|
Скачати 87.98 Kb.
|
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20.04.2011 року № 83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" На виконання розпорядження міського голови від 20.04.2011 року № 83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями та відділами міської ради за 1 квартал 2012 року проведена певна робота . З метою збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю рішенням міської ради від 31.01.2011 року № 44-5/УІ затверджено Положення про врегулювання земельних відносин до моменту укладення договору оренди земельної ділянки і станом на 01.04.2012 рок, за інформацією управління житлово-комунального господарства та комунальної власності від 13.04.2012 року №315, переукладено 42 попередніх договорів та 5 тимчасових договорів оренди земельних ділянок, внаслідок чогоза три місяца поточного року отримано надходжень від орендної плати за землю у сумі 82,5 тис.грн. Станом на 01.04.2012 року діє 177 договорів оренди земельних ділянок, укладено 103 додаткові угоди з суб»єктами підприємницької діяльності щодо зміни розміру орендної плати, у зв»язку з новою затвердженою нормативною грошовою оцінкою земель м.Синельникове. Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності проводиться робота з платниками, які мають заборгованість, через заслуховування на засіданнях тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів до державного, обласного та міського бюджетів. За перший квартал 2012 рік надано матеріалів на заслуховування на 11 боржників по платі за землю. З метою недопущення втрат доходів міського бюджету Управлінням 16.03.2012 року направлено до Синельниківського відділенням Дніпропетровської МДПІ перелік суб»єктів господарювання зі зміненою нормативною грошовою оцінкою землі для звірки при прийнятті звітів та подачі декларацій. Щомісячно проводиться аналіз споживання енергоносіїв бюджетними установами. Усі бюджетні установи, що фінансуються за рахунок міського бюджету , забезпечені лічильниками води, електричної енергії, природного газу. Оплата проводиться за показниками лічильників. На оплату за спожиті енергоносії бюджетними установами за 1 квартал 2012 року направлено 2613,9 тис.грн., в тому числі на оплату за водопостачання та водовідведення в сумі 43,3 тис.грн., на електроенергію в сумі 247,6 тис.грн., природний газ в сумі 2310,4 тис.грн., оплату інших комунальних послуг в сумі 12,6 тис.грн. Аналіз споживання енергоносіїв в натуральних показниках в 1 кварталі свідчить: водопостачання та водовідведення використано на рівні фактичного споживанн в січні - березні минулого року. обсяг електроенергії збільшився на 5,6% в порівнянні до фактичного споживання в січні - березні минулого року. Збільшення споживання відбулось внаслідок встановлення допоміжного обладнання та міні АТС в рамках реалізації проекту "Удосконалення системи соціальної допомоги" в управлінні праці та соціального захисту населення та встановлення електричного опалення гаражів в виконавчому комітеті міської ради. обсяг природного газу менше на 4,8 % в порівнянні до фактичного споживання в січні - березні минулого року Станом на 01.04.2012 року кредиторська заборгованість за спожиті енергоносії бюджетними установами перед енергопостачальними підприємствами відсутня. Доведений граничний обсяг видатків на 2012 рік по галузі "Освіта" головним розпорядником розподілено наступним чином:
За розрахунками відділу освіти потреба коштів на оплату праці працівникам освіти становить 25032,0 тис.грн. при затвердженому плані 21632,0 тис.грн., незабезпеченість становить 3412,4 тис.грн. : по дошкільним навчальним закладам 1093,0 тис.грн., по загальноосвітнім навчальним закладам 2319,4 тис. грн. по іншим установам видатки на оплату праці враховано в повному обсязі з урахуванням заохочувальних виплат. Відповідно до вимог статей 48, 51 Бюджетного кодексу України, рішення міської ради "Про міський бюджет на 2012 рік", розпорядження міського голови від 08.02.2012 року № 25 – р "Про план заходів щодо організації виконання міського бюджету в 2012 році" керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним Кодексом та рішенням про міський бюджет, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. Проведений фінансовим управлінням аналіз використання відділом освіти коштів на заробітну плату свідчить, що незважаючи на те, що умови оплати праці в 1 кварталі не змінювались, заробітна плата лише за посадовими окладами в березні зросла в порівнянні з середньою заробітною платою січня – лютого на 1,9 % або на 18,4 тис.грн., з них на 13,5 тис.грн. по дошкільним навчальним закладам, при цьому усі надбавки, доплати та матеріальна допомога на оздоровлення виплачуються в повному обсязі. В результаті на виплату заробітної плати працівникам установ освіти в І кварталі використано 4242,6 тис.грн., або 26,7 % від річного плану, що свідчить про не проведення ефективних заходів по економії коштів на оплату праці . На підставі ст.26 Бюджетного кодексу України спеціалістами, що здійснюють внутрішній фінансовий контроль, за І квартал 2012 року було проведено 59 перевірок і встановлено порушень на суму 14,0 тис.грн., з них відшкодовано 0,81 тис. грн.. За інформацією виконавчого комітету міської ради, відповідальним за проведення перевірок, проведено перевірки центру соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді щодо цільового використання бюджетних коштів, перевірку нарахування індексації заробітної плати по виконавчому комітету. Порушень не встановлено. За інформацією управління праці та соціального захисту населення перевіркою встановлено порушень на суму 14,0 тис.грн. Порушень відшкодовано на суму 0,81 тис. грн. Спеціалістом з внутрішнього фінансового контролю проведені наступні перевірки:
перевірка середньоденної кількості пільгових пасажирів, згідно обліку ПАТ «АТП - 11215» не перевищує середньоденну кількість пасажирів при обстеженні. перевірка достовірності даних про склад сім»ї, виявлено, що отримувачка допомоги одинокій матері проживає з батьком своїх дітей. Виплата допомоги припинена, виявлена переплата в сумі 1,6 тис. грн., щомісячно утримується 0,065 тис. грн. достовірності даних про доходи отримувача допомоги малозабезпеченим сім»ям виявлене приховання продажу автомобіля, в результаті чого виникла переплата в розмірі 10,2 тис. грн. У зв»язку з відмовою добровільного погашення переплати управлінням праці та соціального захисту населення готуються документи для подачі позову до суду. За інформацією міського відділу освіти проведені тематичні перевірки, а саме : перевірки показників лічильників, перевірки наповнюваності груп , перевірки відпрацювання робочого часу, перевірки залишків продуктів харчування, перевірки норм харчування , нарахування батьківської плати. Порушень не встановлено. За інформацією міського відділу культури та туризму проведені перевірки: стану первинних документів по нарахуванню заробітної плати, що надходять до централізованої бухгалтерії, показників лічильників в установах культури, відпрацювання робочого часу працівниками народного ансамблю народних інструментів. Порушень не виявлено. За інформацією управління житлово-комунального господарства та комунальної власності здійснювались перевірки відповідності виконаних об»ємів робіт Синельниківським міським комунальним підприємством «ВО ЖКГ», яке виконувало роботи по садінню та догляду за декоративними насадженнями (озеленення), технічному обслуговуванню мереж зовнішнього освітлення, транспортуванню міського сміття на сміттєзвалище, утриманню кладовищ, вилову безпритульних тварин на суму 59,0 тис. грн. Порушень не встановлено. Стан проведення перевірок з внутрішнього фінансового контролю, проведення ревізій та усунення порушень щомісячно розглядається на засіданні робочої групи щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів. В І кварталі 2012 року на засіданні робочої групи щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів розглянуто питання про стан усунення порушень, встановлених ревізією фінансово-господарської діяльності управління житлово-комунального господарства та комунальної власності, проведеної в серпні-вересні 2011 року за результатами ревізії виявлені порушення на загальну суму 95,5 тис. грн. Станом на 01.04.2012 року залишок невідшкодованої суми становить 19,6 тис. грн. Начальником управління житлово-комунального господарства та комунальної власності 21.03.2012 року затверджено графік погашення невідшкодованої суми із зазначенням джерел, за рахунок яких буде проводитись погашення, але графік не виконується. За інформацією управління праці та соціального захисту населення за підсумками ревізії, проведеної в 2010 році КРУ в Синельниківському районі і м. Синельникове, виявлено порушень на суму 90,3 тис. грн., з них відшкодовано порушень на суму 82,7 тис. грн., або 91,6 %. Залишок невідшкодованої суми станом на 01.04.12 року становить 7,6 тис.грн., з них по субсидіях - 4,7 тис.грн., по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 2,9 тис.грн. Відшкодування по субсидії на суму 4,7 тис.грн. та по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на суму 2,3 тис.грн проводиться отримувачами щомісячно. Для відшкодування виплат по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на суму 0,6 тис.грн направлено адміністративний позов до Синельниківського міськрайонного суду від 29.06.2011 № 817/4-01. Рішення суду про стягнення переплати № 2а-1078/11 від 16.11.2011 року, виконавчий лист знаходиться на виконанні в державній виконавчій службі Синельниківського міськрайнного управління юстиції. За інформацією управління житлово-комунального господарства та комунальної власності проводиться робота по усуненню порушень, виявлених ревізією фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Синельниківської міської ради, проведеної в квітні-травні 2009 року контрольно-ревізійним управлінням в Дніпропетровській області. Встановлені порушення у вигляді недоотримання бюджетних коштів від орендної плати за землю в сумі 161,7 тис. грн. Станом на 01.04.2012 року відшкодовано 46,5 тис. грн. або 28,8 %, залишок невідшкодованої суми становить 115,2 тис. грн. - по Літачевському І. Ю. - Синельниківським міськрайонним судом Дніпропетровської області 24.10.2011 року прийнято рішення про стягнення з Літачевсього І. Ю. 5,1 тис. грн. орендної плати та 0,1 тис. грн. суму витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Літачевським І. Ю. подано апеляційну скаргу. Справу розглянуто в апеляційному суді, скаргу Літачевського І.Ю. задовільнили. Міськвиконкомом направлено касаційну скаргу, розгляд якої ще не призначено. - по Коваленко Ю. В., юридичним відділом виконавчого комітету подана позовна заява до Синельниківського міськрайонного суду. Провадження по справі зупинено до надходження окремого доручення суду. - по Хількевич А. Г. юридичним відділом виконавчого комітету подано позовну заяву до Синельниківського міськрайонного суду, 12.12.2011 року прийнято рішення про задоволення позову Синельниківської міської ради частково у розмірі 1,9 тис. грн. В іншій частині позову відмовлено в зв»язку з пропуском позовної давності. Рішення суду від 12.12.2011 року не набрало чинності в зв»язку з подачею Хількевич А.Г. апеляційної скарги. Справу по скарзі Хількевич А. Г. в апеляційному суді Дніпропетровської області ще не призначено до розгляду. - по Літачевській Т. М. матеріали направлено до Синельниківського міжрайонного прокурора. - по Кудлович Г. В. подано позов до Господарського суду з залученням в якості третьої особи представника Головного контрольно-ревізійного управління в Дніпропетровській області. Господарським судом відмовлено в задоволенні позову. - по Борисенко Д. М. позовна заява виконавчого комітету Синельниківської міської ради про стягнення збитків за № 1554/25 від 21.04.2011 року розглянута в Господарському суді Дніпропетровської області. За рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 30 червня 2011 року у справі № 21/5005/5463/2011 відмовлено в позовних вимогах територіальної громади міста Синельникове в особі Синельниківської міської ради до фізичної особи – підприємця Борисенка Д. М. За рішенням апеляційного Господарського суду від 16.08.2011 року скарга контрольно-ревізійного управління в Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ) залишена без задоволення. На рішення апеляційного Господарського суду Дніпропетровської області контрольно-ревізійним управлінням подано касаційну скаргу. Прийнято до впровадження Вищим Господарським судом України. 18.11.2011 року відбулося засідання суду, на якому прийнято рішення про відмову міській раді в задоволенні позовних вимог в частині стягнення недоотриманих бюджетних коштів в сумі 87,9 тис. грн. Начальник міського фінансового управління В.Г.Дубовенко |
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04.... На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями та... |
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04.... На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями... |
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04.... На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями... |
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04.... На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями... |
Інформація по виконанню розпорядження міського голови від 20. 04.... На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 року №83-р "Про зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни" управліннями... |
ІНФОРМАЦІЯ про стан виконання заходів зі зміцнення фінансово – бюджетної дисципліни На виконання розпорядження міського голови від 20. 04. 2011 №83-р "Про зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни" управліннями та... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення... |
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення рівня відповідальності керівників установ, забезпечення... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №148-р “Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни“ (зі змінами та доповненнями),... |