р «Про скасування розпорядження...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями та...
Проведення компенсаційних виплат
Ника управління праці та соціального захисту населення Шекерську О. Л., контроль – на першого заступника міського голови з питань...
Відповідно до розпорядження міського голови «Про підготовку та відзначення...
Тернопільської області від 07 березня 2008 року №148, з метою створення наочних матеріалів при вивченні історичних та суспільних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка