Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни"


Скачати 82.36 Kb.
Назва Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни"
Дата 28.04.2013
Розмір 82.36 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Інформація

по виконанню розпорядження міського голови від 20.04.2011 № 83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни"
На виконання розпорядження міського голови від 20.04.2011 № 83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями та відділами міської ради за I півріччя 2012 року проведена певна робота.

З метою збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю рішенням міської ради від 27.04.2012 № 337-20/УІ затверджено порядок встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Синельниківської міської ради. Станом на 01.07.2012 діє 179 договорів оренди земельних ділянок зі зміненими ставками, що діють з 01.05.2012.

Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності проводиться робота з платниками, які мають заборгованість, через заслуховування на засіданнях тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів до державного, обласного та міського бюджетів.

Щомісячно проводиться аналіз споживання енергоносіїв бюджетними установами.

Усі бюджетні установи, що фінансуються за рахунок міського бюджету, забезпечені лічильниками води, електричної енергії, природного газу. Оплата проводиться за показниками лічильників.

На оплату за спожиті енергоносії бюджетними установами за I півріччя 2012 року направлено 2909,6 тис. грн., в тому числі на оплату за водопостачання та водовідведення в сумі 85,7 тис. грн., на електроенергію в сумі 383,2 тис. грн., природний газ в сумі 2404,0 тис. грн., оплату інших комунальних послуг в сумі 36,7 тис. грн.

Аналіз споживання енергоносіїв в натуральних показниках в I півріччі свідчить:

- водопостачання та водовідведення використано на рівні фактичного споживання в січні - червні минулого року;

- споживання натуральних показників по електроенергії зменшено на 1,9% в порівнянні до фактичного споживання в січні - червні минулого року;

- споживання природного газу в натуральних показниках менше на 7,4% в порівнянні до фактичного споживання в січні - червні минулого року.

Станом на 01.07.2012 кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії бюджетними установами перед енергопостачальними підприємствами відсутня.

Відповідно до вимог статей 48, 51 Бюджетного кодексу України, рішення міської ради "Про міський бюджет на 2012 рік", розпорядження міського голови від 08.02.2012 № 25 – р "Про план заходів щодо організації виконання міського бюджету в 2012 році" керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.

Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним Кодексом та рішенням про міський бюджет, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства.

Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.

Проведений фінансовим управлінням аналіз використання відділом освіти коштів на заробітну плату свідчить, що по установам усі надбавки, доплати та матеріальна допомога на оздоровлення виплачуються в повному обсязі.

В результаті нарахована заробітна плата працівникам установ освіти в І півріччі становить 13988,8 тис. грн., або 64,7% від річного плану (в І півріччі 2011 року використано на виплату заробітної плати 56,5% річного плану ), що свідчить про не проведення ефективних заходів по економії коштів на оплату праці.

На підставі ст. 26 Бюджетного кодексу України спеціалістами, що здійснюють внутрішній фінансовий контроль, за І півріччя 2012 року було проведено 138 перевірок і встановлено порушень на суму 45,0 тис. грн., з них відшкодовано 32,7 тис. грн.

За інформацією виконавчого комітету міської ради, відповідальним за проведення перевірок, проведено перевірки центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо цільового використання бюджетних коштів. По виконавчому комітету проведено перевірки:

  • нарахування індексації заробітної плати, порушень не встановлено;

  • нарахування лікарняних у зв’язку з вагітністю та пологами, в результаті перевірки виявлено переплату в сумі 2,3 тис. грн. Суму переплати внесено до каси згідно прибуткового ордеру № 5 від 11.06.2012 та відшкодовано до фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності згідно квитанції № 979147 від 11.06.2012.

За інформацією управління праці та соціального захисту населення перевіркою встановлено порушень на суму 14,1 тис. грн. Порушень відшкодовано на суму 1,9 тис. грн. Спеціалістом з внутрішнього фінансового контролю проведені наступні перевірки:

- правильність нарахування субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива і скрапленого газу встановлено порушень на суму 0,7 тис. грн.;

- перевірка достовірності даних про склад сім’ї, виявлено, що отримувач допомоги одинокій матері проживає з батьком своїх дітей. Виплата допомоги припинена, виявлена переплата в сумі 1,6 тис. грн., щомісячно утримується 0,065 тис. грн. Залишок невідшкодованої суми становить 1,3 тис. грн.;

- достовірності даних про доходи отримувача допомоги малозабезпеченим сім’ям виявлене приховання продажу автомобіля, в результаті чого виникла переплата в розмірі 10,2 тис. грн. У зв’язку з відмовою добровільного погашення переплати управлінням праці та соціального захисту населення готуються документи для подачі позову до суду. Справу було розглянуто в суді. Відповідачка на засідання суду не з’явилась через хворобу (з боку відповідачки було пред’явлено довідку з лікарні). Засідання по справі перенесено на 20.08.2012.

За інформацією міського відділу освіти проведені тематичні перевірки, а саме: перевірки показників лічильників, перевірки наповнюваності груп, перевірки відпрацювання робочого часу, перевірки залишків продуктів харчування, перевірки норм харчування, нарахування батьківської плати. Порушень не встановлено.

За інформацією міського відділу культури та туризму проведені перевірки: стану первинних документів по нарахуванню заробітної плати, що надходять до централізованої бухгалтерії, показників лічильників в установах культури, відпрацювання робочого часу працівниками народного ансамблю народних інструментів, нарахування заробітної плати працівникам установ культури за період січень-квітень 2012 року. Порушень не виявлено.

За інформацією управління житлово-комунального господарства та комунальної власності здійснювались перевірки відповідності виконаних об’ємів робіт Синельниківським міським комунальним підприємством «Виробниче об’єднання житлово-комунального господарства», яке виконувало роботи по садінню та догляду за декоративними насадженнями (озеленення), технічному обслуговуванню мереж зовнішнього освітлення, транспортуванню міського сміття на сміттєзвалище, утриманню кладовищ, на суму 72,0 тис. грн., Приватним підприємством «Управляюча компанія «Жилком-Сервіс» по придбанню металевих контейнерів та капітальному ремонту сміттезбірників на суму 22,6 тис. грн. В ході перевірки порушень не виявлено.

Стан проведення перевірок з внутрішнього фінансового контролю, проведення ревізій та усунення порушень щомісячно розглядається на засіданні робочої групи щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів.

За І півріччя 2012 року на засіданні робочої групи щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів розглянуто питання про стан усунення порушень, встановлених ревізією фінансово-господарської діяльності управління житлово-комунального господарства та комунальної власності, проведеної в серпні-вересні 2011 року за результатами ревізії виявлені порушення на загальну суму 95,5 тис. грн. Станом на 01.07.2012 залишок невідшкодованої суми становить 12,6 тис. грн. Начальником управління житлово-комунального господарства та комунальної власності 21.03.2012 затверджено графік погашення невідшкодованої суми із зазначенням джерел, за рахунок яких буде проводитись погашення, але графік не виконується.

За інформацією управління праці та соціального захисту населення за підсумками ревізії, проведеної в 2010 році КРУ в Синельниківському районі і м. Синельникове, виявлено порушень на суму 90,3 тис. грн., з них відшкодовано порушень на суму 83,6 тис. грн., або 92,1%. Залишок невідшкодованої суми станом на 01.07.2012 становить 6,6 тис. грн., з них по субсидіях - 4,6 тис. грн., по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 2,0 тис. грн. Відшкодування по субсидії на суму 4,6 тис. грн. та по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на суму 1,4 тис. грн. проводиться отримувачами щомісячно. Для відшкодування виплат по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на суму 0,6 тис. грн. направлено адміністративний позов до Синельниківського міськрайонного суду від 29.06.2011 № 817/4-01. Рішення суду про стягнення переплати № 2а-1078/11 від 16.11.2011, виконавчий лист знаходиться на виконанні в державній виконавчій службі Синельниківського міськрайнного управління юстиції.

За інформацією управління житлово-комунального господарства та комунальної власності проводиться робота по усуненню порушень, виявлених ревізією фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Синельниківської міської ради, проведеної в квітні-травні 2009 року контрольно-ревізійним управлінням в Дніпропетровській області. Встановлені порушення у вигляді недоотримання бюджетних коштів від орендної плати за землю в сумі 161,7 тис. грн. Станом на 01.07.2012 відшкодовано 46,5 тис. грн. або 28,8%, залишок невідшкодованої суми становить 115,2 тис. грн.:

- по Літачевському І.Ю. - Синельниківським міськрайонним судом Дніпропетровської області 24.10.2011 прийнято рішення про стягнення з Літачевсього І.Ю. 5,1 тис. грн. орендної плати та 0,1 тис. грн. суму витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Літачевським І.Ю. подано апеляційну скаргу. Справу розглянуто в апеляційному суді, скаргу Літачевського І.Ю. задовольнили. Міськвиконкомом направлено касаційну скаргу до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ. Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України від 20.04.2012 Синельниківській міській раді відмовлено у відкритті касаційного провадження в зв’язку з відсутністю підстав для оскарження;

- по Коваленко Ю.В., юридичним відділом виконавчого комітету подана позовна заява до Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області. Рішенням Синельниківського міськрайнного суду позов виконавчого комітету міської ради задоволено в повному обсязі;

- по Хількевич А.Г. юридичним відділом виконавчого комітету подано позовну заяву до Синельниківського міськрайонного суду, 12.12.2011 прийнято рішення про задоволення позову Синельниківської міської ради частково у розмірі 1,9 тис. грн. і в іншій частині позову відмовлено в зв’язку з пропуском позовної давності. Хількевичем А.Г. подано апеляційну скаргу яка була розглянута в апеляційному суді Дніпропетровської області. Апеляційним судом Дніпропетровської області 26.06.2012 прийнято рішення, яким задоволено апеляційну скаргу та скасовано рішення Синельниківського міськрайнного суду від 12.12.2011;

- по Літачевській Т.М. матеріали направлено до Синельниківського міжрайонної прокуратури щодо вирішення питання стосовно стягнення недоотриманих коштів;

- по Кудлович Г.В. подано позов до Господарського суду з залученням в якості третьої особи представника Головного контрольно-ревізійного управління в Дніпропетровській області. Господарським судом відмовлено в задоволенні позову;

- по Борисенко Д.М. позовна заява виконавчого комітету Синельниківської міської ради про стягнення збитків за № 1554/25 від 21.04.2011 розглянута в Господарському суді Дніпропетровської області. За рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 30 червня 2011 року у справі № 21/5005/5463/2011 відмовлено в позовних вимогах територіальної громади міста Синельникове в особі Синельниківської міської ради до фізичної особи – підприємця Борисенка Д.М. За рішенням апеляційного Господарського суду від 16.08.2011 скарга контрольно-ревізійного управління в Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ) залишена без задоволення. На рішення апеляційного Господарського суду Дніпропетровської області контрольно-ревізійним управлінням подано касаційну скаргу. Прийнято до впровадження Вищим Господарським судом України. 18.11.2011 відбулося засідання суду, на якому прийнято рішення про відмову міській раді в задоволенні позовних вимог в частині стягнення недоотриманих бюджетних коштів в сумі 87,9 тис. грн.

В. о. начальника міського

фінансового управління С. О. ФАСТОВА

Схожі:

Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04....
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями...
ІНФОРМАЦІЯ про стан виконання заходів зі зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни
На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни" управліннями та...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №148-р “Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни“ (зі змінами та доповненнями),...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка